Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
maandag 1 februari 2010 om 23:42
Yep. Ik moest ze eerst ook in de juiste volgorde zetten en toen gekopieerd naar mijn mp3, maar daar staan ze nu ook door elkaar. Dus nu luister ik elke keer af welke les het is en spoel ik desgewenst door. Bij de meeste lessen wordt in de 10 - 15e seconde aangegeven welke les het is (ik geloof bij 1 niet), dus zo weet ik welke ik moet hebben....
maandag 1 februari 2010 om 23:45
Ahaaaaaa!
Ik kan beter even de data onder elkaar zetten dan denk ik, want die staan er wel bij.
En dan kan ik het zo weer uitvogelen.
Vandaag, de derde dag vrij, ben ik pas ontspannen.
En dan begint de werkweek weer.
Zou ik anders misschien gewoon tijdens werk moeten blowen?
Dat ik dan ontspannen blijf?
Ik kan beter even de data onder elkaar zetten dan denk ik, want die staan er wel bij.
En dan kan ik het zo weer uitvogelen.
Vandaag, de derde dag vrij, ben ik pas ontspannen.
En dan begint de werkweek weer.
Zou ik anders misschien gewoon tijdens werk moeten blowen?
Dat ik dan ontspannen blijf?
maandag 1 februari 2010 om 23:53
quote:Pompiedoe schreef op 01 februari 2010 @ 23:37:
Ja sinaasappelsap en een kopje soep....en een knuffel...en een kop thee....en of je mijn kussen kan opschudden
Ja hoor eens...ik heb ook nog een leven hoor
Moeder Theresa MET leven zeg maar...
legt klaar voor Pom:
* pakje Cup a Soup
* AH sinaasappelsap
* Thermoskannetje thee
* en SH komt wel ff je kussen opschudden
Delegeren noemen ze dat
Ja sinaasappelsap en een kopje soep....en een knuffel...en een kop thee....en of je mijn kussen kan opschudden
Ja hoor eens...ik heb ook nog een leven hoor
Moeder Theresa MET leven zeg maar...
legt klaar voor Pom:
* pakje Cup a Soup
* AH sinaasappelsap
* Thermoskannetje thee
* en SH komt wel ff je kussen opschudden
Delegeren noemen ze dat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 2 februari 2010 om 10:08
Goeiiiiiiiiiemorgen!
Ik ben trots op mezelf:
1. Ik heb me gister helemaal niet druk meer gemaakt om MX, heb zelfs niet stiekem zitten/liggen wachten op een telefoontje (dat overigens ook niet kwam);
2. Ik ben om 01.15 uur gaan slapen, wat vroeg is voor mijn doen en het was heerlijk!
Nu kan ik verder werken aan mijn nieuwe ritme, proberen toch elke dag tussen 12.00 en 01.00 uur erin te liggen.
Ik voel me zelfs redelijk 'fris', terwijl ik voor mijn doen vroeg wakker ben.
Hoest met de rest van de meiskes?!
Ik ben trots op mezelf:
1. Ik heb me gister helemaal niet druk meer gemaakt om MX, heb zelfs niet stiekem zitten/liggen wachten op een telefoontje (dat overigens ook niet kwam);
2. Ik ben om 01.15 uur gaan slapen, wat vroeg is voor mijn doen en het was heerlijk!
Nu kan ik verder werken aan mijn nieuwe ritme, proberen toch elke dag tussen 12.00 en 01.00 uur erin te liggen.
Ik voel me zelfs redelijk 'fris', terwijl ik voor mijn doen vroeg wakker ben.
Hoest met de rest van de meiskes?!
dinsdag 2 februari 2010 om 10:26
Hey Frizz, ik kom hier weer even inbreken.
Wat goed van je dat je MX een beetje links laat liggen en ook goed van je dat je 'vroeg' naar bed bent gegaan.
Ik lag gisteravond ook al voor 1 uur in bed en dat vond ik dan ook heel knap van mezelf. Kon vanochtend veel makkelijker mijn bed uitkomen en voel me nu ook frisser.
Dus we gaan elkaar stimuleren om op tijd naar bed te gaan, heeeel goed idee!
Wat goed van je dat je MX een beetje links laat liggen en ook goed van je dat je 'vroeg' naar bed bent gegaan.
Ik lag gisteravond ook al voor 1 uur in bed en dat vond ik dan ook heel knap van mezelf. Kon vanochtend veel makkelijker mijn bed uitkomen en voel me nu ook frisser.
Dus we gaan elkaar stimuleren om op tijd naar bed te gaan, heeeel goed idee!
dinsdag 2 februari 2010 om 10:49
Zeg eehh... kan iedereen eens in zijn eigen topic blijven?
Of valt die Strandbar van jullie gewoon een beetje tegen?
Hahahaha ja voor jou is 01.00 uur ook vroeg zeg...!
Ik zal je in de gaten houden vanavond.
Ik moet vandaag weer van hot naar her, en dan regent het zoooo.
Maar, ook een goed ideetje: ik heb vanmiddag intervisie met collega's.
Misschien moet ik dáár maar eens in de groep gooien dat ik verdrink in mijn eigen werkzaamheden.
Kijken of daar iets nuttigs uit komt.
Of valt die Strandbar van jullie gewoon een beetje tegen?
Hahahaha ja voor jou is 01.00 uur ook vroeg zeg...!
Ik zal je in de gaten houden vanavond.
Misschien moet ik dáár maar eens in de groep gooien dat ik verdrink in mijn eigen werkzaamheden.
Kijken of daar iets nuttigs uit komt.
dinsdag 2 februari 2010 om 12:06
dinsdag 2 februari 2010 om 13:03
quote:frizzy schreef op 02 februari 2010 @ 10:49:
.....
Kijken of daar iets nuttigs uit komt.Prima plan Frizz. Een eerste stapje in je omgeving laten weten dat jij het ook een beetje moeilijk kan hebben en even wat mental support (of meer) nodig hebt.
.....
Kijken of daar iets nuttigs uit komt.Prima plan Frizz. Een eerste stapje in je omgeving laten weten dat jij het ook een beetje moeilijk kan hebben en even wat mental support (of meer) nodig hebt.
dinsdag 2 februari 2010 om 13:09
Charlotte, zeg het nou maar gewoon...
Relativeren is VEEL leuker dan strandbarren
Frizz, ben trots op je
Laar MX lekker het rambam krijgen even.
Jij weet ook wel dat hij vanzelf weer in de lucht komt uiteindelijk
Vraag is wat jij er dan verder mee wil...
Pommeke dear, hoe is het?
Bacillen al weer een beetje verdreven?
Jeumig zeg, ik heb het toch ineens druk op mijn werk
Heb niet eens tijd voor koffie...
*gaat een klacht indienen bij de directie*
Relativeren is VEEL leuker dan strandbarren
Frizz, ben trots op je
Laar MX lekker het rambam krijgen even.
Jij weet ook wel dat hij vanzelf weer in de lucht komt uiteindelijk
Vraag is wat jij er dan verder mee wil...
Pommeke dear, hoe is het?
Bacillen al weer een beetje verdreven?
Jeumig zeg, ik heb het toch ineens druk op mijn werk
Heb niet eens tijd voor koffie...
*gaat een klacht indienen bij de directie*
dinsdag 2 februari 2010 om 13:22
Mwah, met mij gaat het niet heel goed. Heel slecht geslapen door het hoesten, moeilijk ademen, etc. Zit nu een beetje verdoofd op de bank. Ga straks snel boodschappen doen en dan kruip ik weer mijn bed in. Baal nu wel een beetje dat mijn hardloopschema in de war komt. Gaat je conditie heel erg achteruit als je een weekje niet traint?
Charlotte vin ut wel gezellie als je blijft meeschrijven...
Charlotte vin ut wel gezellie als je blijft meeschrijven...
dinsdag 2 februari 2010 om 15:28
zieke nummer twee meld zich hier.. zou het aan de r.. lucht liggen??
Was gister al niet fit,nouja eigenlijk al een paar dagen niet echt,maar vanochtend werd ik wakker en dacht direct,nee hoor dit wordt helemaal niks en dit keer besloten om niet maar toch wel te gaan ,nee ik gaat eens goed uitzieken ,rust nemen en niks doen behalve slapen en bank hangen.......
Pom hardlopen als je je zo voelt heeft absoluut geen zin en het helpt denk ik ook niet om je sneller beter te maken ...
Ik persoonlijk moet er ook niet aan denken met mijn hoofd nu vol snot (sorry) te gaan rennen... dan wordt mijn hoofdpijn alleen maar nog erger..
Was gister al niet fit,nouja eigenlijk al een paar dagen niet echt,maar vanochtend werd ik wakker en dacht direct,nee hoor dit wordt helemaal niks en dit keer besloten om niet maar toch wel te gaan ,nee ik gaat eens goed uitzieken ,rust nemen en niks doen behalve slapen en bank hangen.......
Pom hardlopen als je je zo voelt heeft absoluut geen zin en het helpt denk ik ook niet om je sneller beter te maken ...
Ik persoonlijk moet er ook niet aan denken met mijn hoofd nu vol snot (sorry) te gaan rennen... dan wordt mijn hoofdpijn alleen maar nog erger..
dinsdag 2 februari 2010 om 16:33
Hahaha Sum, relativeren is OOK leuk! Strandbarren zit zo in mijn systeem (via de achterkanalen dan), daar wil ik nooit meer vanaf! Superwijven zijn het daar. Alleen het Havets is best moeilijk en daar heb je een beetje inspiratie voor nodig en dat ontbreekt er nog wel eens aan bij ons, zeker in deze donkere grijze dagen...
Lief van je dat je zegt dat je het gezellig vindt als ik meeschrijf, Pom!
Ik wil best meeschrijven hier maar bemoei me over het algemeen met Frizzy omdat ik van jullie levens niks afweet. Dus even een rondje 'vertel hoe je leven eruit ziet' voor Charlotte, please?????
Geef ik zelf even het goede voorbeeld:
Hier dus Charlotte, ik word over een paar maandjes alweer 41 en ik ben al 18 jaar samen met Julio. Samen hebben we 3 roepdingen (12, 7 en 4) en allebei een eigen zaak.
Ik werk vanuit huis dus heb regelmatig de gelegenheid om hier even rond te neuzen.
Als er nog meer vragen zijn, hoor ik het wel!
Lief van je dat je zegt dat je het gezellig vindt als ik meeschrijf, Pom!
Ik wil best meeschrijven hier maar bemoei me over het algemeen met Frizzy omdat ik van jullie levens niks afweet. Dus even een rondje 'vertel hoe je leven eruit ziet' voor Charlotte, please?????
Geef ik zelf even het goede voorbeeld:
Hier dus Charlotte, ik word over een paar maandjes alweer 41 en ik ben al 18 jaar samen met Julio. Samen hebben we 3 roepdingen (12, 7 en 4) en allebei een eigen zaak.
Ik werk vanuit huis dus heb regelmatig de gelegenheid om hier even rond te neuzen.
Als er nog meer vragen zijn, hoor ik het wel!
dinsdag 2 februari 2010 om 16:44
goed idee van je ,
Hier een korte omschrijving van mijn persoontje.
Naam nouja Stroller dus, ben 29 jaar ,na ruim 3 jaar vrijgezel te zijn en een hoop mannen ellende gehad te hebben heb ik sinds een maand of 4 inmiddels alweer een relatie met een collega .. ( en ja dat is tegenwoordig bij iedereen in het bedrijf bekend)
Ik werk in een vrachtwagen garage , en heb het niet zo heel druk dus hang ik overdag veel op het forum rond ,
Hier een korte omschrijving van mijn persoontje.
Naam nouja Stroller dus, ben 29 jaar ,na ruim 3 jaar vrijgezel te zijn en een hoop mannen ellende gehad te hebben heb ik sinds een maand of 4 inmiddels alweer een relatie met een collega .. ( en ja dat is tegenwoordig bij iedereen in het bedrijf bekend)
Ik werk in een vrachtwagen garage , en heb het niet zo heel druk dus hang ik overdag veel op het forum rond ,
dinsdag 2 februari 2010 om 16:46
Dankje stroller voor de info!
Wat fijn dat je eindelijk een leuke vent gevonden hebt. Hoe reageerden ze erop op de zaak. Sommige bedrijven vinden het niet echt fijn, een relatie op de werkvloer.
Is dit de man van je leven of blijf je voorzichtig?
(ik ben echt een aagje hoor meiden dus als ik teveel vragen stel, hoor ik het wel!)
Wat fijn dat je eindelijk een leuke vent gevonden hebt. Hoe reageerden ze erop op de zaak. Sommige bedrijven vinden het niet echt fijn, een relatie op de werkvloer.
Is dit de man van je leven of blijf je voorzichtig?
(ik ben echt een aagje hoor meiden dus als ik teveel vragen stel, hoor ik het wel!)
dinsdag 2 februari 2010 om 16:58
op de zaak zag iedereen het al heel lang aankomen , de blikken die hij en ik naar elkaar wisselden waren echt niet te missen..
In het begin toen we beide niet wisten van wat het zou worden hebben we het wel "geheim"gehouden en niet verteld .
uiteindelijk waren we met zn tweeen ergens waar ook heel veel collega`s waren en vonden we het beide onzin om net te doen alof er niks was en tja toen collega`s ons zagen zoenen wisten ze genoeg.
de eerste paar dagen vroeg men er naar van joh speelt het al lang en wat nou als jullie ruzie krijgen ofzo,maar dat hield vrij snel op , ook omdat hij en ik op de zaak eigenlijk elkaar niet anders als andere collega`s behandelen en we niet elkaar opzoeken steeds of klef doen.
Dus iedereen vind het prima en leuk voor ons .
En of dit mijn ware is , ja zeker weten zo voelt het helemaal en gelukkig voelt hij het net zo.
En jij ? jij werkt dus vanuit huis, ook lekker , wat doe je dan ?
In het begin toen we beide niet wisten van wat het zou worden hebben we het wel "geheim"gehouden en niet verteld .
uiteindelijk waren we met zn tweeen ergens waar ook heel veel collega`s waren en vonden we het beide onzin om net te doen alof er niks was en tja toen collega`s ons zagen zoenen wisten ze genoeg.
de eerste paar dagen vroeg men er naar van joh speelt het al lang en wat nou als jullie ruzie krijgen ofzo,maar dat hield vrij snel op , ook omdat hij en ik op de zaak eigenlijk elkaar niet anders als andere collega`s behandelen en we niet elkaar opzoeken steeds of klef doen.
Dus iedereen vind het prima en leuk voor ons .
En of dit mijn ware is , ja zeker weten zo voelt het helemaal en gelukkig voelt hij het net zo.
En jij ? jij werkt dus vanuit huis, ook lekker , wat doe je dan ?
dinsdag 2 februari 2010 om 17:07
Dat klinkt goed, stroller. Soms wéét je het gewoon als je de ware tegenkomt (niet altijd hoor). Ik wist het al na 1 week samen. Hij toen nog niet, maar ik heb hem overtuigd, hahaha!
Ik organiseer sportevenementen. Het was ooit een groot (familie)bedrijf maar door de crisis gereduceerd tot only me.
Dit jaar sta ik voor het eerst op eigen benen en ik hoop dat het me gaat lukken.
Ik organiseer sportevenementen. Het was ooit een groot (familie)bedrijf maar door de crisis gereduceerd tot only me.
Dit jaar sta ik voor het eerst op eigen benen en ik hoop dat het me gaat lukken.
dinsdag 2 februari 2010 om 17:59
Dag lieve liefjes!
Ik vind jou eigenlijk ook best een Relativeerder hoor Char.
En eehh... ik hoef toch niet mee te doen met het voorstelrondje?
Pommeke wat vervelend dat je zo ziek bent meid.
Verwen jezelf maar flink, heb je een stapel boeken/DVDtjes?
Leg je er nou maar bij neer dat sporten nu even niet lukt, het is echt niet het einde van de wereld hoor.
Sum hoe heeft de directie gereageerd op je klacht?
Ik zou het ook mooi niet pikken als je geen tijd hebt voor koffie, wat denken ze wel niet?!
Hoest met Sam?
Ik was eigenlijk bang dat je na het weekend weer verdwenen zou zijn van het forum ivm drukte.
Gelukkig ben je er nog!
Stroll wat ontzettend goed van je dat je eens thuisblijft als je je niet lekker voelt!
Komt je liefje je straks verzorgen?
Waar is onze Sneeze eigenlijk?!
Jongens voor de duidelijkheid, ik heb al tig keren op mijn werk aangegeven dat ik verdrink, alleen lijkt niemand door te hebben dat op dit moment alleen nog mijn hand boven water uitsteekt.
Mijn casus werd niet gekozen om te bespreken (ik heb wel ff kort mijn hart kunnen luchten), maar mijn collega heeft daarnet wel aangeboden dat hij eventueel een nieuwe client wel van mij wil overnemen.
En, dan zal je net zien... zegt de betreffende (Marokkaanse) jongen: "Ik wil liever geen Marokkaanse hulpverlener".
Zucht!
Volgens mij is het probleem (ook op mijn werk) dat ik me veel te veel aanpas aan wat fijn is voor een ander.
Ik heb vandaag trouwens wel een paar keer gedacht: "Kon ik MX maar even bellen, voor de gezelligheid", soms vergeet ik even dat het op het moment helemaal niet gezellig is.
Ik vind jou eigenlijk ook best een Relativeerder hoor Char.
En eehh... ik hoef toch niet mee te doen met het voorstelrondje?
Pommeke wat vervelend dat je zo ziek bent meid.
Verwen jezelf maar flink, heb je een stapel boeken/DVDtjes?
Leg je er nou maar bij neer dat sporten nu even niet lukt, het is echt niet het einde van de wereld hoor.
Sum hoe heeft de directie gereageerd op je klacht?
Ik zou het ook mooi niet pikken als je geen tijd hebt voor koffie, wat denken ze wel niet?!
Hoest met Sam?
Ik was eigenlijk bang dat je na het weekend weer verdwenen zou zijn van het forum ivm drukte.
Gelukkig ben je er nog!
Stroll wat ontzettend goed van je dat je eens thuisblijft als je je niet lekker voelt!
Komt je liefje je straks verzorgen?
Waar is onze Sneeze eigenlijk?!
Jongens voor de duidelijkheid, ik heb al tig keren op mijn werk aangegeven dat ik verdrink, alleen lijkt niemand door te hebben dat op dit moment alleen nog mijn hand boven water uitsteekt.
Mijn casus werd niet gekozen om te bespreken (ik heb wel ff kort mijn hart kunnen luchten), maar mijn collega heeft daarnet wel aangeboden dat hij eventueel een nieuwe client wel van mij wil overnemen.
En, dan zal je net zien... zegt de betreffende (Marokkaanse) jongen: "Ik wil liever geen Marokkaanse hulpverlener".
Zucht!
Volgens mij is het probleem (ook op mijn werk) dat ik me veel te veel aanpas aan wat fijn is voor een ander.
Ik heb vandaag trouwens wel een paar keer gedacht: "Kon ik MX maar even bellen, voor de gezelligheid", soms vergeet ik even dat het op het moment helemaal niet gezellig is.
dinsdag 2 februari 2010 om 18:46
Wat een zelfkennis, Frizz! Dat is al een goed begin!
Kun je niet één van je andere cliënten doorschuiven naar een collega en dan die Marokkaanse jongen zelf doen?
Hebben al jouw collega's ongeveer evenveel cliënten?
Jij schreef:
Het is niet zo dat HET niet gezellig is momenteel maar HIJ is niet gezellig! Dus geheel en al aan hem te wijten, want als hij gezellig zou doen, zou jij ook gezellig doen.
Wat zit hem toch allemaal dwars, is het leven echt zo moeilijk?
Kun je niet één van je andere cliënten doorschuiven naar een collega en dan die Marokkaanse jongen zelf doen?
Hebben al jouw collega's ongeveer evenveel cliënten?
Jij schreef:
Het is niet zo dat HET niet gezellig is momenteel maar HIJ is niet gezellig! Dus geheel en al aan hem te wijten, want als hij gezellig zou doen, zou jij ook gezellig doen.
Wat zit hem toch allemaal dwars, is het leven echt zo moeilijk?
dinsdag 2 februari 2010 om 18:53
Jeuh...Charlotte, jij doet gewoon wat ik altijd had willen doen!!!
Zal ik ook even een voorstelrondje doen dan (al kennen we elkaar al wel een beetje)
Summer, bijna 27 37, single, date van heel veel naar helemaal niets, sportfreakje, en in bezit van SH
En dat betekent niet Stomme Homo zoals hier ooit eens geroepen werd maar Summer Hond, mijn rooie kleine monster
Roep om het hardst dat ik dit jaar zonder blessures wil doorbrengen maar lig voorlopig al weer 5 weken uit de running vanwege een hielspoor
MAAR...ga vanavond proberen te combatten....
En als je verder nog wat wilt weten, just ask, ben slecht in geheimen (vraag maar aan Char)
Zal ik ook even een voorstelrondje doen dan (al kennen we elkaar al wel een beetje)
Summer, bijna 27 37, single, date van heel veel naar helemaal niets, sportfreakje, en in bezit van SH
En dat betekent niet Stomme Homo zoals hier ooit eens geroepen werd maar Summer Hond, mijn rooie kleine monster
Roep om het hardst dat ik dit jaar zonder blessures wil doorbrengen maar lig voorlopig al weer 5 weken uit de running vanwege een hielspoor
MAAR...ga vanavond proberen te combatten....
En als je verder nog wat wilt weten, just ask, ben slecht in geheimen (vraag maar aan Char)
dinsdag 2 februari 2010 om 18:56
Hmm Frizz, kreeg niet helemaal het gevoel serieus genomen te worden met mijn klacht!
Tis trouwens sowieso lang geleden dat ik serieus genomen ben.maar das een hele andere discussie
Verder eens met Char met haar post over MX
ZO gezellig is ie nou ook weer niet
Oja, klein nadeeltje van mijn fabuleuze nieuwe kapsel....
Het past niet meer in een staart!!!
Met als gevolg dat ik nu een soort inimieni palmboompje op mijn hoofd heb omdat dat haar echt wel uit mijn gezicht moet....
Tis trouwens sowieso lang geleden dat ik serieus genomen ben.maar das een hele andere discussie
Verder eens met Char met haar post over MX
ZO gezellig is ie nou ook weer niet
Oja, klein nadeeltje van mijn fabuleuze nieuwe kapsel....
Het past niet meer in een staart!!!
Met als gevolg dat ik nu een soort inimieni palmboompje op mijn hoofd heb omdat dat haar echt wel uit mijn gezicht moet....
dinsdag 2 februari 2010 om 19:03
@Sum. Ja ik heb nog wel een paar vraagjes, ja:
Bn je ergens tussen de 27 en de 37?
Ik ben wel duidelijk de oudste hier, boehoe!
Wat is combatten?
Ik hou heel veel van sport maar dan vooral in de passieve zin. . Het ontbreekt mij namelijk aan de discipline, jammer genoeg.
Ik wil die SH van jou wel eens zien!
Oei geen staart in je haar kunnen lijkt mij ook best lastig.. misschien een paar leuke haarbanden aanschaffen?
Bn je ergens tussen de 27 en de 37?
Ik ben wel duidelijk de oudste hier, boehoe!
Wat is combatten?
Ik hou heel veel van sport maar dan vooral in de passieve zin. . Het ontbreekt mij namelijk aan de discipline, jammer genoeg.
Ik wil die SH van jou wel eens zien!
Oei geen staart in je haar kunnen lijkt mij ook best lastig.. misschien een paar leuke haarbanden aanschaffen?