Got someone on my mind..

07-03-2017 18:06 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Sinds 2 maand heb ik een hele leuke jongen leren kennen via Tinder. Hij woont alleen een uur reizen bij me vandaan dus kan niet zomaar even op bezoek komen.

Ik heb hem nu 4 keer gezien en de klik is echt geweldig.. Alleen.. Ik ben nog nooit zo onzeker geweest m.b.t. hem.

Hij heeft namelijk nogal een rugzakje..

Deze jongen is momenteel in therapie om jeugdtrauma's te verwerken, heeft family issues en dergelijke.

Daarom is het heel vol in z'n hoofd. En hij bouwt regelmatig een muur om zich heen.

Even opgesomd wat er allemaal gaande is:

Hij wil me dolgraag zien laat 'ie vaak weten. Maar: Dagen om af te spreken komt hij zelf niet mee.

Hij zegt dat 'ie me leuk vind.

Maar: Hij praat nauwelijks met me, maar stuurt wel regelmatig een hartjes emoticon o.i.d. om me te laten weten dat 'ie aan me denkt.

Als ik bij hem ben is het erg gezellig en praat 'ie honderduit.

Maar: Via WhatsApp hoor ik vrijwel niks terwijl ik dan wel zie dat 'ie online is.

Ook heb ik vaak gevraagd wat er aan de hand is, en heb ik hem uitgelegd dat ik dit erg moeilijk vind omdat dit mij ook onzeker maakt. Maar dan krijgt hij het gevoel dat 'ie niks goed kan doen en dan bouwt 'ie weer een muur om zich heen.

Terwijl ik er zo graag voor hem wil zijn en er met hem uit wil komen..

Heeft iemand ervaring met dit soort dingen?

Ik weet namelijk niet meer goed wat ik moet doen.

Ik hoor het graag.
Leeftijd?

Misschien kan hij nu gewoon geen extra "verantwoording" gebruiken. Rekening houden met zichzelf is misschien al teveel/genoeg. En om dan ook rekening te moeten houden met een ander valt hem misschien wel zwaar. Bang dat hij misschien niet aan je verwachtingen kan voldoen...
Ppff beter begin je hier niet aan, nu al zo veel issues..
Wat je moet doen?

Hem laten gaan en zeker niet denken dat je hem kunt helpen.
Iemand die met zichzelf in de knoop zit heeft niet echt plek voor een ander, en de dingen die daarbij komen kijken.

Als je het wel wilt doorzetten moet je je bedenken dat die jongen veel tijd en ruimte nodig heeft om zijn dingen te 'ordenen', en dan pas tijd voor jou heeft.
Je hebt hem pas 4x gezien en nu al dit "gedoe"?
quote:Isabonita schreef op 07 maart 2017 @ 18:09:

Leeftijd?

Misschien kan hij nu gewoon geen extra "verantwoording" gebruiken. Rekening houden met zichzelf is misschien al teveel/genoeg. En om dan ook rekening te moeten houden met een ander valt hem misschien wel zwaar. Bang dat hij misschien niet aan je verwachtingen kan voldoen...28 ;)
quote:Corona67 schreef op 07 maart 2017 @ 18:44:

Je hebt hem pas 4x gezien en nu al dit "gedoe"?Ja.. Wat je wel niet over hebt voor iemand met wie je een bepaalde connectie voelt
Heb jijzelf ook issues?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Iemand van 28 is geen jongen meer maar een man. Ik neem aan dat als jij ook van rond deze leeftijd bent wel wat meer wil dan flikflooien. Dan is deze man niets voor jou. Die is met 30 jaar nog bezig met zijn issues en met 35 jaar ook.
Die bijzondere connectie zit vooral in je hoofd..
Eerlijk? Ik zou er niet aan beginnen. Misschien voel je nu vanuit een soort misplaatst gevoel om "er te zijn" voor hem een bepaalde connectie, maar een relatie kan alleen iets worden als beide partners gelijkwaardig in hun schoenen staan en niet als de één een soort hulpverlener (of de altijd maar weer begripvolle partij) voor de ander moet zijn.

Ik zou hem veel sterkte wensen met al zijn issues, maar niettemin voor jezelf kiezen. Jij verdient iemand die er voor JOU is als het nodig is, die JOU aanvult en JOU geborgenheid geeft, niet iemand die nog nauwelijks met de dingen in zijn eigen leven kan dealen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik zou het ook zo laten. Ik denk niet dat deze man klaar is voor een relatie.
Hè leuk een projectje.
Samenvatting: Hij heeft ruimte nodig (heel begrijpelijk, dat maakt jou onzeker en als je dat uit, bouwt hij nog meer een muur.

Klinkt niet als een goed recept hè? ik denk dat jullie beiden even genoeg met jezelf te schaften hebben. Als hij druk bezig is de shit in zijn hoofd op te ruimen, kan hij daar niet jouw problemen bij gebruiken. En vice versa.

Na 4 x afspreken kun je het nog "makkelijk" afbreken gelukkig.
Ik heb een soort gelijke situatie, alleen zijn wij als vrienden begonnen, de connectie tussen ons was alleen zo sterk dat na 3 maanden er tegen "vechten" we hebben toegegeven..

Nu zitten we dus zwevend, gevoelens voor elkaar maar hij is nog niet klaar voor een relatie, hij heeft nog veel dingen te verwerken en kan mij daarom niet toe laten.

Omdat we vrienden zijn, (gezamenlijke groep) zien we elkaar regelmatig, en we slapen ook wel eens bij elkaar. Maar ik probeer met beideen benen op de grond te blijven, hoe lastig ook.

probeer het eens niet van jouw kant te laten komen, en kijken wat hij dan doet.. als die connectie echt zo sterk is, dan zoekt die echt wel contact
quote:pejeka schreef op 07 maart 2017 @ 19:42:

Eerlijk? Ik zou er niet aan beginnen. Misschien voel je nu vanuit een soort misplaatst gevoel om "er te zijn" voor hem een bepaalde connectie, maar een relatie kan alleen iets worden als beide partners gelijkwaardig in hun schoenen staan en niet als de één een soort hulpverlener (of de altijd maar weer begripvolle partij) voor de ander moet zijn.

Ik zou hem veel sterkte wensen met al zijn issues, maar niettemin voor jezelf kiezen. Jij verdient iemand die er voor JOU is als het nodig is, die JOU aanvult en JOU geborgenheid geeft, niet iemand die nog nauwelijks met de dingen in zijn eigen leven kan dealen.

Dit.

Het klinkt alsof het een soort van hulpverlener/patient relatie gaat worden anders. En geen partner/partner relatie
quote:polydox schreef op 07 maart 2017 @ 20:22:

Hè leuk een projectje.

Dit

Veel voldoening gewenst
Waarom zit deze man met z'n issues nu eigenlijk op Tinder?

Zoekt hij een serieuze relatie of zoekt hij makkelijke seks?
Bedankt voor de reacties! Hier heb ik echt wat aan!!

X
quote:sinnombre schreef op 08 maart 2017 @ 07:13:

Waarom zit deze man met z'n issues nu eigenlijk op Tinder?

Zoekt hij een serieuze relatie of zoekt hij makkelijke seks?

Hij zat al bijna nooit op Tinder, bijna meteen nadat we elkaar spraken had 'ie Tinder van z'n telefoon gegooid. Dat zegt ook wel weer iets.

Maarja die issues, da's een ander pakkie an.
quote:Defnii schreef op 08 maart 2017 @ 08:02:

[...]

Hij zat al bijna nooit op Tinder, bijna meteen nadat we elkaar spraken had 'ie Tinder van z'n telefoon gegooid. Dat zegt ook wel weer iets.

Maarja die issues, da's een ander pakkie an.Maar waarom zat ie überhaupt op Tinder? Voor een relatie waar hij zegt niet klaar voor te zijn, of voor de seks en verder niet teveel gedoe anders bouwt ie een muur om zich heen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven