Gewoon heel blij met die van mij!

13-05-2009 11:03 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren uiteraard ook),

Ik lees in verschillende topics allerlei problemen op het gebied van de mannen, varierend van hij-smst-niet-binnen-2-minuten-terug tot hij is een lapzwans (vrije vertaling). Ik lees graag mee en geef advies of mijn mening indien gevraagd en leef erg mee met veel van de meiden die dapper genoeg zijn om hier hun problemen te benoemen. Maar een fijn bijkomend iets is, dat ik hierdoor steeds duidelijker zie hoe zeer ik het heb getroffen met Donny.

Ik hoop absoluut niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot, dat is echt mijn bedoeling niet. Ook ik heb verkeerde mannen in mijn leven gehad en de nodige porties liefdesverdriet te verwerken gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar het leek mij ook wel eens leuk om een topic te hebben over alle mooie, fijne, goede en betrouwbare helden!

Donny smste me na 20 minuten toen we elkaar gedag hadden gezegd de 1e keer, is mijn rots in de branding, werkt vreselijk hard om, zo zegt hij, leuke dingen met mij te kunnen doen, kan geweldig koken, doet de helft van het huishouden en is na 4 jaar nog steeds mijn allerbeste vriendje in alle opzichten. En dan is hij ook nog eens verschrikkelijk mooi!

Dus bij dezen, voor iedereen die net zo blij is met haar vent, haar vrouw, of zijn vrouw danwel vent, laat je horen!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Als ik Kees moet geloven ben ik de zon en de maan, de knapste de mooiste, de liefste. De grappigste intelligentste vrouw met een grote mond en een klein hartje. Ben ik mooi als ik nog verkreukeld met wasbeerogen lig te snurken. En woest aantrekkelijk, altijd, ook brakkiekezig in een grote roze joggingbroek. Houdt hij 10 tot de macht 35 pinguins, koala's en 1 gnoe veel van me. Ben ik degene met wie hij 108 wil worden. De vrouw met wie hij wil trouwen en de moeder van zijn toekomstige kinderen. Wil hij zijn baan overal op deze planeet uitvoeren als ik maar mee ga.

Moet ik nog uitleggen waarom de mijne de leukste is? Waarom hij al 6 jaar de mijne is en ik hem nooit meer wil laten gaan?

Oh dat hij extragratis met mooie ogen, spierballen, leuke schoonfamilie, handig in huis, redelijk goed in huishouden, de neiging mij koffie op bed brengen en leuk salaris kwam is dan nog maar gelukkig toeval
Mijn mannetje is, zondag alweer 3 jaar, echt bijna te perfect voor woorden!

Na 2 ontzettende klote relaties kwam ik hem tegen, waardoor ik het eigenlijk nog alleen maar meer wardeer!

Hij is; knap; lief; attent; kan goed koken en poetsen; vertelt me iedere dag hoeveel hij van mij houdt en hoe gek hij op mij is; heeft alleen oog voor mij; super betrouwbaar; knap; goed in bed enz.....

Ik ben echt helemaal blij & gelukkig met hem
ik ben ook z'on blij mens hahaha ik heb ook een supervriendje, hij is stoer, lief, sexyyyy... en is echt mijn mannetje, voorheen met mijn ex moest ik altijd alles regelen, hij kon niks, zelfs geen lampje verwisselde hij.. en mijn huidige vriend kan ik alles aan overlaten, niet dat ik dat doe, maar het gevoel dat dat kan is zo rustgevend, ja ik ben echt blij met hem, ow ja hij is een geweldige stiefvader en minnaar natuurlijk..
Dit is zo'n leuk topic! Heel fijn om te lezen hoe blij mensen zijn met hun relatie!
Mevrouwdekees, ik word bijna nog jaloers...

(Terwijl ik, zo te horen, zijn verloren gewaande identieke tweelingbroer te pakken heb...)
Wat een heerlijk feel-good-topic

Ik ben ook blij met Lief, gewoon, omdat hij Lief is. Daarom. Meer is er niet nodig om te zeggen
Up!
Ook ik heb het zeer getroffen met mijn vriend. Hij houdt van me, met al mijn nukken en korte lontje. Hij draagt me op handen, voeten, rug en buik. Hij maakt me rustig als ik boos ben, hij geeft me het gevoel alsof ik de mooiste vrouw op aarde ben.

Hij kookt en doet gewoon mee in het huishouden, uit zichzelf. Hij maakt me elke dag aan het lachen!

Op dit moment is hij met de kinderen en hond op vakantie, 3 weken weg. Ik haat kamperen dus mag ie lekker alleen weg. En ik mis hem! We sms-en er wat van af, van leuke lieve tot hele stoute sms-jes. Ik ben 3 dagen bij hem geweest en dat was heerlijk! Wat is de sex dan weer super!

Romantisch is ie niet, maar af en toe doet hij iets waardoor ik smelt. Leuke kleren kopen (en nog in de goede maat ook!) of hij gaat iets nieuws voor me koken en dan mag ik helemaal niks doen. Ik hou van hem!
Ik had al gereageerd hier, maar ik wil het nog eens kwijt.

Regelmatig heb ik van die momenten dat ik besef hoe gelukkig en blij ik ben met mijn vriend. Door alles wat hij doet, en vooral door hoe hij is. Wat hij zegt doet er niet toe, maar dat is me toch af en toe lief! Hij is totaal niet romantisch, maar juist heel nuchter en puur. En hij heeft me, ik kan niet anders zeggen.

Hij gaat voor me, staat achter me, wandelt naast me en leeft met me. Ik kan me geen leukere leukerd bedenken dan hem dus ik ga net zo hard voor hem als hij voor mij. We passen gewoon. En dat is heel erg bijzonder.
quote:Madhe schreef op 04 augustus 2009 @ 12:42:

Hij gaat voor me, staat achter me, wandelt naast me en leeft met me. Ik kan me geen leukere leukerd bedenken dan hem dus ik ga net zo hard voor hem als hij voor mij. We passen gewoon. En dat is heel erg bijzonder.

Wat ontzettend lief gezegd!

Hier nog 1 die erg blij is met haar vent. We kennen elkaar 6 jaar waarvan we nu al een jaar 24 uur per dag op elkaars lip zitten (wereldreis) en dat zit nog steeds heerlijk! . Zo lekker zelfs dat we volgende maand gaan trouwen! (ja Bonny, we hebben een datum!!!)
quote:mayou schreef op 04 augustus 2009 @ 13:26:

[...]

Wat ontzettend lief gezegd!

Hier nog 1 die erg blij is met haar vent. We kennen elkaar 6 jaar waarvan we nu al een jaar 24 uur per dag op elkaars lip zitten (wereldreis) en dat zit nog steeds heerlijk! . Zo lekker zelfs dat we volgende maand gaan trouwen! (ja Bonny, we hebben een datum!!!)

Het is gewoon zo :-) In een hele korte periode (wij zijn pas bijna een jaar samen) hebben wij een hele sterke band/relatie gekregen. Nog steeds allebei smoorverliefd en al een diep houden van gevoel. Het voelt zo goed, en we zijn zo blij met elkaar, dat we over een kleine maand zelfs gaan samenwonen (lees; dubbele en ongebruikte huur opgezegd) terwijl we allebei dachten dat we zoiets nooit zouden doen (ik heb ervaring, hij had niet eerder iemand met wie hij dat zag zitten). Dus zelfs zoals ik het omschreef lijkt het niet goed uitgedrukt.

Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, het klinkt heel leuk tussen jullie. Een hele fijne huwelijksdag gewenst :-)
Lief gaat lekker aan de slag in het nieuwe huis en laat mij een dagje op het gemakje betijen in het oude huis. Iets wat ik erg nodig heb en die ruimte geeft hij. Ik hou gewoon van hem!
@Mayou Zag al zoiets voorbij komen in het TT, maar vroeg me af of het al helemaal rond was. Geweldig, hoop dat jullie ervan genieten! Ga je wel in een sjeune jurk, of gewoon in je vissersbroek?
Ik hou ook heel veel van mij vriend en ben erg blij met hem.

Hij is slim, stoer, begripvol, sociaal, aantrekkelijk, groot, gespierd, grappig en is er voor me als ik me rot voel. Hebben ook hetzelfde gevoel voor humor wat niet iedereen met mij kan delen haha. Ook houdt hij me in zijn armen als hij aan me ziet dat er wat met me is (al voel ik me bijv. niet lekker), zo lief!

Hij laat me merken dat hij veel van me houdt, ook waar anderen bij zijn (soms tot irritatie *klef en bef* van anderen aan toe haha), vind ik helemaal niet erg want ik krijg graag veel bevestiging. Hij vindt alles mooi aan me en is doordacht in zijn zinnen (ik floep er nog weleens wat uit) waardoor hij nooit bot maar tactvol is. We vullen elkaar goed aan, hij is ook zo lekker nuchter en kan me met beide benen op de grond zetten als dat nodig is. Ook als ik 'bang' ben van bijvoorbeeld een nachtmerrie neemt hij me als een klein meisje in zijn armen, kortom hij geeft me een heel beschermend, veilig gevoel. Iets waar ik ook veel behoefte aan heb omdat ik dat wel wat gemist heb door het verlies van mijn vader op jonge leeftijd. Dat ik een moeilijke tijd had is hij er ook altijd voor me geweest en andersom ook. Hm, nu ik het teruglees lijkt het net of ik me vaak niet goed voel, bang ben of dat er wat met me is haha maar zo is het niet hoor! Het zijn voor mij blijkbaar belangrijke momenten dat dat in mij opkomt. Het gebeurt niet vaak maar áls het zo uitkomt is hij er voor me en dat is gewoon een heel fijn, geborgen gevoel. Ja, ik vind veiligheid en bescherming iets heel belangrijk in een relatie..Ik hoop dat we nog heel lang samen gelukkig mogen blijven :)!
Ow en kan ook zo lief zijn met dieren!! Zo vertederend, met kinderen kan hij ook goed overweg trouwens (die we niet hebben maar wel fijn om te zien hoe hij ermee omgaat)!
Klinkt heel mooi Curlygurly, ben blij voor je!
Dank je Bonny
mijn vriend ontmoette ik op een verjaardagsfeestje van een collega. het was liefde op het 1e gezicht. we hebben staan zoenen en toen het al weer ochtend werd ben ik pas naar huis gegaan.

thuis een sms gestuurd en meteen en 1 terug gehad.

toen ik weer wakker werd had hij me toegevoegd op hyves en op msn. daar hebben we meteen uren zitten msnen.

op onze 1e date waren we allebei al meteen stapelverliefd.

verder is het gewoon een geweldige, lieve, super loyale jongen die alles voor me overheeft en doet, maar niet over zich heen laat lopen en tegengas geeft...
Hoor iedereen toch eens heerlijk verliefd praten over hun liefde

Ik woon sinds kort samen, en we zijn heerlijk in de wolken samen! Soms dan zijn we gewoon ergens ofzo, dan kijk ik naar zijn koppie, en dan denk ik; Ah... wat ben je toch een lielielielieverddd! En wat hou ik van jeee!!!!!!!
Ik ben ook erg blij met mijn vent! We zijn nu 12 jaar bij elkaar en elkaars jeugdliefde. Wel een grote crisis gehad maar daarna is het nog beter! Er zijn wel ergenissen links en rechts maar we hebben geleerd om elkaar de ruimte te geven.

We houden heel veel van elkaar, we horen bij elkaar. Dit is een gevoel wat er bij allebei diep in zit. Heerlijk!
Ondanks dat ik hier ook wel eens heb gemoppert over zijn communicatie ben ik toch echt wel heel blij met mijn lief! Hij zegt vaak dat ie van me houdt, laat dat ook in alles merken, de sex is super, hij wil me overal mee helpen, waardeert het als ik iets voor hem doe en zo kan ik nog wel ff doorgaan! :-D Ik vertrouw hem gewoon voor 300% en zie ons wel oud worden samen
Heeft 1 van jullie mannen nog een leuke vrijgezelle broer in de aanbieding?
Nee, helaas. Heb wel zelf een leuke vrijgezelle broer in de aanbieding
nee helaas, hij is enig kind.....

maar hier ook heel blij met die van mij

kwam, zag, smste, nam me mee uit eten en heb welgeteld nog maar 2 nachten niet bij hem geslapen,

oke, tot nu, hij had al een vakantie gepland en het reisgezelschap is niet mijn reisgezelschap zeg maar, dus maar niet mee gegaan,

moet zeggen, valt me zwaar, maar goed, hij heeft ook recht op zijn 10 dagen vakantie....en van het najaar gaan we lekker nog samen....

nog 5 dagen vanaf morgen en dan is t ventje hier weer....

tot die tijd moeten we het maar doen met VEEEEEEEEL sms-en en bellen....
Toen ik hem leerde kennen had ik niet meteen het jubel gevoel, ben nooit echt stront verliefd op hem geweest en heel in het begin had ik het bijna uitgemaakt omdat ik echt dacht dat het niks voor mij was.

Maar godzijdank heb ik het een kans gegeven en 2,5 jaar later kan ik niet meer zonder hem.

Hij is lekker zelfstandig, koopt zonder morren een doos tampons voor me, gaat mee kleren kopen en heeft een goede smaak, respecteert me, is oprecht in me geïnteresseerd, neemt veel initiatief voor bv uitstapjes of vakanties, hij kan geweldig goed luisteren en houdt op zijn tijd ook van een goed diepgaand gesprek, hij houdt ook van knuffelen en zo heel soms komt hij met een klein kadootje aanzetten.

En hij ziet er gewoon erg lekker uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven