Gewoon nieuwsgierig

23-08-2010 09:29 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste iedereen,

Ik ben benieuwd naar jullie meningen en hoe jullie over onderstaande denken. Hebben jullie dit ook wel eens gedaan, wat waren daarvoor jullie beweegredenen?

Zijn jullie tijdens je relatie weleens op zoek gegaan naar een ex? Hebben jullie hem of haar wel eens gegoogeld, Hyves of Faceboek pagina's bezocht?

Wat zouden jullie partners daarvan vinden? Of vertel je dat niet?

Ik lees jullie graag,
Ik google / hyve mijn exen af en toe, Gewoon nieuwsgierigheid naar hoe hun leven loopt/is gelopen.
en jij?
Ik ben soms ook wel nieuwschierig hoe het met ze gaat...maar verdere bedoelingen heb ik er niet bij.
Nee, nooit gedaan. Het zal mij roesten.
Mijn middelbareschoolliefde wel. Maar die is al net zo onvindbaar op het net als ik. Gewoon uit nieuwsgierigheid hoe het met hem gaat trouwens. Ik weet waar hij woont enzo, dus ik zou hem zo kunnen bellen, mailen zou ook nog wel lukken zelfs. Maar contact opnemen gaat me kennelijk te ver.

Ik ben zelf een paar keer gevonden via hyves/linkedin door exen en mensen die ooit verliefd op me waren. In werkelijk al die gevallen was het een Big Mistake om daar 'gezellig een kopje koffie mee te gaan drinken'.
Ik heb recentelijk geen ex gegoogeld maar wel een "oude vriendin". Ik schrok me lam hoe oud ze eruit ziet (de jaren gaan bij ons allemaal tellen maar zij was altijd zo'n mooie meid en een sprankelende persoonlijkheid) en ben nog meer geschrokken toen ik haar trouwfoto's zag met de man die toentertijd zo ongeveer dagelijks van gedachte veranderde of hij nu wel of geen relatie met haar wilde. Googelen zal ik niet meer zo snel doen. Ik herinner mij liever de mensen die zij toen waren.
Dank jullie wel voor de snelle reacties.

Voor de mensen die dit wel hebben gedaan, hebben jullie op dit moment een relatie? Vertellen jullie dit ook aan je partner?

Ik heb een relatie en heb onlangs op Hyves bij oude bekenden zitten ''snuffelen " en ja ook bij 2 van mijn exen. Dit niet omdat ik nog gevoel voor ze heb maar meer omdat ik benieuwd ben hoe het nu met ze gaat.

Echter zou ik dit niet aan mijn partner vertellen, als hij erom vraagt zal ik het wel vertellen.
Ik heb een ex vriendje van me als goeie vriend al jaren dus die spreek ik wel eens op hyves of msn. Wist mijn ex van af ja en vond hij niet erg.

Vind het ook leuk om te zien hoe het nu met exen gaat of oude vlammen.
God alweer een topic daarover?

Ja hoor gooi exen, huidige minnaars, toekomstige minnaars allemaal over de wie o wie...

Maar met exen is het zeker zonder bijbedoelingen

Als ik ik nog gevoel heb voor een ex, ga ik zijn naam zeker niet hyven, of FBen....doet alleen maar pijn....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Google zo vaak op oude bekenden, ook ex'en. Gewoon nieuwsgierigheid, doe er verder niks mee.
Ja, wel eens gedaan uit nieuwsgierigheid. Eenmaal er aan gedacht om contact op te nemen (gewoon omdat het een goeie gast was), maar niet gedaan. Uiteindelijk toevallig in de stad tegengekomen en een bak koffie gedaan. Vond er niks aan...
Ja hoor, regelmatig. Als ik niets meer met mijn exen te maken wilde hebben zou ik ze ook niet op Facebook hebben. Met 3 van mijn exen heb ik ook nog zeer regelmatig goed contact.

Ik zit nu niet in een relatie, maar als dat wel zou zijn zou ik het niet meedelen aan mijn partner, tenzij hij er naar zou vragen. Vind dat verder niet zo relevant. Het zou me ook een worst wezen als mijn partners bij exen op Facebook zou kijken.
Misschien een hele rare vraag hoor en ik hoop dat ik het goed verwoord maar Bittermoon (en andere natuurlijk jij schrijft dat het je ook een worst zal wezen als je partner exen op Facebook zoekt/bekijkt. En dat je het niet aan je partner verteld dat jij exen wel eens opzoekt via internet omdat het niet relevant is.

Is dit omdat je je partner vertrouwd?
SoulSearch, ik krijg het idee dat je een beetje om de hete brij heendraait.

Wat wil je nou eigenlijk ècht graag weten?
SoulSearch... ja, ik zou het ook niet aan mijn partner vertellen als ik op de Facebook page van een (ex) collega of een vriendin zou kijken. Dit heeft niets met 'verbergen' te maken... maar je kunt wel bezig blijven.

Ik heb mijn partners altijd vertrouwd en ik denk altijd maar 'er is een reden waarom een ex een ex is'. Als mijn vriend liever met iemand anders is, dan moet ie dat gewoon doen. Nummer 2 zijn is voor mij geen optie.

Mijn 2 recentere exen hadden ook nog contact met hun ex(en). Daar wist ik van en heb ze ook allebei ontmoet. Waren erg leuke vrouwen, dus het is leuk om te weten dat je partner smaak heeft
Als je je partner niet vertrouwt, is de hele basis van een relatie toch weg of zie ik dat nu verkeerd?
quote:twinkeling schreef op 23 augustus 2010 @ 10:18:

SoulSearch, ik krijg het idee dat je een beetje om de hete brij heendraait.

Wat wil je nou eigenlijk ècht graag weten?Precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SoulSearch schreef op 23 augustus 2010 @ 10:16:

Misschien een hele rare vraag hoor en ik hoop dat ik het goed verwoord maar Bittermoon (en andere natuurlijk jij schrijft dat het je ook een worst zal wezen als je partner exen op Facebook zoekt/bekijkt. En dat je het niet aan je partner verteld dat jij exen wel eens opzoekt via internet omdat het niet relevant is.

Is dit omdat je je partner vertrouwd?

Lijkt me wel, want al je je partner niet vertrouwd wat voor een relatie heb je dan?

Ik krijg ook het idee dat je eigenlijk iets anders wil weten

Zit jij te snuffelen naar exen,of je partner?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk dat bijna iedereen dat wel doet. Is het alleen nieuwsgierigheid of terugverlangen naar het verleden? Stiekem checken of de ander beschikbaar is?

Ik heb laatst nog een ex zitten zoeken op Facebook en zag dat hij getrouwd is + kindje, en hij zag er erg gelukkig uit. En ik was blij dat het goed met hem gaat.
Nee, ik vind mijn exen sukkels. Daar ga ik echt geen tijd aan besteden. Soms hoor ik wel eens wat via via en dan ga ik er niet eens op in. Boeit me ook totaal niet.
Als ik de behoefte zou hebben om een ex te googlen ofzo zou dat betekennen dat ik graag weer in contact met diegene wil komen. Of uit pure nieuwsgierigheid.

Uiteraard zou ik mijn vriend (als ik die had) dat zeggen.

Met sommige ex-vriendjes heb ik sowieso gewoon nog contact. De relatie is dan wel verbroken, maar de vriendschap is wel gebleven.
Twinkeling hahaha om de hete brij heendraaien..Ik denk dat je gelijk hebt maar ben soms een beetje huiverig voor bepaalde reacties van mede forum gebruikers.

Mijn partner heeft drie van zijn exen gegoogeld en dat deed wel wat met me.

Ik werd geconfronteerd met automatische negatieve gedachten en ben bezig om dat langzaam aan te veranderen. Ik heb ook een bepaald negatief referentie kader en misschien helpt het me om te lezen dat het zo raar niet is als je een ex googeld.
Ja ik snuffel regelmatig bij exen en oudvrienden, oudklasgenoten, enz. Gewoon om te kijken hoe hun leven nu is; wat ze doen, enzo.

Vind ik altijd wel interessant. Doe ik niet bij iedereen hoor, maar gewoon bij de mensen die voor mij ooit wat betekenden.
.
anoniem_54455 wijzigde dit bericht op 23-08-2010 11:19
Reden: dubbel
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven