Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!

*wrijft in ogen*

Ik geloof dat ik heul misschien toch een pietsiebeetje te laat naar bed ben gegaan.

Vandaag wordt weer een beproeving, ik sta van minuut tot minuut ingepland werktechnisch gezien.

Maar het zal vaste en goeie dag worden.
quote:Summerdance schreef op 22 december 2009 @ 18:43:

Omdat ik dacht dat je het een paar weken geleden ook al eens door een taart had gegooid

My mistake...

Jeetje wat heb je dat goed onthouden!!! Ik heb inderdaad een paar weekjes geleden voor het eerst oranjebloesemwater gekocht en gebruik het nu regelmatig . Ik probeer 1x per week iets nieuws uit. Gister toevallig een buitenlands soort kauwgum gekocht, maar dat was niet te pruimen; zat totaal geen smaak aan, gewoon en spiksplinternieuw kauwgummetje maar qua smaak was het al in het uitgekauwde stadium ...bah.

Gister was leuk en heerlijk gegeten!! Nu even snel wat dingetjes doen voordat het Kerst is. Tot later en werkse nog allemaal!
Gister een heel leuk tuniekje gekocht...

Trek ik het aan, is er een naadje kapot.

Zucht!

Pom wat ben je toch een lekker ding met je 'elke week iets nieuws proberen'!

Duty calls maar mán wat ben ik toe aan vakantie.

Ik wil gewoon een paar dagen in het teken van Frizz.

Verder met niemand iets te maken, niemand die iets van me verwacht, niemand die me iets komt vragen.

Ik vraag me af hoe dat zou moeten als ik een relatie heb eigenlijk.
Ff berichtje voor Sum, kleine mannetjes zijn ook niet aan mij besteed. Nou is de kans dat ik een man tegenkom die kleiner is dan ik, heel erg klein , maar ik zou me er niet prettig bij voelen. Kan het niet uitleggen, het is stom, maar het voelt gewoon niet lekker.

Bij MI met zijn 1.80 mt moest ik al slikken en voelde ik mij niet altijd even 'veilig' vooral vergeleken met de 2 mtr van ex. Daarna die terrasmeneer (TM) die als ik hakken aan had (ok het zijn dan wel meteen hakken van minimaal 10 cm ) even lang was en qua postuur mij het idee gaf dat ik Berta III was. Nope voor mij geen korte en hele smalle mannen meer, oftewel ik begrijp je gevoel over die Fransoos wel
Pommie....

Ik heb erover nagedacht, maar hij is TE leuk om te laten lopen

Dan ga ik maar niet trouwen en 6 kinderen op stapel zetten.

Deze man heeft zo ontzettend veel te vertellen

Ik hang aan zijn lippen....en mijn god wat klinkt Engels met een Frans accent sexy!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tja dat scheelt natuurlijk, je vindt hem echt, echt, echt leuk. Ik had dat niet met TM en dan vallen de 'minpunten' meer op . Wanneer ga je op date?
We hebben gister lang lang LANG geskyped en hij is 4 januari terug in de Lage Landen, dus dan ergens denk ik.

En als ik hem mag geloven woont hij op het mooiste plekje aan de kust.

Dus het zal mij benieuwen allemaal

Toch idioot...dat iemand je zo kan raken die je nog nooit gezien hebt.

TOCH weer die passie die in deze man zit.

De passie voor muziek....
Sjesis Sum ik ben nu wel heel benieuwd hoe jouw profieltekst gaat. Alleen maar interessante meneren reageren op jou! Maar ik blijf vasthouden aan mijn besluit, pas half januari ga ik weer internetdaten.
Hallo!

Zo de treinen rijden weer behoorlijk, dus ik verwacht morgen geen problemen voor de crematie. Misschien wel aan het einde van de dag, maar dat zie ik dan wel weer. In t ergste geval zit ik de gehele kerstavond in een trein. Mijn zus wil morgen ook naar de dienst en als de wegen goed zijn, ga ik met haar mee naar huis. We slapen dan met de kids allemaal onder de kerstboom, dat is traditie op kerstavond. Hoe romantisch. Mijn nichtje vertelde me vandaag dat er een cadeautje voor mij onder hun boom ligt, dat had ze zelf van haar zakgeld gekocht. Nou is dat lief of is dat LIEF?

Ik ben dit jaar trouwens bij 6 afscheidsdiensten van mensen in mijn omgeving geweest, poeh wel veel hoor. Ik hoop dat 2010 een gezonder jaar wordt.

Gaan jullie nog leuke dingen doen de komende dagen? Tweede kerstdag ben ik thuis, heb lekkere dingen in huis gehaald en ga er een lees- en filmkijkdag van maken!
*dubbel*
Misschien heel stom, zit me te verheugen op Harry Potter vanavond; heb deze volgens mij nog niet gezien.

Tipje voor Sneeze, in de ban van de ring komt op kerstavond anders de 25e op tv. Misschien helpt dat het boek beter te begrijpen. Anders niet kijken, boek uitlezen en dan de dvd's van mij lenen . Lees je in het Engels of Nederland? Ik heb hier de Engelse versie liggen, maar no way dat ik daar ooit doorheen ga worstelen. Ga je de andere 2 boeken ook lezen? The Hobbitt en The Silmarrillon?

Weet iemand wanneer Kym eigenlijk vertrekt? Gaat ze vanavond op het vliegtuig
Hey Pommie,

Ik zit me ook al te verheugen op Harry vanavond, tussendoor mijn surprise afmaken. Ik heb de 3 films van LOTR hier al klaar liggen, maar wil eerst de boeken lezen. Heb vandaag deel 1 uitgelezen. Ik lees ze in het Nederlands, eerst deel 2 en deel 3 nog en wie weet dan nog die andere werken van meneer Tolkien.
Hey Sneeze, gaat het weer een beetje?

Hierzo fantasy-boeken-fan-nr.1, en heb Ban van de Ring ook gelezen! Soms had ik ook moeite om erdoorheen te raken, vooral bij de paginalange beschrijvingen van een landschap of zo ( jaaaaaaa....nou weet ik wel hoe die steen eruitziet!) maar het loont de moeite hoor Sneeze!

Eerst boek uitlezen en dan pas films kijken zou ik zeggen, de films volgen het boek goed, maar niet helemaal op de letter. De casting vond ik wel weer supergoed.

Veel plezier straks met Harry, ik ga ook kijken, die va vanavond is erg leuk. Gary Oldman als Sirius is hilarisch.
Huts!
Ja ik moet zeggen dat ik nu wel aardig in het verhaal zit van LOTR, dus volgens mij heeft t me nu wel te pakken! Ik ga inderdaad eerst verder lezen, die films komen later wel.

De Harry van vanavond heb ik nog niet gezien en volgens mij komt er morgenavond ook nog een deel!

Bel met mij gaat het goed. Morgen zal wel heftig worden, maar die vriend van mij slaat zich er goed doorheen. Heel knap!

Ik zit me hier op het forum wel vreselijk op te winden over ene flapdrol, maar volgens mij doet ie t er gewoon om en ik zit snel op de kast!
Owww...welke flapdrol? Moeten we 'm samen even te lijf?
Huts!
Ik ben KAPOT!

Het was een hele leuke dag (ik had een activiteit georganiseerd voor 18 jongeren die ik niet ken) maar ook veel geregel.

En ik ben zó blij dat ik nu thuis ben en dat de verwarming aan staat!

Sum, wat leuk zeg dat je aan de lippen hangt van een Fransoos.

Pommie ik heb je kerstkaart ontvangen!

Wat lief!

Sneeze wat superlief van je nichtje zeg!

Lekker toch he, genieten van kinderen...

Heel veel sterkte morgen.

Bel wat zijn jouw plannen voor 2010 eigenlijk?

Jongens ik ga echt vanaf tweede Kerstdag eens goed over mezelf nadenken.

Misschien in retraite?

Of toch 2 dagen non in de tempel?

MX heeft door dat ie op het punt staat me te verliezen en gaat dan toch weer extra zijn best doen.

En ik ben daar toch wel weer gevoelig voor.

Maar nu, vandaag, morgen en overmorgen heb ik gewoon niet genoeg energie om ook nog aan mijn persoonlijke ontwikkeling te werken.

Vanaf zaterdag...
God jongens, kan ik van iemand een spoed cursus Frans krijgen?

Ik voel me zo suffie als ik hem niet kan verstaan

*klinkt nog steeds sexy, maar met dank aan het piloten topic zie ik ons nu daten als Tom en Katie*

Oja, Pom je hebt mail
Ach Bel laat maar met die flapdrol.

Sum helaas, je ne parle pas francais. Meer weet ik ook niet
Bonjour....

(en verder kom ik ook niet)

Leuk zo`n fransoos, kan me voorstellen dat dat erg leuk "klinkt"

Sneeze sterkte vandaag,

Frizz , 2 dagen als non ? red je het daar mee ? is een maand of twee niet beter?? *geintje*

Ik heb de films wel gezien LOR, maar de boeken nooit gelezen, ik wist er niet van en ineens was daar de film,en ik wou ze toen perse zien in de Bios..

Lekker laatste dagje hier , om 3 uur stoppen we , gaan we aan de kerstborrel , en dan vanavond ga ik naar de kerk voor een kerstdienst
quote:stroller schreef op 24 december 2009 @ 08:18:

Frizz , 2 dagen als non ? red je het daar mee ? is een maand of twee niet beter?? *geintje*

Daar zeg je wat Stroll!

Oh jongens ik voel me helemaal niet goed.

Mijn hele lijf doet pijn sinds gisteravond.

Ik ben wel vroeg in slaap gedonderd, maar ik werd wakker met een soort paniek van dingen die (dacht dat ik) ik moest regelen, en ik heb ook allerlei 'regel-dromen' gehad.

Ik geloof dat ik wat eerder naar werk ga, dan kan ik alvast dingen afmaken en hoef ik verder niet te stressen.

Wie is er nog meer vrij tussen Kerst en Oud & Nieuw?
Ikke ikke ikke....

Lekker NIET werken tot 4 januari...

Shit zeg, ga ik net naar mijn accountant (was wat misgegaan met de voorlopige teruggave) parkeer mijn auto

Even kletsje maken binnen, spulletjes geregeld

Ik stap ik de auto, geef gas, en draai mijn auto vast in de sneeuwprut

Niet meer voor of achteruit te krijgen.

Toch wel een lichte vorm van paniek, want.....druk vandaag!!!!

Accountant en twee hele aardige meneren hebben mijn lieve Fordje Ka weer uit de sneeuw weten te bonjouren (ja ja Frans)

en ik kon gelukkig weer terug naar huis alwaar de eerste tulband al in de oven staat.

Slotconclusie:

Ik ben KLAAR met de sneeuw!
Ikke .....

Dit is ook lekker mn laatste werkdag.. en dan heerlijk vrij...wat een super vooruitzicht

Haha Sum , ik was van de week ook zo "slim"om mn auto te parkeren waar nog een hele sneeuwprut lag, met dat ik hem daar in draaide dacht ik van OH OH , hier kom je niet meer uit suffe ... en zoals het was hoor de volgende ochtend een kwartier bezig geweest haha...

Gelukkig maar dat die meneren en die acountant in de buurt waren om je te helpen
Ik sta daar toch gek genoeg elke keer best van te kijken

Dat mensen toch veel voor elkaar doen als de nood aan de man is.

Ik woon nu zelf tegenover een bejaarden tehuis (hear hear) en al die oudjes kunnen echt niet uit de voeten met die sneeuw.

Maar eigenwijs als ze zijn gaan ze toch naar buiten

En eigenlijk zijn er gewoon altijd mensen die die oudjes even helpen met die gladderigheid.

Ik zelf ook hoor, ik heb hier geloof ik wel eens verteld van de meneer die hier altijd op het bankje voor zit.

Die mij het vrolijkste meisje uit de buurt vind...

Daar heb ik eergister even wat boodschapjes voor gedaan

Ik kon die man echt niet naar de buurtsuper laten glijden...

Kreeg ik bloemetjes van hem...zo schattig

Blauwe Druifjes gekocht in het winkeltje beneden in het bejaardentehuis

Mijn goeie voornemen is dan ook om mensen eens wat vaker een handje te helpen

*gadver....ik ben gewoon in Kerststemming*
Kom hier even binnen gehobbeld en zo weer weg, want veel te doen.

Ik heb me toch een spierpijn, dacht gisteravond 2 vliegen in 1 klap te slaan en tijdens HP pilatesoefeningen te doen. Heb nu pijn in mijn kont en mijn buikspieren , als ik nou geen sixpack krijg!

Ben weer weg! Veel plezier vandaag en fijne dagen!!! SMAK!
Wat vreselijk lief van die meneer zeg Sum!

*houdt voor vandaag maar op met forummen, kan echt niks zinnigs zeggen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven