Gezamenlijke tattoo

20-04-2017 12:22 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
--



Wow. Ik dacht echt dat ik dit kwijt kon, zo persoonlijk. In plaats daarvan word ik dik aangevallen en hebben mensen een hele mening over mij en mijn leven zonder iets te weten.

Ik dacht dat dit een volwassen forum was, maar daar zat ik mooi naast.

Wat een kleuterklas hier zeg. Gloeiende.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind gezamenlijke tattoo's wel leuk. Heb er een met mijn beste vriendin laten zetten. Een kleine, een vriendschapsteken. Op een onopvallende plek op de bovenkant van de zij.



Met mijn vriend zou ik het misschien ook wel willen. Een onopvallende kleine. Geen namen of initialen maar iets wat symbool staat voor ons. Mocht de relatie ooit uitgaan staat die tattoo symbool voor de tijd die we samen hadden. Wat we tot nu toe gehad hebben is zo'n herinnering zeker waard. Maar daar ga ik uiteraard niet vanuit, denk/hoop dat dit voor altijd is.



Met mijn ex wilde ik het vroeger ook. Had een perfect plaatje in gedachten maar hij wilde niet. Mochten we het wel gedaan hebben dan had ik er geen spijt van gehad. Zoals gezegd, dan staat het nog symbool van de tijd die je samen had. Je doet dit niet met zomaar iemand. En vind het idee van een soort verbintenis mooi. Beide een blijvende herinnering aan een bijzondere tijd.
Wij zijn al bijna 20 jaar bij elkaar en hebben allebei tattoo's. Afspraak 1 was direct dat we nooit elkaars namen, initialen of wat dan ook laten zetten. Man heeft wel de namen van onze kinderen laten zetten en in een van mijn tatoeage's zitten de voorletters van de kinderen verwerkt.

Daarbij heeft onze tattoo artiest een flinke wachtlijst voor je aan de beurt bent en vraagt hij een aanbetaling. Daarbij is hij de enige die m'n lijf mag versieren haha.
Ik houd niet van tatoeages, heb nul getatoeëerde vrienden en godzijdank ook nul getatoeëerde kinderen. Ik begrijp niks van de idiote tattoo-hype die nu al jaren over Nederland raast - waarom heeft werkelijk elke verkoopster/tandartsassistente/gymleraar/ijsverkoper/crècheleidster een tatoeage? Of tien tatoeages? Wat is de boodschap?



Vroeger waren tattoos bestemd voor zeelui en criminelen. Later werden ze gezet door - laat ik het aardig verwoorden - de minder succesvolle medemens. Inmiddels ben ik, als ik in het buurtzwembad ben, vrijwel de ENIGE zonder tattoo. Wat onbedoeld dus eigenlijk heel origineel en authentiek is - ik heb er niks voor hoeven doen, maar ik straal in dat zwembad een grote eigenheid uit, een boodschap die zoveel wil zeggen als: ik doe niet mee met de massa, ik ben een unieke ziel in een uniek (want niet-getatoeëerd) lichaam, ik ben een lone ranger in een wereld vol copycats en wannabe's. Vroeger werden tattoos geassocieerd met gevaarlijk leven, coolness, schijt hebben aan de wereld. Geestig genoeg geldt dat tegenwoordig voor mensen zónder tatoeage.



Dus, zo denk ik erover



De tatoeages uit de OP vind ik niet mooier of lelijker dan elke andere tatoeage. En het argument dat een trouwring ook een cliché is, gaat voor mij niet op: een trouwring is een klassieker, een symbool dat iedereen begrijpt, en dat kun je van het gros van de tatoeages (met zweverige boodschappen, Indiase spreuken, yoga-wijsheden en spirituele flauwekul) niet zeggen.
Ja en vroeger dacht men dat de aarde plat was, roken gezond was en homoseksualiteit een ziekte....wat is je punt?

Leven en laten leven want ieder mens en iedere ziel is uniek.
quote:samarinde schreef op 22 april 2017 @ 12:26:

Ik houd niet van tatoeages, heb nul getatoeëerde vrienden en godzijdank ook nul getatoeëerde kinderen. Ik begrijp niks van de idiote tattoo-hype die nu al jaren over Nederland raast - waarom heeft werkelijk elke verkoopster/tandartsassistente/gymleraar/ijsverkoper/crècheleidster een tatoeage? Of tien tatoeages? Wat is de boodschap?



Vroeger waren tattoos bestemd voor zeelui en criminelen. Later werden ze gezet door - laat ik het aardig verwoorden - de minder succesvolle medemens. Inmiddels ben ik, als ik in het buurtzwembad ben, vrijwel de ENIGE zonder tattoo. Wat onbedoeld dus eigenlijk heel origineel en authentiek is - ik heb er niks voor hoeven doen, maar ik straal in dat zwembad een grote eigenheid uit, een boodschap die zoveel wil zeggen als: ik doe niet mee met de massa, ik ben een unieke ziel in een uniek (want niet-getatoeëerd) lichaam, ik ben een lone ranger in een wereld vol copycats en wannabe's. Vroeger werden tattoos geassocieerd met gevaarlijk leven, coolness, schijt hebben aan de wereld. Geestig genoeg geldt dat tegenwoordig voor mensen zónder tatoeage.





Nou, hiep hiep hoera voor jou.

Oh, heb ook geen tattoos. Hmm.. Echt uniek ben je dus niet.
quote:samarinde schreef op 22 april 2017 @ 12:26:

Ik houd niet van tatoeages, heb nul getatoeëerde vrienden en godzijdank ook nul getatoeëerde kinderen. Ik begrijp niks van de idiote tattoo-hype die nu al jaren over Nederland raast - waarom heeft werkelijk elke verkoopster/tandartsassistente/gymleraar/ijsverkoper/crècheleidster een tatoeage? Of tien tatoeages? Wat is de boodschap?



Vroeger waren tattoos bestemd voor zeelui en criminelen. Later werden ze gezet door - laat ik het aardig verwoorden - de minder succesvolle medemens. Inmiddels ben ik, als ik in het buurtzwembad ben, vrijwel de ENIGE zonder tattoo. Wat onbedoeld dus eigenlijk heel origineel en authentiek is - ik heb er niks voor hoeven doen, maar ik straal in dat zwembad een grote eigenheid uit, een boodschap die zoveel wil zeggen als: ik doe niet mee met de massa, ik ben een unieke ziel in een uniek (want niet-getatoeëerd) lichaam, ik ben een lone ranger in een wereld vol copycats en wannabe's. Vroeger werden tattoos geassocieerd met gevaarlijk leven, coolness, schijt hebben aan de wereld. Geestig genoeg geldt dat tegenwoordig voor mensen zónder tatoeage.



Dus, zo denk ik erover



De tatoeages uit de OP vind ik niet mooier of lelijker dan elke andere tatoeage. En het argument dat een trouwring ook een cliché is, gaat voor mij niet op: een trouwring is een klassieker, een symbool dat iedereen begrijpt, en dat kun je van het gros van de tatoeages (met zweverige boodschappen, Indiase spreuken, yoga-wijsheden en spirituele flauwekul) niet zeggen.



Wil je nou een sticker?



Je bent niet uniek want ik ken meerdere mensen die geen tattoo hebben.



En tjah vroeger..Vroeger was vroeger.Toen dachten ze over wel meer dingen anders
Ik vind het hele verhaal aanstellerig geschreven, ik knap al af op het Oh yea, we did.

Nou nou, lekker gek zijn jullie hoor. Hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik neem over 60 jaar een niet reanimeren tattoo met mijn man.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
quote:samarinde schreef op 22 april 2017 @ 12:26:

Ik houd niet van tatoeages, heb nul getatoeëerde vrienden en godzijdank ook nul getatoeëerde kinderen. Ik begrijp niks van de idiote tattoo-hype die nu al jaren over Nederland raast - waarom heeft werkelijk elke verkoopster/tandartsassistente/gymleraar/ijsverkoper/crècheleidster een tatoeage? Of tien tatoeages? Wat is de boodschap?



Vroeger waren tattoos bestemd voor zeelui en criminelen. Later werden ze gezet door - laat ik het aardig verwoorden - de minder succesvolle medemens. Inmiddels ben ik, als ik in het buurtzwembad ben, vrijwel de ENIGE zonder tattoo. Wat onbedoeld dus eigenlijk heel origineel en authentiek is - ik heb er niks voor hoeven doen, maar ik straal in dat zwembad een grote eigenheid uit, een boodschap die zoveel wil zeggen als: ik doe niet mee met de massa, ik ben een unieke ziel in een uniek (want niet-getatoeëerd) lichaam, ik ben een lone ranger in een wereld vol copycats en wannabe's. Vroeger werden tattoos geassocieerd met gevaarlijk leven, coolness, schijt hebben aan de wereld. Geestig genoeg geldt dat tegenwoordig voor mensen zónder tatoeage.



Dus, zo denk ik erover



De tatoeages uit de OP vind ik niet mooier of lelijker dan elke andere tatoeage. En het argument dat een trouwring ook een cliché is, gaat voor mij niet op: een trouwring is een klassieker, een symbool dat iedereen begrijpt, en dat kun je van het gros van de tatoeages (met zweverige boodschappen, Indiase spreuken, yoga-wijsheden en spirituele flauwekul) niet zeggen.Ik ken meer mensen zonder tattoo dan met.
Alle reacties Link kopieren
Kolere wat zijn die lelijk gezet! Was het toevallig een zolderkamertje type?
Wish you were beer
quote:Chocoladestukjes schreef op 22 april 2017 @ 15:47:

Ik neem over 60 jaar een niet reanimeren tattoo met mijn man.



Dat vind ik wel een goede!



Zou ook de enige tekst zijn die mijn lijf op komt, ik vind tekstuele tatoeages toch wel zo lelijk. Sommige afbeeldingen vind ik mooi (van die halve/hele kunstwerken, vaak unieke werken ipv datzelfde vogeltje of sterretje als de buurman) maar ik zou zelf bang zijn dat ik er op uitgekeken raak.
Dat wordt niet goedgekeurd door het reanimeerteam. Is (of was) een vrouw van 91 met die tattoo.



Ondertussen wel goedgekeurd zie ik net https://www.nvve.nl/actue ... ren-tatoeage-rechtsgeldig
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2017 21:08
Reden: Spam
97.01% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-05-2017 21:09
Reden: Quote en reactie verwijderd
98.21% gewijzigd
Fee-de-Goede schreef:
26-05-2017 20:56
Spammert.
Verwijder de link dan even uit je quote.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat de afbeeldingen uit de OP weg zijn, ikben, na het lezen van dit topic eigenlijk wel heel nieuwsgierig geworden hoe die tattoo er uit ziet.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen tatoeages, maar kan ze zeker wel waarderen bij een ander. Ik heb de tatoeages niet gezien, maar sommige reacties hier zijn onnodig kwetsend. Sommige mensen hebben dat nu eenmaal nodig om zich weer net wat beter te voelen op de dag.Lullig.
Ik begrijp nooit zo goed dat mensen die tattoos stom vinden zo'n TO moeten gaan afkraken.

Beetje als Elninjoo die in ieder topic op de kinderpijler komt vertellen dat kinderen stom zijn. Waarom @(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven