Goedmaken ???

25-07-2008 20:55 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!!!

Als ik die andere verhalen lees dan ben ik toch wel een heel gelukkig persoon.. Jeesus wat maken jullie voor drama's mee..

Soms wil ik reageren maar dan denk ik geen idee wat ik zou doen :S:S...

Ga zo nog even lezen mss dat ik wat tipjes kan geven...

Nou is mijn ding niet ech ternstig maar wil gewoon graag weten wat jullie zouden doen.. Ik mis hem gewoon een beetje..

Een half jaar geleden kwam ik een collega tegen in het openbaar vervoer en we raakte aan de praat over stijldansen. Hij zou meegaan en misschien mijn nieuwe danspartner worden want daar was ik erg naar op zoek..

Het was echt super gezellig met hem en ik voel me ontzettend bij hem op mijn gemak.. Dat heb ik niet echt snell..

Aan het einde van de avond heeft hij me echter geprobeerd te zoenen maar aangezien ik een vriend heb ben ik daar niet op in gaan.

De tweede keer dat we danste voelde ook een stuk minder prettig, maar het blijft echt een lieverd.. Ik heb hem meedere keren daarna nog gesmst of hij weer meeging maar hij kon niet of hij zou nog smsen wat hij vervolgens niet deed. Ik dacht dus de hint is duidelijk hij wil niet meer dansen..

Ik kan er alleen slecht tegen als mensen niet eerlijk zijn en er zo omheen draaien dus ben ik beetje lullig gaan doen..

Ik smste dat de hint duidelijk was, waarop hij smsde welke hint..

Ik heb toen gesmst de hint dat je niet met me wil dansen of iets in die trant .. In ieder geval ik was erg gemeen en we kregen ook min of meer ruzie. Hij ontkende trouwens dat ie me niet aardig vond maar dat hij het druk had..

Nu zat ik er wel mee maar nu was het teminste duidelijk ??? (klopt er was me nog niks duidelijk). In ieder geval nu heb ik hem weer een paar keer op mijn werk gezien en hij negeert me en een keer zei die "hoi". Dit is helemaal niet wat ik wil, hij is aardig en wil hem gewoon spreken hoe het gaat en dat soort dingen..

Nou wil ik het graag goed maken en sorry zeggen voordat ik zo lullig was.. Nu is men vraag is dit verstandig ? Moet ik het laten rusten of zal ik het er met hem over hebben..

Ik heb alleen zijn nummer niet meer, alleen zijn hyves en aangezien ik binnenkort naar een ander filiaal ga zie ik hem dan zeker een half jaar niet meer...

Mocht iets nie tduidelijk zijn dan hoor ik het wel :):)
Gewoon je excuses aanbieden via een prive mail.

Dat het niet je bedoeling was om hem te kwetsen.
Kennelijk voelt of voelde hij iets meer voor je dan afstand alleen. En jij niet voor hem. Ik persoonlijk, zou dan ook afstand nemen. Misschien zou ik dat op een andere manier doen dan dat hij heeft gedaan. Maar kan me voorstellen dat dat de rede is dat hij niets heeft laten horen.

Je kan het altijd uitpraten natuurlijk...
Ik was bang dat hij het raar zou vinden als ik nu pas mijn exuses aanbied ...

Hij is ook een stukje ouder.. ik dacht hij vind me vast een klein kind...

Maar ik heb echt spijt wil geen ruzie met hem ...

Ook denk ik afentoe mss heb ik het wel verkeerd begrepen dat hij me wilde zoenen en bedoelde hij het niet zo of ging het perongeluk ...

Bedankt in ieder geval ...
quote:zomaarzozo schreef op 25 juli 2008 @ 21:02:

Ook denk ik afentoe mss heb ik het wel verkeerd begrepen dat hij me wilde zoenen en bedoelde hij het niet zo of ging het perongeluk ...

...

Ik denk niet dat je hem verkeerd begrepen hebt.

Toen duidelijk werd dat jij een vriend had en niet vreemd wilde gaan maar echt alleen maar wilde dansen haakte hij af.

Tenzij je echt een heel erg vreselijk smsje hebt verstuurd ben je hem geen excuses verschuldigd.
Nou ik ben hem gewoon gaan uitlokken wat ik ook wel is bij men vriend doe als hij iets doet wat ik niet leuk vind..

Dat is echt gemeen want een jongen kan het dan toch niet goed doen...

Gewoon vannuh..

Als je me niet meer wil zien zeg dat dan gewoon..

Je bent niet eerlijk dat soort dingen ..

En heb gewoon niet naar hem geluisterd.. Ik durfde hem gewoon niet aante spreken over dat zoenen..

Misschien schaamde hij zich wel...
Hij heeft een blauwtje gelopen en probeert je daarna te ontlopen. Hij houdt niet van confrontaties dus reageert hij niet of hij zegt dat hij niet kan. Maar jij confronteert hem precies met datgene wat hij graag wil vergeten. Dus reageert hij nog ontwijkender en negeert hij je zo veel mogelijk. Zo zie ik het eigenlijk. Ik zou het zo laten. Ik vind namelijk niet dat je iets lulligs hebt gestuurd. Tenminste niet zoals het hier staat. Hij voelde zich duidelijk aangesproken anders had hij niet op deze manier gereageerd.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Eens met Courage.
Heej courage,

Klopt, ik was gevleid door de aandacht het is echt een hele lieve jongen.. maar wel 12 jaar ouder... Hij voelt meer als men grote broer, lekker vertrouwd..

Ik kan me gewoon niet vinden in het "spelen" en het laatste woord..

Ik wou graag met hem dansen omdat het gewoon goed klikt en als het dan niet wordt uitgepraat en zo eindigt dan kan ik daar slecht tegen ( is vervelend eigenschap van mij)...

Daarom ben ik een reactie gaan uitlokken, deels ook in de hoop dat hij gewoon wou dansen en dat ik het verkeerd begrepen had..

Ik schaam me gewoon deels dat ik het zo heb gedaan en wil het graag rechttrekken.. Sorry zeggen siert een mens ook zeker als het oprecht is...
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Helemaal eens met Courage, en ik zou er nog een vraag aan toe willen voegen: wil je het goedmaken omdat je zijn aandacht terug wil?
Waarschijnlijk wilde die man jou en ging voor jou op dansen. Toen jij liet blijken dat je niet in hem geinteresseerd was haakte ie af. Overigens 12 jaar leeftijdsverschil vind ik niet veel, dus helemaal niet verwonderlijk dat hij er meer uit wou halen. Had je 'm overigens verteld dat je een relatie had?
Jah inderdaad ik wil inderdaad van het rotgevoel af.. Of ik hem er mee help weet ik niet want ik weet niet hoe hij erover denkt...

Toch denk ik dat als ik weet dat ik fout zit het wel zo fair is om hem dat te zeggen..

Over die 12 jaar jah ik vind het wel veel maar misschien komt dat omdat hij ook in zijn gedrag volwassener is.. Ik ben 20 en hij 33.. Daarnaast zijn mijn oudere broers van dezelfde leeftijd.. Ik denk ook dat het een goede vriend van mijn broer zou kunnen zijn...

Hij wist dat ik een relatie had, alleen voor die tijd liep het niet helemaal lekker en een vriendin die mee was die maakte daar opmerkingen over...

De aandacht niet perse.. Ik werk met veel mannen en geen enkele vrouw op het bureau komt aandacht te kort...

Wel vond ik het vertrouwde gevoel wat hij me gaf fijn, hij straalde rust en stabiliteit uit.. Iets wat ik nog niet echt kan vinden :P:P... En vond het fijn om met hem te praten..

We zijn een hecht bedrijf en we maken veel met elkaar mee..
Gewist.

hmm okay ..

Tuurlijk zijn er belangrijkere dingen dat zei ik al meteen.. Wil niet zeggen dat ik wel twijvelde en gewoon is wat meningen wou horen...
Gewist.

Courage hoe kom je aan zoveel mensenkennis.. En je leest nu alleen maar een stukje..

Ik snap je, en misschien heb je ook gelijk...

Vergeleken bij de rest van de problemen is dit ook geen probleem.. Ik wou gewoon wat tips horen..

Ik vind het fijn om te weten hoe andere mensen dingen oplossen praat ook veel met vriendinnen en vaak men moeder..

Ik profiteer graag van andersmans ervaringen om zelf wijzer te worden :):)...

en moet alles altijd over heel seriueze dingen gaan...

Over het eerlijk zijn...

Ik wil helemaal niks voor hem voelen ik heb een leuke vriend.. Maar hoe weet je nou of je eerlijk naar jezelf bent..

Ik voel dat ik hem mag en graag om me heen heb.. Ben je dan meteen verliefd of wil je dan meteen meer??

Ik wil mijn vriend niet kwijt en dat ben ik wel als ik me met een ander inlaat dit zou ik daarom ook niet doen..
Gewist.

Bedankt !!!

Kan er zeker wel wat mee :):)...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven