Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Kym schreef op 22 oktober 2009 @ 13:57:

[...]

Sum, doe effe normaal. Het gaat om hier om de liefde, niet om de keuze tussen een broodje kroket of frikandel.

Wake up!Weet ik Kym, weet ik....maar nogmaals, ik ben geloof ik nog niet helemaal klaar voor de liefde
quote:Summerdance schreef op 22 oktober 2009 @ 13:59:

[...]

Weet ik Kym, weet ik....maar nogmaals, ik ben geloof ik nog niet helemaal klaar voor de liefde

Oh, maar dan is het goed.

Eens met Sum, wat je jezelf hebt aangeleerd, of iets wat is ontstaan door gebeurtenissen is je leven kun je er ook weer ' uit' krijgen.

Angsten en onzekerheden kun je iets aan doen.

Vind het altijd een beetje moeilijk als mensen iets zeggen in de zin van 'ik ben nu eenmaal zo', want als je iets zou willen veranderen aan je eigen gedrag kan dat in mijn ogen (al kost dat soms veel tijd/werk).

Madhe vervelend dat gesnotter, maar ook een goed plan om ff een maskertje smeren!

Ik ben net naar de kappert geweest, en voel me ook weer vrouw!

Sum als je niks 'doet' met die mannen, moet je dan ook kiezen?

Geniet je er een beetje van Stroll?

Je klinkt zo relaxt joh!

Ja die gast waar ik mee flirtte is leuk en mooi.

Maar wederom een vriend van collega.

*zoekt een smiley van een duimpje omhoog voor Stroll*
Yep Frizz dan moet ik ook kiezen, want als ik toe ga geven aan de liefde dan wil ik dat met 1 doen, en niet met 1 achter de hand

En of het goed gaat met 1 van de twee weet ik niet

Mijn angst om te houden van is groot.....maar mijn lust wordt er gek genoeg niet minder op

Ze zijn alletwee lekker....maar dat wil ik echt niet!!!!

Vandaar het kiezen
Als ik in jouw schoenen stond Sum, zou ik mezelf heel erg afvragen hoe ik in die positie terecht gekomen was.

Waarom ik ineens twee mannen leuk/lekker vind.

Ik ben dan zo'n type dat daar een betekenis achter zoekt.
Hey Sum...

Lastig he, maar vind wel dat je er goed mee bezig bent,

En ik ... klink ik relaxed Frizz?? Thanks , maar weet je sinds ik voor mezelf heb toegegeven afgelopen weekend dat ik collega toch we erg leuk vind lijkt er wel een bepaalde rust in mijn hoofd /hart te zijn neergestreken zeg maar ...

Ik en ook hij staan er erg relaxed, geen moeilijk gedoe van beide kanten , over en weer lieve smsjes..

En zoals vandaag is hij op cursus en dan stuurt hij in de pauze toch snel een smsje , en weet ik dus dat hij aan me denkt , net als ik aan hem ....

En openlijk flirten hier op het werk ?? nee hoor ik kijk wel uit , men heeft wel hun vermoedens hier hoor en vragen regelmatig aan hem "en joh hoe staat het er nou voor "maar hij ontwijkt nog alles en ik ook ..

Laten we eerst maar kijken hoe dit gaat lopen ....

Ik ben vanaf straks een paar dagen niet aanwezig op het forum , mijn moeder wordt 50 jaar morgen , en dus moet ik naar de andere kant van het land ( groningen) om daar vannacht een sarah en zo neer te zetten , en dan hebben we norgen avond een klein feestje en zaterdag heeft ze een zaal afghuurd en komt het grootste gedeelte van de fam ..

Dus ik ben dan pas weer zondag thuis ofzo
quote:frizzy schreef op 22 oktober 2009 @ 14:28:

Als ik in jouw schoenen stond Sum, zou ik mezelf heel erg afvragen hoe ik in die positie terecht gekomen was.

Waarom ik ineens twee mannen leuk/lekker vind.

Ik ben dan zo'n type dat daar een betekenis achter zoekt.

Das niet zo lastig te verklaren hoor.

Toen VWM en ik besloten onze romance niet verder voor te zetten was dat niet omdat ik hem niet leuk, lekker,lief,aantrekkelijk vond

Dat had voornamelijk te makenmet de afstand en met angst.

de reden dat het met RM niet helemaal van d egrond komt heeft weinig te maken met het feit dat ik hem niet lief,leuk ,lekker vind maar meer met het feit dat ik mezelf niet capabel acht voor een relatie op dit moment

En zie hier.....2 mannen die ik beide lief,leuk en lekker vind

Zo ingewikkeld is dat niet hoor, VWM zit alleen wat dieper maar das omdat we ook echt wat geahd hebben en dus een klein beetje historie hebben met elkaar
Dus Sum, omdat je besloot je toch open te stellen voor RM, vond je dat je ook contact op moest/kon nemen met VWM?

Sorry hoor, maar ik probeer het even goed te begrijpen.

Dacht je dat het duidelijkheid zou scheppen?

Want het lijkt voor mij nu even alsof je het ingewikkeld hebt gemaakt voor jezelf.
Hoho Frizz, ik heb geen contact gezocht met VWM, dat heeft hij zelf gedaan.

Hij wilde graag het 1 en ander uitgesproken hebben.

En dat hebben we gedaan, tot wederzijds genoegen.

En heel ingewikkeld is het niet hoor.

Krijg door het hele gebeuren wel een bepaald inzicht in de hele situatie met RM.

Ik heb namelijk niet beweerd me open te stellen voor RM.

Ik heb gezegd geen relatie met heb te willen en dat ik eens rustig op mijn gemak wil aankijken wat het 1 en ander met me doet, maar dat ik aan een relatie echt nog niet toe ben.

VWM ertussen ineens is niet echt de timing van 2009, maar goed, als alles gebeurd voor een reden zal dit ook wel zo zijn.

Ik merk dat het mij in ieder geva;l goed doet.

Maar of dat nou gevoelens zijn of gewoon de kick van de aandacht weet ik nog niet precies.
Stroll, veel plezier vast met het feest van je moeder!

Er hangen hier geen gordijnen, maar is het plafond ook goed?

Ik word langzaamaan gek. Heb geen reactie op sms aan SJ gekregen die ik vanochtend heb gestuurd en hij neemt zijn telefoon(s) niet op. Natuurlijk kan ie druk zijn, blabla, maar ik ken dit niet van hem. Hij reageert Goddomme altijd.

Boehoeeee!!!
hahahahahaa......Kym plafonds werken ook prima is mijn ervaring!

je kan het kalk er zo lekker afkrabbelen...komt goed meis, geen paniek

Heb ik gewoon ff gemist dat Stroll een familiefeestje heeft?

Heel veel plezier meissie....geniet ervan!

*ah....zie nu dat Stroll naar het hoge Noorden vertrekt*
AARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH
Wat een hoop te analyseren op liefdesgebied weer. Zo ken ik dit topic weer. Of was het nooit anders geweest?

Ik zit hier, zonder maskertje want dat ben ik vergeten. Toen ik in de winkel stond bedacht ik dat ik de producten voor mijn haren mocht uitbreiden, want die zijn daar meer aan toe dan mijn hoofd. Ik heb nogal een bos, maar dat ziet er erg dof uit. Dus ben ik gaan inslaan en nú al blij (ik had al een paar producten, en heb dus uitgebreid, die paar producten doen in 3 dagen al goed).

Maar Sum, eigenlijk is het sowieso wel duidelijk. Twee mannen tegelijk? Dan is het geen van beiden ;) Die was makkelijk.

Frizz, super dat je je vrouw voelt. Dat is nog beter voor je ego dan flirten toch?

Stroll, het lijkt me heel vermoeiend om verliefd te zijn op een collega. Heb je daar geen last van? Mij is het gelukkig nog nooit gebeurd.
quote:Kym schreef op 22 oktober 2009 @ 16:12:

AARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH

Zat ik bijna compleet aan 't plafond, gaat mijn telefoon:

"Baby, I was so busy, I just saw your message and call, so I wanted to call you back quickly"

-Oh, I'm happy that you call, are you ok? Did you sleep well?

"Yeah, I slept a lot! But baby...."

-Yes Sweety?

"...I miss you so much"

-Me too..

"You're coming tomorrow, no?"

-Yeah, I'll be there tomorrow

"Great baby"

(en mijn excuses om mijn ietwat grenzeloze gedrag)
Ooooooooooooooooh ja Sum, hij had ZELF contact opgenomen, dat was ik helemaal vergeten.

Je klinkt er eigenlijk vrij relaxt onder...

Strolliebollie wat heeeerlijk zeg, zo'n periode van verliefdheid.

Dat je blij bent met elk smsje, elkaar een beetje aandacht geven enzo.

Leuk!

Heel veel plezier op je feestje meis!

Kym joh, misschien heeft SJ een beetje ruimte nodig.

Zou dat heel erg zijn?
Hmmmm Madhe, flirten heb ik ook echt nodig hoor.

Steeds meer weer merk ik.

Heb net ook een smsje gekregen van het neefje van collega B, die mij gister iets heeft gegeven omdat ik dat zo mooi vond (was eigenlijk onderdeel van zijn zaak).

Ik had hem gesmst met een bedankje, en kreeg toen dit:

Voor een speciale meid als jij kan ik alleen maar lief zijn kanjer x

Geloof er geen hol van, maar toch.
Dan geloof je er toch geen hol van? Blijft leuk om te krijgen, zo'n sms
Precies Madhe!

Strelen, dat ego van mij!

*gaat op zoek naar nog meer egostrelers*
Waar zoek je die Frizz?
Ben er ook wel relaxed onder hoor Frizz, ik zie het allemaal wel.

Madhe, op die opmerking over dat ze het dan geen van twee zijn kom ik later terug.

Heb ik nog wel een filosofietje over maar tis nu even niet helder genoeg in mijn hoofd.

Dingen beginnen wel steeds meer vorm te krijgen maar wil daar even heen input van buiten af bij hebben geloof ik

*was net bij de Appie.....egostrelers waren daar al uitverkocht Frizz*
Ik ben supernieuwsgierig naar je filosofietje Sum, want ik werk ook aan filosofietje maar krijg em echt niet helder.

Maar pak je tijd, mijn nieuwsgierigheid is natuurlijk van ondergeschikt belang.

Het zou wel een leuke naam zijn voor een snoepje, net zoals die ' Apekoppen' maar dan dus 'Egostrelers'.

Ik weet niet, moet vanavond weer even naar dat cafe, misschien hoor ik nog wat.

Heb wel even bevestigd gekregen dat meneer de flirter van gisteravond echt een player is.

Dat dacht ik dus al.

Oeiiiiiiiii nieuw smsje van neefje van collega 2 (nadat ik had geschreven dat ie wel weet hoe hij een vrouw moet vleien):

'Ik weet het niet kanjer zo ben ik gewoon en jij verdient het helemaal met dat stralende koppie van je.'
Frizz, jij hebt ook een paar leuke filosifietjes uitstaan merk ik

Mijn filosofietje heeft te maken met dingen afsluiten.

Mede door de gesprekken die ik met VWM heb gehad dinsdag merk ik dat ik soms wat kort door de bocht ben.

Dat red me van een aantal valkuilen, maar zorgt er ook voor dat ik mooie dingen misloop.

Zie mijn wegren acties met RM, maar ook het resolute afkappen met VWM.

En wat ik een tijd geleden tegen Pom heb gezegd is ook iets wat ik zelf tegenkom nu

Als liefde liefde is komt het wel terug, en vergeeft hij je

Nou was er in mijn geval weinig te vergeven, behalve het kiezen voor mezelf.

Maar omdat het afkappen nu weer gebeurd wil ik er nu iets mee doen.

Maar of dat nou het oppakken van VWM is of het doorzetten met RM is weet ik nog niet....
Sum gewoon rustig over nadenken (meer durf ik niet te zeggen aangezien jij je filosofietjes wil uitdenken zonder hulp van buitenaf).

Komt wel goed, je bent een slimme meid!

Waar is onze Pom eigenlijk?
Doet ik ook hoor Frizz, rustig nadenken.

Heel vreemd eigenlijk dat ik in heen weken zo zen ben geweest als nu

POMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

nope, ik zie haar ook niet
Hier ben ik. Doodop dat weer wel, ben al de hele tijd aan het gapen oftewel ik ga heul erg vroeg naar bed.

Lekker hoor Frizz, mannenaandacht....en ook al zijn de sms-jes cheesy, ze zijn wel errug lief!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven