Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kym, ik ben zo blij dat je zo lekker realistisch bent!

En dat je helemaal niet fantaseert over, Shakira-tjes, een leven in een Tropisch land met een schattig hutje aan een azuurblauwe zee, waar je natuurlijk al je forum vriendinnetjes van harte welkom heet, dat iedereen wegloopt met SJ en jullie het ideale paar vinden,en dat jullie overal op de wereld gelukkig zijn, als jullie maar samen zijn
Ja Sum, het voelt echt heel goed om eindelijk eens los te kunnen laten. Om mijn gedachten onder controle te hebben en niet altijd maar al honderd stappen vooruit te denken.

Precies! En dat we uiteindelijk het best lopende Libanese restaurant runnen, hij vloeiend Nederlands spreekt en ik Arabisch en hij zo lief, goed, charmant, sexy en leuk met me blijft. Mijn moeder zo dol op hem is, om over mijn vriendinnen nog maar niet te spreken.
Kym, ik ben zo blij dat je het hele relativeren zo lekker onder de knie hebt.

Dat eindelijk de gedachtes aan: SJ druk deppend op je voorhoofd tijdens je bevalling, het samen uitzoeken van een huisje aan de bosrand, elkaars namen tatoeëren op een pols,jij hem leert Nederlands koken en hij jou Libanees even niet de overhand hebben
Hahaha ....

Kan soms toch gewoon heerlijk zijn een beetje erop los fantaseren....

Nog 2 en half uur dan mag ik eindelijk naar huis.....

En ik heb nog steeds niks / noppes/ nada gehoord van mn huis ....
Raar zeg Stroll, van je huis. Hoe definitief was het eigenlijk?

Pfieuw, ik heb ineens weer allerlei dingen voor te bereiden en te regelen. Zo gek hoe dat van het ene op het andere uur kan veranderen. Maar wel blij om. Bezig zijn is goed.

SJ is zoooo stil!
Stroll, ik vind het ook heel raar hoor,

Das toch eigenlijk gewoon onbeschoft wat ze doen???

Hoest met de collega eigenlijk?

Ik ben zowaar even buiten geweest, wat boodschappen gedaan, kaartjes op de bus, postkantoor,....en ik ben me toch een partij MOE!!!

En koud....maar tis wel heeeeeeeeel mooi buiten zeg, zo met die herfst kleuren en de zon!
Nou het is zo ...

Het is via een makelaarskantoor , die is verhuurder van het pand in princiepe ..

Dus daar heb ik contact mee gehad, en die vinden mij prima als huurder , alleen nu blijkt de eigenaar van het pand misschien zelf een potentiele huurder had en daar hij eigenaar is , gaat zijn kandidaat voor...

Alleen die had het pand nog niet gezien, en die zou afgelopen weekend gaan kijken en dan zeggen dat ie die het wil of niet, wou die persoon hem nou niet, dan krijg ik hem ....

Oh en mn collega ................. tja ik kan het niet laten af en toe verlekkerd naar hem te kijken .........

Nog niks gehoord dan Kym??
*moppert even gezellig met Kym mee voor het saamhorigheidsgevoel*

Ik heb ook nog niets gehoord van RM

Maar dat heeft er misschien mee te maken dat het daar nu pas 7.30 is
Kan jij trouwens echt nog verlekkerd kijken naar iemand van wie je weet de de seks sucks????

Dat kan ik niet hoor

Aha, nu snap ik waarom je nog niets gehoord hebt Stroll, maar maakt het wachten niet minder frustrerend natuurlijk
Ja dat komt omdat ik allemaal smoesjes voor zijn slecht zijn in bed heb bedacht ......

En waarrempel hij zelf ook kwam met het verhaal dat het allemaal een beetje raar was gegaan en dat hij er helemaal niet bij was enz enz

En hij ziet er toch echt ergggggggg lekker uit hoor , in zijn overal half aan en dan een lekker tshirt met dat heerlijke lijf...........

* bedenkt zich dat deze gedachten vast voortkomen uit het gebrek aan fatsoenlijke sex*
Pardon???

Hij was er niet helemaal bij toen het gebeurde?

Dan is het helemaal een droeftoeter Stroll

als seks op het menu staat, en zeker zo overduidelijk als bij jullie dan moet je JUIST zorgen dat je hoofd (en edele delen) erbij zijn!

Zou voor moi echt mega multi afknapper zijn hoor!
Whahahaahha

Nee Sum ... zit een best lang verhaal aan vast ... in elk geval dusdanig dat het niet een mega afknapper was ( het verhaal )

De sex was gewoon ronduit slecht , maar ik geloof wel dat ie "beter "kan zeg maar

En nee dat ga ik niet proberen... dat dan weer niet ...
Hm, nog eens het proberen waard dus Stroll. Wat deert 't. Mijn ervaring is wel dat het echt kan vebeteren naarmate je wat meer oefent.

Nou, ik zit weer in de ontspannen modus hoor. Ondanks nog steeds radiostilte met SJ. Maar weet je, ook dat deert niet. Kan gebeuren toch? We zijn beide druk met werk (ik in elk geval, hij meestal ook) en wat anders heb ik nu te melden dan dat ik 'm best mis, maar dat is 't dan ook wel.

Sum, heb je geen mooi herfstplaatje van je buurtje daar?
Ik ga zoeken Kym, doe ik die ook gelijk als avatar want ik ben gewoon net de mijne op het forum tegen gekomen...BIJ EEN ANDERE FORUMSTER!!!!!

@#$%^&*()_+_)(*&^$%#$%^&*()_
DAT MEEN JE NIET!

Dat is niet leuk! Ik was er net aan gewend Sum! Godverre...(wie is de heks?!)
Ow wacht, deze is misschien ook wel mooi, was een beetje aan het klooien met mijn camera van de week..

FF F5en allemaal....
Erg hè Kym, ik vond hem ook zo vrolijk winters...

Nou ja, dan wordt het deze en anders weer gewoon mijn Chinese Teken
Ik zie 'm niet Sum.

Wist je trouwens dat SJ ook zo'n chinees teken heeft. In z'n nek.

Da's toch ook wat he. In Nederland vind ik dat vaak asociaal.
Ook niet na de F5?

Das raar want ik zie um wel..

Wat betekend het chinese teken in zijn nek Kym?
Zo heeeeeee dacht ik vanmorgen nog: ik ga lekker Madhe ff Hyven, en toen brak de storm los!

Wat een drukte zeg hier!

Maar goed, wel lekkere drukte.

Jullie zijn ook weer lekker bezig zie ik, mannen worden gemist en huizen (wellicht) niet aan de juiste personen verhuurd.

Met Madhe is aan het chillen met Vriend.

En ik, ik zag vanmorgen PT langs mijn raam lopen!

En en en weten jullie wat ie deed?

Hij stak alleen een beetje lauwtjes zijn hand op.

Tssssssssssssssssssk!
Nee Frizz, dan roep je: Tssssssssssssst!

(leuk grapje van SJ en mij )
Ik zwaaide gewoon even lauwtjes terug.

Zei later tegen collega: 'Hee die fitness-vriend van jou zwaaide alleen maar ff, verder niks!'.

Zei ie: 'Nou dan weet je genoeg he?'

Maar ja, wat weet ik nu dan?

Collega heeft eerder namelijk ook gezegd dat ie heel verlegen is.

En wil ie dan helemaal niks met me te maken hebben (dat KAN toch gewoon niet?! ) of maak ik nog kans op steaming sex?
Steaming seks met een verlegen typje?

Ik vraag het me af Frizz
Sum:

Is ook veel beter hoor Frizz, gewoon een beetje lauw terugzwaaien

Maar die collega van je die geeft ook steeds andere boodschappen zeg: hij is verlegen, hij vindt je wel leuk en nu moet je ineens wel 'genoeg' weten. Lekker duidelijk. Not.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven