Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hm, heb toch gebeld. En dat voelde niet goed. Hij sliep nog en klonk brak "yeah, what do you want?". Of ik 'm na 14:00 terugbel.

Ik haal me nu dus van alles in mijn hoofd: wat the hell heeft ie gedaan op dinsdagnacht?

Boehoee!
Humm lastig, maar maak jezelf nou niet gek. Voor hetzelfde geld voelde hij zich ook k*t na jouw sms en heeft hij zielig alleen op de bank voor de tv gehangen met een fles whisky.

Kijk in het ergste geval is er iets gebeurd. Hoe l*llig ook, daar kan je nu niks meer aan doen. Wacht gewoon af wat hij te melden heeft, maar houd wel in je achterhoofd dat zijn issues niet jouw issues gaan worden.

Goed je was niet heel aardig gister en hij kreeg uit het niets de volle laag over zich heen. Kan gebeuren en daar ben je mens voor, dus daar bied je je excuses voor. Gaat hij zeuren/hengelen/jou de schuld geven en vragen om meer, dan is dat echt zijn probleem en dat laat je dan ook bij hem.

Pas na jullie telefoongesprek kan je je eventueel druk gaan maken, dat heeft nu nog geen zin want daar is nog geen reden voor. Alleen maar verspilde energie die je aan betere dingen kan besteden.
Hm, goed verwoord ja Pom. Is ook helemaal waar wat je zegt. Maar ik weet 100% zeker dat ie niet thuis is gebleven. Naja, heeft ook geen zin me nu zorgen te maken, maar dit is fucked up!

Buiten dat ik een kutdag heb gehad, ben ik ook gewoon een beetje raar met dit soort dingen (en jaloers en onzeker en bang dat er iets is gebeurd). Altijd nadat we een paar super dagen samen hebben gehad hebben we gedoetjes via de telefoon/sms als ik in de bush zit en hij in de stad (en we elkaar dus niet kunnen zien). Niet echt goed.
Ben er weer (nou ja nu nog aan het werk)

Gisteravond was raar, heel raar.

Maar wel fijn.

Wat ik er mee moet/wil of ga doen weet ik nog niet

Maar dat het nog niet is afgesloten is nu wel een feit.

Kom vanavond voor ik wegga nog even uitgebreid posten

Zag dat onze lieve Sam weer terug was!

Haai lieverd!!!!

En nog even Kym,

Lieverd gaat het weer een beetje?

Lukt het je echt niet als SJ iets doet wat je niet fijn vind om dan terug te vallen op alle momenten die jullie juist WEL hebben samen

Dat jullie steeds hechter en hechter worden.

Ga snel weer even wat patienten wegwerken.

Zoen!
Hey Summie,

Spannend. Ik lees/leef met je mee. Ook met de de rest trouwens op dit topic. Mooi onderwerp dit topic. Ik merk dat ik steeds meer de behoefte heb om lekker te relativeren. Lucht op. En lekker gekeutel over dagelijkse dingetjes, ontwikkelingen en beslommeringen.. Alleen jullie schrijven zo snel, weet niet of ik dat bij houd....

R.
Riedel, gewoon proberen, je rolt er vanzelf in.

Dat hele relativeren..,..het is heerlijkÍk durf na een aantal maanden ook echt wel te zeggen dat ik niet meer zonder de meiden kan hier
Summertje lieverd! God, wat ben je toch allemaal aan 't doen? VWM, RM..uhh, had ik maar niks gezegd tegen je he

Snel een update hoor!

Oh, ik heb mail in het Nederlands van de Nederlandse Ambassade over aanvraag van visum voor SJ etc. Even lezen!!
Hm.. iets duidelijker nu en zeker haalbaar allemaal. Interesting.

Riedeltje, het gaat vaak erg hard hier ja, maar niet iedereen kan dat bijhouden (ik niet bijvoorbeeld), voel je niet bezwaard en schrijf mee als je zin hebt!

Sum, je hebt gelijk, ik denk aan de leuke momenten en aan ons hechtere contact dat ontstaat, maar toch. Er is een periode aangebroken van verandering, want hij is nu meer vrij als ik er niet ben. Ben benieuwd naar hoe dat zal gaan.

Heb 'm inmiddels wel gesproken trouwens, hij belde me zelf al. Het uitgelegd en uitgepraat. Het is goed zo.
Dat is wel een grote opluchting, Kym. Weet je trouwens waarom hij zo laat opbleef?

Haaaaaai Sum, ik ben benieuwd naar je relaas vanavond.

Ha die Riedeltje, ik sluit mij aan bij anderen als ik zeg...gewoon inhaken waar en wanneer je kunt. Niets mis mee. Hoe kom je aan je nicknaam?

Pommeke....vervelend ziek zijn maar aan andere kant al je exen uitkotsen (zoals Kymmetje dat zo visueel zei). Beter eigenlijk! Toch beterschap en sterkte. Klinkt als een emotionele fase momenteel.

Frizzy, ons nachtvlindertje. Heb je lekker geslapen?

En Sneezeweazel, niets gehoord. Anders zijn verlies als hij niet reageert. Ik vind hem dan een domme kerel. Maar he, wat niet komt, kan nog komen.
I am Spaaartaaacus.
Hé ja Kym, hoe is het gesprek gegaan met SJ? Niks gebeurt toch?

Hey Sam!!!

Uh, ja ik weet waarom ie laat op was: omdat vandaag zijn eerste dag vrij is na 2 maanden elke dag te hebben gewerkt. Maar al met al sliep ie toch nog vroeg vertelde ie me.

MAAR, we zitten te smsen nu en hij vertelde me dat ie me miste en ik vroeg hem of dit liefde was en hij zei me dat ie er bang voor is daarop te antwoorden en ik vroeg hem waarom en hij zei erover wilde praten als ik er ben, want hij moet me wat vertellen, en en en. Nou ja, kortom: wat is DIT nu weer voor een gelul.
Nouja Kym, misschien wil hij de eerste keer zeggen dat hij echt verliefd op is en van je houdt niet via sms doen. Na het lezen van jouw verhaal over die 2 puddinkjes, schat ik zo in dat SJ best wel romantisch is en zeg nou zelf "ik hou van je" via sms zeggen heeft dezelfde romantische waarde als een boormachine geven voor de verjaardag van een vrouw (of in mijn geval een nieuwe router ).

*Sjesis ik heb het echt niet getroffen met de mannen in mijn leven *
Thanks Summer, Kym, Sam.

Jeetje Sam, hoe ik aan de nickname kom. Even denken hoor, volgens heb ik een paar maanden nadat het uit was met ex dit forum ontdekt. Tijdje meegelezen en het viel me op dat 1x per week om de paar dagen wel een relatie spat, of iemand twijfels heeft.

Vandaar de naam.. met relaties.. tiz altijd hetzelfde.. Riedeltje

Klinkt wel wat negatief volgens mij nu, heb er maar een vrolijke en toch weer toepasselijke avatar erbij gezocht... :-)
Pom, eigenlijk vind ik dat geweldige kado's! Of ben ik maf?

Als iemand mij een boormachine of router geeft, ben ik superblij. Want een boormachine is hartstikke handig juist! Of een router...dan verdwaal ik nooit meer. Zo'n man zegt niet gewoon 'Ik hou van je' maar geeft zulke praktische dingen.

Luxedingen koop ik zelf wel.
I am Spaaartaaacus.
Hah, Pom, houden van, grappig dat je het noemt, het spookt namelijk ook door mijn hoofd sinds het laatste weekend (hou ik van hem?)

Wel, maar zijn antwoord is ietsje minder romantisch vrees ik.

"Baby, I think we feel the same way and equal and I like that and don't think we get tired from this relationship. But I feel like starting to like you more and more every day and I don't know how it's going to end and I'm scared for that!"

Tja. Ik denk er net zo over SJ.
quote:Sam1973 schreef op 21 oktober 2009 @ 17:19:

Pom, eigenlijk vind ik dat geweldige kado's! Of ben ik maf?

Als iemand mij een boormachine of router geeft, ben ik superblij. Want een boormachine is hartstikke handig juist! Of een router...dan verdwaal ik nooit meer. Zo'n man zegt niet gewoon 'Ik hou van je' maar geeft zulke praktische dingen.

Luxedingen koop ik zelf wel. Het zijn inderdaad praktische cadeaus Sam, geen romantische . Maar lieverd, jij mag ze geweldig vinden
I am Spaaartaaacus.
Hm, bij romantiek stel ik me ook iets anders dan allerlei gereedschap voor eigenlijk Maar van jou snap ik het Sam, want jij bent zo'n klussert!

Is het heel vreemd dat ik me een beetje raar voel als ik eraan denk dat SJ de hele dag al vrij is en ik dus geen zicht heb op wat hij allemaal aan 't doen is?

God ja, dit is echt ronduit triest.
Goedenmorgen ...

Ben ik blij dat er zo weinig bij te lezen valt,ik was zelf gister helemaal afgeleid en te druk om ook maar iets zinnigs hier neer te zetten..

Kym fijn voor je dat je het hebt uitgepraat met SJ,en houden van ... goss meis dat gaat hard.....

haha Sam wat een grappige cadeaus , ik vind praktische dingen krijgen ook wel fijn , alleen niet van mn geliefde .. daar wil ik wat liefs van krijgen iets waar echt over nagedacht is ...

En Sum ?? ik dacht dat we een update zouden krijgen .. ?

Ik ga even een bakkie koffie halen , en dan eens verder spueren op marktplaats voor leuke spulletjes voor mn nieuwe huis....
Goeie morgen lieffies,

Update was gister echt de bedoeling maar ik had een huilend vriendinnetje aan de deur.

Relatie over, na 9 jaar heeft hij er geen zin meer in.

Of ze even andere woonruimte wilde zoeken want hij had ruimte nodig.

Zo zielig, en ik begrijp dat niet.

Ja dat je relatie uitgaat wel, maar de hardheid waarmee snap ik dan na 9 jaar niet zo goed.

Maar goed, voordat vriendinnetje weer een beetje tot bedaren was waren we wel een aantal uurtjes verder.

Heb een lekker slaapplekje voor haar gemaakt en ik hoop dat ze een beetje tot rust kan komen vandaag bij mijn in de casa.

Ben ik heel egoistisch dat ik er niet echt opm zit te springen haar een aantal dagen in huis te hebben?

Mijn hoofd loopt al zo over.

Kym lieve schat....het stukje tekst wat he hebt doorgestreept een pagina geleden....dat meen je toch niet echt hè lieverd?

Dat hij nu meer vrije tijd heeft en dat je soms geen idee hebt wat hij aan het doen heeft en je dat niet luek vindt...

Lieve schat, vat dit alsjeblieft niet verkeerd op, maar ben je niet bang dta je hem een beetje aan het verstikken bent?

Ik vind dat jullie alletwee gewoon even sorry moeten zeggen tegen elkaar

Hij omdat hij zo bot was, jij ondat je de hoorn erop hebt gegooid.

Iedereen heeft wel eens ruzie, is niet erg.

Maar niet alletwee koppig blijven doen en je poot stijfhouden, dan lopen jullie vast.

Stroller meissie, hoe gaat het met de meubelshop?

Leuk hè alles afstruinen naar leuke spulletjes

Heb je al nagedacht over kleurtjes in je huis?

Sam als ik het zo lees heb je een heerlijk vakantie gehad meissie, maar ben blij dat je er weer bent

Ik heb je gemist.

Ik las over een tolk die je kan meenemen bij onze volgende date

kan dat echt???

Eigenlijk zou ik het best ook willen leren

Gebarentaal.

Pom ook geloof ik, Pom zullen we eens informeren waar dat kan?

Hoe is het met ons Pommetje. weer een beetje opgeknapt meissie.

Tis ook het weer volgens mij..iedereen heeft volgens mij ene beetje een mwahhhh gevoel momenteel.

Riedel, leuk dat je gaat proberen meer te schrijven

Sneez....leef je nog of ben je zo hard aan het werk dat je savonds uitgeteld op de bank ligt?

En waar is onze Frizzel?

Zou ze?????

Goed de update:

VWM raakt me....hard!

Hij is veranderd, rustiger geworden, lief en we hebben heel fijn zitten praten.

Hij heeft me verteld dat hij 4 maanden lang heel hard geprobeerd heeft mij te vergeten maar dat het hem niet lukt.

Dat hij zo onztettend graag wil kijken wat er nou toch tussen ons is.

Dat het gevoel wat hij bij mij heeft te bijzonder is om niets mee te doen, ondanks onze grote verschillen.

Heb hem heel eerlijk gezegd dat RM in het sprel is, dat ik niet weer wie ik moet kiezen.

Gister hem ik RM gebeld en ook aan hem alles eerlijk verteld.

Heb ook nog even overwogen gewoon niets te zeggen en zelf te gaan kijken wie de beste kandidaat is (god wat klinkt dat slecht)

Maar ik wil niet liegen, niet tegen mezelf, maar ook niet tegen de mannen.

RM heeft gezegd dat ik mijn tijd moet nemen en dat ik vooral mijn hart moet volgens.

Hij zal op geen enkele manier druk op me uitoeffenen dat weet ik zeker.

VWM daarintegen zal zich waarschijnlijk wel in de kijker gaan spelen...

Wie ik moet kiezen....ik heb geen idee

Vanmaorgen dacht ik ja...het wordt VWM, en een kwartier later denk ik, nee het wordt RM

Met RM wordt mijn leven rustig, kalm

RM is een man die klaar is om het zo maar te zeggen.

Baan, auto, mooi huis.

Is wat voor te zeggen maar wordt misschien voormij wat saai.

VWM is spetterend, ondernemend, op zoek naar nieuwe dingen

Vol passie over zijn werk, zijn verhuisplannen maar ook vol passie in een ruzie.

Dat wordt dan misschien weer heel onrustig

Kortom, ik hink op twee benen
God, dit is volgens mij mijn langste post ever!
Goh, Summertje.

Neem je tijd. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Dan vloeit er uit wat je hart werkelijk wilt.

Wel erg fijn dat twee mannen om je heen springen die om je geven. Je oogst wat je hebt gezaaid.

Gisterenavond naar open avond van vriendin haar werk geweest. Haar ouders waren er, SMS-man was er ook (vriend van vriendin) en ik vond het eigenlijk lullig, zoals hij zo er achter probeerde te komen waar mijn gevoel voor hem was. Compleet weg.

Vlindertjes voor Mo zijn ook minder geworden. Ik denk dat ik langzaam begin te beseffen dat het eigenlijk niet meer hoeft voor mij. Dat ik al genoeg te doen/verwerken heb momenteel.

Zo en nu kopje cappuccino!
I am Spaaartaaacus.
Nee, ik zie dat ik nu aan de slag moet om naar school te gaan!

Tot vanavond! xxx
I am Spaaartaaacus.
God wat verveel ik me op mijn werk zeg!

Veelplezier op school Sammie.

Ben vanavond eerst even naar de verjaardag van mijn zwager maar ben daarna ook weer van de partij...net als de rest van de dag...

*fluit maar eens een liedje vanachter haar uitgetorven balie*
Goedemorgen meisjes,

Wat een verhaal Sum! Ineens een hele andere ontwikkeling he.

Ingewikkeld, en ik snap iets niet geloof ik: je hebt het over kiezen. Heb je werkelijk het idee dat je een keuze moet maken? En hoe kan dat als je uberhaupt geen relatie wilt momenteel? Of ben je van gedachten veranderd?

Het lijkt mij persoonlijk heel zwaar, kan me voorstellen dat je kop er overvol van zit. Maar maak het zelf ook niet te moeilijk, he?

Stroll, heb het nog helemaal niet gezegd geloof ik: gefeli met je huis! Gaaf dat je er toch nog in kunt! Nu lekker shoppen inderdaad, heel leuk!

Sam! Rustig op liefdesgebied dus. Nou, daar is niets mis mee. De vlindertjes zullen vanzelf wel weer plaatsmaken voor nieuwe vlindertjes..

Sum, wat je zegt over het verstikken van SJ: ik heb niet het idee dat hij dat zo voelt, want ik deel die gedachten (die ik door had gestreept in mijn vorige post) niet met hem. Ik denk eigenlijk dat ik mezelf momenteel nogal aan het verstikken ben. En dat is niet goed.

Ik heb een hele drastische beslissing gemaakt: ik moet hiermee kappen. Ik vind hem te leuk, maar het wordt niks. Het is een hopeloos verhaal en het zal nog hopelozer eindigen. Ik kan mezelf dit niet aandoen en hem ook niet. En het feit dat hij me gister zei dat ie ook bang is voor de toekomst, gaf me het antwoord.

Kutliefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven