Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
HT = Hans Teeuwen
madhe is dat ene topic van rembo & rembo nou uit de lucht? Kan het nergens meer vinden
Jeeeeeeeeeeeeeetje Sam wat lief van je om dat te zeggen...

Maar ja dat snap ik ook niet...

Kijk, dit was mijn uitslag:

Persoonlijk: 35

Sociaal: 26

Collegiaal: 15

Relationeel: 33

Dan zou je denken dat ik hoog scoor op persoonlijk en relationeel, maar als je naar de uitleg keek golden beide getallen als 'laag'.

Wie weet heb ik er ook wel wat aan hoor, maar ben ik er nog niet klaar voor ofzo?

Wel onwijs lief dat je dat gedeeld hebt met ons!

Maar in dit kader wil ik nog wel iets noemen waarvan ik heb ontdekt dat dat me erg dwars zit.

Iets waar ik heel erg van slag van kan raken is als iemand (mensen in het algemeen) een verkeerd beeld van mij heeft en daaruit concludeert dat ik niet deug.

Kijk, als je me een stom mens vindt op grond van de eigenschappen die ik daadwerkelijk bezit: soit.

Maar een verkeerde inschatting en me dan afserveren dat doet me echt pijn.

Vreemd is dat toch?
Gevonden. Mijn pc vertoont wat fouten, dus de letters verdwijnen en dan krijg ik een blanco pagina. Ik mag niet testen denk ik.

Goed, ga ik wel wat verder forummen, maar eerst even de tv gids erbij halen om te zien wat HT is.
quote:Pompiedoe schreef op 30 december 2009 @ 21:53:

madhe is dat ene topic van rembo & rembo nou uit de lucht? Kan het nergens meer vinden

De poll? Of botste? Kijk eens onderin de lijst, want anders hoort het er gewoon te zijn ;) Kijk anders op mijn vergrootglas, moet ie ergens bij staan ;)

Hans.. zeg dat dan Kwam die ?

Ik weet niet op welke planeet ik leef mensen.

Morgenavond trouwens lekker in bed met bubbels en hapjes, binnenshuis vuurwerk afsteken met lief. Na het kijken van wat dvd's die we morgen gaan huren. Ik heb er ontzettend veel zin in.
quote:frizzy schreef op 30 december 2009 @ 21:53:

Maar in dit kader wil ik nog wel iets noemen waarvan ik heb ontdekt dat dat me erg dwars zit.

Iets waar ik heel erg van slag van kan raken is als iemand (mensen in het algemeen) een verkeerd beeld van mij heeft en daaruit concludeert dat ik niet deug.

Kijk, als je me een stom mens vindt op grond van de eigenschappen die ik daadwerkelijk bezit: soit.

Maar een verkeerde inschatting en me dan afserveren dat doet me echt pijn.

Vreemd is dat toch?Huh heb ik dat gedaan?
Hans is nu bezig op 3... en topic heb ik gevonden
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gekkerd!

Ik moest er alleen aan denken doordat ik over mijn identiteit nadacht.

Lieve Pom als ik me rot voelde door iets wat jij zou schrijven zou ik je dat in directe bewoordingen laten weten.
Hmmm, Madhe, jij bent maar een grote geluksvogel!
I am Spaaartaaacus.
Heerlijk Madhe...!
Ik heb dat testje net ook gedaan en heb bij persoonlijk 38, sociaal 22, collegiaal 17 en relationeel 36. Ik weet ook nog niet wat ik van moet vinden.... misschien moet ik er maar gewoon niet teveel van vinden? Ik zal er mijn gedachten nog wel eens over laten gaan!

Frizzel breek er je hoofd niet over! (is dat een goede uitdrukking?)
quote:frizzy schreef op 30 december 2009 @ 21:58:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gekkerd!

Ik moest er alleen aan denken doordat ik over mijn identiteit nadacht.

Lieve Pom als ik me rot voelde door iets wat jij zou schrijven zou ik je dat in directe bewoordingen laten weten.

Oooh ik begon me al zorgen te maken, zit ook in mijn assertieve fase en kan daardoor onbehouwen uit de hoek komen (gebrek aan ervaring, dat moet nodig gecultiveerd worden zodat ik net zo als Sum daarin word ).

Ik kan her artikel wel kopiëren en naar je toe sturen? Misschien na het lezen ervan, dat de theorie erachter wat duidelijker wordt. Even ter aanvulling (en dan neem ik nu mijzelf als voorbeeld), dat ik identiteit ontleen aan sociale status is geen vaststaand iets. Het is op dit moment van toepassing op mij en als ik mij daar niet prettig bij voel (zoals nu ook het geval is), dan is het aan mij om dingen te veranderen, waardoor ook het ontlenen van je identiteit aan iets anders mee verandert. Mijn streven is om mijn identiteit te ontlenen aan mijzelf en nu wat ik weet heb ik een uitgangspositie.

en nu ga ik echt HT kijken, dagdag
Oooh by the way ik zeg de 9e bij deze af. Het is gewoon leuker als iedereen kan en diegenen die wel konden hebben ook niet meer gereageerd op de vraag of het wel of niet verschoven moest worden omdat we dan maar met zijn 3-en zouden zijn.

Dus ik heb net afgesproken om vanaf de 2e naar de sneeuw te gaan .
quote:Pompiedoe schreef op 30 december 2009 @ 22:06:

[...]

Oooh ik begon me al zorgen te maken, zit ook in mijn assertieve fase en kan daardoor onbehouwen uit de hoek komen (gebrek aan ervaring, dat moet nodig gecultiveerd worden zodat ik net zo als Sum daarin word ).

Ik kan her artikel wel kopiëren en naar je toe sturen? Misschien na het lezen ervan, dat de theorie erachter wat duidelijker wordt. Even ter aanvulling (en dan neem ik nu mijzelf als voorbeeld), dat ik identiteit ontleen aan sociale status is geen vaststaand iets. Het is op dit moment van toepassing op mij en als ik mij daar niet prettig bij voel (zoals nu ook het geval is), dan is het aan mij om dingen te veranderen, waardoor ook het ontlenen van je identiteit aan iets anders mee verandert. Mijn streven is om mijn identiteit te ontlenen aan mijzelf en nu wat ik weet heb ik een uitgangspositie.

en nu ga ik echt HT kijken, dagdag

Doe eens even niet zo achterlijk zeg!

Ik ben verre van gecultiveerd

Kan iemand mij even de clou van HT komen mededelen?

Ik snapte er geen zal van

HT blijft wel leuk om naar te kijken vind ik

*heeft volgens mij een rare mannen fetisj...Gordon, Hans, Dwergen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hee Sneeze, dan heb je toch net zo'n soort uitslag als ik?

Pom heb jij wel gekeken naar dat lijstje onderaan, met hoog-gemiddeld-laag?

Leuk, dat we het verschuiven.

Doen we het dan als ik ook kan?

Ik snap wel dat het niet een vaststaand iets is hoor, maar is dit hetzelfde artikel als waar je het vandeweek al over had?

Bewaar het anders voor me, dan lees ik het als ik je zie?
Ja Sum, ik vindt die mannen echt griezels.

Je meent toch niet dat je er eentje van in je bed zou willen vinden he?
Ik zou ze alledrie mijn bed niet uitsturen....nou ja die dwegjes dan misschien wel
Ja onze scores zijn vergelijkbaar, dat was mij ook al opgevallen. En nu ga ik echt weg van mijn laptop. Waarom komen er dan toch steeds weer van die bijzondere topics bij, over botte mensen enzo. Pffff zo kan ik toch nooit afkicken?
Nou inderdaad! 'Gewoon Hans'... Dus?? Vond het een beetje mwaaah. Maar goed, hebben we die ook es gezien.

De clou was: dat Hans ook maar heel gewoon is en dat hij jonge meisjes niet bang wil maken (ofzo?)

Anywayzz, heb me ook maar es aan die test van Pom gewaagd. Wel interessant, hoor! Conclusie: ik scoor dus ook laag op alles, frizz! Weet ook even niet wat ervan te denken. Maar misschien moet ik er nog een beetje induiken, achtergronden enzo.

Wel knap, Pom dat je zo scherp alles hebt geanalyseerd voor jezelf.
Only dead fish go with the flow
Nee is niet hetzelfde artikel, maar staat wel in hetzelfde magazine (psychologie magazine januari editie)
Slotconclusie van mijn test....

Ik ben gewoon raar!

Maar dat wist ik dan wel alweer...
Gewoon niks aanklikken Sneeze.

Alleen dit topic F5-en.

Hmmmm misschien moet ik dat blad anders maar kopen voor de vakantie Pom?

Wélke dwergjes Sum?!

*heeft per ongeluk ineens zitten werken - crisisje bezworen...*
[quote]frizzy schreef op 30 december 2009 @ 23:04:

Gewoon niks aanklikken Sneeze.

Alleen dit topic F5-en.

Ja is een slim plan, maar helaas kon ik t nu toch niet nalaten om op een andere pijler me even ergens mee te bemoeien! Poeh ik probeer me al dagen in te houden, maar nu ging t echt niet meer...
Is Pompidoe hier nog?

Wij van Triviant, popelen om het goede antwoord te horen van Pompidoe's moeilijke vraag.

Sorry voor de inbraak
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
oei een Triviantvraag, dan kom ik even spieken op dat topic. Niet dat ik goed ben in triviant hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven