Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 27 oktober 2009 om 00:22
Poeh nou, ik moet wel zeggen dat ik niet echt jaloerse gevoelens heb op dit moment hoor.
Daar was ik wel een beetje bang voor, dat 'waarom ik niet gevoel'.
Ik denk ook dat het één van de meest intense dingen is.
Mijn zusje raakte niet uitgepraat over de bevalling, haha!
Spannend hoor Sneeze!
Hoop dat je snel iets hoort, dan mag je tenminste je écht helemaal gaan verheugen!
Trouwens...
DM belde net.
Had dubbele autopech, geen beltegoed en was pas net thuis.
En toen... belde hij mij.
Nog voordat ie ging eten of douchen belde hij mij!
Even gekletst, en daarna zei hij: 'Lieve schat, morgenochtend ga ik je even écht bellen, als ik alle tijd voor je heb.'
Echt, pas door dit soort dingen besef ik wat ik allemaal heb gemist bij MX.
Ben helemaal in shock van zo'n lief telefoontje.
Daar was ik wel een beetje bang voor, dat 'waarom ik niet gevoel'.
Ik denk ook dat het één van de meest intense dingen is.
Mijn zusje raakte niet uitgepraat over de bevalling, haha!
Spannend hoor Sneeze!
Hoop dat je snel iets hoort, dan mag je tenminste je écht helemaal gaan verheugen!
Trouwens...
DM belde net.
Had dubbele autopech, geen beltegoed en was pas net thuis.
En toen... belde hij mij.
Nog voordat ie ging eten of douchen belde hij mij!
Even gekletst, en daarna zei hij: 'Lieve schat, morgenochtend ga ik je even écht bellen, als ik alle tijd voor je heb.'
Echt, pas door dit soort dingen besef ik wat ik allemaal heb gemist bij MX.
Ben helemaal in shock van zo'n lief telefoontje.
dinsdag 27 oktober 2009 om 08:12
Goeie morgen meisjes,
Sneez wat ellendig zeg die hele collega/vriendin situatie.
Maar ben het wel met Frizz eens, de band tussen jullie was eigenlijk al kapot hoe rottig het ook klinkt
Project X????
Gut ik heb echt even op een andere planeet gezeten geloof ik vorige week
Tante Frizz, heerlijk hè een babietje
Duik je ook elke keer met je neus op haar haartjes?
Ik vind ze gek genoeg altijd zo lekker ruiken.
Wat fijn dat je zusje zo blij is dat je er bent, EN dat je helemaal niet jaloers bent.
Ik weet nog dat je daar een beetje bang voor was een paar weken geleden.
die DM klinkt goed hey!!!
Echt een leukerd...en zo leuk uit zichzelf bellen.
Klopt wat je zegt over RM, ik blokkeerde en waarom?
Ach dat moeten we maar in het midden laten
Heb hem overigens nog steeds niet gesproken.
Ben dat smssen goed zat maar krijg hem steeds niet te pakken.
Dan bel ik...geen gehoor en dan krijg ik uren later een sms, sorry, was op de sportschool
Is nie netjes hè om zoiets over de sms te zeggen toch?
VWM zie ik vast wel weer ergens komend weekend.
Hebben we nog niet echt over gesproken, hoeft ook niet
Zit wel goed zegt mijn gevoel.
Of het aan is....
Hmmmm
Weet ik eigenlijk niet
Ik zou wel willen denk ik maar ik wil eigenlijk eerst even van dichtbij meemaken of hij zijn mooie woorden die gemeend klinken ook echt waar kan maken.
Tis in elk geval fijn om zijn stem te horen aan de telefoon
En hey...hij moet natuurlijk wel gewoon werken in Verweggistan, en om niet te vergeten fietsen...zijn passie
Dus we zullen zien...
En ik heb me toch geen zin om te gaan werken zeg.....
Sneez wat ellendig zeg die hele collega/vriendin situatie.
Maar ben het wel met Frizz eens, de band tussen jullie was eigenlijk al kapot hoe rottig het ook klinkt
Project X????
Gut ik heb echt even op een andere planeet gezeten geloof ik vorige week
Tante Frizz, heerlijk hè een babietje
Duik je ook elke keer met je neus op haar haartjes?
Ik vind ze gek genoeg altijd zo lekker ruiken.
Wat fijn dat je zusje zo blij is dat je er bent, EN dat je helemaal niet jaloers bent.
Ik weet nog dat je daar een beetje bang voor was een paar weken geleden.
die DM klinkt goed hey!!!
Echt een leukerd...en zo leuk uit zichzelf bellen.
Klopt wat je zegt over RM, ik blokkeerde en waarom?
Ach dat moeten we maar in het midden laten
Heb hem overigens nog steeds niet gesproken.
Ben dat smssen goed zat maar krijg hem steeds niet te pakken.
Dan bel ik...geen gehoor en dan krijg ik uren later een sms, sorry, was op de sportschool
Is nie netjes hè om zoiets over de sms te zeggen toch?
VWM zie ik vast wel weer ergens komend weekend.
Hebben we nog niet echt over gesproken, hoeft ook niet
Zit wel goed zegt mijn gevoel.
Of het aan is....
Hmmmm
Weet ik eigenlijk niet
Ik zou wel willen denk ik maar ik wil eigenlijk eerst even van dichtbij meemaken of hij zijn mooie woorden die gemeend klinken ook echt waar kan maken.
Tis in elk geval fijn om zijn stem te horen aan de telefoon
En hey...hij moet natuurlijk wel gewoon werken in Verweggistan, en om niet te vergeten fietsen...zijn passie
Dus we zullen zien...
En ik heb me toch geen zin om te gaan werken zeg.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 27 oktober 2009 om 09:16
Goedenmorgen ...
Jeetje Sneeze , niet leuk hoor, maar zoals hierboven al gezegd , geen tijd en energie meer in stoppen in zo iemand ..
Heeft helemaal geen zin..
Frizz.. wat is (klinkt) ie leuk jou DM .. wat leuk en lief dat hij je dan toch nog belt gister avond..
Sum.. tja dan was RM inderdaad gewoon niet de juiste man.. toch wel appart eigenlijk dat we ondanks dat we vaak wel een gevoeletje hebben , we dat aan de kant zetten ..
EN VWM , klinkt inderdaad alsof hij flink met zichzelf is bezig geweest, leuk dat hij is aan genomen op de haagsche hoge school dan woont ie straks lekker dichtbij..
En Riedeltje , waar woon je ? misschien kunnen jij en ik een keer samen gaan duiken.. ik ben ook een duiker namelijk, nog niet zo heel lang hoor ben afgelopen maart in Curacao verslaafd geraakt aan het duikvirus , en in nederland mijn 1e ster gehaald bij het NOB... en heb de afgelopen paar maanden veel op zondag in Ruinerwold en Tynaarlo gedoken en een paar keer in zeeland ...
Jeetje Sneeze , niet leuk hoor, maar zoals hierboven al gezegd , geen tijd en energie meer in stoppen in zo iemand ..
Heeft helemaal geen zin..
Frizz.. wat is (klinkt) ie leuk jou DM .. wat leuk en lief dat hij je dan toch nog belt gister avond..
Sum.. tja dan was RM inderdaad gewoon niet de juiste man.. toch wel appart eigenlijk dat we ondanks dat we vaak wel een gevoeletje hebben , we dat aan de kant zetten ..
EN VWM , klinkt inderdaad alsof hij flink met zichzelf is bezig geweest, leuk dat hij is aan genomen op de haagsche hoge school dan woont ie straks lekker dichtbij..
En Riedeltje , waar woon je ? misschien kunnen jij en ik een keer samen gaan duiken.. ik ben ook een duiker namelijk, nog niet zo heel lang hoor ben afgelopen maart in Curacao verslaafd geraakt aan het duikvirus , en in nederland mijn 1e ster gehaald bij het NOB... en heb de afgelopen paar maanden veel op zondag in Ruinerwold en Tynaarlo gedoken en een paar keer in zeeland ...
dinsdag 27 oktober 2009 om 10:25
Zó!
Best lekker, weer een keer een nachtje een uurtje of 8 slapen.
Was helemaal kapot joh, eerst een kater en daarna baby-spanning.
En dan nog gister in totaal 3,5 uur in de bus zitten.
Nu voel ik me weer FIT!
Lekker geslapen allemaal?
Mag ik even zeggen dat ik jullie soms een beetje mis, nu er minder gepost wordt de laatste tijd?
Jullie zijn belangrijk voor mij geworden!
Sneeze misschien was ik een beetje kort door de bocht over je vriendin/werknemer, maar ik was eigenlijk een beetje pissig.
Ze heeft je al genoeg streken geflikt, en dan stel jij je weer kwetsbaar op.
Dat doet je vervolgens pijn, en dan word ik een beetje boos.
Je verdient dat gewoon niet.
Oh Sum, mijn nichtje ruikt héérlijk!
Lekker mijn neus in haar nekje gestoken.
Ik kan uren kijken naar alle gezichtjes die ze trekt in haar slaap.
Ze is maar heel weinig wakker geweest, en bovendien was ze misselijk omdat ze veel vruchtwater had binnengekregen.
Dus stelkens ging ze kokhalzen en hield ik haar op haar zij zodat ze het eruit kon gooien.
Och jongens, op een gegeven moment liet ze het allerzieligste huiltje horen (toch zeker 1,5 sec) wat ik OOIT heb gehoord.
Kreeg er zelf tranen in mijn ogen van.
Je krijgt zo'n medelijden als zo'n hummel misselijk is.
Gelukkig trok het dan ook weer weg, en lag ze daarna dan weer lieve gezichtjes te trekken in haar slaap.
Ik heb zelfs mijn zusje geholpen met proberen borstvoeding te geven.
JOH wat heb ik een geluk dat ze mij zo betrekken!
Kan wel even huilen, haha!
Ja DM klinkt echt leuk he?
Maar ik word er stiekem ook een beetje achterdochtig van.
Stom he?
Ik ga NU die achterdocht weer wegstoppen.
Jeetje Sum, heb je al geporbeerd RM te smsen met: Wil je me even bellen?
Misschien wéét hij al wat het nieuws wordt en hij loopt ervoor weg.
Heerlijk dat je het gewoon zo lekker rustig aan kan kijken met VWM.
Goed teken vind ik dat!
Leuk he Stroll, dat duiken.
Ik was bijna in Thailand blijven hangen om duikinstructeur te worden.
Helaas was mijn geld intussen op.
Best lekker, weer een keer een nachtje een uurtje of 8 slapen.
Was helemaal kapot joh, eerst een kater en daarna baby-spanning.
En dan nog gister in totaal 3,5 uur in de bus zitten.
Nu voel ik me weer FIT!
Lekker geslapen allemaal?
Mag ik even zeggen dat ik jullie soms een beetje mis, nu er minder gepost wordt de laatste tijd?
Jullie zijn belangrijk voor mij geworden!
Sneeze misschien was ik een beetje kort door de bocht over je vriendin/werknemer, maar ik was eigenlijk een beetje pissig.
Ze heeft je al genoeg streken geflikt, en dan stel jij je weer kwetsbaar op.
Dat doet je vervolgens pijn, en dan word ik een beetje boos.
Je verdient dat gewoon niet.
Oh Sum, mijn nichtje ruikt héérlijk!
Lekker mijn neus in haar nekje gestoken.
Ik kan uren kijken naar alle gezichtjes die ze trekt in haar slaap.
Ze is maar heel weinig wakker geweest, en bovendien was ze misselijk omdat ze veel vruchtwater had binnengekregen.
Dus stelkens ging ze kokhalzen en hield ik haar op haar zij zodat ze het eruit kon gooien.
Och jongens, op een gegeven moment liet ze het allerzieligste huiltje horen (toch zeker 1,5 sec) wat ik OOIT heb gehoord.
Kreeg er zelf tranen in mijn ogen van.
Je krijgt zo'n medelijden als zo'n hummel misselijk is.
Gelukkig trok het dan ook weer weg, en lag ze daarna dan weer lieve gezichtjes te trekken in haar slaap.
Ik heb zelfs mijn zusje geholpen met proberen borstvoeding te geven.
JOH wat heb ik een geluk dat ze mij zo betrekken!
Kan wel even huilen, haha!
Ja DM klinkt echt leuk he?
Maar ik word er stiekem ook een beetje achterdochtig van.
Stom he?
Ik ga NU die achterdocht weer wegstoppen.
Jeetje Sum, heb je al geporbeerd RM te smsen met: Wil je me even bellen?
Misschien wéét hij al wat het nieuws wordt en hij loopt ervoor weg.
Heerlijk dat je het gewoon zo lekker rustig aan kan kijken met VWM.
Goed teken vind ik dat!
Leuk he Stroll, dat duiken.
Ik was bijna in Thailand blijven hangen om duikinstructeur te worden.
Helaas was mijn geld intussen op.
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:03
Goedemorgen Frizz....
Leuk dat je er zo bij betrokken wordt bij je zus en dr baby,ik hoop dat mijn zusje ook eerdaags eens komt met de mededeling dat ze zwanger is...Kan ik daar alvast mee oefenen ..
Duiken is super idd, mijn vader doet het al heel wat jaren maar ik dacht alrijd dat ik het niks zou vinden tot ik van het jaar in Curacao onder water lag met een fles op mn rug.. Dus sindsdien is het ook zeker mijn ding...
Vraag me ook af waarom RM meneer van Sum niet opneemt , hij zak het wel aanvoelen dat er wat boven zijn hoofd hangt....
Leuk dat je er zo bij betrokken wordt bij je zus en dr baby,ik hoop dat mijn zusje ook eerdaags eens komt met de mededeling dat ze zwanger is...Kan ik daar alvast mee oefenen ..
Duiken is super idd, mijn vader doet het al heel wat jaren maar ik dacht alrijd dat ik het niks zou vinden tot ik van het jaar in Curacao onder water lag met een fles op mn rug.. Dus sindsdien is het ook zeker mijn ding...
Vraag me ook af waarom RM meneer van Sum niet opneemt , hij zak het wel aanvoelen dat er wat boven zijn hoofd hangt....
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:22
Frizz, je bent wel hard hoor voor mijn werknemer. Streken geflikt? Nee zo zie ik het niet, we zijn het wel erg oneens over iets. En daardoor kunnen we geen vriendinnetjes meer blijven. En dat ik nu weer zo met de neus op de feiten gedrukt word, tja dat heb ik zelf in de hand. Maar goed, ik was gisteren even boos en teleurgesteld en het gaat nu weer beter. Ik wist natuurlijk al wel dat het qua vriendschap niet meer zou gaan werken. En op de werkvloer misschien ook niet meer, dat zullen we nog uit moeten zoeken.
Ik merk ook dat ik jullie mis, gisterenavond was het hier zo stil. En ik maar steeds kijken of er al iemand in onze casa was, maar nee hoor. Ik dacht echt, Sneeze get a life, ga wat doen met je leven in plaats van naar je laptopje staren...
Hoe zou t met Kym zijn?
Ik merk ook dat ik jullie mis, gisterenavond was het hier zo stil. En ik maar steeds kijken of er al iemand in onze casa was, maar nee hoor. Ik dacht echt, Sneeze get a life, ga wat doen met je leven in plaats van naar je laptopje staren...
Hoe zou t met Kym zijn?
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:34
Even heel snel want ik kom weer te laat op mijn werk:
Sneeze, als ik het me goed herinner haalde je werknemer/vriendin werk en prive door elkaar.
Jij hebt haar daar meerdere malen op gewezen, maar zij bleef jou van alles kwalijk nemen, met een flink conflict tot gevolg.
Ook toen was ze niet in staat 2 dingen uit elkaar te houden, waardoor ze zich gewoon niet als vriendin heeft gedragen.
Het spijt me, maar dat vind ik een kutstreek en niet getuigen van goede vriendschap.
En dan laat ik het hele werkconflict nog buiten beschouwing.
Mensen die mij heel veel energie kosten beschouw ik uberhaubt niet als vrienden, die laat ik los.
Mijn vraag is dan ook, als je toch al wist dat het qua vriendschap niet meer zou werken, waarom heb je er (buiten werk om) dan toch nog energie in gestoken?
Had je echt verwacht dat ze ineens wel redelijk zou zijn?
Nu ga ik vliegen!
Sneeze, als ik het me goed herinner haalde je werknemer/vriendin werk en prive door elkaar.
Jij hebt haar daar meerdere malen op gewezen, maar zij bleef jou van alles kwalijk nemen, met een flink conflict tot gevolg.
Ook toen was ze niet in staat 2 dingen uit elkaar te houden, waardoor ze zich gewoon niet als vriendin heeft gedragen.
Het spijt me, maar dat vind ik een kutstreek en niet getuigen van goede vriendschap.
En dan laat ik het hele werkconflict nog buiten beschouwing.
Mensen die mij heel veel energie kosten beschouw ik uberhaubt niet als vrienden, die laat ik los.
Mijn vraag is dan ook, als je toch al wist dat het qua vriendschap niet meer zou werken, waarom heb je er (buiten werk om) dan toch nog energie in gestoken?
Nu ga ik vliegen!
dinsdag 27 oktober 2009 om 11:36
Kym ligt vast heerlijk op het strand.... waar ik ook wel had willen liggen ..
het is hierop zich wel lekker nu , zon schijn en het is droog....maar ik ben toch echt gewoon een zomer mens..Vind dit te koud haha kun je nagaan hoe ik zal klagen als het straks echt koud is ...
En dan wat betreft het hier kijken doe ik ook veelste veel , op mn werk heb ik alleen meer tijd als avonds thuis..en merk dat ik dus overdag veel meer post als avonds
het is hierop zich wel lekker nu , zon schijn en het is droog....maar ik ben toch echt gewoon een zomer mens..Vind dit te koud haha kun je nagaan hoe ik zal klagen als het straks echt koud is ...
En dan wat betreft het hier kijken doe ik ook veelste veel , op mn werk heb ik alleen meer tijd als avonds thuis..en merk dat ik dus overdag veel meer post als avonds
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:20
[quote]frizzy schreef op 27 oktober 2009 @ 11:34:
In de afgelopen maanden heb ik alleen gesprekken met haar gevoerd waarbij ik de leidinggevende was. Ik wilde haar graag nog vertellen wat dit hele gedoe met mijzelf buiten de werkvloer gedaan heeft. En of ik verwacht had dat het dan daarna weer koek en ei zou zijn? Nee natuurlijk niet. Ik heb mijn ding gezegd en ik denk wel dat ik er nu echt klaar mee ben.
In de afgelopen maanden heb ik alleen gesprekken met haar gevoerd waarbij ik de leidinggevende was. Ik wilde haar graag nog vertellen wat dit hele gedoe met mijzelf buiten de werkvloer gedaan heeft. En of ik verwacht had dat het dan daarna weer koek en ei zou zijn? Nee natuurlijk niet. Ik heb mijn ding gezegd en ik denk wel dat ik er nu echt klaar mee ben.
dinsdag 27 oktober 2009 om 12:25
Oooooooooooooooooh Sneeze, het was alleen zodat jij ff je hart kon luchten en that's it?
Dan vind ik het al een ander verhaal.
Vind het alleen gewoon niet leuk als iemand jouw pijn doet, want je bent zo'n lieverd!
Het hele mail-verhaal gaat even aan mij voorbij hoor Madhe!
Wat is de bedoeling?
Moet ik iets doen?
Dan vind ik het al een ander verhaal.
Vind het alleen gewoon niet leuk als iemand jouw pijn doet, want je bent zo'n lieverd!
Het hele mail-verhaal gaat even aan mij voorbij hoor Madhe!
Wat is de bedoeling?
Moet ik iets doen?