Gênant

19-06-2019 00:11 8 berichten
Hoihoi!

Ik vind het eigenlijk best gênant, maar ik vind het dus eigenlijk verschrikkelijk om stelletjes samen gelukkig over straat te zien lopen.. Een jaloersmakend gevoel krijg ik erbij. Ik wil ook zo graag de ware tegenkomen, maar ik blijf maar de verkeerde jongens aantrekken. ‘De onmogelijke’, omdat ze bijvoorbeeld al een vriendin hebben, maar toch mij ook wel leuk vinden... Super irritant natuurlijk. Maarja. Iemand misschien tips om leuke jongens te ontmoeten? ‘De ware kom je vanzelf een keer tegen’ geloof ik eigenlijk niet echt in.. want je moet toch moeite doen? Of zeg ik nou wat geks ahhaha

Hoop dat iemand tips heeeft!
Thanks voor jullie tijd X
Alle reacties Link kopieren
Op tinder
ik geef mn bek ook maar een douw
Eens kijken of je een ander type leuk vindt. Altijd op de verkeerde jongens vallen ligt aan jou, niet aan die jongens.
Alle reacties Link kopieren
Tinder heeft mij aan een hele leuke man geholpen.

Maar je moet wel kritisch zijn, niet te, maar normen en waarden moeten toch wel op een lijn zitten. Beetje hetzelfde type mensen zijn werkt wel...

En als je hem tegenkomt dan weet je het wel :)
Jongens? Bij de scouting?
Je komt vanzelf wel een leuke jongen tegen, maar neem geen genoegen met de eerste de beste flapdrol omdat je ook zo graag een stelletje wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
de ware kwam bij mij toen ik 35 was pas... je kunt beter een beetje lol hebben in je leven hoor en daar meteen ook wat van opsteken
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Je vertelde dat je het verschrikkelijk vindt om een gelukkig stelletje te moeten aanschouwen.
Wat gebeurt er dan: schrik je? Of doet het pijn? Of is het alleen jaloezie? Of een combinatie van meerdere dingen?
( Het is overigens helemaal ok om die gevoelens te hebben hoor als je een gelukkig stelletje ziet, helemaal niks om je voor te schamen)

En probeer deze vraag eens in de diepte te beantwoorden:
Vind jij dat je het waard bent om een fijne, lieve gelijkwaardige partner in je leven te hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven