Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hi sweeties,

Eventjes met jullie kletsen weer, hoor!

Sneeze, je hebt een interessante dag gehad zaterdag, met dat congres. Klinkt goed en enthousiast!

Madh, hoe is het inmiddels met je. Je hebt 't flink te pakken zeg. Lijkt me echt vreselijk om zo lang te kwakkelen met je gezondheid..hopelijk voel je je snel weer fit. En ja, misschien draagt je nieuwe avator eraan bij. Hij is leuk!

Sam, hopelijk gaat het goed. Doe lekker waar je zin in hebt. Ik snap nooit zo goed waarom mensen verantwoording gaan afleggen voor het even 'niet hier zijn'. Internet moet leuk zijn en geen verplichting.

Frizz, jij tempelwerver! Wat leuk dat je Stroll en Sneeze hebt meegenomen zeg. En hoe is het afgelopen met die bel-vriend van je? Hoe heb je gereageerd?

Stroll, schiet het al op met je huisje? Slaap je er al enzo, of niet?

Nou en ik.. het gaat goed. Heb een te gek feest gehad dit weekend, echt zo'n nachtfeest inclusief zwembad, strand etc, dus tja, het werd een dolle boel. SJ kwam ook en verscheen op 't moment dat ik met mijn coctail in 't water lag. Blij elkaar weer te zien!

Vandaag heeft hij vrij genomen en stop ik ietsje eerder met werken.

Naja, en buiten dat heb ik het druk met mijn werk; veel nieuwe projecten op te starten waar ik volledige verantwoordelijkheid in draag, wat niet altijd makkelijk is. Maar wel leuk!

Nou, dat zijn even de highlights.
Hey Kym...

Klinkt lekker zeg jouwn feestavond met een cocktail in het zwembad liggen ...

En toevallig net je andere topic ook gelezen...blijft lastig he.. Ik zou gek worden als dat soort vrouwen om mijn vriendje heen zouden hangen en doen op zo`n manier..

Ik zou er dus wel wat van zeggen op een gegeven moment ik vind het zo respectloos naar jou toe ..

Mn huisje schiet niet zo heel erg op .. komt ook omdat ik als ik wel tijd heb om te klussen ik weer leuke dingen afspreek (zoals gister naar de tempel) en avonds klaverjassen met vriendlief ...

Ik slaap er wel regelmatig hoor , maar dan boven bij mn zusje zeg maar ..kan ik lekker lang doorklussen en ga ik gewoon in haar appartement douchen en slapen ....
Hi Stroll,

Hoe bedoel je 'boven je zusje' ? Ik bedoelde of je al in je nieuwe huisje slaapt. Echt woont. Of woon je er met je zusje? (misschien heb ik wat gemist?)

Oh en tja, wat betreft dat andere topic: lastig is het, maar het zij zo. Hij kan er niet zo heel erg veel aan doen vind ik. En wat bedoel je met 'er wat van zeggen'. Naar hem of naar die vrouwen? Met hem bespreek ik het natuurlijk, maar met die vrouwen bewust niet.
Mijn zusje en ik wonen in hetzelfde pand (we delen een trapopgang, en zij loopt dus langs mijn voordeur als ze naar de etage naar boven gaat) dus twee appartementen met maar 1 trap.. dus ik woon er nog niet .. ik klus er en dan ga ik 1 trap omhoog en slaap dan bij mn zusje ...

En ik zou er wat van zeggen naar die vrouwen toe , op een gegegeven moment ( ik neem aan dat het continue dezelfde zijn) en als ze dat niet leuk vinden , nouja jammer dan ..

Ga lekekr een andere vent lastig vallen ....
Aahh, vandaar! Leuk, je zusje zo dichtbij! (of misschien soms ook niet, hah!) En wordt je huisje al een beetje naar je smaak?

En nee, ik ga echt niet klagen over hun gedrag. Ze hebben weinig beters te doen dan bezig zijn met dit irritante gedrag. Ik laat mezelf kennen als ik me daarmee ga bemoeien. Zou ook niet zo goed voelen denk ik. Tenzij het te ver gaat natuurlijk. Maar ja, wat is te ver he.
Ja ik vind het wel leuk dat zo dichtbij woont...handig ook als ik nu wat nodig heb sjees ik gewoon even naar boven..

Jezelf laten kennen als je er wat van zegt vind ik niet helemaal hoor..Kijk je hoeft niet gelijk wat te zeggen natuur;ijk maar als dit gedrag zou blijven zou ik er dus echt wel wat van zeggen kom nou ,is toch respectloos naar jou toe ?

Maar goed dat is mijn mening , en wat is te ver ? dat is denk ik ook per persoon verschillend , ik zou het niet fijn vinden als ik mijn vriend zou zien knuffellen met meiden waarvan ik weet dat ze maar op 1 ding uitzijn "hem"dus .

Als het gewoon normale vriendinnen van hem zouden zijn vind ik het een ander verhaal , maar in jouwn geval zijn dat geen vriendinnen van hem toch ?
Goed van je Stroll!

Al spierpijn ervan?

Ik weet ff niet wat je bedoeld met die 'bel-vriend' van mij Kym?

Ooooooooooooooooooh die waar ik gisteravond over postte?

Hahahaha terwijl ik het typ begint er een lichtje te branden.

Er is niks afgelopen (bij wijze van) maar ik vind het echt heel erg lastig.

Ik wil iemand heus wel helpen zichzelf te ontwikkelen, en ook anderen uitleggen wat er gaande is, maar ik kon gister gewoon niet meer vriendelijk zijn.

Op dit moment overleg ik hierover met een monnik, mogelijk heeft hij goede adviezen erover.

Hee Kym ik heb je andere topic niet gelezen, maar als ik het zo lees denk ik: Hoe andere vrouwen reageren op een man heeft toch ook met de houding van de man te maken?
Het zijn vriendinnen van hem ja.

Hoi Frizz.
Oke dus als het echt vriendinnen zijn .. dan zou ik het maar laten gaan..alleen vind ik het wel vreemd dat ze zich dan zo ronduit onbeschoft gedragen ..

Heel vreemd hoor en ook dat hij niet op een dan wat onvriendelijkere manier duidelijjk aan hun laat weten dat hij van dit gedrag niet gediend is ...
En Frizz.. nee eigenlijk geen spierpijn ervan .. valt weer mee dus ..
Mwah Stroll, je hebt vrienden en vrienden he. Ze kenen elkaar gewoon lang, that's it. En ik verwacht niet van hem dat hij onvriendelijk is naar hen. Maar wel duidelijk.

Maar goed, laten we hier niet discussieren over iets wat ik elders al bespreek.
Oh Kym ik dacht dat je het op je topic over cultuurverschillen erover had, wist niet dat je er een heel topic over had geopend.

Gelukkig maar Stroll! Maar wat niet is kan nog komen he?

Ik ga nu gauw naar de beleidsdag van mijn werk.

Door de regen!

Fijne dag meiskes!
Ohja.......................

Wat ik vergeet te vertellen... Vriendlief was vannacht zooooooooooooooo lief....

We waren uitgesext, waren heerlijk aan het kroelen en lief doen enzo zucht hij,kijkt me aan en zegt"weet je wat ik ben"?

Dus ik "noü"??

Zegt ie "gelukkig "....................

Is het lief of is het lief... schoot me net ineens weer te binnen toen ie voorbij wandelde ...
Hahahahaha oh Stroll toch!

Dat is inderdaad hartstikke lief!

En weten jullie waar ik heel blij mee ben?

Een avondje voor mijzelf op mijn eigen bank.

Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

Gisteravond (lag al in bed) belde MX, begint ie meteen een heel verhaal over dat ie een nieuwe batterij had voor zijn telefoon, dat hij die wel 14 uur moest opladen, en dat dat dus heel kut was want hij moest een andere telefoon gebruiken (plus nog allerlei details over die batterij).

Dus ik zeg na een tijdje: 'Eeuuhhh ja maar ehhh... wat is nou het punt van je verhaal?'

Zegt ie: 'Ja dáárom kon ik je dus niet eerder bellen! Ik had je nummer niet in die andere telefoon! En je belde mij ook niet!'

Whahahaha ik viel zowat uit mijn bed, want sinds wanneer is het een ramp als we elkaar niet spreken?

Vraag me af of hij zichzelf nog begrijpt, want ik volg er niks meer van.

Hoest hier met iedereen?

Pom, Sum, leven jullie nog?
quote:frizzy schreef op 15 november 2009 @ 23:06:

Ik was pas over 22en thuis van de tempel.

Wat een lekker dagje!

Weet je nog die mooie dingen die er lagen Sneeze, met rondjes gemaakt van die groene blaadjes?

Die heb ik ook gemaakt!

En daarna nog wat kwality time in mijn eentje met de monniken, heel fijn.

Eentje heeft me zelfs op de bus gezet, zo lief.

Wat leuk! En fijn die gesprekken. Stopt er in de buurt van de tempel een bus dan? Ik wil misschien binnenkort nog wel een keer langskomen. 1 van de monniken vroeg nog aan ons, toen we weggingen, of we naar het feest willen komen. Wat is iedereen daar ontzettend hartelijk zeg!

Wel net weer een tenenkrommend telefoongesprek achter de rug met een vriend die telkens anderen per ongeluk kwetst, waar ik hem dan weer op moet wijzen (wat veel tijd en energie kost).

Hoe lang moet ik er nog geduld voor hebben?

Het kost me intussen echt moeite om niet ook heel erg boos te gaan worden...Uhh misschien inderdaad maar echt een keer pissig worden. Zo te lezen stoort het je ontzettend, en is jouw grens bijna bereikt.
Ja hoor, Sum leeft nog.

Weinig te meldden, weinig te relativeren, gewoon gelukkig.

*sneakt weer weg*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Daaaagggg Summie!!!!

Sneezel krijgt lamme hand van het zwaaien!
SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!

Joehoeeeeeeeeeeeeeee!

*springt op en neer van enthousiasme*
Trouwens... ik ben ook gelukkig!

Nou weet je Sneeze waarom ik niet boos ben geworden?

Ahum, niet écht boos heb gedaan (ik was het wel namelijk)...

Ik vind handelen uit boosheid een zwakte, je verliest jezelf namelijk.

Heb nu bedacht dat ik ga aangeven dat hij zijn eigen problemen moet gaan oplossen, omdat hij bij mij de grens heeft bereikt.

Ik kan het gewoon (nu) niet meer.
Frizz dat lijkt me goed, dan ben je ook erg duidelijk.

Ja ik sluit me aan bij de gelukkigen-club!

Heb je dat wel eens, dat je over straat loopt en niet kunt stoppen met lachen? Dat had ik vanavond toen ik naar huis liep. Ik heb vandaag een vreselijk niet-productieve dag gehad. Maar dat boeit niet, alle leuke lieve reacties van collega's over mijn vertrek voelen als een warm bad.

Ik begrijp trouwens echt niets van mannen.... volgens mij heb ik het mannen-snap-chromosoom niet meegekregen. Mijn collega meneer weet dat ik hem leuk vind/vond, maar hij wil werk en privé gescheiden houden. Prima, ik heb me daar inmiddels aardig bij neergelegd. Ik laat hem met rust, hij laat mij met rust. Maar hij houdt me wel in de gaten. Ik merk dat ie op me zit te letten en ik begrijp niet zo goed waarom.

Oh ik heb trouwens wel nog iets heel ergs ontdekt.... daar heb ik echt relativeerhulp bij nodig.... in mijn Appie is het citroenkwarktaarttoetje niet meer te koop. Dat kunnen ze toch niet menen? Ik word er bijna spontaan ongelukkig van
Hmmmm nu heb ik net begrepen dat hij ook een aantal zaken een beetje verdraaid heeft voor mij, dus nu ben ik er al helemaal klaar mee.

Er is iets geks aan de hand hier: ik heb ontzettend lekkere stroopwafels en ik heb er eentje gegeten en mijn behoefte is al bevredigd.

Vreemd toch?

Heerlijk zijn zulke dagen he Sneeze?

Het grappige vind ik, is dat je anderen ontzettend blij kan maken met zo'n lach op je gezicht.

Alhoewel er natuurlijk altijd zuurpruimen zijn die denken dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt, maar daar moet je je natuurlijk niet door uit het veld laten slaan!

Misschien zit die kerel op je te letten omdat hij je aandacht stiekem toch wel lekker egostrelend vond?

En wil ie het daarom wéér?

Als dat waar is van ons toetje, dan schrijf ik mórgen meteen een brief!

Maar er stond ook op dat ie tijdelijk was hoor...
Ja maar, ja maar dat kan zomaar niet, wat Appie doet.

Grey's was heel triestig vanavond Frizzeltje....

Tja en die collega, ik laat t maar... Ik ben maar blij dat ik niet intensief met m hoef samen te werken, t is denk ik gewoon een beetje ongemakkelijk tussen ons geweest de laatste maanden.

Toevoeging: tja ik snap t ineens al: t komt natuurlijk omdat ik de negeertechniek van Phiep toepas!
Sneeze misschien moet je een demonstratie op touw zetten?

Oeiiiiii wat gebeurde er in Greys?

Waar zijn jullie nu?

Je moet die collega ook lekker laten.

Mocht ie wel iets willen mag ie zijn best doen, en anders...

Pech!
Sneezy pakt laken en stiften en gaat meteen aan de slag met een spandoek!

Op t einde ging t helemaal mis met Izzy en George.....

Pfff ik moet van mezelf nu gaan slapen...

Nog 1 vraag: heb je weer lekker geknuffeld met je nichtje vandaag?
Oooooooooooooooooooh jaaaaa!

Spannend he?

Je moest eens weten wat jullie nog allemaal te wachten staat!

Neeeee ik kon vandaag niet, we hadden beleidsdag!

Dus nu neem ik donderdag vrij, om lekker te knuffelen...

Ik moet ook gaan slapen, want heb morgen:

10.00 - 12.30 netwerkoverleg

- snel fietsen! -

13.00 - 14.00 presentatie geven

- snel fietsen! -

14.30 - 16.30 intervisie

Ziet iemand tijd om te eten danwel tot mezelf te komen?

Ik niet!

Slaap lekker meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven