Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
quote:frizzy schreef op 27 september 2009 @ 20:55:

Hoop dat je je intussen wat beter voelt Sam.

Ik weet hoe vervelend het is als je wéét wat je 'fout' doet, maar het je toch (nog!) niet lukt om het te veranderen.

Toch denk ik dat het heel erg zou helpen om het uit te spreken naar Mo, en ik vind het er echt een type voor om je te begrijpen.

Wie weet kan hij je wel helpen om het stapje voor stapje te doen en leer je een wijze les.

Hier wilde ik nog even terug komen. Inderdaad ja, dit is ZO glashelder voor mij en ik word er ook steeds beter in om er mee te dealen. Maar als ik verliefd ben, gaat er iets in mij triggeren en ga ik de Onbereikbare / Wispelturige /Ongrijpbare Lady uithangen! Bah, om misselijk van te worden.

En weet je, de laatste jaren durf ik dat ook nog eens uit te spreken - supertrots natuurlijk op deze ontwikkeling -. Alleen wel aan mensen waar ik mij goed bij voel en mij vertrouwd mee voel op dat moment. EN dat voel ik eigenlijk nog niet met MO. Ook omdat hij zelf zo duidelijk nerveus wordt met mijn aanwezigheid en ik zijn spanning naar mij toe voel. Dus ik wacht er liever mee als wij -mocht dat gebeuren - naar elkaar toe groeien. Dan vertel ik het zeker.

Ik was wel benieuwd geworden eigenlijk waarom jij denkt dat hij er het type wel voor is om het te begrijpen en mij daarin tijd wilt geven?
I am Spaaartaaacus.
Meisjes ... geniet van de aandacht van de heren ....

Ik kruip mn bed in , nog even Medium kijken en dan slapen

Spreek jullie morgen weer

Liefs en trusten voor straks
hoeveel verliefde dames zijn hier?
I am Spaaartaaacus.
Ik niet dus ...........
Ja, en de lente duurt nog even, toch? ...
Hoi Sam,

Ik weet 't nog niet helemaal, tel mij maar voor 1/2!
Huts!
Doe mij ook maar voor een 1/2

na 11 uur kan ik dat nog niet zeggen, als is ie wel heul erg leuk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha Sum, zijn we samen weer een, op het BZV-topic schrijven we tenslotte ook exact hetzelfde, raar he!
Huts!
Wat is BZV?
Boer Zoekt Vrouw!
Huts!
Ahaaaaa
Wel rekenen Sum, je kent 'm al bijna 24 uur, niet zo overdrijven

Fijn Kym, dat het weer fijn is met SJ! En Súúúm! Klinkt echt helemaal goed, je RM, word er helemaal vrolijk van.

Frizz, ik hoop het echt voor je, dat je een degelijke SV van MX kunt maken (echt, zonder die van mij zou ik het leven een stuk minder rooskleurig vinden zo nu en dan)

Bella, als ik even samenvat, dan heb je dus een meneer een paar uur meegemaakt en is het niet waarschijnlijk dat je'm ergens het komende half jaar nog gaat zien? Dan zou ik toch echt proberen de herinnering te koesteren aan het feit dat iemand zo rap zoveel indruk op je kan maken (ken het hoor, heb ook een belachelijke crush gehad op een Amerikaanse bassist die hier een paar dagen was, ging echt nergens over. Dat Amerikaanse maakt het ook alleen maar erger, je ziet jezelf meteen al in een Hollywood-film ) en het verder loslaten. Gewoon, voor jezelf.

Ik heb een superdag gehad, boekenkast helemaal gereorganiseerd met een vriend, daarna zijn we gaan lopen langs een riviertje hier in de buurt met zijn hond en toen gegeten bij het pannenkoekenhuis, nog heel lang buiten gezeten. Was echt heel relaxed. Moet alleen wel een beetje oppassen, want 't is een paar maanden uit met z'n vriendin, en ik meende een paar hints op te vangen dat-ie verzonnen heeft dat ik weleens een handig substituut zou kunnen zijn voor de lege plek op zijn bank, en dat gaan we niet doen. Gaat vast ook wel weer over, hij moet ook weer een beetje wennen aan alleen zijn denk ik.

En ik kreeg net ineens weer sms van TLC (formerly known as TLBC). Weet niet goed of het onder nazorg viel van afgelopen week, of dat ik toch meer in z'n kop rondzwerf nu hij weet dat ik bij vlagen wel wat meer voor 'm voel...

Nou ja, vooralsnog vind ik het allemaal wel even prima, geloof ik, nergens haast mee. Dus we zien wel.
Hey Moosey,

die kant zal het ook wel opgaan hoor, maar voor nu zit ik nog even op een roze wolk. En ik weet ook wel dat ik daar binnen nu en-niet-al-te-lange-tijd vanaf pleur!

Maar toch...als ik morgen weer een mailtje heb ben ik weer even blij.

Ze hebben wat he...die Amerikanen. Vooral als ze in uniform zijn, mmmm.
Huts!
Lekker gevoel toch Bel, alhoewel vrij lastig vooruitzicht ook, maar goed...

Ik ga SJ even bellen om te vragen of ik vanavond naast hem kan slapen (shit, wil steeds zijn echte naam schrijven).

Ik ben niet zo van de uniformen, maar ik kan me er wat bij voorstellen. Goed dat je zelf ook al wel doorhebt dat het over gaat, geniet er dan maar van zolang ast duurt
Hm. Niet dus. Kan niet.
...Wel rekenen Sum, je kent 'm al bijna 24 uur, niet zo overdrijven ...

Neeheeeee.......ik "ken"hem pas 11 uur....live zeg maar!!!

Wrom kan je daar niet slapen dan Kym?
Hmmm leuke Amerikaan in the house, tja over leuke Amerikanen kan ik meepraten. Bij mij was het wel echt een gevalletje: uit mijn hoofd zetten, want t kon niets worden...

Jee als ik daar aan terug denk, man wat was ik verliefd...

Jammer Kym dat je niet meer naar hem toe kunt vanavond.
Maarmaarmaar. Je date begon toch gisteravond, en niet vanochtend? Of 'ken' jij pas iemand als-ie uit de kleren gaat voor je?
Zo kort nog maar Sum? Elf uur. Jeetje.

Omdat hij hoognodig moet bijslapen.

En ik snap het. Hij werkt al een maand elke dag. Kutbaas.
Hehe, ik was zo totaal ondersteboven na de eerste encounter met mijn amerikaan destijds dat ik na het etentje met hem ben doorgescheurd naar mijn stamkroeg, en daar stantepede 2 glazen wijn achterover heb geslagen en 2 sigaretten achter elkaar opgerookt heb, terwijl ik net 4 dagen gestopt was, voor het eerst in mijn leven. Echt zo totaal van het padje af, ongelofelijk, niet eerder zo meegemaakt. Oh, en een uur later kwam hij ook weer doodleuk mijn kroeg binnenzeilen (niet zo toevallig als het lijkt, is namelijk hét muzikantencafe hier en hij was met wat conservatoriumstudenten op stap) dus weer de hele avond aan de babbel. 't Werd niks (godzijdank, anders had ik er echt een jaar over gedaan om eroverheen te komen, denk ik ) maar allejezus wat wassie lekker.
Oh oh Moos, het is wat met onze Amerikaanse medemens
Yep Kym, 11 heule uren!

tsssssssssss....wat is dat toch met mannen en bijslapen

RM ging ook nu al slapen

Lieffies.....ik duik ook mijn bedje in, nog even een rondje doelloos zappen en dan ook het licht uit hier

Sweet dreams schatties.....
Nee, hij slaapt echt heel erg weinig hoor. Ik ben zelfs verbaasd dat ie nog functioneert in zijn situatie. Ik vind het zielig.

Maar goed, ook een beetje zielig voor mij nu dat ik alleen moet liggen zo.

Hm, alhoewel ik ook wel wat rust kan gebruiken.

Liefje, slaap lekker!
Gelukkig ken ik ook een boel bijzonder onaantrekkelijke Amerikanen Sneez, dat scheelt dan weer

Oh en Sum, ik snap m nu, je hebt 'm pas 11 uur meegemaakt, niet 11 uur geleden voor het eerst gezien :lamp:

Ik duik er ook in..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven