Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
donderdag 29 oktober 2009 om 21:48
Dames...
wat zijn we rustig met zijn alen de laatse paar dagen....
ik heb via marktplaats een hele gave bank weten te scoren ben er zo blij mee ... een spierwitte ( heel gevaarlijk met mij ) van Riviera de Maisson.. zo`n heerlijk plof erin en val in slaap bank... lekker zacht en uitnodigend ...
Ben zo blij dat ik morgen gewoon de sleutel heb en dat ik na anderhalf jaar eindelijk weer mijn dozen met mijn eigen spulletjes kan gaan open maken ...
Ik keek van de week in 1 van mn dozen en zag mn leuke spulltjes en was zo blij ...
Wat heb ik het gemist al mijn spulletjes waar ik me bij thuis voel , mijn eigen ruimte, mijn eigen rommel gewoon heeeeeerlijk dat ik vanaf morgen weer een huis heb ....
en dus zit ik helemaal happy te zijn op mn bank , heb gisteravond en vanochtend ook heerlijke sex gehad .. das ook altijd goed voor mn humeur
wat zijn we rustig met zijn alen de laatse paar dagen....
ik heb via marktplaats een hele gave bank weten te scoren ben er zo blij mee ... een spierwitte ( heel gevaarlijk met mij ) van Riviera de Maisson.. zo`n heerlijk plof erin en val in slaap bank... lekker zacht en uitnodigend ...
Ben zo blij dat ik morgen gewoon de sleutel heb en dat ik na anderhalf jaar eindelijk weer mijn dozen met mijn eigen spulletjes kan gaan open maken ...
Ik keek van de week in 1 van mn dozen en zag mn leuke spulltjes en was zo blij ...
Wat heb ik het gemist al mijn spulletjes waar ik me bij thuis voel , mijn eigen ruimte, mijn eigen rommel gewoon heeeeeerlijk dat ik vanaf morgen weer een huis heb ....
en dus zit ik helemaal happy te zijn op mn bank , heb gisteravond en vanochtend ook heerlijke sex gehad .. das ook altijd goed voor mn humeur
donderdag 29 oktober 2009 om 22:19
[quote]stroller schreef op 29 oktober 2009 @ 09:07:
Alleen heb ik sinds vannochtend echt onwijs last van mijn nek en schouders , zo erg dat ik zeg maar niet naar links kan kijken zonder dat heel mijn lijf mee moet draaien..
Hmmm wat typisch, ik heb precies hetzelfde, zou er nu ook een pijnlijke-nekken-griep op komst zijn?
En nee niets meer gehoord van dokter-meneer, ik was t eigenlijk al weer een beetje vergeten, dus ik vind het wel best zo!
Alleen heb ik sinds vannochtend echt onwijs last van mijn nek en schouders , zo erg dat ik zeg maar niet naar links kan kijken zonder dat heel mijn lijf mee moet draaien..
Hmmm wat typisch, ik heb precies hetzelfde, zou er nu ook een pijnlijke-nekken-griep op komst zijn?
En nee niets meer gehoord van dokter-meneer, ik was t eigenlijk al weer een beetje vergeten, dus ik vind het wel best zo!
donderdag 29 oktober 2009 om 22:24
quote:frizzy schreef op 29 oktober 2009 @ 11:39:
Stroll je bent méér dan welkom.
Ergens komende maand (moet even uitzoeken wanneer) is er een Engelstalige monnik in mijn tempel, ik denk dat het voor een buitenstaander leuk is om te komen als hij er is.
Misschien zijn er meer gegadigden?Ikke ikke ikke!!!
Stroll je bent méér dan welkom.
Ergens komende maand (moet even uitzoeken wanneer) is er een Engelstalige monnik in mijn tempel, ik denk dat het voor een buitenstaander leuk is om te komen als hij er is.
Misschien zijn er meer gegadigden?Ikke ikke ikke!!!
donderdag 29 oktober 2009 om 22:28
vrijdag 30 oktober 2009 om 01:11
Trouwens, wat de kwarktaartyoghurt betreft...
Die van Mona smaakt errug lekker, maar in die van de AH zijn de stukjes 'bodem' wat lekkerder.
Alleen is ie in zijn geheel dan weer wat zuurder.
Ja waarom is het wat rustiger hier lately?
Stroll wat ben jij aan het genieten zeg, goed zo!
Komt collega je helpen met verhuizen enzo?
Ga je ook verven en dat soort dingen?
Ik heb nieuws!
Zoenert is een echte zoenert!
Hij heeft nóg iemand gezoend namelijk!
Kunnen we die ook mooi definitief afschrijven.
*noteert: Stroll en Sneeze komen naar de tempel*
Die van Mona smaakt errug lekker, maar in die van de AH zijn de stukjes 'bodem' wat lekkerder.
Alleen is ie in zijn geheel dan weer wat zuurder.
Ja waarom is het wat rustiger hier lately?
Stroll wat ben jij aan het genieten zeg, goed zo!
Komt collega je helpen met verhuizen enzo?
Ga je ook verven en dat soort dingen?
Ik heb nieuws!
Zoenert is een echte zoenert!
Hij heeft nóg iemand gezoend namelijk!
Kunnen we die ook mooi definitief afschrijven.
*noteert: Stroll en Sneeze komen naar de tempel*
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:07
Good morning ladies!!!
Madhe, wat zal jij aan het stuiteren zijn zeg....
Ook hier nog even een dikke gefeliciteerd knuffel van mij!
Voor wat betreft het relativeren, dat doe ik ook maar merk dat ik dat momenteel even alleen wil doen.
Das dan ook gelijk een antwoord op je vraag Frizz
Das in ieder geval de reden dat ik hier zelf wat minder ben.
Ik heb een beetje behoefte aan rust.
Merk dat de afgelopen weken met RM en de laatste week met RM EN VWM een behoorlijke indruk hebben achtergelaten.
Ben dat nu op mijn gemakje een plekje aan het geven.
VWM heb ik ook even om een adempauze gevraagd.
Ik kan de switch van de een naar de ander niet zo makkelijk maken merk ik.
Weet wel dat ik het met VWM zeker een kans wil geven maar wil even toch weer die pas op de plaats maken.
Wel fijn om te lezen dat het met jullie allemaal zo goed gaat!
Lieffies, ik ben opereren...
Tot later!
Voor wat betreft het relativeren, dat doe ik ook maar merk dat ik dat momenteel even alleen wil doen.
Merk dat de afgelopen weken met RM en de laatste week met RM EN VWM een behoorlijke indruk hebben achtergelaten.
Weet wel dat ik het met VWM zeker een kans wil geven maar wil even toch weer die pas op de plaats maken.
Tot later!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:07
Good morning ladies!!!
Tot later!
Tot later!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 30 oktober 2009 om 08:36
Goedenmorgen dames...
Madhe ik heb je blog gelezen, wat leuk geschreven , leuk verhaal moest er om lachen ..
Frizzel.. ohja joh zoent ie nou gewoon ook met andere dames tsss..
En over dat verfen , ja dat verwacht ik wel , ik ben er drie weken geleden wezen kijken maar toen stond het nog vol met dat meisje dr spullen en krijg je niet zo`n goed beeld van wat er nou echt gebeuren moet..
Zo op het oog zag het er goed uit maar wie weet dat als ik het vanmiddag leeg zie dat ik schrik...
Ik heb eigenlijk namelijk niet zo`n zin om echt te moeten klussen.Maargoed daar heb ik morgen dus een beter antwoord op.
Collega nee die komt niet helpen , wel aangeboden maar hoeft niet, ik vind dat een taak voor een vriendje en niet voor iemand waar ik mee date ..
Dat zou het voor mij allemaal ineens heel serieus maken en dat wil ik nog niet
Madhe ik heb je blog gelezen, wat leuk geschreven , leuk verhaal moest er om lachen ..
Frizzel.. ohja joh zoent ie nou gewoon ook met andere dames tsss..
En over dat verfen , ja dat verwacht ik wel , ik ben er drie weken geleden wezen kijken maar toen stond het nog vol met dat meisje dr spullen en krijg je niet zo`n goed beeld van wat er nou echt gebeuren moet..
Zo op het oog zag het er goed uit maar wie weet dat als ik het vanmiddag leeg zie dat ik schrik...
Ik heb eigenlijk namelijk niet zo`n zin om echt te moeten klussen.Maargoed daar heb ik morgen dus een beter antwoord op.
Collega nee die komt niet helpen , wel aangeboden maar hoeft niet, ik vind dat een taak voor een vriendje en niet voor iemand waar ik mee date ..
Dat zou het voor mij allemaal ineens heel serieus maken en dat wil ik nog niet
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:54
Jeetje Stroll en Sum, wat klinken jullie rustig en volwassen en uitgerelativeerd enzo!
Sum het is wat minder gezellig voor ons, máár wel een goed teken, denk ik.
Toch eigenlijk heel goed om even tot jezelf te komen en je eigen dingen te relativeren.
Je bent een lieverd!
Maar naast jullie relaxte dames voel ik me ineens weer 29 16.
Vandaag maar even afwachten dan Stroll!
IK zal voor je duimen dat je niet veel hoeft te doen, het is lekker als je er zsm in kan!
Sum het is wat minder gezellig voor ons, máár wel een goed teken, denk ik.
Toch eigenlijk heel goed om even tot jezelf te komen en je eigen dingen te relativeren.
Je bent een lieverd!
Maar naast jullie relaxte dames voel ik me ineens weer 29 16.
Vandaag maar even afwachten dan Stroll!
IK zal voor je duimen dat je niet veel hoeft te doen, het is lekker als je er zsm in kan!
vrijdag 30 oktober 2009 om 10:33
Omdat ik het een beetje eng vind, dat mannen-gebeuren Stroll.
Nee heb DM na het telefoongesprek van gistermiddag niet meer gesproken.
Maar hij belt vanzelf weer hoor.
Madhe ik antwoord even hier hoor, ipv Hyves.
Anders blijft er niks voor het forum over, haha!
Mijn hoofd was/is vooral vol omdat ik het zo druk heb.
Dan ontstaat er een gejaagd gevoel in mijn koppie en tuimelen alle gedachten over elkaar heen.
Daardoor kan ik nu ook even geen wijs worden uit de mannen.
Maar goed, ik heb PT al uit de weg geruimd, Zoenert heeft zichzelf uit de weg geruimd, dus er blijven er nog maar twee (vragen) over.
1. Hoe maak ik me nou écht los van MX?
2. Hoe voel ik me nou over DM en heeft het potentie?
Maar misschien moet ik er maar lekker niet over nadenken.
Als ik rust in mijn koppie heb komen de antwoorden vast vanzelf!
Nu maar even aankleden.
In handdoeken gewikkeld forummen is ook zo wat.
Nee heb DM na het telefoongesprek van gistermiddag niet meer gesproken.
Maar hij belt vanzelf weer hoor.
Madhe ik antwoord even hier hoor, ipv Hyves.
Anders blijft er niks voor het forum over, haha!
Mijn hoofd was/is vooral vol omdat ik het zo druk heb.
Dan ontstaat er een gejaagd gevoel in mijn koppie en tuimelen alle gedachten over elkaar heen.
Daardoor kan ik nu ook even geen wijs worden uit de mannen.
Maar goed, ik heb PT al uit de weg geruimd, Zoenert heeft zichzelf uit de weg geruimd, dus er blijven er nog maar twee (vragen) over.
1. Hoe maak ik me nou écht los van MX?
2. Hoe voel ik me nou over DM en heeft het potentie?
Maar misschien moet ik er maar lekker niet over nadenken.
Als ik rust in mijn koppie heb komen de antwoorden vast vanzelf!
Nu maar even aankleden.
In handdoeken gewikkeld forummen is ook zo wat.
vrijdag 30 oktober 2009 om 12:07
Mag ik er nog even aan toevoegen dat ik me niet zo goed voel?
Ik heb zo'n behoefte aan even helemaal niks moeten, niks hoeven, gordijnen dicht en DVDtjes kijken...
Maar nee, moet in plaats daarvan werken (thank God dat de eerste afspraak al heeft afgezegd, daarom ben ik iets langer thuis...), daarna met vriendinnen afgesproken en morgen vroeg op om naar mijn nichtje te gaan.
Denk dat ik alles wat daarna komt afzeg en lekker mezelf ga opsluiten...
Heb trouwens wel ontzettend leuke babykleertjes gevonden bij Zara!
In plaats van alleen een spijkerbroekje (dat was het plan) heb ik ook nog 3 shirtjes gekocht...
Ik kan niet meer!
Ik heb zo'n behoefte aan even helemaal niks moeten, niks hoeven, gordijnen dicht en DVDtjes kijken...
Maar nee, moet in plaats daarvan werken (thank God dat de eerste afspraak al heeft afgezegd, daarom ben ik iets langer thuis...), daarna met vriendinnen afgesproken en morgen vroeg op om naar mijn nichtje te gaan.
Denk dat ik alles wat daarna komt afzeg en lekker mezelf ga opsluiten...
Heb trouwens wel ontzettend leuke babykleertjes gevonden bij Zara!
In plaats van alleen een spijkerbroekje (dat was het plan) heb ik ook nog 3 shirtjes gekocht...
Ik kan niet meer!

vrijdag 30 oktober 2009 om 12:37
Hé Frizz, dat kan ik mij voorstellen. Je bent ook de afgelopen weken alleen maar bezig geweest met rennen, dartelen, flirten, in spanning afwachten op je nichtje. Al die stress moet even ontladen worden en nu eens even een keer tijd voor jezelf. Helemaal niets vreemds aan.
Wat ik aan mijzelf merk is, dat ik even behoefte heb om 'mijzelf' weer uit te vinden en daarom mij wat terugtrek. MI is volledig verleden tijd, ik heb bepaalde periodes ook maar meteen afgesloten, dat voelt goed en tegelijkertijd bedenk ik mij dat ik afgelopen jaar (eigenlijk sinds ik MI heb leren kennen) niet helemaal naar mijn principes heb geleefd (vandaar dat ik jouw DM wel om kan bewonderen).Ik wil die gemoedstoestand van voor MI weer terug, sjesis wat zat ik toen lekker in mijn vel!! Maar goed nu eerst even kijken waar ik ook al weer mijn principes heb gelaten. *Vroeger liep ik dan 20 stappen achteruit, vraagt zich af of het hierbij ook helpt*
Wat ik aan mijzelf merk is, dat ik even behoefte heb om 'mijzelf' weer uit te vinden en daarom mij wat terugtrek. MI is volledig verleden tijd, ik heb bepaalde periodes ook maar meteen afgesloten, dat voelt goed en tegelijkertijd bedenk ik mij dat ik afgelopen jaar (eigenlijk sinds ik MI heb leren kennen) niet helemaal naar mijn principes heb geleefd (vandaar dat ik jouw DM wel om kan bewonderen).Ik wil die gemoedstoestand van voor MI weer terug, sjesis wat zat ik toen lekker in mijn vel!! Maar goed nu eerst even kijken waar ik ook al weer mijn principes heb gelaten. *Vroeger liep ik dan 20 stappen achteruit, vraagt zich af of het hierbij ook helpt*
vrijdag 30 oktober 2009 om 12:46
Hey Frizz...
Ik ben het helemaal met Pom eens , je hebt het zo druk gehad de laatste tijd gewoon echt druk en emotioneel druk , dus neem lekker een weekend voor jezelf , met thee en leuke DVD`s lekker relaxed lekker niks ....
raar he Pom , dat blijkbaar dus door een man in dit geval MI, je gewoon je niet meer aan je eigen principes houd , of aanpast en nog eens bijsteld om later toch tot de conclusie te komen dat dat niet goed voeld en je nu een beetje jezelf "kwijt"bent..
Enig idee waarom je van je principes bent afgestapt in de MI tijd ?
Ik ben het helemaal met Pom eens , je hebt het zo druk gehad de laatste tijd gewoon echt druk en emotioneel druk , dus neem lekker een weekend voor jezelf , met thee en leuke DVD`s lekker relaxed lekker niks ....
raar he Pom , dat blijkbaar dus door een man in dit geval MI, je gewoon je niet meer aan je eigen principes houd , of aanpast en nog eens bijsteld om later toch tot de conclusie te komen dat dat niet goed voeld en je nu een beetje jezelf "kwijt"bent..
Enig idee waarom je van je principes bent afgestapt in de MI tijd ?

vrijdag 30 oktober 2009 om 13:24
@Stroll, ja ik heb zeker een idee waarom ik toentertijd ben afgeweken van mijn koers. Heb gewoon mijn gevoel genegeerd, was gefixeerd dat ik het nu wel op de juiste manier ging doen en dan kwam alles goed. Nogal simpele redenering besef ik nu .
Heb altijd gedacht dat MI en ik elkaar te vroeg hadden ontmoet (toevallig benoemde een ex-collega van mij dat ik een paar weken na de eerste ontmoeting met MI al had aangegeven dat alles te vroeg kwam. Was dat gesprek allang vergeten, maar mijn collega wist het nog). Eigenlijk best wel raar dat je gevoel zo ontzettend het bij het juiste eind heeft en dan toch niet luisteren .
Heb altijd gedacht dat MI en ik elkaar te vroeg hadden ontmoet (toevallig benoemde een ex-collega van mij dat ik een paar weken na de eerste ontmoeting met MI al had aangegeven dat alles te vroeg kwam. Was dat gesprek allang vergeten, maar mijn collega wist het nog). Eigenlijk best wel raar dat je gevoel zo ontzettend het bij het juiste eind heeft en dan toch niet luisteren .
vrijdag 30 oktober 2009 om 14:52
Lieve Pom en Stroll, dat had ik even nodig.
Dat stukje begrip.
Ik ben zwaar oververmoeid en de tranen staan echt in mijn ogen.
Huilen is als ik in deze staat ben nog de enige manier om te ontladen...
Dankjulliewel!
Toen ik net nog thuis was belde DM (ook zo'n bijna-huilen-moment) en hij snapte het zo goed!
Hij ging me heel geduldig uitleggen dat ik lekker een dagje moet plannen dat ik niks MOET, en lekker in mijn pyama (al heb ik die niet) DVDtjes moet gaan kijken en eten moet bestellen ipv zelf maken.
En dat ie hoopt dat het dan heel hard regent, want dan is het nog lekkerder om binnen te zitten.
En daarna heeft ie me aan het lachen gemaakt omdat ie net een griepprik had gehaald en dat dat heul erg veel pijn deed.
Oh Pom wat begrijp ik je goed zeg!
Soms wil je dingen zo graag dat je je gevoel gewoon maar volledig negeert.
En zo raak je langzaam jezelf kwijt...
Heb je nog gedacht aan mijn coach?
Of wil je juist lekker je rust pakken?
Dat stukje begrip.
Ik ben zwaar oververmoeid en de tranen staan echt in mijn ogen.
Huilen is als ik in deze staat ben nog de enige manier om te ontladen...
Dankjulliewel!
Toen ik net nog thuis was belde DM (ook zo'n bijna-huilen-moment) en hij snapte het zo goed!
Hij ging me heel geduldig uitleggen dat ik lekker een dagje moet plannen dat ik niks MOET, en lekker in mijn pyama (al heb ik die niet) DVDtjes moet gaan kijken en eten moet bestellen ipv zelf maken.
En dat ie hoopt dat het dan heel hard regent, want dan is het nog lekkerder om binnen te zitten.
En daarna heeft ie me aan het lachen gemaakt omdat ie net een griepprik had gehaald en dat dat heul erg veel pijn deed.
Oh Pom wat begrijp ik je goed zeg!
Soms wil je dingen zo graag dat je je gevoel gewoon maar volledig negeert.
En zo raak je langzaam jezelf kwijt...
Heb je nog gedacht aan mijn coach?
Of wil je juist lekker je rust pakken?

vrijdag 30 oktober 2009 om 15:32
@Frizz, wees even lekker egoïstisch en cancel al je afspraken voor dit weekend. Haal meerdere verpakkingen citroenkwarkyoghurt in huis, huur 10 dvd's, heul veul thee inslaan, zorg voor 2 pyjama's/huisoutfits (voor elke dag 1) en ontstress maar .
Wat betreft je coach. Ik vond haar interessant en ik zal als ik behoefte heb haar zeker contacteren, alleen nu nog niet. Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat inzicht verkregen, het is voor mij duidelijker geworden bij welke signalen ik bij mijzelf moet blijven en het scheelt dat het weer een stuk leger is in mijn hoofd. Heb afgelopen weken een lijst things-to-do gemaakt en ik moet zeggen zeker de helft van de lijst heb ik mogen afstrepen en het gevoel dat ik daarmee heb gekregen is errug lekkah! . en een zoen op je hoofd!
Wat betreft je coach. Ik vond haar interessant en ik zal als ik behoefte heb haar zeker contacteren, alleen nu nog niet. Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat inzicht verkregen, het is voor mij duidelijker geworden bij welke signalen ik bij mijzelf moet blijven en het scheelt dat het weer een stuk leger is in mijn hoofd. Heb afgelopen weken een lijst things-to-do gemaakt en ik moet zeggen zeker de helft van de lijst heb ik mogen afstrepen en het gevoel dat ik daarmee heb gekregen is errug lekkah! . en een zoen op je hoofd!
vrijdag 30 oktober 2009 om 15:43
Pommetje ik cancel alles vanaf morgenmiddag, mag dat ook?
Die vriendinnetjes heb ik al geen eeuw gezien en de afspraak staat al een tijdje.
Ik ga gewoon heel even.
En morgen MOET ik natuurlijk mijn nichtje zien!
Had ik al verteld dat het ook nog het mooist geboortekaartje heeft dat ik ooit heb gezien?
Mijn zus en ik hebben toch echtwel dezelfde smaak!
En dan als ik morgenmiddag thuis ben... treedt het chill-programma in werking.
Joggingpakkies zijn al aanwezig, DVD's ook.
Heb alleen maar 1 bak citroentaartyoghurt, dus dat kan ik nog even inslaan.
Heb trouwens ook zo'n zelfbak-brownies-pakket!
Ooooooooooooooooh Pom wat moet je je stoer voelen dat je dat al allemaal voor elkaar hebt gekregen en je nu al lekker voelt.
Geniet er maar flink van!
Hier op het werk is nog een afspraak niet op komen dagen (dank dank!) en ik ben onderweg even naar de zonnebank geweest.
Het helpt al wel dat ik besef dat ik het ECHT niet meer trek, was eerder nog even aan het vechten met mezelf.
Die vriendinnetjes heb ik al geen eeuw gezien en de afspraak staat al een tijdje.
Ik ga gewoon heel even.
En morgen MOET ik natuurlijk mijn nichtje zien!
Had ik al verteld dat het ook nog het mooist geboortekaartje heeft dat ik ooit heb gezien?
Mijn zus en ik hebben toch echtwel dezelfde smaak!
En dan als ik morgenmiddag thuis ben... treedt het chill-programma in werking.
Joggingpakkies zijn al aanwezig, DVD's ook.
Heb alleen maar 1 bak citroentaartyoghurt, dus dat kan ik nog even inslaan.
Heb trouwens ook zo'n zelfbak-brownies-pakket!
Ooooooooooooooooh Pom wat moet je je stoer voelen dat je dat al allemaal voor elkaar hebt gekregen en je nu al lekker voelt.
Geniet er maar flink van!
Hier op het werk is nog een afspraak niet op komen dagen (dank dank!) en ik ben onderweg even naar de zonnebank geweest.
Het helpt al wel dat ik besef dat ik het ECHT niet meer trek, was eerder nog even aan het vechten met mezelf.

vrijdag 30 oktober 2009 om 16:20
Natuurlijk mag jij jouw ontstressweekend wat later laten ingaan.Die brownies zijn niet aan mij besteed, heb dat nooit lekker gevonden. Heb gister wel een appeltaart gebakken (appeltaart maken ontstresst is zó goed, beetje als een autist de schijfjes in het bakblik ordenen ), maar muts dat ik ben was ik vergeten zout toe te voegen en het smaakte me toch flauw!!! Dus met spijt in mijn hart de taart weggegooid, ik had nog wel de rozijntjes geweekt in Grand Marnier!! De volgende keer wil ik een carrot cake maken, zoals die bij Dudok, maar weet niet hoe ze die icing maken, anyone?
vrijdag 30 oktober 2009 om 16:26
*zucht van opluchting*
Het mag van Pom! Joepieeeee!
Zonde zonde zonde van die appeltaart.
Heb je er laatst niet ook eentje weggegooid omdat ie te zoet was ofzo?
Ik hou ook wel van bakken op z'n tijd.
Maar ik maak GEEN plannen, ik zie het allemaal wel.
Die icing, das gewoon van die simpele.
Even googlen op 'glazuur recept'.
Het mag van Pom! Joepieeeee!
Zonde zonde zonde van die appeltaart.
Heb je er laatst niet ook eentje weggegooid omdat ie te zoet was ofzo?
Ik hou ook wel van bakken op z'n tijd.
Maar ik maak GEEN plannen, ik zie het allemaal wel.
Die icing, das gewoon van die simpele.
Even googlen op 'glazuur recept'.

vrijdag 30 oktober 2009 om 16:33