Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Pffffff dan moet je wel echt flink wat pagina's doorspitten hoor.

En heel interessant is het eigenlijk niet.

Hahahahhaa nee ik weet niet zoveel van Afrikanen!

Maar vindt het gewoon klinken als elke andere man uit een macho-cultuur hoor.

Mysterieus en teasen is sexy toch?

Maar nu?

Was dit just for a night of...?
Neehee Frizz! Hij is geen Afrikaan! Dat is 't 'm nu juist! Libanon!
Ooooooooooooooooooooooh ja!

Vast ook een macho-cultuur.

Is ie moslim?
Nee, geen moslim. Dat dan weer niet.

Ik vind 't echt super bizar, een Libanees. Maar ja! Fucking leuk!
Hahahahhahaa gewoon genieten dan joh.

Heb je Wiki al even nageslagen op Libanon?

Woedde daar niet vroeger ook een ontzettende burgeroorlog?

En hoe nu verder dan tussen jullie?
Ja, als eerste gedaan natuurlijk: Wiki doorgespeurd (serieus!)

Veel burgeroorlogen en nog steeds onrustig geloof ik. Ofwel: net zo'n fijn land als deze. Veel Libanezen zoeken hun heil in West Afrika: goede business enzo.

Hoe is het tussen ons?

We smsen voortdurend en hebben al inside jokes. Daarnaast: geen idee.

Zielig wel dat WS net belde (naja, die heeft me het hele weekend gebeld), maar ik merk dat ik hem echt niks te melden heb. Sneu wel. Als ik thuis ben, maar even duidelijkheid scheppen. Sneu x 10..
Zou ik ook doen hoor.

Is het dan makkelijk om je te vestigen in West Afrika?

Maar blijven jullie beiden waar jullie nu zitten?

Oftewel: kunnen jullie elkaar voorlopig nog ontmoeten?

Oh shit ja...

Arme WS!

Geen roddelcircuit daar denk je?

Doet me er wel aan herinneren dat ik MBF nog steeds niks heb gezegd.

Maar ook HIJ heeft het hele weekend niks laten horen, dus zal ook wel aanvoelen dat er iets (niet) is.
Ja pauze, kom ook even polshoogte nemen

Kym...gewoon lekker blijven slapen

You lucky bastard!

spannend dat dan weer wel.

Hoeveel km zit je eigenlijk bij hem vandaan als je op je eigen plekkie zit?

Dit is natuurlijk heel handig om te weten ivm vervolgbezoekjes.

Agos....arme WS.

Nou, daar komt hij wel weer overheen hoor.

Hoe ga je het hem vertellen?

Voorzichtig of gewoon to the point.

Precies die insteek heb ik ook Bel

Ja leuk stappen...alles kan alles mag op mijn leeftijd dus OOK gewoon een weekend op de bank hangen onder het mom, ik ben ook geen 20 meer

Frizz, jij weer een beetje uit je dippie gekropen?

En ..en das misschien belangrijker nog wel, heb je voor jezelf al enige duidelijkheid over wat je nu met MX wil verder?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Frizz is fine!

Scheelt misschien ook dat de zon weer eens schijnt!

Plan MX: Aangeven dat ik er zo geen zin meer in heb en afstand gaan nemen.

Lukt tot nu toe prima, want ben (per ongeluk weleenswaar, haha!) net zijn nummer kwijtgeraakt.
Sum met jou alles ok?

Ik ga nu ff de deur uit, terrasje met vriendin.

Werkze!
Das het lot Frizz...dat kwijtraken van zijn nummer hihi.

De zon schijn, men het is gewoon hartstikke heet buiten.

Gewoon ineens weer een beetje zomer.

Enne...goed plan!
Ik sjees weer naar min werk..............tot vanmiddag!
Wel een beetje kut, want ben álle nummers kwijt die niet op mijn SIM stonden.

Maar ach... De mensen die mij belangrijk vinden bellen vanzelf mij wel weer.

Toch?

Ja tis onderdaad bloedheet, ik ga genieten!
Is het heet in NL ja joh?

Summeke, werkze, maare, hoe is het verder met je?

Frizzel lekker terrassen. Jaloers!

Uhm. SJ woont drie uur van me vandaag, namelijk in de hoofdstad. Elkaar regelmatig zien gaat 'm dus niet worden. Maar ja, komt wel goed.

En WS wordt een straight to the point gevalletje.

Tja.
Zo, weer op het werk en zowaar rust in de tent.

Vanmorgen echt keidruk geweest (lekker)

Hoe het met mij gaat.

Eigenlijk gewoon heel erg goed.

maak alleen niet zoveel mee, wordt een beetje een burgertrutje geloof ik.

Gister wel even een lastig gevalletje

Beste vriend had date met een vriendinnetje zaterdag

En nu is vriendinnetje verliefd maar beste vriend niet....

Vriendinnetje zit ook een beetje in de knoop met zichzelf, vroeger mishandeld door ex, zelfvertrouwen van nul komma nul lastig al allemaal.

Nou probeer ik haar al een jaar te helpen maar op 1 of andere manier pakt ze het niet op.

Ook wel logisch natuurlijk.

Nu blijft ze zeggen, Sum, ik weet dat ik iets niet goed doe maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen.

Nu heb ik haar heel voorzichtig geprobeerd te vertellen dat het misschien een goed idee is om eens met iemand te gaan praten.

Had gister het telefoonnummer van mijn oude psych gegeven en nu belde ze net dat ze gaat bellen voor een afpsraak

En dat vind ik dan wel weer stoer van haar..

Hoop dat het haar net zo gaat helpen als dat het destijds bij mij het geval was.

Hmmm Kym 3 uur afstand das best nog een tijdje

Al nagedacht over hoe jullie dat gaan doen, of gaan jullie gewoon voor het moment?
Goed, goed, hier is ie dan de Keek op de Week.

Deze week is het voornamelijk de harde kern die aardig actief is geweest.

Van de 8 single meiden heeft er maar 1 hardcore geviezevozeld , 1 heeft op de valreep gezoend en de rest heeft zich koest gehouden .

Wat is er nog meer gebeurd?

Sam is begonnen met de verkorte studie PABO en moet even wennen aan het schoolse gebeuren. SMS-man heeft ze toch niet helemaal afgekapt, want er hangt toch iets tussen hen. Maar wat? Het zou leuk zijn als we deze week wat meer duidelijkheid gaan krijgen . Daarbij is Sam zich aan het beraden of LM Bodycombat niks is voor haar. Ik zeg doen Sam!!! Niks lekkerder dan actief bezig te zijn met je lichaam.

Boemen heeft voor zichzelf de dingen grotendeels op een rijtje en is volgens mij weer in de flow om zich lekker te voelen. Way to go! We weten inmiddels ook dat Boemen open staat voor een sterke onafhankelijke vrouw, die energiek, zelfstandig, grappig, vooral lief is en een uitstraling heeft van hier tot Tokio. Even een vraagje tussendoor Boemen, weet jij voor jezelf wat jij te bieden hebt aan een partner? Niet lullig bedoeld, maar het hielp mij enorm om bewust te raken van mijn eigenwaarde door het helder te krijgen wat en dat ik ook iets te bieden heb.

Sneeze is sporadisch aanwezig, maar altijd leuk om haar even te lezen. Sneeze lijkt mij ook dat zij het weer in het vizier heeft waar het voor haar om draait. Uiteraard kijkt zij enorm naar uit naar de trip Berlijn. Maar what about the update van personeelsfeest en aantrekkelijke mannelijke collega??? Hoe is het trouwens met HP?

Sum is helemaal heppiedepeppie met zichzelf. Lekker druk op werk, aandacht voor SH, beste vriendjes en vriendinnetjes die crush hebben op beste vriendje van Sum. Helaas deze week hebben wij weinig gehoord over RM, misschien dat je ons weer kan updaten erover?

Frizz is zich aan het beraden of de manier waarop zij een relatie heeft met MX, daadwerkelijk een relatie is die bij haar past of dat zij misschien de gang van zaken heeft geduld omdat zij misschien wel verliefd was op het beeld dat haar onderbewuste heeft gecreëerd zodat ze bepaalde dingen (nog) niet voor zichzelf hoefde aan te kaarten. Pffft lange zin….

Kym heeft helaas nog niks gehoord van MB, maar heeft er volgens mij ook geen tijd voor. Aangezien er een drop dead gorgeous Arabier (SJ – sandwichjongen) haar pad heeft gekruist en waar zij ook al heerlijk mee heeft gezoend. Helaas komt hiermee de situatie met WS in het geding, maar c’est la vie. Voor de rest is Kym uiteraard heel veel bezig met de situatie in Nld, is het fijn om te lezen dat iedereen hier haar zo graag wil steunen en dat zij hier ook haar hartje kan luchten. Voor jou ook een dikke .

Bella de enige die heeft geviezevozeld met een ex-svtje. En dat is niet erg, merk je in de hitte van de strijd niks van . Voor de rest heeft Bella haar rust gevonden in het ouder worden .

Madhe is inmiddels verhuisd en gaat nu druk aan het solliciteren.

Pom is sinds gister even in retraite , dat heeft haar goed gedaan en doet haar nog steeds goed.
Pom ik heb er maar 1 woord voor..........WOW!
Dank je Sum.
Oja en over de date met RM

na 3x te horen dat hij zwak ziek onderweg en/of druk was met werk heb ik hem in een mailtje verteld dat diut hem in ieder geval niet ging worden.

Dat ik in wat voor vorm dan ook een beetje getriggert moet worden en dat dat nu dus niet gebeurd

Met een mail veel succes verder hier op RP afscheid genomen van de beste meneer.

En ja...daar kwam natuurlijk een mailtje op terug dat ik te ongeduldig was.

Ja en.........dus????
Knap van je Sum!! Wel jammer dat het weer zo moet aflopen, maar goed des te sneller je weer tijd hebt om een echt leuke man te ontmoeten . Zit nu even relaxt op de bank en er zit me nu toch eentje gebiologeerd aan te staren (oftewel te wachten totdat ze een stukje van mijn kip krijgt )
Niets jammers aan hoor Pom.

Ja voor jullie omdat ik ff geen smeuig verhaal heb

Ik zit tegenwoorddig net zo lief op de bank met vrienden dan dat ik moves aan het maken ben op kerels....

*vraagt zich af of zio niet ineens te zen met zichzelf aan het worden is*

Kom op Pom, geef dat beest een stukkie kip.
Ff alleen zijn is ook fijn. Tis een cyclus he? Allemaal balans....zei de grote O.

Beestje heeft al heul veul kip gehad, kan haar gewoon niks weigeren .

Maar goed ik merk wel dat ik geen zin heb om te daten, maar het wel heel leuk vind om mensen te ontmoeten en om mij heen te hebben. (Vandaar dat ik TM te vriend wil houden, hij is wel een interessante persoonlijkheid alleen geen relatiemateriaal voor mij). Merk alleen wel dat ik moeite heb om niet mee te gaan wanneer emoties een beetje down zijn. Vandaar dat ik weer even op mij zelluf ben. Zal vanavond weer opgeklaard zijn .
Wat bedoel je precies met dat moeite hebt om mee te gaan als je een beetje down bent?
quote:Summerdance schreef op 07 september 2009 @ 16:26:

Wat bedoel je precies met dat moeite hebt om mee te gaan als je een beetje down bent?Niet wanneer ik down ben,maar als mensen om mij heen zijn die zich down voelen (stond ook een beetje krom, omdat stukje tekst over TM tussen stond). Mijn gemoedstoestand kan beïnvloed worden door emoties van anderen. Ik heb alleen nog niet uit kunnen vinden om mij hier tegen te wapenen. Het enige wat ik wel weet is, dat ik daarom (o.a.) prettig vind om zelfstandig te werken. Overleg met collega's vind ik prima, maar nauw samenwerken gaat mij niet lukken.
Ik weet ook niet of je je daar wel tegen kan wapenen.

Ik merk het zelf ook dat mijn stemming beinvloed kan worden door mijn omgeving.

Zal wel ietste maken hebben met empatisch vermogen.

Maar tis lastig idd.

Ik vind daarintegen nauw samenwerken met anderen weer wel heel prettig,maar dan moeten het bij voorkeur wel mensen zijn met enigzins de zelfde insteek als die ik heb.

Gelukkig is dat hier ook wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven