goede vriend of misschien meer

22-10-2009 23:25 9 berichten
hoihoi,

Hehe eindelijk een goede twijfel. Sinds enkele weken trek ik wel heel erg veel op met een jongen, die ik al jaren als vriend beschouw. Krijd heel de dag door sms jes van hem. Dat was normaal gesproken alleen op vrijdag en dan in de trend van "Hee hoe laat in het café?" meer niet.

Nu heb ik halve liefdesverklaringen gehad. Met ik vind je echt heel leuk. Het probleem is alleen dat hij een tijdje terug flink aan het scharrelen is geweest en hij me alles verteld. Dat wil ik niet horen!!!!!!

Zou het zelf best aandurven, want ik zou zo op vriendschappelijke basis door kunnen gaan met hem, mocht het niet werken.

Merk aan alles dat hij onzeker is hierover. Afgelopen vrijdag heeft hij me geprobeerd te kussen. Hij wilde het er zaterdags met me over hebben, maar er waren teveel mensen bij. Er was geen gelegenheid om effe apart te zijn.

Waarschijnlijk zie ik hem morgen weer........ en nu heb ik tips nodig met hoe ik dit moet aanpakken.

Kunnen jullie mij adviseren alavast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het belangrijk is voor jezelf te weten, of jij ook gevoelens hebt voor hem! Als je niks voor hem voelt, zul je hem dat eerlijk moeten zeggen.
ik kan je geen advies geven als je niet vertelt hoe je je zelf voelt! Wat wil jij?
Tja, ik krijg het gevoel dat jij hem niet echt leuk vindt. Anders had je hem toch wel terug-gezoend toen hij dat probeerde vorige week?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je zegt: "Zou het zelf best aandurven, want ik zou zo op vriendschappelijke basis door kunnen gaan met hem, mocht het niet werken".

Nou dan denk ik dat de liefde voor hem niet zo diep zit, maar dat je het meer als een tussendoortje zit. Want het lijkt mij heel moeilijk om na een heftige liefdesrelatie als vrienden verder te gaan.
Hoi,

Ik denk dat ik het dan te plat heb geschreven. Ik ben helemaal weg van hem. Dit heb ik een aantal jaren terug ook al gehad voor hem, maar in een diepvries gestopt, omdat ik dacht dat het er nooit van zou komen. Nu ik er eigenlijk niet mee bezig was overvalt hij mij ermee. Vandaar dat ik zo schrok van die kus, want die kwam heel onverwacht. Ik ben nu alleen bang dat ik hem daardoor heb afgeschrokken.
Als het goed voelt: Ga ervoor!!

Zeker als je elkaar als vrienden al een hele tijd kent, dan hoef je ook niet zo heel bang te zijn dat je niet bij elkaar past toch?

Heb je 'm alweer gesproken ondertussen?

Liefs Miauwww
Jij bent weg van hem en hij geeft ook signalen af dat hij meer wil dan vriendschap. Lijkt me duidelijk, ervoor gaan dus!

Probeer een moment te vinden dat je samen bent, dan kun je het desnoods erover hebben en anders gewoon zien als een date samen.

Heb je na die kus nog iets van hem vernomen? Als hij nog steeds blijft smsen dan zal hij nog steeds iets van je willen. Als hij niks van zich heeft laten horen, dan is het nu aan jou om een stap te zetten (als je tenminste verder wil komen hiermee)

Succes!
hoi hoi,

Na die kus heb ik hem nog via de sms gesproken. Hi jmoest dit weekend werken, dus helaas niet gezien. En gisteren stuurde hij eigenlijk onverwachts hoe mijn weekend was geweest en dat hij me aankomend weekend zeer zeker gaat zien. Dus dat is positief. Vind het alleen moeilijk om het er opeens over te hebben, wacht liever het goede moment af, maar kan het misschien wel een beetje sturen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven