Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
vrijdag 11 september 2009 om 16:38
vrijdag 11 september 2009 om 17:19
vrijdag 11 september 2009 om 17:31
vrijdag 11 september 2009 om 20:17
Ben weer bijgelezen en daardoor weer een beetje tot mezelf gekomen, brrrr...Bella is niet gauw laaiend, maar wenste nu dat ze echt de boze Harry Potterheks was!
Mijn zusje heeft glashard te horen gekregen dat haar jaarcontract niet verlengd wordt door haar werkgever, terwijl ze haar hadden beloofd dat ze zich gedurende de behandelingen geen zorgen hoefde te maken.
God, wat was dat kind overstuur. Die ziet in gedachten haar appartementje al verkocht worden en ga zo maar door. En ik kan NIETS doen om haar te helpen!!
Gelukkig kon ik net even met SV'tje mee op de motor, (hij kwam me halen omdat ik een verdrietige sms had gestuurd, dat was wel weer lief), even flink geraced en mijn hoofd een beetje leeg laten waaien.
Nu weet ik even niet meer hoe ik dit moet relativeren...jullie?
Mijn zusje heeft glashard te horen gekregen dat haar jaarcontract niet verlengd wordt door haar werkgever, terwijl ze haar hadden beloofd dat ze zich gedurende de behandelingen geen zorgen hoefde te maken.
God, wat was dat kind overstuur. Die ziet in gedachten haar appartementje al verkocht worden en ga zo maar door. En ik kan NIETS doen om haar te helpen!!
Gelukkig kon ik net even met SV'tje mee op de motor, (hij kwam me halen omdat ik een verdrietige sms had gestuurd, dat was wel weer lief), even flink geraced en mijn hoofd een beetje leeg laten waaien.
Nu weet ik even niet meer hoe ik dit moet relativeren...jullie?
Huts!
vrijdag 11 september 2009 om 21:56
Lieverds!!!
Na ALLE posts te hebben bij gelezen ben ik er weer!
Boempje was even in retraite afgelopen week. Veel nagedacht.
Veel mensen gesteunt.
@ frizzy!
Jeetje , wat een gedoe weer met MX!
Lijkt mij ook heel moeilijk hoor Frizz..
Verstandelijk weet je het allemaal best. Maar in de praktijg gaat het toch een stuk moeilijker. Want je wilt het fijne gevoel gewoon niet kwijt! Vind zijn 'vage opmerkingen' ook wel een beetje vaag inderdaad. Is er dan toch een stukje in hem dat wel een relatie met je wilt?? zo kwam het een klein beetje bij mij over...
@Kymm..
Jeetje Kymm je bent helemaal hotel de botel lees ik!
Gewoon lekker van genieten..
Maarr.. van de fotos met zijn ex.. heb ik ook nog een beetje een vaag gevoel over..
Hoe is het met je moeder en met haar vrouw? en hoe gaat het nu met jou wat betreft deze situatie?
@ pom.. goede besluiten pom Wbt MI..
Het lijkt me ook moeilijk. Maar het is goed dat je veel overdenkt en dat je voor jezelf opkomt!
En je vroeg (al dagen geleden geloof ik) of ik zelf ook had nagedacht over wat ik allemaal te bieden heb in een relatie...
En ja daar heb ik over nagedacht..
@ sum! Zoals je je huis beschrijft klinkt het me allemaal erg mooi in de oren! mooie kleuren! (hou ik ook van)
En wat Heerlijk dat de bank eenmaal binnen is!
Grappig om te lezen dat je contact hebt met je allereerste vriendje!
@bella! Wat naar voor je zusje!
Verder voel ik me opzich wel oke..
Behalve dat ik van de week een moeilijk gesprek heb gehad met tweelingbroer.. Was gesprek waarin ik heb aangegeven hoe ik me voel over ons contact van de afgelopen jaren en wat er allemaal is gebeurt..
Maar ik ben echt zo van hem geschrokken. Hij is zo hard geworden en zit zo erg alleen maar in zijn ratio.. Het is moeilijk om bij hem te komen..
Verder zijn er nog wel wat kleinigheden gebeurt wat betreft Mevrouw X.. Ze is een hele week ziek geweest. en was er dinsdag pas weer..
Misschien dat de sessie over het onderzoeken wrom ik op onbereikbare vrouwen van toch wat confronterend voor haar was..
Ze is nu drie weken op vakantie.. Wel raar om haar niet om me heen te hebben als ik daar ben.. Maar t is ook wel even lekker zo..
Hoe is het met de rest??
Sorry dat ik zo lang niets heb kunnen schrijven naar jullie !!
Na ALLE posts te hebben bij gelezen ben ik er weer!
Boempje was even in retraite afgelopen week. Veel nagedacht.
Veel mensen gesteunt.
@ frizzy!
Jeetje , wat een gedoe weer met MX!
Lijkt mij ook heel moeilijk hoor Frizz..
Verstandelijk weet je het allemaal best. Maar in de praktijg gaat het toch een stuk moeilijker. Want je wilt het fijne gevoel gewoon niet kwijt! Vind zijn 'vage opmerkingen' ook wel een beetje vaag inderdaad. Is er dan toch een stukje in hem dat wel een relatie met je wilt?? zo kwam het een klein beetje bij mij over...
@Kymm..
Jeetje Kymm je bent helemaal hotel de botel lees ik!
Gewoon lekker van genieten..
Maarr.. van de fotos met zijn ex.. heb ik ook nog een beetje een vaag gevoel over..
Hoe is het met je moeder en met haar vrouw? en hoe gaat het nu met jou wat betreft deze situatie?
@ pom.. goede besluiten pom Wbt MI..
Het lijkt me ook moeilijk. Maar het is goed dat je veel overdenkt en dat je voor jezelf opkomt!
En je vroeg (al dagen geleden geloof ik) of ik zelf ook had nagedacht over wat ik allemaal te bieden heb in een relatie...
En ja daar heb ik over nagedacht..
@ sum! Zoals je je huis beschrijft klinkt het me allemaal erg mooi in de oren! mooie kleuren! (hou ik ook van)
En wat Heerlijk dat de bank eenmaal binnen is!
Grappig om te lezen dat je contact hebt met je allereerste vriendje!
@bella! Wat naar voor je zusje!
Verder voel ik me opzich wel oke..
Behalve dat ik van de week een moeilijk gesprek heb gehad met tweelingbroer.. Was gesprek waarin ik heb aangegeven hoe ik me voel over ons contact van de afgelopen jaren en wat er allemaal is gebeurt..
Maar ik ben echt zo van hem geschrokken. Hij is zo hard geworden en zit zo erg alleen maar in zijn ratio.. Het is moeilijk om bij hem te komen..
Verder zijn er nog wel wat kleinigheden gebeurt wat betreft Mevrouw X.. Ze is een hele week ziek geweest. en was er dinsdag pas weer..
Misschien dat de sessie over het onderzoeken wrom ik op onbereikbare vrouwen van toch wat confronterend voor haar was..
Ze is nu drie weken op vakantie.. Wel raar om haar niet om me heen te hebben als ik daar ben.. Maar t is ook wel even lekker zo..
Hoe is het met de rest??
Sorry dat ik zo lang niets heb kunnen schrijven naar jullie !!
vrijdag 11 september 2009 om 23:13
Ik ben zo'n beetje globaal bijgelezen, geloof ik.
Sum Gaat 't weer een beetje, of is het gewoon niet meer goedgekomen vandaag? Is je muur mooi geworden? Ik had ook nog heel vaaglijk het plan om iets klussigs te doen vandaag, maar Harry Potter lezen in bed (sorry Bella ) won van alles.
Frizz, any news?
Kym, weet je al of je SJ nog kunt zien dit weekend?
Ik heb weer een date in het vooruitzicht, geloof ik. Kreeg net een eerste mailtje, en hij lijkt me wel leuk, en ik heb meteen al weer een mailtje terug, hij is wel van het tempo. Vierde journalist op rij trouwens, hoe ik dat toch voor elkaar krijg Geen slecht idee, een beetje afleiding, want bezette collega kruipt weer stiekum m'n kop in nu ik 'm weer meer zie.
Bella en Boemen (aangenaam trouwens) sterkte met de familietroubles...
vrijdag 11 september 2009 om 23:17
Hey Boem!
Leuk je weer te lezen! Waar was je toch al die tijd zeg? Toch niet gewoon je leven geleid he ?
Wat rot te merken dat jij en je broer niet meer echt op een lijn zitten zeg..en helemaal omdat het je tweelingbroer is (op de een of andere manier is dat alitjd toch closer he?). Weet je wel hoe het komt enzo?
En begrijp ik goed dat je over je verleden hebt gesproken met hem? Moeilijk!
Maar wel dapper!
Hm, en mevrouw X zit je nog erg hoog lees ik wel
Pom! Haaaaalooooo. Zit je nagellak nog mooi en ben je al gewend aan je geurtje ('m dus niet meer ruiken)?
Hoi Madh! Jij gaat een lekker weekend tegemoet. Begint vanavond dus al. Geniet! Jaloers!
Leuk je weer te lezen! Waar was je toch al die tijd zeg? Toch niet gewoon je leven geleid he ?
Wat rot te merken dat jij en je broer niet meer echt op een lijn zitten zeg..en helemaal omdat het je tweelingbroer is (op de een of andere manier is dat alitjd toch closer he?). Weet je wel hoe het komt enzo?
En begrijp ik goed dat je over je verleden hebt gesproken met hem? Moeilijk!
Maar wel dapper!
Hm, en mevrouw X zit je nog erg hoog lees ik wel
Pom! Haaaaalooooo. Zit je nagellak nog mooi en ben je al gewend aan je geurtje ('m dus niet meer ruiken)?
Hoi Madh! Jij gaat een lekker weekend tegemoet. Begint vanavond dus al. Geniet! Jaloers!
vrijdag 11 september 2009 om 23:35
Hey kymm..
Ja ik was inderdaad gewoon mijn leven aan het leiden ..
En elke avond wilde ik bijlezen.. kwam er weer wat tussen..en meer van dat soort gebla bla..
Ja heb met mijn tweelingbroer ook over verleden gesproken..
Samen met een TP erbij..
Hij is zo hard geworden door verschillende dingen. Dat wist ik al wel.. Maar dat het zo erg was geworden
Hij wordt over twee weken papa.. Maar das zon verhaal !
Hij had al een tijdje relatie met meisje.. zij was vreemd gegaan.. Was twee weken uit.. toch maar weer bij elkaar.. toen besloten ze samen voor een kind te gaan .. Joost mag weten waarom ! zij gestopt met de pil..
Uiteindelijk kwam hij een meisje tegen dat veeel meer bij hem past (das wel echt zo) hij stapel verliefd..toen heeft hij zijn relatie verbroken voor dat andere meisje.. en toen een week later kwam zijn ex vriendinnetje er achter dat ze zwanger was...
Zij wilde het houden.. hij niet.. omdat ze niet meer bij elkaar waren en hij gunt kind beide ouders...
En nu is er dus een kind opkomst..
Zucht.. vind het zo erg voor t kindje allemaal..
En hij is de afgelopen 9 maanden alleen maar met zichzelf bezig geweest.
Als ik wilde vertellen hoe het met me gaat, als ik een keer down was o.i.d wilde hij niet luisteren.. "had hij geen zin in"
Maar heb wel vaak luisterend oor geboden aan hem vanwege zijn problemen nu.. En dat heb ik met veel liefde gedaan.
Maar t lijkt toch dat we heel ver van eklaar verwijderd zijn..
Enneh mevrouw x.. of ze me hoog zit... tsja.. verliefd he..
Maar heb het wel zo'n beetje onder controle..
al komt ze soms wat jaloers uit de hoek geloof ik..
Ja ik was inderdaad gewoon mijn leven aan het leiden ..
En elke avond wilde ik bijlezen.. kwam er weer wat tussen..en meer van dat soort gebla bla..
Ja heb met mijn tweelingbroer ook over verleden gesproken..
Samen met een TP erbij..
Hij is zo hard geworden door verschillende dingen. Dat wist ik al wel.. Maar dat het zo erg was geworden
Hij wordt over twee weken papa.. Maar das zon verhaal !
Hij had al een tijdje relatie met meisje.. zij was vreemd gegaan.. Was twee weken uit.. toch maar weer bij elkaar.. toen besloten ze samen voor een kind te gaan .. Joost mag weten waarom ! zij gestopt met de pil..
Uiteindelijk kwam hij een meisje tegen dat veeel meer bij hem past (das wel echt zo) hij stapel verliefd..toen heeft hij zijn relatie verbroken voor dat andere meisje.. en toen een week later kwam zijn ex vriendinnetje er achter dat ze zwanger was...
Zij wilde het houden.. hij niet.. omdat ze niet meer bij elkaar waren en hij gunt kind beide ouders...
En nu is er dus een kind opkomst..
Zucht.. vind het zo erg voor t kindje allemaal..
En hij is de afgelopen 9 maanden alleen maar met zichzelf bezig geweest.
Als ik wilde vertellen hoe het met me gaat, als ik een keer down was o.i.d wilde hij niet luisteren.. "had hij geen zin in"
Maar heb wel vaak luisterend oor geboden aan hem vanwege zijn problemen nu.. En dat heb ik met veel liefde gedaan.
Maar t lijkt toch dat we heel ver van eklaar verwijderd zijn..

vrijdag 11 september 2009 om 23:44
quote:Boemen1 schreef op 11 september 2009 @ 23:35:
Uhm, hier gaat er iets mis geloof ik.
Ik heb het al veel vaker gezegd, maar deze situatie vind ik zo onzuiver dat ik echt op mijn tanden moet bijten om niet bot te gaan reageren op je. Alsjeblieft. Vertrek daar en zoek een andere plek.
Uhm, hier gaat er iets mis geloof ik.
Ik heb het al veel vaker gezegd, maar deze situatie vind ik zo onzuiver dat ik echt op mijn tanden moet bijten om niet bot te gaan reageren op je. Alsjeblieft. Vertrek daar en zoek een andere plek.