Gouden Huwelijk

08-09-2011 15:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een interview ben ik op zoek naar echtparen die op korte termijn hun gouden bruiloft vieren. (50 jaar getrouwd zijn)

Bent u zelf, of kent u iemand die binnenkort 50 jaar samen is, en lijkt het u leuk uw levensverhaal te delen en voorzien van prachtig beeldmateriaal terug te zien, stuur dan alstublieft een email naar hetgoudenhuwelijk@gmail.com

Ook als dit u een leuke verassing voor uw ouders of vrienden lijkt, vraag ik u vooral te reageren.

Bij voorbaat dank,

Hans
En wat ga jij dan met die verhalen doen, Hans? Want dit is wel een heel vaag oproepje.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
fappen.
Hoort dit niet op het prikbord?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:Claudia2010 schreef op 08 september 2011 @ 15:39:

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.Ik ben op zoek naar gouden echtparen om hun levensverhaal te vertellen. ik noem liever nog niet met naam en toenaam waar dit gepubliceerd gaat worden omdat ik niet wil dat anderen hetzelfde doen en ik voor niets bezig ben. wanneer ik eenmaal in contact ben met mensen die geinteresseerd zijn zal ik meteen uit de doeken doen waar het voor is.
Je denkt dat anderen er dan met je superoriginele idee vandoor gaan?
Ga in therapie!
Mijn opa en oma zijn 3 weken geleden 50 jaar getrouwd. Ik zal t ze vragen of ze er iets over kwijt willen.
quote:hans123 schreef op 08 september 2011 @ 16:45:

Ik ben op zoek naar gouden echtparen om hun levensverhaal te vertellen. ik noem liever nog niet met naam en toenaam waar dit gepubliceerd gaat worden omdat ik niet wil dat anderen hetzelfde doen en ik voor niets bezig ben. wanneer ik eenmaal in contact ben met mensen die geinteresseerd zijn zal ik meteen uit de doeken doen waar het voor is.

En jij denkt werkelijk dat er nu hordes mensen op zo'n vage oproep gaan reageren??

Think again!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Eigenlijk heeft Hans nog geen uitgever voor zijn artikel gevonden.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven