gewoon vriendelijk of 'meer'?

19-11-2020 14:57 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
help dames, ik ben dus heel slecht in het ontcijferen van mannen en hun gedrag. daarom ben ik benieuwd naar jullie kijk hierop.

1,5 geleden ongeveer solliciteerde ik voor een nieuwe baan. De sollicitatiecommissie bestond uit maar liefst 6 mensen waarvan ik er 1 zijdelings al kende. dit was een man van ongeveer 10 jaar ouder. een leuke en aardige man, leek me.

uiteindelijj ben ik aangenomen en kreeg ik na die uitslag een vriendschapsverzoek op facebook en een berichtje van die ene man met 'gefeliciteerd met je baan! lijkt me cool om je te ontmoeten buiten de commissie om'. ik reageerde daar op met 'bedankt! lijkt mij ook leuk, ben je bij de kleine borrel volgende week?'(we hadden toen een kleine kennismakingsborrel met 4 mensen). hij zei dat hij er niet bij was maar dat hij me vast nog zou treffen later (die kans is klein want hij werkt op een andere vestiging). toen vroeg hij weer iets waar ik op reageerde en ik vroeg hem weer iets terug. op mijn laatste vraag gaf hij kort antwoord en zei 'maar als je meer vragen hebt mag je me ook appen' en gaf zijn nummer.

ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen of wat zijn bedoeling. waarschijnlijk is het gewoon vriendelijk maar ik heb wel het idee dat we een leuke klik hebben en hij is ook aantrekkelijk. ik wil alleen geen blauwtje lopen als er bij hem verder niks achter zit. hoe zouden jullie dit inschatten en aanpakken?
babbeleo schreef:
20-11-2020 07:08
Ze vindt hem leuk en lekker maar wil geen blauwtje lopen...
Tja dan moet je niks doen. Loop je geen risico op een blauwtje.
Dat is een aanname maar het zit er dik in :ugeek:
ViezeHond schreef:
20-11-2020 14:10
Dat is helemaal correct.
Pfiew!
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
20-11-2020 19:28
Pfiew!
Ik voel de opluchting door het beeldscherm.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
20-11-2020 06:12
Lellebellen nog wel djiez. Vlug bel de ouderlingen, een ongehuwde vrouw stuurt een tekstbericht naar een man die ze leuk vindt.

Hij werkt nota bene op een andere afdeling. Wat nou als je bij een multinational werkt, je kunt toch moeilijk met iedereen niet neuken?
Een relatie met iemand die op een ander continent woont heeft veel kans van slagen. Je hebt weinig tijd samen om het te verkloten. De relatie met mijn ex is ook enorm verbeterd sinds hij op een ander continent woont. Er valt wel iets voor te zeggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dom om te daten met iemand op je nieuwe job. Daar komt herrie van, zeker met iemand die veel ouder is. Slaagkans is klein.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven