goedmaken met vriend

17-03-2009 17:27 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva mensen, ik zit met een probleem:

ik heb (had) ik vaak ruzie gemaakt met mijn vriend en nu is het uit..

ik voel me radeloos.. weet niet wat ik moet doen..

hij is echt een engel, heeft veel gevoel voor humor maar ik wordt snel boos.. laatst kregen we ruzie omdat hij m'n verjaardag niet wist, maar hij is echt een hopeloos geval in verjaardagen onthouden (net als mijn vader trouwens). om zulke kleine dingen kregen wij ruzie.

Nu wil hij niet meer omdat het volgens hem niet meer gaat, hij wil nu ff niet in een relatie zitten..

maar hij woont eigenlijk in amerika, hij was voor 2 jaren hier en we zijn nu anderhalf jaar met elkaar en hij gaat in juli terug..

we wonen in de buurt dus ik weet niet wat ik moet doen..

hij had zelfs al plannen gemaakt dat wanneer hij teruggaat dat ik bij hem moest gaan. hij is echt een heel lieve jongen, ik heb werkelijk nog nooit zo iemand ontmoet..

wat moet ik doen, hij is niet iemand die makkelijk te verleiden als je niet z'n vriendin bent.. hij wil dus niet dat ik hem nog moet aanraken etc..

hoe kan t weer goed komen?? helppp want dit is het beste wat me is overkomen......!!!!!

hoe kan ik ervoor zorgen dat zijn gedachten hierover veranderen??

men zegt pas wanneer je iemand kwijt bent realiseer je je hoeveel die persoon voor je betekende en dat is zooo waar. ik heb ontzettend veel spijt van mijn gedrag maar hij zegt dat heb ik al vaak genoeg gezegd maar t lukt gewoon niet tussen ons..

wat kan ik doen zodat het weer goed komt?? helpp aub!!

Denk je echt dat die ruzies zullen stoppen als hij zegt dat hij je weer terug wil?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn vriend is ook weleens de spelling van mijn achternaam én mijn exacte geboortedatum (was het nou halloween of net erna/ervoor??) vergeten. Belde hij me voor vanaf het reisbureau. En toen was ik ook al 5 jaar samen.

Tuurlijk was ik not amused

Maar als je het even laat bezinken is het ook gewoon niet zo belangrijk als hij verder wel attent en lief is. Dus jij moet je er wel overheen kunnen zetten.

In dit geval is jullie toekomst sowieso onzeker door zijn naderende terugkeer. Bedenk goed of je je relate wel opnieuw leven in wil blazen, een lange afstandsrelatie is niet makkelijk!! Ga je er voor, bied dan je excuses aan en bespreek hoe jullie beter met jullie meningsverschillen om kunnen gaan.
hij wilde verder met me gaan, dat ik op den duur naar hem toe moest verhuizen..

ik heb tot hem gesproken, maar hij lijkt onverbiddelijk..

hij heeft me wel al veel kansen gegeven maar ik zou graag nog een allerlaatste willen hebben..

als ik tegenwoordig om me heen kijk en zie vreemd gaan aan de orde van de dag is in deze maatschappij dan moest ik wel blij zijn dat ik zo iemand had.. ik voelde me heel veilig bij hem, gewild, geliefd. hij is echt een engel, en staat altijd klaar voor mensen..

hij laat zich niet meer aanraken door mij..

wat kan ik doen om het weer goed te maken??

ik besef dat ik mijn eigen gedrag moet veranderen want anders gaat geen enkele relatie goed in mijn leven.. ik wil hem daarvan overtuigen maar weet niet wat te doen..

kunnen jullie mij helpen
hoe oud ben je? 12?

damn...
"ik heb tot hem gesproken"??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Misschien een beetje bot uit de hoek...

maar uit = uit

Hij heeft er niet voor niets een punt achter gezet.

De les die jij geleerd hebt is om wat meer humor in je leven te gebruiken en niet overal zo'n drama van maken.
Maar kregen jullie snel ruzie, of word jij nou gewoon onredelijk snel boos?

Ach eigenlijk maakt het niet uit, hij heeft er geen zin meer in. Daarbij heb je al meerdere kansen gehad zeg je.

Nou lijkt me duidelijk het is OVER
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:toekai schreef op 17 maart 2009 @ 18:07:

hij heeft me wel al veel kansen gegeven maar ik zou graag nog een allerlaatste willen hebben..

Ik weet niet wat je moet doen om het goed te maken, maar misschien moet je er nog even goed over nadenken. Als hij jou al veel kansen heeft gegeven, dan loopt de relatie toch zowiezo niet goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven