Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17

vrijdag 30 oktober 2009 om 17:16

vrijdag 30 oktober 2009 om 17:52
Yes!!! Ik ga me aanmelden voor de sportschool waar ik heel heel vroeger ook heb gesport. Grootste voordeel is toch wel dat het op kruipafstand van mijn huis is
. Én dat ze toch wel 50 euro per maand goedkoper zijn dan van de sportschool waar ik nu vandaan kom.
Hé Suup, dat is lang geleden, heb echt het idee dat je een half jaar bent weggeweest:-O

Hé Suup, dat is lang geleden, heb echt het idee dat je een half jaar bent weggeweest:-O
vrijdag 30 oktober 2009 om 17:58
Goed plan Pom.
Ik moet ook weer eens gaan sporten.
Maar niet dit weekend.
Bij mij was het feit dat het goedkoop was wel drempelverlagend.
Toen ik bij die dure sportschool verzuimde deed het niet alleen pijn in mijn portemonnee, maar ook in mijn buik (kut kut kut wat zonde van het geld!)
Dat was voor mij een goede reden om de sportschool dan maar helemaaaal vermijden.
Ik moet ook weer eens gaan sporten.
Maar niet dit weekend.
Bij mij was het feit dat het goedkoop was wel drempelverlagend.
Toen ik bij die dure sportschool verzuimde deed het niet alleen pijn in mijn portemonnee, maar ook in mijn buik (kut kut kut wat zonde van het geld!)
Dat was voor mij een goede reden om de sportschool dan maar helemaaaal vermijden.

vrijdag 30 oktober 2009 om 18:38
quote:Pompiedoe schreef op 30 oktober 2009 @ 17:52:
Yes!!! Ik ga me aanmelden voor de sportschool waar ik heel heel vroeger ook heb gesport. Grootste voordeel is toch wel dat het op kruipafstand van mijn huis is
. Én dat ze toch wel 50 euro per maand goedkoper zijn dan van de sportschool waar ik nu vandaan kom.
Hé Suup, dat is lang geleden, heb echt het idee dat je een half jaar bent weggeweest:-OHet was een week of 7 geloof ik maar het voelde idd als een half jaar

Hé Suup, dat is lang geleden, heb echt het idee dat je een half jaar bent weggeweest:-OHet was een week of 7 geloof ik maar het voelde idd als een half jaar

vrijdag 30 oktober 2009 om 19:27
Weet je het zeker van die 7 weken Suup? Bij de allereerste Keek was je er niet bij (23 augustus). Jeetje ben je gewoon ruim 3 maanden van het forum verdwenen (in ieder geval van ons topic )!!! Gewoon cold turkey afgekickt door Ziggo!
Net met mijn ex gesprek en we het hadden het zowaar over hoe het zou zijn als we nu een relatie zouden krijgen , ik ga dat gesprek maar even relativeren vanavond....
Net met mijn ex gesprek en we het hadden het zowaar over hoe het zou zijn als we nu een relatie zouden krijgen , ik ga dat gesprek maar even relativeren vanavond....
vrijdag 30 oktober 2009 om 23:39
Zo, dat borrelen met vriendinnen heb ik ook weer achter de rug.
Kostte toch wel veel energie eigenlijk...
Pom HUH!?
Hoe kwamen jullie dáár nou weer bij?
Zou je dat willen?
Stiekem?
Dat is ook duur Pom!
Mijn sportschool is 15 euro per maand.
Ik had vanavond een uurtje te vullen en toen ben ik naar het werk van MX gegaan.
Foute keuze.
Sjongejongejonge wat zag ie er lekker uit in dat nieuwe shirtje!
En meneer zegt doodleuk: 'Is niet voor jou, jij bent nu bezet'.
Arrgghhhhh!!!
Kostte toch wel veel energie eigenlijk...
Pom HUH!?
Hoe kwamen jullie dáár nou weer bij?
Zou je dat willen?
Stiekem?
Dat is ook duur Pom!
Mijn sportschool is 15 euro per maand.
Ik had vanavond een uurtje te vullen en toen ben ik naar het werk van MX gegaan.
Foute keuze.
Sjongejongejonge wat zag ie er lekker uit in dat nieuwe shirtje!
En meneer zegt doodleuk: 'Is niet voor jou, jij bent nu bezet'.
Arrgghhhhh!!!

zaterdag 31 oktober 2009 om 00:58
Goed zo Pom!
Zal een spannend momentje worden morgen!
Ga je het weekend dan lekker elaxen?
Maar Pom, mag ik MX dan niet gewoon erbij hebben/houden alleen voor de seks?
Heb net op mijn flikker gekregen van DM.
Hij is dus niet altijd lief, blijkbaar.
Hij zei: 'Dat je nu nog zo wantrouwend doet over mijn bedoelingen vind ik prima, maar als je dat nog 1 a 2 maandjes gaat volhouden dan ga ik ook mijn conclusies trekken'.
En hij zei: 'Als jij op elke vraag die ik je stel over wat je wil of hoe je je voelt zegt 'Ik weet het niet', dan denk ik dat je bedoelt 'Ik weet het niet MET JOU. En dat is niet leuk voor mij'.
Dus zo werd ik gedwongen toe te geven dat ik mannen die toenadering zoeken eng vindt.
Dat ik bang ben voor een gebroken hartje, enzo.
Zucht.
Eigenlijk moet ik dit soort zaken uit de weg gaan als ik oververmoeid ben.
Ik ga NU slapen en NERGENS meer aan denken.
Dag lieve relativeersters!
X
Zal een spannend momentje worden morgen!
Ga je het weekend dan lekker elaxen?
Maar Pom, mag ik MX dan niet gewoon erbij hebben/houden alleen voor de seks?
Heb net op mijn flikker gekregen van DM.
Hij is dus niet altijd lief, blijkbaar.
Hij zei: 'Dat je nu nog zo wantrouwend doet over mijn bedoelingen vind ik prima, maar als je dat nog 1 a 2 maandjes gaat volhouden dan ga ik ook mijn conclusies trekken'.
En hij zei: 'Als jij op elke vraag die ik je stel over wat je wil of hoe je je voelt zegt 'Ik weet het niet', dan denk ik dat je bedoelt 'Ik weet het niet MET JOU. En dat is niet leuk voor mij'.
Dus zo werd ik gedwongen toe te geven dat ik mannen die toenadering zoeken eng vindt.
Dat ik bang ben voor een gebroken hartje, enzo.
Zucht.
Eigenlijk moet ik dit soort zaken uit de weg gaan als ik oververmoeid ben.
Ik ga NU slapen en NERGENS meer aan denken.
Dag lieve relativeersters!
X

zaterdag 31 oktober 2009 om 09:26
@Frizz, hij heeft toch hopelijk wel gezegd, dat je voor hem niet hoeft te haasten en dat wanneer jij er aan toe bent, dat dat ook een goed moment is?
Gutteguttegut, je kent hem welgeteld 1 week en nu al eisen dat je binnen 1 maand je gereserveerdheid moet laten vallen. Frizz met alle respect als het zo is gegaan als je net hebt beschreven, kom op wees duidelijk dat hij de dingen niet alleen maar naar zijn hand kan zetten! Ik hoop dat de situatie iets genuanceerder is, anders vind ik het echt een engerd en heb ik echt vrees hoe dit trekje van hem verder gaat ontwikkelen wanneer jullie echt iets hebben.
Gutteguttegut, je kent hem welgeteld 1 week en nu al eisen dat je binnen 1 maand je gereserveerdheid moet laten vallen. Frizz met alle respect als het zo is gegaan als je net hebt beschreven, kom op wees duidelijk dat hij de dingen niet alleen maar naar zijn hand kan zetten! Ik hoop dat de situatie iets genuanceerder is, anders vind ik het echt een engerd en heb ik echt vrees hoe dit trekje van hem verder gaat ontwikkelen wanneer jullie echt iets hebben.

zaterdag 31 oktober 2009 om 10:01
Aan de andere kant (bedenk ik mij nu) als je dit als vrouw tegen een man zou zeggen, dan zou ik weer bewondering hebben voor de vrouw, omdat ze aangeeft dat ze zichzelf meer waard vindt dan aan het lijntje te worden gehouden. Pffft eigenlijk bewonder ik DM nu steeds meer omdat hij wel consequent aan zijn principes houdt en in zichzelf geloofd.
*Weet nu niet of ze DM een drammer moet vinden of iemand met heul veul zelfvertrouwen*
*Weet nu niet of ze DM een drammer moet vinden of iemand met heul veul zelfvertrouwen*
zaterdag 31 oktober 2009 om 10:18
Morning ladies!!!!
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPP
God zij dak, ik dacht al dat je van de aardbodem gekletterd was!!!
Pom, lekker dat de brief af is, het is vast een juweeltje geworden!
Ik kom niet naar je stadje vandaag, ik moet hier ff wat dingetjes regelen nog.
Misschien morgen maar dat laat ik je nog wel even weten goed?
Frizz,ik weet het niet met DM.
Ik vind hem al gelijk ze "relatie achtig"
Geloof dat ik daar ook heel erg voor op mijn hoede zou zijn
Of sterker nog, ik zou kei en kei hard wegrennen
Stroll heeft de sleutel volgens mij van haar nieuwe casa toch?
Pom, heb je haar al gespot?
En hier....hier hangen de nieuwe gordijnen
En ze zijn te sjiek om nog in te gaan klimmen
Doe ik dus ook niet meer.
Er vooralsnog lijkt het nergens voor nodig
VWM en ik hebben dagelijks contact over de telefoon en dat voelt wel goed.
Denk niet dat hij dit weekend naar hier komt.
En stiekum vind ik dat wel lekker.
Niets meer van RM gehoord, en ergens vind ik dat dat ZO raar
Maar goed hoor, heb zelf ook helemaal niet de behoefte om er nog achteraan te gaan bellen.
Weet ondertussen wel wat mijn les met RM was
NOG beter naar mijn gevoel luisteren.
Als mijn gevoelletje zegt, Sum niet doen
Moet ik denk ik in het vervolg niet meer eerst gaan uitzoeken wat dat gevoelletje nou teweeg brengt, het klopt namelijk toch wel
VWM lijkt echt veranderd, hij snapt me beter en op één of andere manier snap ik hem ook ietsie beter.
Dat maakt de communicatie in ieder geval wel wat makkelijker met die 180km ertussen
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPP
God zij dak, ik dacht al dat je van de aardbodem gekletterd was!!!
Pom, lekker dat de brief af is, het is vast een juweeltje geworden!
Ik kom niet naar je stadje vandaag, ik moet hier ff wat dingetjes regelen nog.
Misschien morgen maar dat laat ik je nog wel even weten goed?
Frizz,ik weet het niet met DM.
Ik vind hem al gelijk ze "relatie achtig"
Geloof dat ik daar ook heel erg voor op mijn hoede zou zijn
Of sterker nog, ik zou kei en kei hard wegrennen
Stroll heeft de sleutel volgens mij van haar nieuwe casa toch?
Pom, heb je haar al gespot?
En hier....hier hangen de nieuwe gordijnen
En ze zijn te sjiek om nog in te gaan klimmen
Doe ik dus ook niet meer.
Er vooralsnog lijkt het nergens voor nodig
VWM en ik hebben dagelijks contact over de telefoon en dat voelt wel goed.
Denk niet dat hij dit weekend naar hier komt.
En stiekum vind ik dat wel lekker.
Niets meer van RM gehoord, en ergens vind ik dat dat ZO raar
Maar goed hoor, heb zelf ook helemaal niet de behoefte om er nog achteraan te gaan bellen.
Weet ondertussen wel wat mijn les met RM was
NOG beter naar mijn gevoel luisteren.
Als mijn gevoelletje zegt, Sum niet doen
Moet ik denk ik in het vervolg niet meer eerst gaan uitzoeken wat dat gevoelletje nou teweeg brengt, het klopt namelijk toch wel
VWM lijkt echt veranderd, hij snapt me beter en op één of andere manier snap ik hem ook ietsie beter.
Dat maakt de communicatie in ieder geval wel wat makkelijker met die 180km ertussen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 31 oktober 2009 om 11:45
Fijn Sum!
En Frizzel, weet je wat me zo opvalt aan wat jij over DM schrijft? Dat je helemaal niets schrijft over wat je van hem vindt. Ik heb je geloof ik nog nooit zien zeggen dat je hem leuk vind (maar misschien vergis ik me daarin) Ik kan me ook levendig voorstellen dat het ook gevoelsmatig niet te scheiden valt hoor, hoe fijn aandacht krijgen is en hoe leuk hij zelf is. Maar ik heb wel het gevoel dat hij een beetje over je heen walst. Terwijl hij aan de andere kant ook wel lieve/goeie dingen zegt. In elk geval ben ik het met Pom eens dat-ie wel erg snel wil.
Geniet van je relax-weekend Frizzel, nu niks meer moeten van jezelf hoor!
Pom, fijn dat je brief af is! Hoop dat-ie in enorm goede aarde valt (ga jij dan ook tegen je brief praten net voordat je 'm op de bus doet? Ik wel namelijk )
Ik ga snel even douchen en maar weer eens aan de slag. Begin nu wel even genoeg te krijgen van de drukte, eigenlijk, maar soit, in december komt het allemaal weer goed. Als ik in de tussentijd niet meer werk erbij aanneem, althans
En Frizzel, weet je wat me zo opvalt aan wat jij over DM schrijft? Dat je helemaal niets schrijft over wat je van hem vindt. Ik heb je geloof ik nog nooit zien zeggen dat je hem leuk vind (maar misschien vergis ik me daarin) Ik kan me ook levendig voorstellen dat het ook gevoelsmatig niet te scheiden valt hoor, hoe fijn aandacht krijgen is en hoe leuk hij zelf is. Maar ik heb wel het gevoel dat hij een beetje over je heen walst. Terwijl hij aan de andere kant ook wel lieve/goeie dingen zegt. In elk geval ben ik het met Pom eens dat-ie wel erg snel wil.
Geniet van je relax-weekend Frizzel, nu niks meer moeten van jezelf hoor!
Pom, fijn dat je brief af is! Hoop dat-ie in enorm goede aarde valt (ga jij dan ook tegen je brief praten net voordat je 'm op de bus doet? Ik wel namelijk )
Ik ga snel even douchen en maar weer eens aan de slag. Begin nu wel even genoeg te krijgen van de drukte, eigenlijk, maar soit, in december komt het allemaal weer goed. Als ik in de tussentijd niet meer werk erbij aanneem, althans
zaterdag 31 oktober 2009 om 12:02

zaterdag 31 oktober 2009 om 12:07
Zo hé Moos, daar leg je even de vinger op de zere plek! Inderdaad Frizz, wat vindt je nou echt van hem? Zou je er verliefd op kunnen worden? Het feit dat je nog steeds denkt aan seks met MX zou een teken aan de wand moeten zijn, denk je niet? Laten we heel eerlijk zijn als jij een man was en DM een vrouw, dan zouden we tegen DM zeggen relaxt, je kent elkaar een week en dat betekent niet dat je meteen trouwplannen uit de kast kan halen. Als er 1 manier is om een man de andere kant op te laten rennen....
En bij het antwoord "ik weet het niet", dan zouden we tegen DM zeggen He's not into you! Hij vindt je lief, maar is niet verliefd.
Ik begrijp wel dat je enorm gevleid bent dat hij zoveel aandacht aan je geeft (vooral omdat je dat zo lang niet hebt gehad), maar laten we eerlijk zijn, ben je verliefd op hem of ben je verliefd op de aandacht dat je van hem krijgt?
En bij het antwoord "ik weet het niet", dan zouden we tegen DM zeggen He's not into you! Hij vindt je lief, maar is niet verliefd.
Ik begrijp wel dat je enorm gevleid bent dat hij zoveel aandacht aan je geeft (vooral omdat je dat zo lang niet hebt gehad), maar laten we eerlijk zijn, ben je verliefd op hem of ben je verliefd op de aandacht dat je van hem krijgt?

zaterdag 31 oktober 2009 om 12:13
Nouja hele verhalen ophangen bij de brievenbus, die tijd is voorbij, maar ik zal voordat ik op de verzendknop druk wel een schietgebedje doen .
Ladies voel me steeds wat lekkerder in mijn vel komen, volgens mij begin ik mijn principes weer 1 voor 1 terug te vinden. Het scheelt natuurlijk ook wel dat ik best trots ben op mijn brief (dit was trouwens de formele brief, ik moet hem nu nog herschrijven in popjopitaal voor een reclamebureau)
Sum lijkt mij leuk als je morgen even tijd hebt, maar anders zie ik je gewoon op de borrel in jouw casa waarbij ik nu mijzelf voor uitnodig .
X voor iedereen en wie weet wie ik allemaal ga zien op de meeting vanmiddag!
Ladies voel me steeds wat lekkerder in mijn vel komen, volgens mij begin ik mijn principes weer 1 voor 1 terug te vinden. Het scheelt natuurlijk ook wel dat ik best trots ben op mijn brief (dit was trouwens de formele brief, ik moet hem nu nog herschrijven in popjopitaal voor een reclamebureau)
Sum lijkt mij leuk als je morgen even tijd hebt, maar anders zie ik je gewoon op de borrel in jouw casa waarbij ik nu mijzelf voor uitnodig .
X voor iedereen en wie weet wie ik allemaal ga zien op de meeting vanmiddag!