Gewoon heel blij met die van mij!

13-05-2009 11:03 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren uiteraard ook),

Ik lees in verschillende topics allerlei problemen op het gebied van de mannen, varierend van hij-smst-niet-binnen-2-minuten-terug tot hij is een lapzwans (vrije vertaling). Ik lees graag mee en geef advies of mijn mening indien gevraagd en leef erg mee met veel van de meiden die dapper genoeg zijn om hier hun problemen te benoemen. Maar een fijn bijkomend iets is, dat ik hierdoor steeds duidelijker zie hoe zeer ik het heb getroffen met Donny.

Ik hoop absoluut niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot, dat is echt mijn bedoeling niet. Ook ik heb verkeerde mannen in mijn leven gehad en de nodige porties liefdesverdriet te verwerken gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar het leek mij ook wel eens leuk om een topic te hebben over alle mooie, fijne, goede en betrouwbare helden!

Donny smste me na 20 minuten toen we elkaar gedag hadden gezegd de 1e keer, is mijn rots in de branding, werkt vreselijk hard om, zo zegt hij, leuke dingen met mij te kunnen doen, kan geweldig koken, doet de helft van het huishouden en is na 4 jaar nog steeds mijn allerbeste vriendje in alle opzichten. En dan is hij ook nog eens verschrikkelijk mooi!

Dus bij dezen, voor iedereen die net zo blij is met haar vent, haar vrouw, of zijn vrouw danwel vent, laat je horen!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Zelf in een vreselijke staat van gebroken hart (vriend heeft me een paar dagen geleden na 6 jaar verlaten ), woede en afwezigheid, maar ben echt heel blij voor je! Ik heb ook echt niet mijn hoop hierop opgegeven! Een vriendin van me heeft na ene moeilijke periode ook het geluk weer gevonden met haar vriend en ik krijg er ook een blij gvoel van als ik haar erover hoor vertellen.

geniet er lekker van, laat je mannetje het merken en lief van je dat je toch zoveel meeschrijft op topics over liefdesverdriet!!
Hee Bonny, heel herkenbaar! Ik heb ook een geweldige vriend (sinds 2 jaar). Hij ruimt meer op in huis dan ik, staat altijd voor mij klaar en het beste van alles: hij praat! Over wat hij voelt, denkt,... Geweldig!
still crazy after all these years
Ben al 11 jaar lang heel blij met Elynniman. Wat een kerel!
Hai Droppertje,

wat enorm sterk van je dat je hier gewoon kunt zeggen hoe blij je bent voor mij en je vriendin, terwijl je je zelf zo rot voelt! Heel goed ook dat je de hoop niet opgeeft, op een dag staat hij zeker voor je neus!
Ik mag me gelukkig ook in het rijtje "blij met die van mij" voegen.

Na bijna 24 jaar ben ik nog steeds heel gelukkig met hem.
Ja. Hier ook. Al 10 jaar gelukkig met mijn mooie lieve prins op het witte paard in de zwarte saab.

Had het niet beter kunnen treffen.
Hier nog iemand die ontzettend blij is met haar lieve vriend!
Ik heb een heel lief vriendje, hij doet alles voor me, is graag bij me en knuffelt zich suf met me. Jammer is wel dat hij erg moeilijk over zijn gevoelens en gedachten praat waar we dan ook wel de nodige problemen over hebben gehad. Maar we zijn op de goede weg en ik hou heel van hem. En dat is toch het belangrijkste!
Ik ook erg blij met die van mij!!! Al bijna 4 jaar! Na een internet date! (ja ook dat kan erg goed uitpakken)

Ondertussen 2 kindjes samen rijker.....(ook dat gaat sneller) en het is de allerliefste vent die ik me maar heb kunnen wensen...de allerliefste papa die onze meisjes zich kunnen wensen....kortom een wereld vent!!!!!
Ben erg blij met m'n Sopsievent!

Natuurlijk, is niemand perfect, en we hebben de nodige ruzies en woorden gehad. Maar dat hoort erbij.

Sopsievent steunt mij, waardeert mij zoals ik ben, zegt hoe mooi ik ben, kan ook erg lekker koken, legt me in de watten als ik ongesteld ben en verkramp van de pijn..

en last but not least, ik weet dat hij veel van mij houdt!

Happy us
Geweldig dit, wordt iedereen hier net zo vrolijk van als ik?
Ik ben ook heel blij met mijn vent hoor, zo blij dat we zelfs ruim 4 maanden geleden getrouwd zijn na tig jaar hokken

voor droppertje
Hé Elle, gelukkig, je bent weer terug als wulps wijf (na die Q-dayavator).
hihi bonny, lijkt wel of we dezelfde vent hebben!
Maar ik ben ook heel heel blij met mijn vent!

Geweldige vader, fijne minnaar en heerlijke vent die werkelijk nergens te beroerd voor is.

Na 10 jaar hebben we wel eens ups en downs maar we komen er altijd weer uit....
quote:Elynn schreef op 13 mei 2009 @ 11:41:

Hé Elle, gelukkig, je bent weer terug als wulps wijf (na die Q-dayavator). Ja voel me ook weer mij hoor!!!
Hier nog iemand die heel blij is met die van haar . In oktober al weer 11 jaar!

Hij is lief en grappig en aantrekkelijk. En hij vindt mij slim & mooi (ook als ik in een joggingbroek met ongewassen haar en zonder make-up op de bank hang), kan me altijd aan het lachen maken en hij zal alles voor me doen.

(en dat hij een onverbeterlijke sloddervos is en letterlijk elke dag minstens een half uur naar zijn sleutels/bankpas/bril/etc. loopt te zoeken neem ik met liefde op de koop toe )
Leuk topic Bonny! Ik ben ook heel blij met mijn Boomkater. Al bijna twee jaar is hij mijn geliefde én mijn allerbeste vriend. Hij maakt een chocolade-hapje voor me als ik ongesteld ben, blijft altijd geduldig als ik opbel met de domste computervragen ('heb je al geprobeerd 'm opnieuw op te starten?') en er is niemand met wie ik zo ontzettend hard kan lachen. Volgende maand hebben we 2 jaar en volgens mij kunnen we daar nog minstens het dubbele aan vastplakken!
Toch ook leuk om een post te schrijven waar het geluk van afspat. Heerlijk Bonny!

Ik ben ook bevoorrecht met de man van mijn dromen. Het is bizar, maar alles wat ik zocht in een man heeft hij. Hij is zeer aantrekkelijk, bescheiden, enorm intelligent, heeft een goede job, is zorgzaam, lief, luistert goed en de communicatie met hem is eng goed. Hij weet mij altijd weer te verrassen met de meest lieve dingetjes. Zoals laatst weer, had hij een ballonvaart geregeld en daarna een bbq georganiseerd in het bos. Hij kookt minstens net zo vaak als ik, ruimt op, maakt schoon en er we hebben daar nooit ergernissen over. Ik heb veel vriendinnen die bevestigen dat ik echt de perfect vent heb. En, het belangrijkste, hij draagt mij op handen en geeft mij zelfvertrouwen en onvoorwaardelijke liefde. Kan wel huilen van geluk, zo blij ben ik!
Heel leuk al jullie spontane reacties! Uiteraard is Donny ook niet perfect, maar hij houdt oneindig van me zoals ik ben (Inderdaad ook in joggingbroek op de bank GB, want dan vindt hij me zo heerlijk ontspannen ) En de ups en downs maken ons samen iedere keer sterker. Samen kunnen we alles is al vanaf het begin ons motto. Hij blijft me verarassen met tripjes Parijs ed en het belangrijkste, hij maakt me altijd aan het lachen! Hihi, ik zou hier in m'n eentje het hele forum kunnen vullen met hoe geweldig ik Donny vind, maar ik laat de ruimte graag aan jullie! Word hier echt heel vrolijk van!
quote:Bonny82 schreef op 13 mei 2009 @ 11:57:

Word hier echt heel vrolijk van!Ik ook! Fijn & positief topic, vooral tussen al het relatie leed op deze pijler.
Jeetje Milaatje, ik ga bijna twijfelen of ik de mijne niet moet gaan inruilen!! Jij hebt het echt getroffen, een ballonvaart met BBQ......

Nou ja, de mijne brengt me altijd koffie op bed. Dat telt toch ook???
Jullie mannen klinken stuk voor stuk geweldig, en dat vind ik leuk om te lezen. Maar ik ben er nog altijd van overtuigd dat die van mij toch echt de allerallerliefste is (L). Wat Milaatje schrijft dat heb ik ook: hij is het helemaal! Hij is heel erg lief en zorgzaam voor me, ik kan ontzettend met hem lachen, hij kan over alles praten, is stoer, actief, kan goed dansen, is een goede minnaar en nog een ontzettend knap ook! Ik snap nog steeds niet hoe het me gelukt is hem te strikken. En het fijnste van alles is dat hij heel duidelijk laat merken dat hij van me houd en de rest van zijn leven met mij door wilt brengen.
Ik ben ook blij mij die van mij!!!!

Wat een wereld vent heb ik!!

Op de eerste plaats omdat hij 8 jaar geleden mijn kids direct in zijn hart sloot en de beste en liefste stiefvader is.

4 jaar geleden bleek hij ook nog eens een geweldige vader voor onze zoon te zijn (kan ook niet anders).

Hij altijd voor mij klaar staat met steun en hulp ( gezien mijn stoornissen vraagt dat nogal veel).

Helpt altijd mee in het huishouden,werkt erg hard voor zijn gezin.

Is lief ,grappig,is lief,slim,is lief,een lekkere vent,is lief, zeer zorgzaam...o ja en is errug lief!!!

Echt...deze man verdient een medaille!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven