Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee nee nee, zeker geen fetish van me ofzo hoor! Jeetje! Het is ook (gelukkig) maar een keer gebeurd met SJ. Een keer teveel, I know.

Ik ga proberen me hier ergens te laten testen (maar heb liever geen naalden in me in dit land).
God Sum, ik was je helemaal vergeten (je oorpijn dan). Wat kut! (En dat doet zee-heeeerr!) Hopelijk gaat het snel over, alhoewel een kuurtje geen kwaad kan. (versneld herstel wellicht wat).

Hoe is het verder? En je contact met RM?
Verder gaat het goed, maar mijn god wat doet mijn hoofd zeer!

Nog geen contact met RM, en ergens vind ik dat wel even prima voor nu.

Moet de zaken even tot rust laten komen

Er is iemand in 2 weken tijd heel dicht bij gekomen, dus nu ben ik wel blij om even op mijn gemak alles te relativeren.

Dus ik heb ook nog niets laten horen
.
Sum, zodra je iets hoort zet je het toch zeker wel hier neer? Dat moet hoor! Ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het verder gaat. Nog erger dan jij, echt waar.

En leg je hoofd zoveel mogelijk hoger, dan wordt de druk lager.
Tuurlijk Madhe, wat dacht jij dan!

Jullie zijn er vanaf het begin bij geweest, tuutlijk geef ik een update

Ik heb ook eigenlijk geen idee wat ik hem zou moeten smsen nu

Hey RM, ik heb oorontsteking, hoe is het in de USA?

Gaat ook net nergens over vind ik.

Maar das ook een beetje een dingetje met mij.

Ik liep me al twee weken te ergeren aan die zinloze smssjes.

Dus nu ik de kans zie om dat te stoppen zal ik het ook niet laten.

En hey....misschien heeft hij mij ook gewoon niets meer te meldden..

Zou wel raar zijn als het nu ineens klaar zou zijn vinden jullie niet?

Awel, daar ga ik maar eens aan denken zaterdag of zondag of zo

Als ik dan nog niets gehoord heb dan klim ik in de gordijnen de telefoon

Heel gek Madhe, maar das ook een beetje de richting die ik bij je gezocht had...
He Sum, dan sms je toch inderdaad niet?

Dan hoef je je niet druk te maken inderdaad over onzinnige smsjes, én je hoeft niet te stressen als je nog niets terug hebt. En het is reteduur om te smsen naar het buitenland. Je weet nog niet of hij leuk genoeg is om dat geld aan te spenderen toch

Het kan zijn dat hij ook niet weet wat hij moet smsen. Jullie zijn geen contract aangegaan met de verplichting tot smsen, wel dan? Als het leuk genoeg was komt hij wel weer. En weet je, dan is het meteen klaar met dat zenuwachtige. Nu is hij met andere dingen bezig en wat er straks gebeurt zie je wel. Daar moet je je nu nog echt niet druk over maken hoor.

Oh, en als dat de richting is die je bij me gezocht hebt Sum, dan zal het ook wel echt bij me passen denk ik. Ik ben er in ieder geval al mijn hele leven bezig
Das ook precies zoals ik er nu insta.

Er zijn geen verplichtingen aangegaan.

En echt, ik heb geen idee wat te smssen

We zien het wel als ie weer thuis is...

Kym, waarom heb je eigenlijk een brief geschreven aan SJ als ik vragen mag?
Lekker even bijtanken deze week dus Sum.

Gaan je gordijnen tenminste nog een weekje langer mee

Brief geschreven, om mijn gedachten wat te ventileren. Niet zozeer met de intentie 'm ook echt te gaan geven.
Aha, en lucht het op?

Mij altijd wel.

Als ik even niet meer weet wat ik moet dat ga ik ook schrijven.

Haha, die gordijnen blijven wel heel hoor.

Merkte aan alles dat ik me iets te veel liet meeslepen dus ben nu weer terug bij mezelf zeg maar (of hoe je dat dan ook noemt)
Ik en trots op je Sum!

(dat anders gedragen gaat je steeds beter af he )

Hey, ik ga je mijn brief even mailen, goed. Misschien heb je er responds op.
Dank je wel lieve Kym...

Doet me goed (gek hè)

Kom maar op met je brief, maar moet ik hem lezen als dagboekstukje of echt als brief aan SJ)

Moet wel eerst even de hond uitlaten hoor, dus een reactie kan even op zich laten wachten, zeker ook omdat ik me van mams heel dik aan moet kleden vanwege de koorts)
Ach gos, da's vervelend dan he: voel je je niet lekker, moet je alsnog met die homo naar buiten. Pff. Sjaaltje om!

Uhm, ik denk dat je 'm als beide kunt lezen: dagboekfragment aan SJ.
Hello ladies, heb voor de zekerheid toch maar een testje gedaan en negatief. Had eigenlijk ook niks anders verwacht . Sum gaat het al beetje beter? En jij Kym al bijgekomen van de tornado aan waarschuwingen van vanmiddag?
Ach Pom, heb je een testje gedaan ja?

Wel, ik heb de GGD gemaild voor een afspraak voor een test als ik even thuis ben eind dit jaar.

Verder geen Shakira'tje, want ga keihard ongesteld worden (menstruatiepijn in buik!).

Mwah, en snap de waarschuwingen. Had ze zelf ook aan een ander gegeven als dat het geval was.
Das mooi kut...
Wat is kut?
keihard ongesteld worden.....
Uhm. Nou, in dit geval natuurlijk niet zo heel kut Pommetje.
Hey meisjes...

wat een discussies hier vandaag ,en Kym fijn dat je ongesteld gaat worden , (kleine zorg minder ) alhoewel ik lees dat je,je er ook niet echt druk om maakte ...

Pommetje dan weer wel en die heeft dus toch maar een test gehaald,zou ik ook doen dan weet je het maar ..Fijn voor je dat er niks aan de hand is

Frizz hoe ging de rijles??

Sum nog steeds niks gehoord van RM?Of zelf wat gestuurd?

Hoe is het met je oor ?

Pff en ik m ik heb me toch een rel dag achter de rug echt vreselijk mijn hele familie is zo`n beetje in oorlog met elkaar , lang verhaal waar ik me heel lang buiten heb weten te houden en ineens vond men het nodig mij er toch bij te betrekken vandaag ( sinds gisteravond is all hell broken loose) en sinds vandaag heb ik het ook gedaan haha ..( Nouja haha , maargoed niet dat ik me er al te druk om maak , ben meer gewoon een soort van beledigt)...

Dus ik was druk aan het mailen over en weer vandaag met jan en allemaal , de scheld woorden vlogen me om mn oren ( en terug dus ook ) dus ik had heel eventjes geen zin om wat zinnigs hier te melden vandaar mijn afwezigheid .....

Vanaaf allemaal weer Grey`s ???
Nope, ik volg dat niet Mis ik iets?
Nee hoor Madhe, als je hier gewoon zo her een der een topic leest dekt dat de lading van Grey's ook wel een beetje

(is het nationale huilie dag of zo, of valt het gewoon meer op pmdat ik ziek thuis zit)
Het valt gewoon meer op. Het stikt hier van de huilies. Altijd.

Dan piepen ze, en zeuren ze. En dat mag, als ze de boel ook maar eens zien zoals het is. Maar neeeuuu dat willen ze niet.

Relaties die over gaan, dat is kut. Maar het zijn allemaal klote relaties, vol drama enzo. Dat moeten ze toch niet eens willen? Volgens mij willen die meiden relaties juist zodát ze kunnen zeuren over hun relatie. Ik snap dat nooit zo goed. Vriend moet er altijd heel hard om lachen, ik vertel wel eens wat er geschreven is enzo.
Godver, ik probeerde een slaapje te doen (jezus, wat een woord), maar het na een uur werd ik alweer actief wakker. Da's ook wat.
Gut, wat is het hier záááááááálig rustig

Lief van jullie dat jullie allemaal je mondje houden omdat ik zo;m oorpijn heb

Maar das niet nodig heur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven