Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat is er?
I am Spaaartaaacus.
Ik mis jullie zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
*moet stiekem ook een beetje lachen, omdat Sam en Pom mijn huilpost blijkbaar binnen 2 minuten hebben gelezen terwijl ik denk dat iedereen ons topic is vergeten*
Hoi lieve meisjes,

Hoe is het hier? In elk geval erg rustig.

Frizz, goed van je dat je je hebt weten 'in te houden' naar die vriend toe. Vind het ook zuiver als je je grens aangeeft bij hem nu je merkt dat die zo onderhand wel is bereikt. Ben benieuwd hoe hij daar op reageert.

Sneeze, geen citroentaart meer??? Wat nu!?

En die collega..lastig. Heb je 'm al gevraagd waarom ie zo op je zit te letten? Lijkt me wel interessant te merken hoe ie dan reageert!
Dat doet me eraan herinneren Kym, hoe is het met die huisgenoot/collega van je?

Ik heb mijn grens overigens nog niet aangegeven, ik heb hem namelijk niet meer gesproken.

En ik ben bang dat als ik hem toch spreek, ik hem er mee ga confronteren dat hij blijkbaar ook de waarheid heeft verdraait (zoals ik het gister van de monnik begreep).

Krijgen we dáár weer een discussie over en daar heb ik dus ook geen zin in.

*kijkt pesterig naar Sneeze: in de koelkast van Frizz staat nog een bakje kwark*
Met huisgenoot gaat het inmiddels een stuk beter. We hebben gepraat. En praten blijkt soms wel eens te helpen

Maar dat neemt niet weg dat 't een vreemde snuiter blijft hoor.

Snap dat je geen discussie met hem wilt, lijkt het me ook niet waard als je zo inschat dat hij niet ok zal reageren.

Mag ik even vertellen dat ik gisteren een middag en avond met SJ heb doorgebracht (en zoals jullie misschien wel weten komt dat zelden voor vanwege zijn werk, maar hij had vrij genomen voor me) en het was zo super..

We zijn eerst gaan zwemmen samen, wat heel relaxed was (heel zwembad voor ons alleen) en daarna naar zijn huis. Ik had massageolie meegenomen..en daarna een film gekeken en samen gegeten.. Heerlijk om zulke 'normale' dingen met hem te doen.
Heerlijk, Kym!

Ja, ik heb het nu eventjes rustiger!

Alles is met positieve resultaat afgerond voor mijn school en het is nu stilte voor de storm voor het weer zo hectisch wordt.

I am Spaaartaaacus.
Ooooooooooooooooooooh Sam geniet er even van dan!

Gaat meneer de huisgenoot zich vanaf nu netjes gedragen dan?

Did he get the picture?

Ach Kym hij zal vast wel ok reageren, maar het kost altijd zoveel woorden...

En veel woorden = veel energie!

Wat lekker zeg zo'n dagje samen!

Ik bedenk er ook even zon en palmbomen bij.
.
Datum waarvoor Madh, ik heb even wat gemist geloof ik?

De zon en de palmen waren inderdaad goed. Maar er met SJ zitten nog beter.
Ooooooooooooooooh Madhe wat FIJN!!!!

Nog erg lang wachten!?

*huppelt heen en weer van vreugde*
.
Ik weet het inmiddels al Madh.. fijn voor je..eindelijk schot in de zaak!
quote:frizzy schreef op 17 november 2009 @ 20:57:

*kijkt pesterig naar Sneeze: in de koelkast van Frizz staat nog een bakje kwark*[/i]GGGGGRRRRRRRRR
quote:Kym schreef op 17 november 2009 @ 20:43:

En die collega..lastig. Heb je 'm al gevraagd waarom ie zo op je zit te letten? Lijkt me wel interessant te merken hoe ie dan reageert!

Hmmm nou dat gesprek ga ik niet met hem aan. We hebben een tamelijk stroeve periode achter de rug, voornamelijk door mij omdat ik geen gesprek met hem aan kon gaan zonder een tomatenkop te krijgen

Maar ik maak vorderingen, zowaar vandaag een leuk gesprek met hem gevoerd. Geen ongemakkelijke situaties meer en dat wil ik graag zo houden! T is goed zo!
Madhe wat goed!

Ben je alweer wat meer opgeknapt?
*grinnikt om Sneeze met tomatenkop*

Ik ga zzzlapen...

Dag lieve meiskes!
Tja wat zal ik zeggen, rood staat me goed

Trusten!
.
Het is hier de hele tijd zo rustig.

We zijn zeker zo goed als uitgerelativeerd ofzo?

Ik zit nog ff wat administratie te doen op kantoor en dan ga ik zo de straat op.

Collega is gelukkig net weg want ik kreeg ineens zin om hem te zoenen.

En dat is heul raar, want ik vind hem niet eens aantrekkelijk.

Zal wel last hebben van hormonen ofzo...

Ik heb de laatste dagen dat ik zo huppelig ben, en blij!

Vanmorgen heel lang met een vriend uit Laos aan de telefoon gezeten, het was zo fijn.

Zooo fijn dat ik de tijd vergat en veel te laat op mijn werk kwam, haha!
Haha die Frizzel zoenen met je collega!!!

Ik vind die rust hier echt niet meer kunnen!

Misschien is het tijd voor actie!
Sjemigdepemig ben je een avondje werken, is er hier gewoon NIKS gebeurd!

Wel echt een geslaagde avond gehad, na het werk nog even iets wezen drinken en een lift naar huis gecharterd.

Vandaag lekker een beetje compenseren, niet naar kantoor, wél naar mijn zusje en de baby!
Hoi!

Leuk, naar je nichtje Frizz! Knuffel maar goed

Madhe, hoe is het met jou? Voel je je al wat beter?

En Sneeze, heb je jezelf al wat meer onder controle bij Collega?

Ik sliep vannacht veel te laat, telefoongesprek met SJ. Op een gegeven moment kregen we het over mijn vakantie in NL. Over dat ie daar veel over nadacht. Ik vertelde hem dat het mij ook bezighoudt, dat ik benieuwd ben naar hoe dingen gaan voelen en zijn voor me, etc.

MB kwam ter sprake (je weet wel, diegene met wie ik was tot aan ik hier heen vertrok) en hij vroeg me ernaar hoe ik daar tegenaan keek enzo. Ik vertelde dat ik niet zo goed wist wat ik ervan kon verwachten. Nou, verkeerd antwoord dus, was ie niet zo blij mee. Goed, kon ik me later iets bij voorstellen, maar waar IK dus niet blij mee werd was dat ie me vertelde dat het Amerikaanse meisje met wie hij was vlak voordat hij mij leerde kennen (weten jullie nog? maar zij vertrok weer terug naar de USA) terugkomt naar dit land om te werken. En wel in de periode als ik op vakantie ben.Hij noemde het als voorbeeld, dat het niet leuk is zulke dingen onnodig te noemen enzo.

Naja, en ik weet dat dit misschien een overdreven reactie is van mijn kant, maar ik heb er slecht van geslapen en voel me kwaad. Dat wijf was al zo'n issue (want ze bleef op zijn Facebook schrijven) en nu dit. Gatverredamme!!
Ik mocht oppassen!

Was wel bijna 3 kwartier helemaal alleen met dat lieve kleine frummeltje...

Heerlijk!

Kym op wie ben je dan eigenlijk kwaad?

Op dat meisje, op SJ of op jezelf?

Waar ben je nou eigenlijk zo bang voor?

En waarom?

Want je blijft maar zeggen dat je heel zeker bent van zijn gevoelens naar jou, en dat hij betrouwbaar is.

Maar wat je zegt kan ik niet rijmen met het soort gevoelens dat je beschrijft....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven