Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40

woensdag 9 september 2009 om 01:59
quote:Kym schreef op 08 september 2009 @ 00:18:
Hey Moos is er ook weer! En heftig gesext zelfs. Hoera!
Dat ik maar weer even weet waarom ik het zo leuk vond op dit topic
Alleen bijlezen gaat me niet meer lukken op dit tijdstip (nee, ik heb gewoon braaf gewerkt, tot laat. En ervaren dat een bepaalde veel-te-leuke-en-lekkere-maar-bezette collega zelf ook bedacht heeft dat afstand houden verstandig is, na de 2 keer dat we in juli in bed zijn beland. Is fijn, want ik ben een beetje een sucker voor 'm als-ie z'n best doet, en ik heb er zo weinig aan als ik verliefd op 'm word).
Pom, heb je een vaste dag voor je Keek op de Week?
Misschien lukt het morgen om een beetje bij te lezen, anders vrijdag wel. Fijne dag allemaal!
Hey Moos is er ook weer! En heftig gesext zelfs. Hoera!
Dat ik maar weer even weet waarom ik het zo leuk vond op dit topic
Alleen bijlezen gaat me niet meer lukken op dit tijdstip (nee, ik heb gewoon braaf gewerkt, tot laat. En ervaren dat een bepaalde veel-te-leuke-en-lekkere-maar-bezette collega zelf ook bedacht heeft dat afstand houden verstandig is, na de 2 keer dat we in juli in bed zijn beland. Is fijn, want ik ben een beetje een sucker voor 'm als-ie z'n best doet, en ik heb er zo weinig aan als ik verliefd op 'm word).
Pom, heb je een vaste dag voor je Keek op de Week?
Misschien lukt het morgen om een beetje bij te lezen, anders vrijdag wel. Fijne dag allemaal!
woensdag 9 september 2009 om 08:13
SH stomme homo???
Well...nou moet ik wel zeggen dat Summer Hond echt overtuigd homo is dus echt heel ver zat je er niet naast.
Madhe, hoe gaan de sollicitaties?
Moos...was je vergeten hoe leuk het hier was dan?
Enne..............waar is Frizz???
Ik ben werken...vandaag dagje heen en weer rijden tussen de praktijken
Beetje trouble shooten (leuk)
*vraagt zich af wat eigenlijk het nederlandse woord is voor Trouble Shooten*
Dag liefjes....
Well...nou moet ik wel zeggen dat Summer Hond echt overtuigd homo is dus echt heel ver zat je er niet naast.
Madhe, hoe gaan de sollicitaties?
Moos...was je vergeten hoe leuk het hier was dan?
Enne..............waar is Frizz???
Ik ben werken...vandaag dagje heen en weer rijden tussen de praktijken
Beetje trouble shooten (leuk)
*vraagt zich af wat eigenlijk het nederlandse woord is voor Trouble Shooten*
Dag liefjes....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 september 2009 om 08:40
Haaaaaaaai girls, was gister even eehh... bezig.
Jullie hebben het rustig gehouden zag ik!
Sum heb je de hele tijd op de bank gelegen ofzo?
Madhe wat heb je voor leuks gevonden!?
Heb je je er alweer ingeluld?
Pom wauw.
Ingewikkeld hè, al die gevoelens.
Weet je nu nog steeds zeker dat je wel wil afspreken?
En wat gaan jullie doen dan?
Hoe ga je het aanpakken?
Ik eehhh...
Wil even melden dat ik punten heb verdiend voor de Keek op de Week, en verder dat ik een ongelofelijk slap uilskuiken ben.
Heb nog geen 4 uurtjes geslapen, en moest (voor mijn doen) hartstikke vroeg op.
Benieuwd hoe dit gaat lopen vandaag zeg...
Oh en ja Madhe, heb het heel erg naar mijn zin op mijn werk.
Aleen, gister even wennen.
Moet soms ook weer gewoon echt wérken, geen geluier.
Jullie hebben het rustig gehouden zag ik!
Sum heb je de hele tijd op de bank gelegen ofzo?
Madhe wat heb je voor leuks gevonden!?
Heb je je er alweer ingeluld?
Pom wauw.
Ingewikkeld hè, al die gevoelens.
Weet je nu nog steeds zeker dat je wel wil afspreken?
En wat gaan jullie doen dan?
Hoe ga je het aanpakken?
Ik eehhh...
Wil even melden dat ik punten heb verdiend voor de Keek op de Week, en verder dat ik een ongelofelijk slap uilskuiken ben.
Heb nog geen 4 uurtjes geslapen, en moest (voor mijn doen) hartstikke vroeg op.
Benieuwd hoe dit gaat lopen vandaag zeg...
Oh en ja Madhe, heb het heel erg naar mijn zin op mijn werk.
Aleen, gister even wennen.
Moet soms ook weer gewoon echt wérken, geen geluier.
woensdag 9 september 2009 om 08:54
Goedemorgen, ik ben me aan het voorbereiden op een gesprek bij een uitzendbureau (voor een leuke functie) en een sollicitatie vanmiddag voor een minder leuke baan. Maar werk is werk zeggen ze wel eens. Ik wil zo graag aan de gang, maar mijn eigen glazen ook weer niet in gooien.
Gelukkig hoef ik niet meteen toe te zeggen en kan ik nog wat rekken om te zien of de geweldige baan haalbaar is. Daar heb ik me niet eens in hoeven lullen. Eindelijk iemand die naar mijn cv keek en daarin vaardigheden zag. Ik snap niet hoe uitzendbureaus daar altijd overheen kijken. Maar goed.
Summerhond is het dus. Alles goed daarmee?
Wennen he Frizz als je echt moet werken? Zal voor mij ook wel een omschakeling worden. En vertel, hoe heb jij die punten binnengehaald?
Pom, ik heb dat van die mail niet echt meegekregen, maar ik zal er later vandaag wel even naar kijken. Dadelijk moet ik gauw even douchen enzo. En dan hup mijn ass de stad in enzo.
Gelukkig hoef ik niet meteen toe te zeggen en kan ik nog wat rekken om te zien of de geweldige baan haalbaar is. Daar heb ik me niet eens in hoeven lullen. Eindelijk iemand die naar mijn cv keek en daarin vaardigheden zag. Ik snap niet hoe uitzendbureaus daar altijd overheen kijken. Maar goed.
Summerhond is het dus. Alles goed daarmee?
Wennen he Frizz als je echt moet werken? Zal voor mij ook wel een omschakeling worden. En vertel, hoe heb jij die punten binnengehaald?
Pom, ik heb dat van die mail niet echt meegekregen, maar ik zal er later vandaag wel even naar kijken. Dadelijk moet ik gauw even douchen enzo. En dan hup mijn ass de stad in enzo.

woensdag 9 september 2009 om 10:21
Hé Frizz,
Dus toch naar MX gegaan!! En wat was de reden dat hij een paar dagen koest was? Kan het wel begrijpen hoor, eerst de romantische verhalen van mevrouw Kym aanhoren en dan snak je ook naar romantiek met jouw lover . Maar goed, het gaat om dat je plezier hebt gehad en wat er ook gebeurt laat je geen spijt aanpraten!!
Tja MI, ik moet eerlijk zeggen dat ik het weer op een rijtje heb.Uiteraard was ik verbaasd dat hij ineens contact opnam en wist ik niet wat ik nou voelde of mee aan moest. Aan de ene kant was ik boos op hem en aan de andere kant merkte ik dat hij mij nog steeds wat deed, ook al heb ik niet meer de heftige gevoelens voor hem die ik eerst wel had. Wat dat betreft was de viswijvenmail die ik had geschreven een goede uitlaatklep om mijn frustraties eruit te gooien. Ik was ook wel behoorlijk opgelucht dat de mail nog in draft stond en niet al bij sent.Ik heb in het verleden al ontelbare mails recht uit mijn hart verstuurd en dat werkte enkel averechts.
Weet je jullie hoeven het niet te begrijpen, maar voor mij voelt de keuze die ik nu heb gemaakt goed. Omdat MI nog steeds wat bij mij los maakt, kan ik het contact niet zomaar afkappen. Daarom heb ik besloten om het contact zo vruchtbaar mogelijk te laten zijn voor ons beiden. Blijkbaar hebben we nog iets te dealen met elkaar. Alleen laat ik het initiatief nu bij hem liggen. Vroeger zou meteen een wisselwerking in contact zoeken plaats hebben gevonden, wanneer het niet lekker liep zou ik uiteindelijk aan hem lopen trekken, de confrontatie opzoeken, hij nog meer in zijn schulp terugtrekken en uiteindelijk waren we beide zwaar gefrustreerd. Nu laat ik de verwachting maar los op het hebben van een relatie/contact op een manier die voor mij gangbaar is (ik heb ook wel deels schuld in ons gestuntel, want ik realiseer mij goed dat ik de relatie met mijn ex voortzette met MI. En dat is niet goed, MI=MI en ex=ex) en ik zie wel waar het schip strandt. Uiteindelijk als hij nog steeds in zijn schulp trekt of niet met de situatie om kan gaan, dan is dat zijn ding en hoef ik het mij niet meer zo persoonlijk aan te trekken.
Dus toch naar MX gegaan!! En wat was de reden dat hij een paar dagen koest was? Kan het wel begrijpen hoor, eerst de romantische verhalen van mevrouw Kym aanhoren en dan snak je ook naar romantiek met jouw lover . Maar goed, het gaat om dat je plezier hebt gehad en wat er ook gebeurt laat je geen spijt aanpraten!!
Tja MI, ik moet eerlijk zeggen dat ik het weer op een rijtje heb.Uiteraard was ik verbaasd dat hij ineens contact opnam en wist ik niet wat ik nou voelde of mee aan moest. Aan de ene kant was ik boos op hem en aan de andere kant merkte ik dat hij mij nog steeds wat deed, ook al heb ik niet meer de heftige gevoelens voor hem die ik eerst wel had. Wat dat betreft was de viswijvenmail die ik had geschreven een goede uitlaatklep om mijn frustraties eruit te gooien. Ik was ook wel behoorlijk opgelucht dat de mail nog in draft stond en niet al bij sent.Ik heb in het verleden al ontelbare mails recht uit mijn hart verstuurd en dat werkte enkel averechts.
Weet je jullie hoeven het niet te begrijpen, maar voor mij voelt de keuze die ik nu heb gemaakt goed. Omdat MI nog steeds wat bij mij los maakt, kan ik het contact niet zomaar afkappen. Daarom heb ik besloten om het contact zo vruchtbaar mogelijk te laten zijn voor ons beiden. Blijkbaar hebben we nog iets te dealen met elkaar. Alleen laat ik het initiatief nu bij hem liggen. Vroeger zou meteen een wisselwerking in contact zoeken plaats hebben gevonden, wanneer het niet lekker liep zou ik uiteindelijk aan hem lopen trekken, de confrontatie opzoeken, hij nog meer in zijn schulp terugtrekken en uiteindelijk waren we beide zwaar gefrustreerd. Nu laat ik de verwachting maar los op het hebben van een relatie/contact op een manier die voor mij gangbaar is (ik heb ook wel deels schuld in ons gestuntel, want ik realiseer mij goed dat ik de relatie met mijn ex voortzette met MI. En dat is niet goed, MI=MI en ex=ex) en ik zie wel waar het schip strandt. Uiteindelijk als hij nog steeds in zijn schulp trekt of niet met de situatie om kan gaan, dan is dat zijn ding en hoef ik het mij niet meer zo persoonlijk aan te trekken.
woensdag 9 september 2009 om 10:48
Frizz! Jij %*()# !
Ik wil wel meer details hoor! I Over hoe het zo kwam bedoel ik (de rest kan ik wel bedenken)!
Madhe: klinkt goed hoor, je solli's Is leuk toch? Veel succes in elk geval! Hopelijk wordt het wat.
Sum, bevalt je bank? Nog geen vlekjes op?
Pom: laten we even duidelijk wezen door te zeggen dat ik het echt wel snap dat je het niet zo ineens afkapt met MI. Precies wat je zegt: jullie lijken nog niet klaar te zijn met elkaar, that's it. En dan valt ene breuk niet te forceren. Kijk wat er nog in zit, geniet van de momenten die er zijn, maar blijf binnen je eigen grenzen. Zolang dat aan de orde is, verlies je jezelf ook niet.
Ik heb ontzettend kut geslapen. Baal ervan weer thuis te zijn na een weekend als deze. Een weekend vol aandacht van iemand die ik ook aandacht wil geven.
Ik ben officieel verliefd. En of ik daar nou zo blij mee moet zijn?
Ik wil wel meer details hoor! I Over hoe het zo kwam bedoel ik (de rest kan ik wel bedenken)!
Madhe: klinkt goed hoor, je solli's Is leuk toch? Veel succes in elk geval! Hopelijk wordt het wat.
Sum, bevalt je bank? Nog geen vlekjes op?
Pom: laten we even duidelijk wezen door te zeggen dat ik het echt wel snap dat je het niet zo ineens afkapt met MI. Precies wat je zegt: jullie lijken nog niet klaar te zijn met elkaar, that's it. En dan valt ene breuk niet te forceren. Kijk wat er nog in zit, geniet van de momenten die er zijn, maar blijf binnen je eigen grenzen. Zolang dat aan de orde is, verlies je jezelf ook niet.
Ik heb ontzettend kut geslapen. Baal ervan weer thuis te zijn na een weekend als deze. Een weekend vol aandacht van iemand die ik ook aandacht wil geven.
Ik ben officieel verliefd. En of ik daar nou zo blij mee moet zijn?
woensdag 9 september 2009 om 16:42
Jemig.....was er een storing op het forum vandaag of zo???
Madhe meis, hoe ging je solli?
Frizz.....IK WIST HET!
Jij sloerie (en dit natuurlijk liefkozend bedoeld dat snap je natuurlijk)
details,details,details,details,details,details,details,details,details
Pom lieverd, je hoeft hier helemaal geen verantwoordig af te leggen hoor.
Als jouw hart zegt dat je het zo moet doen dan is dit de juiste weg.
Ergens snap ik je ook wel, ben alleen bang (en ik denk wij allemaal) dat je straks misschien weer verdriet hebt en dat willen we niet.
Kym, wat nu?
verliefd.
Hij in de hoofdstad, jij op je eigen plek
Is dat een beetje te onderhouden?
Hebben jullie weer wat afgesproken?
En wil het toch even vragen hoor.....nog wat van WS en MB gehoord? (en ik moest gewoon even nadenken over de tweede afkorting...al zo lang niet gebruikt hihihi)
Madhe meis, hoe ging je solli?
Frizz.....IK WIST HET!
Jij sloerie (en dit natuurlijk liefkozend bedoeld dat snap je natuurlijk)
details,details,details,details,details,details,details,details,details
Pom lieverd, je hoeft hier helemaal geen verantwoordig af te leggen hoor.
Als jouw hart zegt dat je het zo moet doen dan is dit de juiste weg.
Ergens snap ik je ook wel, ben alleen bang (en ik denk wij allemaal) dat je straks misschien weer verdriet hebt en dat willen we niet.
Kym, wat nu?
verliefd.
Hij in de hoofdstad, jij op je eigen plek
Is dat een beetje te onderhouden?
Hebben jullie weer wat afgesproken?
En wil het toch even vragen hoor.....nog wat van WS en MB gehoord? (en ik moest gewoon even nadenken over de tweede afkorting...al zo lang niet gebruikt hihihi)
woensdag 9 september 2009 om 17:04
Sum!!
Hoe is het? Ben je druk? Hoe is/was het op je werk?
Geen storing hier hoor, zelfs ik kom er doorheen
Uhm, nou. Ik heb vandaag contact gehad met mijn baas. Vond toch wel dat ik haar zelfs moest vertellen wat zich dit weekend heeft afgespeeld (zomaar ergens anders slapen is niet de normale gang van zaken, dus ik wilde dingen duidelijk krijgen), voordat ze het van anderen zou horen.
Heb de situatie uitgelegd en gezegd me af te vragen in hoeverre het toegestaan in elders te slapen etc.
Wel...en haar anwoord veroorzaakte een brede lach op mijn gezicht! Ze kent SJ en weet dus dat het betrouwbaar is en hij ook een security-netwerk heeft e.d., dus ik mag bij hem zijn wanneer ik maar wil, als ik haar maar inlicht! :-d!
Nou en dat betekent dat ik in elk geval dit weekend weer die kant op wil, gekkenwerk eigenlijk, want ik kan dan pas om 23:30 bij hem zijn (door zijn werk) en om 7:00 moet hij weer weg. Maar ik wil het. Zondag ga ik dan weer terug naar huis en dinsdag moet ik sowieso altijd daar zijn voor een vergadering. Dus dinsdag kan ik hem na de vergadering zien een paar uur (hij werkt gebroken diensten), daar slapen na zijn dienst en dan woensdag weer naar huis. En als het allemaal leuk blijft, dan kan ik voortaan vrijdags die kant al op gaan en dinsdags weer naar huis. Zie hem dan steeds maar korte momenten, maar ey, da's wel even best!
Ik ben blij! Maar het is ook allemaal maar raar!
Oh en WS heb ik nog niet gesproken, hij belde me vannacht wel wakker. Ik nam kwaad op en heb daarna niks meer gehoord. Moet het hem nog steeds vertellen..
En MB heb ik ook niet meer gesproken na vorige week. Maar ja, eigenlijk heb ik die behoefte nu dus ook helemaal niet. Het is wel goed zo. Ik zit hier op mijn plek, ben benieuwd hoe het met SJ gaat verlopen en misschien ga ik wel nooit meer terug naar Nederland.
Hoe is het? Ben je druk? Hoe is/was het op je werk?
Geen storing hier hoor, zelfs ik kom er doorheen
Uhm, nou. Ik heb vandaag contact gehad met mijn baas. Vond toch wel dat ik haar zelfs moest vertellen wat zich dit weekend heeft afgespeeld (zomaar ergens anders slapen is niet de normale gang van zaken, dus ik wilde dingen duidelijk krijgen), voordat ze het van anderen zou horen.
Heb de situatie uitgelegd en gezegd me af te vragen in hoeverre het toegestaan in elders te slapen etc.
Wel...en haar anwoord veroorzaakte een brede lach op mijn gezicht! Ze kent SJ en weet dus dat het betrouwbaar is en hij ook een security-netwerk heeft e.d., dus ik mag bij hem zijn wanneer ik maar wil, als ik haar maar inlicht! :-d!
Nou en dat betekent dat ik in elk geval dit weekend weer die kant op wil, gekkenwerk eigenlijk, want ik kan dan pas om 23:30 bij hem zijn (door zijn werk) en om 7:00 moet hij weer weg. Maar ik wil het. Zondag ga ik dan weer terug naar huis en dinsdag moet ik sowieso altijd daar zijn voor een vergadering. Dus dinsdag kan ik hem na de vergadering zien een paar uur (hij werkt gebroken diensten), daar slapen na zijn dienst en dan woensdag weer naar huis. En als het allemaal leuk blijft, dan kan ik voortaan vrijdags die kant al op gaan en dinsdags weer naar huis. Zie hem dan steeds maar korte momenten, maar ey, da's wel even best!
Ik ben blij! Maar het is ook allemaal maar raar!
Oh en WS heb ik nog niet gesproken, hij belde me vannacht wel wakker. Ik nam kwaad op en heb daarna niks meer gehoord. Moet het hem nog steeds vertellen..
En MB heb ik ook niet meer gesproken na vorige week. Maar ja, eigenlijk heb ik die behoefte nu dus ook helemaal niet. Het is wel goed zo. Ik zit hier op mijn plek, ben benieuwd hoe het met SJ gaat verlopen en misschien ga ik wel nooit meer terug naar Nederland.
woensdag 9 september 2009 om 17:17
WAT!!!!
Misschien kom je wel nooit meer terug naar Nederland???
Ben je een haartje betoeterd!!!
*Sum oefent in beschaafd vloeken*
Wat dan?
Libanon?
Of gaan jullie daar hokken?
Wel supergaaf dat je baas zo relaxed reageert.
Dat geeft de burger moed
En meis, mensen die verliefd zijn hebben geen slaap nodig en rijden voor een kus nog uren heen en weer..
Vind dit allemaal zo leuk om te lezen joh...
Je hebt het verdiend zo na al treurige berichten van de afgelopen dagen.
Fijn om je weer zo vrolijk te horen!!!
Arme WS.....
Kwaad opnemen, maar ja, die paar uurtjes die je slaapt moet je dan ook wel goed uitrusten natuurlijk hihihi
Zo dan....die bank zit me toch een pot lekker.
Ik ga mijn abonnement op de sportschool maar opzeggen
Ik blijf lekker op de bank hangen
Verder gaat het goed hier, druk met werk, niet druk met mannen
Totaal GEEN toevoeging hier voor de KopW
Maar nog steeds prima in mijn vel!
Misschien kom je wel nooit meer terug naar Nederland???
Ben je een haartje betoeterd!!!
*Sum oefent in beschaafd vloeken*
Wat dan?
Libanon?
Of gaan jullie daar hokken?
Wel supergaaf dat je baas zo relaxed reageert.
Dat geeft de burger moed
En meis, mensen die verliefd zijn hebben geen slaap nodig en rijden voor een kus nog uren heen en weer..
Vind dit allemaal zo leuk om te lezen joh...
Je hebt het verdiend zo na al treurige berichten van de afgelopen dagen.
Fijn om je weer zo vrolijk te horen!!!
Arme WS.....
Kwaad opnemen, maar ja, die paar uurtjes die je slaapt moet je dan ook wel goed uitrusten natuurlijk hihihi
Zo dan....die bank zit me toch een pot lekker.
Ik ga mijn abonnement op de sportschool maar opzeggen
Ik blijf lekker op de bank hangen
Verder gaat het goed hier, druk met werk, niet druk met mannen
Totaal GEEN toevoeging hier voor de KopW
Maar nog steeds prima in mijn vel!

woensdag 9 september 2009 om 17:42
woensdag 9 september 2009 om 17:47
Liefje, juist goed te horen dat jij zo goed gaat!
Daar kan die hele KodW toch helemaal niet tegenop joh!:)
En die bank, ga je er echt niet even een voorbeeldje van plaatsen? Is het geheim (ivm privacy ofzo?) of ga je me even prive mailen? (ik ben niet nieuwsgierig hoor )
Weet ik veel hoe dit allemaal gaat verlopen, maar ik vind het wel leuk! Ik heb trouwens fotoos van hem, hah! (oke, jij de bank, ik SJ ) Of maak even een Facebook aan, of heb je die al?
Weet je wat ie daar trouwens had geschreven (wat ik erg leuk vind). Ik had bij 'what's in my mind" (net zoals op Hyves weet je wel) geschreven: "still tired of a sleepless weekend" , reageerde ie daarop met "Sorry-o " (in dit land zegt iedereen een 'o' achter woordjes en dat is inmiddels onze inside joke -ik voel me net een klein blaag trouwens nu-)
Daar kan die hele KodW toch helemaal niet tegenop joh!:)
En die bank, ga je er echt niet even een voorbeeldje van plaatsen? Is het geheim (ivm privacy ofzo?) of ga je me even prive mailen? (ik ben niet nieuwsgierig hoor )
Weet ik veel hoe dit allemaal gaat verlopen, maar ik vind het wel leuk! Ik heb trouwens fotoos van hem, hah! (oke, jij de bank, ik SJ ) Of maak even een Facebook aan, of heb je die al?
Weet je wat ie daar trouwens had geschreven (wat ik erg leuk vind). Ik had bij 'what's in my mind" (net zoals op Hyves weet je wel) geschreven: "still tired of a sleepless weekend" , reageerde ie daarop met "Sorry-o " (in dit land zegt iedereen een 'o' achter woordjes en dat is inmiddels onze inside joke -ik voel me net een klein blaag trouwens nu-)
woensdag 9 september 2009 om 17:59
Hihihihihi.....nu al inside jokes, dat gaat goed meis!
Ja dahaggg ik ga geen facebook account aanmaken voor de bank
Zaterdag eerst de muur verven en dan stuur ik foto van bank EN muur via hyves....plak SJ daar ook maar even in hoor
als je hier een foto wilt plaatjen moet je geloof ik ook eerst een photobucket account aanmaken toch?
te veel gedoe
Kym die is fliehieft, Kym die is flieghieft.....
Ja dahaggg ik ga geen facebook account aanmaken voor de bank
Zaterdag eerst de muur verven en dan stuur ik foto van bank EN muur via hyves....plak SJ daar ook maar even in hoor
als je hier een foto wilt plaatjen moet je geloof ik ook eerst een photobucket account aanmaken toch?
te veel gedoe
Kym die is fliehieft, Kym die is flieghieft.....
woensdag 9 september 2009 om 18:22
Muur wordt ook grijs.
Zilvergrijs om precies te zijn.
dan heb ik aan de ene kant een antraciet kleurige bank tegen de witte muur.
Aan de andere kant een zilvergrijze muur met een hoogglans laag wit lang dressoir (moet ik nog wel ff kopen) aan die muur komt de mega grote tv te hangen.
Weet iemand wat voor kleur gordijnen ik dan eens zal nemen?
Grijs wordt zo grijs, maar blauw wordt weer zo knallend
Dan moet ik ook nog een heel licht grijs kleed, de aqua fatboy ligt er al en dan zilver met aqua accessoires.
Iemand nog een suggestie wat ik met de slaapkamer aanmoet?
ben daar echt al 2 maanden inspiratieloos over....
Zilvergrijs om precies te zijn.
dan heb ik aan de ene kant een antraciet kleurige bank tegen de witte muur.
Aan de andere kant een zilvergrijze muur met een hoogglans laag wit lang dressoir (moet ik nog wel ff kopen) aan die muur komt de mega grote tv te hangen.
Weet iemand wat voor kleur gordijnen ik dan eens zal nemen?
Grijs wordt zo grijs, maar blauw wordt weer zo knallend
Dan moet ik ook nog een heel licht grijs kleed, de aqua fatboy ligt er al en dan zilver met aqua accessoires.
Iemand nog een suggestie wat ik met de slaapkamer aanmoet?
ben daar echt al 2 maanden inspiratieloos over....
woensdag 9 september 2009 om 19:15
Zo.
3,5 uur slapen en dan de hele dag werken inclusief een heftige crisis is toch wel een beetje teveel van het goeie.
Plus irritaties met collega en leidinggevende.
Ben kápot!
Maarrrrr heb jullie wel gemist eigenlijk!
Madhe hoe is staat het ervoor met de sollicitaties?
Kunnen we wat meer info krijgen?
Wat voor functies enzo?
Je hoeft toch helemaal geen verantwoording af te leggen Pommie!
Ik snap je trouwens helemaal.
Herken er nogal wat in...
Ik denk dat ik in jouw schoenen iets soortgelijks had gedaan/gevoeld, denk alleen dat het niet het allerverstandigste is wat je doet.
Maar het zal een proces zijn wat je door dient te lopen, en daar zul je sterker uitkomen, sowieso.
Als je maar goed op je hartje past!
Wil liever niet dat MI je pijn gaat doen natuurlijk...
En zowel, dan drogen wij je traantjes toch weer?
Jeetje Kym, wat een wending toch weer in je verhaal!
Ik zat weer helemaal te smullen.
Meissie geniet er lekker van, wij genieten mee.
En eehhh... IK heb wel Facebook hoor.
Hyves is zooooo passé!
Oh Sum toch, wat klink je lekker relaxt zeg!
Fijn fijn fijn!
Weg met dat abo voor de sportschool, koop lekker van die electronen om op je lijf te plakken, dan val je ook af vanaf je killerbank.
God het is maar goed dat ik niet helder kan denken van vermoeidheid want weet niet of ik mezelf nog onder ogen kan komen na gisteravond.
Verlangens VS verstand: 1-0
Ging even langs zijn werk.
Kon het niet laten.
Niemand daar, heeft ie zijn soepie en banaan met me gedeeld (en dat na een dag vasten).
Ik maakte een opmerking over de onderbreking in ons contact, zei ie heel laconiek: 'Is wel eens goed toch, een beetje rust?'
Na het eten kwamen er heel veel mensen, supergezellige avond met veel dolletjes.
Vroeg of ik ik even bleef hangen na sluit, en of ie me daarna naar huis moest brengen.
Leek me een goede gelegenheid voor 'het gesprek'.
Bij thuiskomst bleek er weer zo'n gigajoekel van een spin in mijn huiskamer te zitten, DJIEZUS!
En mooi dat MX em niet wilde weghalen ('Je moet zelfstandig worden en je angsten overwinnen Frizz', nou ik kon hém wel killen), wat uiteindelijk heeft geresulteerd in een evacuatie met behulp van een glazen vaas.
Anyway... (kan niet echt focussen van vermoeidheid, sorry), ik ging dus het onderwerp aansnijden, zoals ik dat helemaal bedacht had.
Ging allemaal heel redelijk, totaan de conclusie dat ik er dus een punt achter wilde zetten.
Het kwam mijn bek niet uit.
MX zei: 'Zeg maar hoor gewoon, dat je er klaar mee bent, dan ga ik.' (met zo'n supernonchalante houding ook nog...).
Ik deed elke keer weer een poging, maar het kwam gewoon niet over mijn lippen.
MX: 'Je hoeft mij niet te sparen hoor, ben MBF niet, zeg het nou maar gewoon.'
Shiiiiiiiiiiiiiiiit hee.
Toen zei ik: 'Het zou wel beter zijn, maar ik geloof niet dat ik het echt wil.'
Stupid!!!
Nou ja, en nadat ik dan toch zo stom was om dat te zeggen, dacht ik, dan kan ik net zo goed ff voor een vermelding op de Keek gaan.
Het was overigens niet zo verliefderige seks als de keer ervoor, dus dat maakte me wel een beetje nuchter.
Maar ja... wat ik nu moet is me even een groot vraagteken.
3,5 uur slapen en dan de hele dag werken inclusief een heftige crisis is toch wel een beetje teveel van het goeie.
Plus irritaties met collega en leidinggevende.
Ben kápot!
Maarrrrr heb jullie wel gemist eigenlijk!
Madhe hoe is staat het ervoor met de sollicitaties?
Kunnen we wat meer info krijgen?
Wat voor functies enzo?
Je hoeft toch helemaal geen verantwoording af te leggen Pommie!
Ik snap je trouwens helemaal.
Herken er nogal wat in...
Ik denk dat ik in jouw schoenen iets soortgelijks had gedaan/gevoeld, denk alleen dat het niet het allerverstandigste is wat je doet.
Maar het zal een proces zijn wat je door dient te lopen, en daar zul je sterker uitkomen, sowieso.
Als je maar goed op je hartje past!
Wil liever niet dat MI je pijn gaat doen natuurlijk...
En zowel, dan drogen wij je traantjes toch weer?
Jeetje Kym, wat een wending toch weer in je verhaal!
Ik zat weer helemaal te smullen.
Meissie geniet er lekker van, wij genieten mee.
En eehhh... IK heb wel Facebook hoor.
Hyves is zooooo passé!
Oh Sum toch, wat klink je lekker relaxt zeg!
Fijn fijn fijn!
Weg met dat abo voor de sportschool, koop lekker van die electronen om op je lijf te plakken, dan val je ook af vanaf je killerbank.
God het is maar goed dat ik niet helder kan denken van vermoeidheid want weet niet of ik mezelf nog onder ogen kan komen na gisteravond.
Verlangens VS verstand: 1-0
Ging even langs zijn werk.
Kon het niet laten.
Niemand daar, heeft ie zijn soepie en banaan met me gedeeld (en dat na een dag vasten).
Ik maakte een opmerking over de onderbreking in ons contact, zei ie heel laconiek: 'Is wel eens goed toch, een beetje rust?'
Na het eten kwamen er heel veel mensen, supergezellige avond met veel dolletjes.
Vroeg of ik ik even bleef hangen na sluit, en of ie me daarna naar huis moest brengen.
Leek me een goede gelegenheid voor 'het gesprek'.
Bij thuiskomst bleek er weer zo'n gigajoekel van een spin in mijn huiskamer te zitten, DJIEZUS!
En mooi dat MX em niet wilde weghalen ('Je moet zelfstandig worden en je angsten overwinnen Frizz', nou ik kon hém wel killen), wat uiteindelijk heeft geresulteerd in een evacuatie met behulp van een glazen vaas.
Anyway... (kan niet echt focussen van vermoeidheid, sorry), ik ging dus het onderwerp aansnijden, zoals ik dat helemaal bedacht had.
Ging allemaal heel redelijk, totaan de conclusie dat ik er dus een punt achter wilde zetten.
Het kwam mijn bek niet uit.
MX zei: 'Zeg maar hoor gewoon, dat je er klaar mee bent, dan ga ik.' (met zo'n supernonchalante houding ook nog...).
Ik deed elke keer weer een poging, maar het kwam gewoon niet over mijn lippen.
MX: 'Je hoeft mij niet te sparen hoor, ben MBF niet, zeg het nou maar gewoon.'
Shiiiiiiiiiiiiiiiit hee.
Toen zei ik: 'Het zou wel beter zijn, maar ik geloof niet dat ik het echt wil.'
Stupid!!!
Nou ja, en nadat ik dan toch zo stom was om dat te zeggen, dacht ik, dan kan ik net zo goed ff voor een vermelding op de Keek gaan.
Het was overigens niet zo verliefderige seks als de keer ervoor, dus dat maakte me wel een beetje nuchter.
Maar ja... wat ik nu moet is me even een groot vraagteken.

woensdag 9 september 2009 om 19:20
Frizzeltje meissie toch...
Nou ben je volgens mij nog meer in verwarring dan ooit.
Wat bedoel je precies met geen verliefderige seks?
Vette Porneaux dus?
Voel je je daar wel een beetje ok onder dan?
Ik vind eigenlijk ook niet dat MX zo leuk reageert eigenlijk.
*eigenlijk vind Sum MX vandaag gewoon ff helemaal niet aardig*
Nou ben je volgens mij nog meer in verwarring dan ooit.
Wat bedoel je precies met geen verliefderige seks?
Vette Porneaux dus?
Voel je je daar wel een beetje ok onder dan?
Ik vind eigenlijk ook niet dat MX zo leuk reageert eigenlijk.
*eigenlijk vind Sum MX vandaag gewoon ff helemaal niet aardig*

woensdag 9 september 2009 om 19:29
Humm Frizz, helemaal eens met Sum. Wat jammer dat hij heeft nagelaten om te zeggen wat hij met jou wil en hoe hij jullie ziet. Of heeft hij dit wel gedaan? Lijkt mij nu inderdaad zaak om een avondje voor jezelf te hebben en desnoods heel hard te gaan huilen om in ieder geval het k*t nagevoel minder te laten zijn. Wat hebben jullie nou afgesproken?
Ach meisje toch, we halen zaterdag alles uit de kast om je weer heppie te laten voelen
Ach meisje toch, we halen zaterdag alles uit de kast om je weer heppie te laten voelen
woensdag 9 september 2009 om 19:35
Poppetjes, wilde zomaar even gedag zeggen!
(Man is later ivm werk, kind voor de televisie, dus ik kan effe forummen!! Heeeeeerlijk!!)
Frizz, ik vind dat ook MX het niet zuiver speelt. Als hij karakter had, zou hij afstand van je houden.
Maar ja, blame him, als zo'n lekker wijf als jij met glanzende -ik wil wel- oogjes naar hem opkijkt.
Ik zeg: nog een paar stapjes en je bereikt het punt dat je er echt genoeg van hebt.
(en dan nog doorzetten, da's het lastigste)
(Man is later ivm werk, kind voor de televisie, dus ik kan effe forummen!! Heeeeeerlijk!!)
Frizz, ik vind dat ook MX het niet zuiver speelt. Als hij karakter had, zou hij afstand van je houden.
Maar ja, blame him, als zo'n lekker wijf als jij met glanzende -ik wil wel- oogjes naar hem opkijkt.
Ik zeg: nog een paar stapjes en je bereikt het punt dat je er echt genoeg van hebt.
(en dan nog doorzetten, da's het lastigste)
woensdag 9 september 2009 om 19:40
Nou eehhhh... ben op dit moment totaal gevoelloos hoor, geen energie meer over daarvoor!
Misschien komt de verwarring/het verdriet morgen?
Geen idee eigenlijk.
Nee het was geen vette Porneau, daar is ie helemaal niet van.
Hij is juist zo iemand die de hele tijd wil zoenen en je in je ogen wil aankijken.
Maar vorige keer was ik gewoon helemaal de weg kwijt van verliefderigheid, en nu niet.
Jullie vinden MX niet meer lief...?
Hmmm....
Maybe you got a point.
*leest ff haar post opnieuw door*
Wat betreft de spin, daar heb ik nagelaten te vertellen dat ie me intensief gecoached heeft (en zelf het allerengste stukje heeft gedaan).
En ja, hij is gewoon iemand die erg zakelijk/nuchter is.
Wat hij met mij wil?
Het liefst zoals het is, maar dan elkaar vaker zien.
Maar dat lukt hem gewoon vaak niet, zegt ie.
Ook zei hij nog een keer dat hij wegens bovenstaande gewoon geen relatie kan aangaan (niet dat ik hem daarom vroeg hoor), dat ik het in zijn ogen dan al na 2 weken zou uitmaken.
En dat ie wel degelijk tijd voor mij maakt, anders zaten we toch niet samen op de bank?
We hebben niks afgesproken...
Na de seks moest ie naar huis vliegen om gauw te eten voor zonderondergang, en daar baalde ie weer van (dat ie meteen haast had).
Heb hem naderhand wel een smsje gestuurd (met dichtklappende oogleden) dat ik echt meer nodig heb dan hij mij kan geven, en dat we het er nog wel een keer over hebben.
Misschien komt de verwarring/het verdriet morgen?
Geen idee eigenlijk.
Nee het was geen vette Porneau, daar is ie helemaal niet van.
Hij is juist zo iemand die de hele tijd wil zoenen en je in je ogen wil aankijken.
Maar vorige keer was ik gewoon helemaal de weg kwijt van verliefderigheid, en nu niet.
Jullie vinden MX niet meer lief...?
Hmmm....
Maybe you got a point.
*leest ff haar post opnieuw door*
Wat betreft de spin, daar heb ik nagelaten te vertellen dat ie me intensief gecoached heeft (en zelf het allerengste stukje heeft gedaan).
En ja, hij is gewoon iemand die erg zakelijk/nuchter is.
Wat hij met mij wil?
Het liefst zoals het is, maar dan elkaar vaker zien.
Maar dat lukt hem gewoon vaak niet, zegt ie.
Ook zei hij nog een keer dat hij wegens bovenstaande gewoon geen relatie kan aangaan (niet dat ik hem daarom vroeg hoor), dat ik het in zijn ogen dan al na 2 weken zou uitmaken.
En dat ie wel degelijk tijd voor mij maakt, anders zaten we toch niet samen op de bank?
We hebben niks afgesproken...
Na de seks moest ie naar huis vliegen om gauw te eten voor zonderondergang, en daar baalde ie weer van (dat ie meteen haast had).
Heb hem naderhand wel een smsje gestuurd (met dichtklappende oogleden) dat ik echt meer nodig heb dan hij mij kan geven, en dat we het er nog wel een keer over hebben.
woensdag 9 september 2009 om 19:46
*zwaait enthousiast naar WV*
Heeeeeee gaat het goed met je?
Geniet je nog steeds van het gezinsleven?
Gefeliciteerd Sum, veel plezier!
Ja dat hij het niet zuiver speelt...
Ik zie het niet helemaal zo.
Dat komt, ik ken hem als iemand die heel erg is van 'ieder neemt zijn eigen verantwoordelijkheid'.
Zodra ik de zin uitspreek: 'Ik wil ermee stoppen' zal hij me volledig met rust laten.
Dat wist ik toen ik probeerde het te zeggen.
Er zou geen weg terug meer zijn, want zelfs als ik zou terugkomen op mijn woorden zou hij niet zomaar terugkomen.
Maar HIJ wil er niet mee stoppen, en dus doet hij dat niet.
Hij ziet het dan ook niet als zijn verantwoording, als ik afstand wil moet IK dat zeggen.
Zelfde als het verhaal van de spin zeg maar.
En dat hij niet mijn probleem met MBF gaat oplossen voor me.
Heeeeeee gaat het goed met je?
Geniet je nog steeds van het gezinsleven?
Gefeliciteerd Sum, veel plezier!
Ja dat hij het niet zuiver speelt...
Ik zie het niet helemaal zo.
Dat komt, ik ken hem als iemand die heel erg is van 'ieder neemt zijn eigen verantwoordelijkheid'.
Zodra ik de zin uitspreek: 'Ik wil ermee stoppen' zal hij me volledig met rust laten.
Dat wist ik toen ik probeerde het te zeggen.
Er zou geen weg terug meer zijn, want zelfs als ik zou terugkomen op mijn woorden zou hij niet zomaar terugkomen.
Maar HIJ wil er niet mee stoppen, en dus doet hij dat niet.
Hij ziet het dan ook niet als zijn verantwoording, als ik afstand wil moet IK dat zeggen.
Zelfde als het verhaal van de spin zeg maar.
En dat hij niet mijn probleem met MBF gaat oplossen voor me.