Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 13 oktober 2009 om 12:53
Meiskes hebben jullie niks beters te doen ofzo?
Madhe, kan er ook niks aan doen dat iedereen verstoppertje speelt in mijn omgeving!
Tis oneerlijk he?!
Sum ik kan al die avatars niet meer zien...
Moet ik nog meedenken?
Ik heb goed nieuws nummer 4 binnen!
In mijn studiejaren had ik een schuld opgebouwd bij mijn ouders.
En net, zomaar, zonder aanleiding, vertelt mijn vader dat ik dat niet hoef terug te betalen!
Dat ik het mag zien als schenking!
Wat een dag!!!
Madhe, kan er ook niks aan doen dat iedereen verstoppertje speelt in mijn omgeving!
Tis oneerlijk he?!
Moet ik nog meedenken?
En net, zomaar, zonder aanleiding, vertelt mijn vader dat ik dat niet hoef terug te betalen!
Wat een dag!!!
dinsdag 13 oktober 2009 om 13:20
FF F5en Frizz, als het goed is staat het HK plaatje er!
DAMN, das nog eens goed nieuws!
Jij hebt echt een lieve papa!!!!
Pijnstillers werken WHIEHOEOEOE
bedacht me dat ik dan best morgen kon gaan werken maar daar dachten mijn collegaatjes toch iets anders over
Ze hebben tot en met donderdag mijn agenda leeg geplant.
Echt wel lief!
DAMN, das nog eens goed nieuws!
Jij hebt echt een lieve papa!!!!
Pijnstillers werken WHIEHOEOEOE
bedacht me dat ik dan best morgen kon gaan werken maar daar dachten mijn collegaatjes toch iets anders over
Ze hebben tot en met donderdag mijn agenda leeg geplant.
Echt wel lief!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 oktober 2009 om 13:25
quote:frizzy schreef op 13 oktober 2009 @ 12:53:
Tis oneerlijk he?!
Moet ik nog meedenken?
Wat een dag!!!
Zo he Frizz, jij bofkont. Echt geweldig nieuws dus. Ben blij voor je
En ik heb niets beters te doen nee, ben tot rust aan het komen En dat doet me goed. Alleen al de opluchting van het toegeven. Dat had ik eerder moeten doen. Het is zo fijn om niet te hoeven gillen dat het allemaal goed gaat terwijl het met momenten minder voelt. Dat ik me er spontaan al beter door ga voelen. Want ik kom er wel.. misschien niet zo snel, maar ik kom er wel.
En ehm, dat verstoppertje spelen is heel oneerlijk ja.
Sum, goed te horen dat de pijnstillers aanslaan. En inderdaad erg lief van je collega's om je een paar dagen de tijd te geven om weer 'aan te sterken' (zullen we het zo noemen?).
Tis oneerlijk he?!
Moet ik nog meedenken?
Wat een dag!!!
Zo he Frizz, jij bofkont. Echt geweldig nieuws dus. Ben blij voor je
En ik heb niets beters te doen nee, ben tot rust aan het komen En dat doet me goed. Alleen al de opluchting van het toegeven. Dat had ik eerder moeten doen. Het is zo fijn om niet te hoeven gillen dat het allemaal goed gaat terwijl het met momenten minder voelt. Dat ik me er spontaan al beter door ga voelen. Want ik kom er wel.. misschien niet zo snel, maar ik kom er wel.
En ehm, dat verstoppertje spelen is heel oneerlijk ja.
Sum, goed te horen dat de pijnstillers aanslaan. En inderdaad erg lief van je collega's om je een paar dagen de tijd te geven om weer 'aan te sterken' (zullen we het zo noemen?).
dinsdag 13 oktober 2009 om 14:49
Hoi!
God Sum, je hebt het flink te pakken met dat oor. Ik weet uit ervaring hoe ontzettend pijn het doet en ook dat er weinig tegen te doen is..helaas. Wachten...druppelen, antibiotica, that's it.
Oh, en vooral niet poeren! ()
Oh en fin dat RM heeft gesmst. Is toch lief! Ook dat ie thuis zei. Vind ik lief.
Oh enne, moet dat nou echt...je avator veranderen...?
Stroll, wat rottig dat de familie zo overhoop ligt met elkaar. Lukt het je een beetje om je afzijdig te houden nu na de tornado van deze week? Lijkt me niet gemakkelijk.
Frizz, ik heb weleens een ander laten bellen voor een ziekmelding, maar dat kwam omdat ik zelf niet meer normaal kon praten van dronkenschap Ofwel: ik vertrouw dat ook nooit zo.
Relaxed van dat geld trouwens!
En wat leuk dat je tantes gaan trouwen zeg. Ik denk dat mijn moeder ook met haar Lief zal gaan trouwen..
God Sum, je hebt het flink te pakken met dat oor. Ik weet uit ervaring hoe ontzettend pijn het doet en ook dat er weinig tegen te doen is..helaas. Wachten...druppelen, antibiotica, that's it.
Oh, en vooral niet poeren! ()
Oh en fin dat RM heeft gesmst. Is toch lief! Ook dat ie thuis zei. Vind ik lief.
Oh enne, moet dat nou echt...je avator veranderen...?
Stroll, wat rottig dat de familie zo overhoop ligt met elkaar. Lukt het je een beetje om je afzijdig te houden nu na de tornado van deze week? Lijkt me niet gemakkelijk.
Frizz, ik heb weleens een ander laten bellen voor een ziekmelding, maar dat kwam omdat ik zelf niet meer normaal kon praten van dronkenschap Ofwel: ik vertrouw dat ook nooit zo.
Relaxed van dat geld trouwens!
En wat leuk dat je tantes gaan trouwen zeg. Ik denk dat mijn moeder ook met haar Lief zal gaan trouwen..
dinsdag 13 oktober 2009 om 14:52
Van dronkenschap
JIJ bent echt goed!!!!
Vind je het niets....mijn winter avatar?
Pffffffffffffffffffff................ik verveel me echt dood zeg!!!
Dat poeren valt nog wel mee, dat doet nog te veel zeer, maar ik probeer wel steeds mijn oor open te drukken
je weet wel, dat je met je wijsvinger echt heel snel over je oor heen wrijft.
Niet dat het helpt hoor
JIJ bent echt goed!!!!
Vind je het niets....mijn winter avatar?
Pffffffffffffffffffff................ik verveel me echt dood zeg!!!
Dat poeren valt nog wel mee, dat doet nog te veel zeer, maar ik probeer wel steeds mijn oor open te drukken
je weet wel, dat je met je wijsvinger echt heel snel over je oor heen wrijft.
Niet dat het helpt hoor
dinsdag 13 oktober 2009 om 14:54
dinsdag 13 oktober 2009 om 14:56
quote:Summerdance schreef op 13 oktober 2009 @ 14:55:
Waar moet Frizz niet aankomen???
Is helemaal niet nieuwsgierig heur!
(AHA, je bedoeld mij vast maar je herkend me niet meer)
Ik heb zelf ook nog een beetje last van een identiteitscrisis hoor, dus misschien sta ik er zo gewoon weer in mijn oude vertrouwde vorm
Waar moet Frizz niet aankomen???
Is helemaal niet nieuwsgierig heur!
(AHA, je bedoeld mij vast maar je herkend me niet meer)
Ik heb zelf ook nog een beetje last van een identiteitscrisis hoor, dus misschien sta ik er zo gewoon weer in mijn oude vertrouwde vorm