Gewoon, lekker relativeren! (II)

woensdag 2 september 2009 om 11:40

dinsdag 8 september 2009 om 12:31

Die deurpost is uit een huilie topic van een tijdje geleden.
Ik denk Lieve Pom, dat je wel degelijk weet wat je met MI wilt.
Anders is het antwoord op die vragen niet zo belangrijk voor je.
En afspraak ik gaan met op voorhand gestelde vragen zet al wel een beetje de toon voor de koffie vind ik
Wat ik zou doen?
Niet gaan.
Om mijn eigen hartje te beschermen.
als ie echt echt echt ZO leuk, lief,lekker betrouwbaar en gek op jou is, dan vind hij wel een andere manier om je dat duidelijk te maken.
Maar hey, dat ben ik.
Kwets mij 1x zo hard en er is geen weg meer terug
Maar of dat nou de beste manier is.
Neehee...komen geen foto's kom maar een keer een avondje bankhangen!
(voor Kym maak ik een uitzondering, is ook weer zo'n mijl op zeven als die voor een avondje bankhangen komt)
Ik ga ff wat kussens kopen, voor in de bank, en dan even een paar uurtjes werken...
Tot vanmiddag!
                    Ik denk Lieve Pom, dat je wel degelijk weet wat je met MI wilt.
Anders is het antwoord op die vragen niet zo belangrijk voor je.
En afspraak ik gaan met op voorhand gestelde vragen zet al wel een beetje de toon voor de koffie vind ik
Wat ik zou doen?
Niet gaan.
Om mijn eigen hartje te beschermen.
als ie echt echt echt ZO leuk, lief,lekker betrouwbaar en gek op jou is, dan vind hij wel een andere manier om je dat duidelijk te maken.
Maar hey, dat ben ik.
Kwets mij 1x zo hard en er is geen weg meer terug
Maar of dat nou de beste manier is.
Neehee...komen geen foto's kom maar een keer een avondje bankhangen!
(voor Kym maak ik een uitzondering, is ook weer zo'n mijl op zeven als die voor een avondje bankhangen komt)
Ik ga ff wat kussens kopen, voor in de bank, en dan even een paar uurtjes werken...
Tot vanmiddag!
                                    Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

dinsdag 8 september 2009 om 13:34

Danku dames, ik voel me ook flabbergasting.
Jammer alleen dat ik een beetje teveel aan MX denk.
Wat heeeeerlijk Sum, die bank.
Welke kleur is ie dan?
Met zo'n bank heb je toch ook geen kerel meer nodig?
Pom, ik zou hem niet die 3 vragen sturen.
Zou hem even in zijn sop gaar laten koken, en kijken of hij dan nog zijn best blijft doen.
En mocht je dan nog met hem gaan afspreken, zou ik gewoon zo'n houding aannemen van 'Lieve jongen jij moet wel van heul goede huize komen wil je nog een kans krijgen.'
En dan alleen maar afwachten.
Hij heeft iets te bewijzen, en moet dta doen ZONDER dat jij hem dat vertelt.
Kijken hoe hard hij gaat vechten.
Dit is natuurlijk wel een theorie-verhaal, want je moet het wel zo hard kunnen spelen...
                    Jammer alleen dat ik een beetje teveel aan MX denk.
Wat heeeeerlijk Sum, die bank.
Welke kleur is ie dan?
Met zo'n bank heb je toch ook geen kerel meer nodig?
Pom, ik zou hem niet die 3 vragen sturen.
Zou hem even in zijn sop gaar laten koken, en kijken of hij dan nog zijn best blijft doen.
En mocht je dan nog met hem gaan afspreken, zou ik gewoon zo'n houding aannemen van 'Lieve jongen jij moet wel van heul goede huize komen wil je nog een kans krijgen.'
En dan alleen maar afwachten.
Hij heeft iets te bewijzen, en moet dta doen ZONDER dat jij hem dat vertelt.
Kijken hoe hard hij gaat vechten.
Dit is natuurlijk wel een theorie-verhaal, want je moet het wel zo hard kunnen spelen...

dinsdag 8 september 2009 om 14:04

Humm Sum, jouw posting heeft me aan het denken gezet. In eerste instantie was ik er niet mee eens, maar later dacht ik bij mijzelf dat de enige vraag die zou moeten stellen is of ik er klaar voor ben om MI daadwerkelijk los te laten. En ik denk dat ik wel klaar ben om MI los te laten.
Maarja wat ga ik hem nu melden? We hebben de optie die Frizz aandraagt (even niks van je laten horen, alleen dat is niet helemaal mijn ding) aan de andere kant als ik wel een berichtje stuur wat zet ik erin? Ik denk dat ik nu inderdaad even afstand moet houden en niet moet afspreken om mijn hart te beschermen, maar ik zou het wel leuk vinden om later weer contact met hem te houden. Gewoon wat ik nu met mijn ex heb, het is uit, kans op een relatie zit er niet in, maar we zijn wel nog vriendjes. Pfffft dilemma.
*Is zo blij dat ze bij dit soort dingen kan brainstormen met jullie*
Frizzebizz schatje, dat je aan MX moet denken dat is heel normaal. Stopt het niet weg en realiseer je dat als het zo sterk aanvoelt, dan betekent het dat ook voor hem. Hij kan gewoon niet met de situatie omgaan en gedraagt zich daarom zo raar.Voor jou straks de vraag of je zo'n relatie in stand wilt houden of niet. Maar dat is nu niet van belang, accepteer nu maar eens dat hij veel voor je betekent.
                    Maarja wat ga ik hem nu melden? We hebben de optie die Frizz aandraagt (even niks van je laten horen, alleen dat is niet helemaal mijn ding) aan de andere kant als ik wel een berichtje stuur wat zet ik erin? Ik denk dat ik nu inderdaad even afstand moet houden en niet moet afspreken om mijn hart te beschermen, maar ik zou het wel leuk vinden om later weer contact met hem te houden. Gewoon wat ik nu met mijn ex heb, het is uit, kans op een relatie zit er niet in, maar we zijn wel nog vriendjes. Pfffft dilemma.
*Is zo blij dat ze bij dit soort dingen kan brainstormen met jullie*
Frizzebizz schatje, dat je aan MX moet denken dat is heel normaal. Stopt het niet weg en realiseer je dat als het zo sterk aanvoelt, dan betekent het dat ook voor hem. Hij kan gewoon niet met de situatie omgaan en gedraagt zich daarom zo raar.Voor jou straks de vraag of je zo'n relatie in stand wilt houden of niet. Maar dat is nu niet van belang, accepteer nu maar eens dat hij veel voor je betekent.

dinsdag 8 september 2009 om 14:52

Zo Pom, ben je echt klaar om hem los te laten?
Goed dat je dat beseft, dat maakt alles al een stuk makkelijker natuurlijk.
De toegevoegde waarde van MI...
Ik denk dat je eerst een definitief eind ergens aan moet maken, en daarna kun je altijd weer verder kijken.
Je merkt vanzelf of er wel/geen behoefte is.
Bedankt voor je visie op mijn en MX, je hebt helemaal gelijk...
                    Goed dat je dat beseft, dat maakt alles al een stuk makkelijker natuurlijk.
De toegevoegde waarde van MI...
Ik denk dat je eerst een definitief eind ergens aan moet maken, en daarna kun je altijd weer verder kijken.
Je merkt vanzelf of er wel/geen behoefte is.
Bedankt voor je visie op mijn en MX, je hebt helemaal gelijk...

dinsdag 8 september 2009 om 15:33

De reden waarom ik zo vaag blijf even is, dat ik zit te dubben op basis van wat ik een beslissing ga nemen om hem wel of niet te zien. Doe ik dat op basis van angst (bij niet afspreken:  de angst om gekwetst te worden, bij wel afspreken: de angst om zijn aandacht te verliezen) 
of op basis van liefde (bij niet afspreken: liefde voor mijzelf en zelf kiezen, bij wel afspreken: liefde voor mijzelf, angst onder ogen durven te komen en inzien dat het enige dat mij kan kwetsen is als ik het toelaat om gekwetst te worden)
Oftewel handel ik uit angst of uit liefde?
De verlichtende pad kiezen heeft ook weer zijn nadelen, bedenk ik mij nu
                    of op basis van liefde (bij niet afspreken: liefde voor mijzelf en zelf kiezen, bij wel afspreken: liefde voor mijzelf, angst onder ogen durven te komen en inzien dat het enige dat mij kan kwetsen is als ik het toelaat om gekwetst te worden)
Oftewel handel ik uit angst of uit liefde?
De verlichtende pad kiezen heeft ook weer zijn nadelen, bedenk ik mij nu

dinsdag 8 september 2009 om 15:41

dinsdag 8 september 2009 om 16:19

dinsdag 8 september 2009 om 17:00

Nouja het koffie drinken is niet het probleem.De vraag is alleen spreek ik niet met hem af omdat ik bang ben om gekwetst te worden of spreek ik niet met af omdat ik voor mijzelf kies en vice versa. Oftewel baseer ik mij gevoel op angst of niet. Ik ben rationeel aangelegd en nu heb ik de kans om mijn gevoel te onderzoeken. Ik neem daar normaal niet de tijd voor.
Helemaal niks van mij laten horen, past niet bij mij. Net zoals ik bij TM netjes wil laten weten dat ik niks in hem zie, wil ik MI ook netjes laten wat ik met zijn verzoek doe. Wat dat betreft wil ik gewoon de eer aan mijzelf houden. Ik heb in het verleden al een paar keer niks laten horen aan mannen, achteraf voelde ik mij daar niet lekker bij en dacht ik jaren daarna nog steeds aan. Kortom die optie werkt niet voor mij .
Maar goed na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om MI door te geven dat ik open sta voor een afspraak. Ik leg het bij hem neer en hij zal contact met mij moeten opnemen om de afsprak daadwerkelijk te plannen. Ik ben eigenlijk best wel van overtuigd dat ik inderdaad de verwachting op een relatie met hem heb losgelaten en dat ik nu in staat ben om gewoon een leuke avond met hem te hebben zonder hoop te hebben. Ik heb altijd leuke en goede gesprekken met hem kunnen hebben, alleen hadden we een verschil qua gevoelens op romantisch niveau. Daar kan ik nu wel mee leven. En maakt hij de afspraak niet, tja dat is dan zijn keuze en die heeft geen betrekking op mijn persoonlijkheid.
Oftewel ik heb voor de optie gekozen, wel afspreken omdat het enige dat mij kan kwetsen is wanneer ik mij laat kwetsen .
                    Helemaal niks van mij laten horen, past niet bij mij. Net zoals ik bij TM netjes wil laten weten dat ik niks in hem zie, wil ik MI ook netjes laten wat ik met zijn verzoek doe. Wat dat betreft wil ik gewoon de eer aan mijzelf houden. Ik heb in het verleden al een paar keer niks laten horen aan mannen, achteraf voelde ik mij daar niet lekker bij en dacht ik jaren daarna nog steeds aan. Kortom die optie werkt niet voor mij .
Maar goed na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om MI door te geven dat ik open sta voor een afspraak. Ik leg het bij hem neer en hij zal contact met mij moeten opnemen om de afsprak daadwerkelijk te plannen. Ik ben eigenlijk best wel van overtuigd dat ik inderdaad de verwachting op een relatie met hem heb losgelaten en dat ik nu in staat ben om gewoon een leuke avond met hem te hebben zonder hoop te hebben. Ik heb altijd leuke en goede gesprekken met hem kunnen hebben, alleen hadden we een verschil qua gevoelens op romantisch niveau. Daar kan ik nu wel mee leven. En maakt hij de afspraak niet, tja dat is dan zijn keuze en die heeft geen betrekking op mijn persoonlijkheid.
Oftewel ik heb voor de optie gekozen, wel afspreken omdat het enige dat mij kan kwetsen is wanneer ik mij laat kwetsen .

dinsdag 8 september 2009 om 18:08

Pom  
Sorry meis,maar je laatste post was zo recht uit het hart.
Maare....hoezo pissig?
Is het niet gewoon zo dat deze meneer gewoon het mailen niet meer waard is meiske?
*denkt dat Pom toch nog niet zo klaar is met MI als dat ze zelf denkt*
Oja, bank is antraciet grijs
                    Sorry meis,maar je laatste post was zo recht uit het hart.
Maare....hoezo pissig?
Is het niet gewoon zo dat deze meneer gewoon het mailen niet meer waard is meiske?
*denkt dat Pom toch nog niet zo klaar is met MI als dat ze zelf denkt*
Oja, bank is antraciet grijs

dinsdag 8 september 2009 om 18:19

Nah gewoon. Ik werd een beetje boos, mij een beetje midden in nacht contacten en dan aangeven dat hij mij wil zien om voornamelijk te spreken. Toen had ik zoiets van 'Ja hallo, het draait alleen maar om jou!" en toen heb ik hem fijn de waarheid gemaild en dat ik geen zin had om contact met hem te willen.....

dinsdag 8 september 2009 om 19:29

*doet het licht weer uit*
Zo Pom, zag je ineens het licht?
Ik vind het goed van je....
Wat verwacht je nu verder?
Denk je dat hij nog terug gaat mailen of was de mail van een dusdanige strekking dat hij nu nog op zijn eetkamerstoel zit te bibberen?
Ik ben benieuwd of Frizz MX weet te weerstaan?
                    Zo Pom, zag je ineens het licht?
Ik vind het goed van je....
Wat verwacht je nu verder?
Denk je dat hij nog terug gaat mailen of was de mail van een dusdanige strekking dat hij nu nog op zijn eetkamerstoel zit te bibberen?
Ik ben benieuwd of Frizz MX weet te weerstaan?

dinsdag 8 september 2009 om 21:35

Goedenavond vreemden. Nouja, ik bedoel meer te zeggen dat ik dus niet veel online ben en niet meer op de hoogte ben.
Madhe gaat voor een baan! Daar ben ik nu dus 2 dagen zoet mee geweest (solliciteren) en het is wel lekker om nu iets leuks in het vooruitzicht te hebben. De meest stomme functies komen voorbij, maar nu zag ik wel wat heel erg leuks!
Wat wil ik nog meer? Leuke stad, leuke woning, leuke vriend, leuke vrienden, ik ben leuk en nu hopelijk ook nog een leuke baan, met leuke collega's, leuke werktijden en een (niet onbelangrijk) leuk salaris.
Ik bekijk de keek op de week, weet iemand waar die staat of gaan jullie me sufhyven? Dan ben ik weer wat bij. Tig pagina's lezen trekt me eerlijk gezegd niet op dit moment. Ik ben weer in de vlug vlug hier lezen, vlug even daar reageren, vlug afwas tussendoor, vlug inlezen voor mijn sollicitatie morgen (minder leuke baan), vlug nouja, vanalles hahaha.
                    Madhe gaat voor een baan! Daar ben ik nu dus 2 dagen zoet mee geweest (solliciteren) en het is wel lekker om nu iets leuks in het vooruitzicht te hebben. De meest stomme functies komen voorbij, maar nu zag ik wel wat heel erg leuks!
Wat wil ik nog meer? Leuke stad, leuke woning, leuke vriend, leuke vrienden, ik ben leuk en nu hopelijk ook nog een leuke baan, met leuke collega's, leuke werktijden en een (niet onbelangrijk) leuk salaris.
Ik bekijk de keek op de week, weet iemand waar die staat of gaan jullie me sufhyven? Dan ben ik weer wat bij. Tig pagina's lezen trekt me eerlijk gezegd niet op dit moment. Ik ben weer in de vlug vlug hier lezen, vlug even daar reageren, vlug afwas tussendoor, vlug inlezen voor mijn sollicitatie morgen (minder leuke baan), vlug nouja, vanalles hahaha.

dinsdag 8 september 2009 om 22:10

Hmmmm Pom, dus je gaat hem niet versturen?
Jammer....en dat meen ik echt!
Dingen die recht uit het hart komen zijn vaak het eerlijkst (raar woord vind ik ineens...)
Madhe, stranger, hoe is het?
Druk aan de solli!
En....staan ze in rijen van 3 opgesteld om jouw voor de neus van een ander weg te kapen?
Heerlijk om te lezen dat je nieuwe stad zo goed bevalt...
                    Jammer....en dat meen ik echt!
Dingen die recht uit het hart komen zijn vaak het eerlijkst (raar woord vind ik ineens...)
Madhe, stranger, hoe is het?
Druk aan de solli!
En....staan ze in rijen van 3 opgesteld om jouw voor de neus van een ander weg te kapen?
Heerlijk om te lezen dat je nieuwe stad zo goed bevalt...

dinsdag 8 september 2009 om 23:05

Pom, je bent gewoonweg geweldig! Ik heb me heel snel in weten te lezen (en kwam met ontzettend veel vragen die ik nu ben vergeten).
Sum, wie is SH? Stomme homo is het eerste wat me te binnen schiet. Ach joh, wat moet je daar ook mee
Oh en niet in rijen van drie, maar er is wel wat keus hoor. Gelukkig maar, want dan heb ik alleen maar meer kans op een leuke baan he!
Frizzy, wat een lange zin was er voor je nodig haha, dat zegt wat. Ik las er niet in terug dat je was begonnen bij je nieuwe baan, maar ben je al wat gewend?
De rest vergeten, sneeze is hier ook maar zelden las ik. Sam naar school? Daar waren vroeger boekjes van
                    Sum, wie is SH? Stomme homo is het eerste wat me te binnen schiet. Ach joh, wat moet je daar ook mee
Oh en niet in rijen van drie, maar er is wel wat keus hoor. Gelukkig maar, want dan heb ik alleen maar meer kans op een leuke baan he!
Frizzy, wat een lange zin was er voor je nodig haha, dat zegt wat. Ik las er niet in terug dat je was begonnen bij je nieuwe baan, maar ben je al wat gewend?
De rest vergeten, sneeze is hier ook maar zelden las ik. Sam naar school? Daar waren vroeger boekjes van

dinsdag 8 september 2009 om 23:35

Hehe, ben ik weer. Thuis. 
Pom:Ik lees je eerste intentie (ingaan op het voorstel van MI) en vond het heel dapper van je als je het had gedaan. Ook met die insteek die je beschrijft. Iets wat er voor kan zorgen dat je heel erg bij jezelf blijft, het je laat leren, maar wat dus ook heel lastig kan zijn.
En dan een geirriteerde mail geworden, wat ik totaal snap! En zoals Sum al zei: woorden die in elk geval ook reacht uit je hart kwamen.
Vervolgens lees ik dat de mail niet de deur uit is gegaan (heeft niet zo moeten zijn denk ik dan altijd maar), hopelijk sta je er nog steeds achter?
Madhe: volop aan het solliciteren! Wat goed! Wat voor iets zou je willen eigenlijk?
Haha SH= natuurlijk Summerhond!
                    Pom:Ik lees je eerste intentie (ingaan op het voorstel van MI) en vond het heel dapper van je als je het had gedaan. Ook met die insteek die je beschrijft. Iets wat er voor kan zorgen dat je heel erg bij jezelf blijft, het je laat leren, maar wat dus ook heel lastig kan zijn.
En dan een geirriteerde mail geworden, wat ik totaal snap! En zoals Sum al zei: woorden die in elk geval ook reacht uit je hart kwamen.
Vervolgens lees ik dat de mail niet de deur uit is gegaan (heeft niet zo moeten zijn denk ik dan altijd maar), hopelijk sta je er nog steeds achter?
Madhe: volop aan het solliciteren! Wat goed! Wat voor iets zou je willen eigenlijk?
Haha SH= natuurlijk Summerhond!