groeien we uitelkaar??

02-08-2009 16:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden, ik ben nu voor het eerst op deze site en heb al hele boeiende verhalen gelezen. Ik wil graag ook mijn verhaal kwijt.

Als 1,5 jaar heb ik een vriendje, onze relatie was erg leuk en we houden zoveel van elkaar, we waren elke dag samen en vonden dat helemaal niet erg. Mijn vriend en ik gingen nog wel met onze vrienden om maar niet meer zoals vroeger. Hierdoor raakte ik mijn beste vriendinnen kwijt en hij zijn beste vrienden. Op een geven moment waren allebei mijn ouders in het ziekenhuis beland, hij kwam bij mij wonen en wij runden het huishouden, we deden ons best en alles ging goed. We zijn een goed team, maar het was een pittige tijd. Een paar maanden geleden ging hij weer thuis wonen, sinds toen heb ik hem steeds minder gezien, hij was vaker bij zijn vrienden en als die daar is had hij geen tijd om met mij te praten. Ook zei hij niet meer zovaak lieve dingen tegen mij, hier irriteerde ik mij aan en we kregen vaker ruzie, bij elke ruzie liep ik boos weg ( wat ik heel stom en kinderachtig van mezelf vind ) maar toch was het het geval.

Een week geleden kregen we weer ruzie en deze keer liep die niet achter me aan toen ik wegliep maar hij ging zelf ook weg, ik voelde me in de steek gelaten ( ik weet dat ik zelf wegloop en dat het eigenlijk mijn eigen schuld is ) maar ik voelde me zo verraden en ik dacht dat hij niet meer van me hield.

Die avond belde hij mij op om te vertellen dat alles goed zou komen en dat ik me geen zorgen moest maken, ik ging hier van uit maar dit ging heel anders. De volgende dag moest hij werken zei die tegen mij, en vertelde mij ook dood leuk dat hij op zn werk was, ik vertrouwde het niet helemaal en belde zn werk op en ze zeiden dat hij niet was gekomen, hij was namelijk bij zn vrienden kwam ik later achter. Sins dien wilt hij rust en weet niet wat die wilt. Ik moest hem rust geven, wat ik zo moeilijk vond/vindt. En dan zei die elke dag iets anders, dan belde hij mij op en zei sorry onze wegen gaan scheiden, en ik moest zoveel huilen maar dat deed hem niet zoveel. De volgende dag belde hij mij op met, sorry ik ben zo dom geweest en ik wil je weer terug, dit heeft hij 5 dagen gedaan, elke dag iets anders zeggen. Uiteindelijk was ik kapot en zei gisteren dat het echt over was omdat ik het niet meer kon. Toen heeft hij me heel vaak gebeld om iets af te spreken telkens wilde ik niet maar uiteindelijk ben ik gegaan.

Het was erg leuk om hem te zien, alleen hij vertelde dat hij het niet leuk vond om zo vaak ruzie te hebben en dat hij rust wilde, hij wilt helemaal opnieuw beginnen met mij en mij maar 1 x per week zien om mee te beginnen, ik heb hier zon moeite mee, omdat ik hem vroeger elke dag zag en nu is hij bijna elke dag met zn vrienden.

Ik ben bang dat we uitelkaar gaan groeien als we elkaar maar 1 x per week zien.

Misschien stel ik me aan, maar ik zit hier mee! Ik heb het gevoel dat hij liever met zn vrienden. Wat eigenlijk logisch is op die leefttijd (19) maar omdat wij zoveel hebben meegemaakt, maak ik me daar zorgen over.

Ik hoop dat jullie je mening hier over willen vertellen, ik ben heel eerlijk geweest en zou willen weten hoe anderen erover denken.

Alvast bedankt.

Groetjes
ik zou ermee kappen.
En waarom?
Oef, soms heeft een jongen gewoon behoefte aan een beetje ruimte en tijd voor zichzelf. Je geeft aan dat jullie laatst "weer" ruzie kregen. Waarschijnlijk wil hij gewoon even rust aan zijn hoofd en vindt hij die bij zijn vrienden. Als je vaak ruzie hebt, gaat dat je namelijk niet in de koude kleren zitten!

Als je hem de rust geeft waar hij om vraagt, zullen jullie vanzelf wel weer naar elkaar toe groeien. Dan is het lekker ontspannen en weer leuk met elkaar en dan wil hij vanzelf vast wel meer afspreken!

Ik zou hem niet teveel op de huid zitten en gewoon mijn eigen dingen doen, dan komt het vast wel goed.
Heb jij het eigenlijk al weer bijgelegd met je beste vriendinnen ?

Jullie zijn inderdaad nog jong .....te jong om een getrouwd stelletje te spelen , nooit meer uit te gaan en je vrienden en vriendinnen niet meer te zien . Waar jullie dan weer wél te oud voor zijn is om weg te lopen als je helemaal niet weg wíl .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou hier ook mee kappen. Je hangt veel te veel aan die man en het is tijd om je eigen leven weer op poten te krijgen.

Een leuke relatie hebben, een goed team zijn en elkaar steunen door dik en dun kan alleen maar als de rest van je leven ook doorgaat. Anders bots je vroeg of laat kei-hard op het gemis van de andere dingen in je leven en dat lijkt bij hem gebeurd te zijn.

Jullie waren noodgedwongen samen en hij had hier andere verwachtingen van dan jij had. En nu kun jij je wel aan het lijntje laten houden (eigen verantwoordelijkheid), maar dat moet je niet willen.
Je hangt idd aan hem.....herken dat van mij vroeger....vriendje was mijn alles...maar je doet wel ergveel om zijn aandacht te trekken...bij hem weg lopen (en dan ben je teleurgesteld als hij je niet achterna loopt)...je huilt veel (en dan ben je teleurgesteld omdat het hem niks doet).

Het grappige is...je bent echt een mini ikke....toen was ik een jaar of 21 en het was mijn eerste vriendje vanaf mijn 16de. Ik verstikte hem met mijn gedrag. We waren ook uitelekaar gegroeid....veel te jong....ben nu 42 en al 18 jaar ontzettend gelukkig en veel wijzer met mijn hubbie!!!

Suc 6 meis.....
waarom?

jullie hebben veel ruzie de laatste tijd, jij hangt een beetje aan hem, hij gaat je een beetje uit de weg en besteedt weer meer aandacht aan zijn vrienden, wat jij niet zo leuk vind. Het is allemaal gedoe in de relatie, en dat op zo'n jonge leeftijd. En hij wil je nog maar 1 keer in de week zien. Bij mij is het altijd graag of niet; ik zou gewoon van mijn leven genieten en dit in me opnemen als een mooie herinnering en goede ervaring
je bent nog jong, dit soort moeilijk gedoe in relaties, daar heb je je hele leven nog voor. Geniet nu
Lieve meiden!

bedankt voor jullie tips!

Ik heb hier echt iets aan!

Groetjes
Hallo Watermann,

Ik denk dat de belangrijkste vraag is of jij nog met hem verder wilt. Zo ja dan lijkt me het voorstel van je vriend nog niet eens zo gek al snap ik dat het voor je moeilijk is om hem ineens nog maar zo weinig te zien. Jullie zagen elkaar wel erg veel natuurlijk en ik begrijp wel dat je vriend meer tijd voor zijn vrienden wilt. Zorg dan voor afleiding voor jezelf dus.

Heb je hier geen zin in, zie je hier geen heil in? Dan kun je het beste nu kappen lijkt me.

Succes!
Watermann,misschien wordt het tijd dat jij de contacten met je vriendinnen ook weer een beetje hersteld en met hen weer leuke dingen gaat doen.

Echt meid je hangt teveel aan deze jongen en dat is niet gezond.
De laatste tijd doe ik heel veel dingen met mijn vriendinnen en die hebben me gelukkig terug genomen.. ik heb hele lieve vriendinnen.

Ik heb contact gehad met mijn vriend, en het voelt niet hetzelfde na deze ruzie. Hij zegt wel sorry dat hij mij heeft pijn gedaan en zegt wel ik hou van je, maar ik voel dat het niet zoals vroeger is. Als hij vroeger ik hou van je zei was dat zo gemeend en liefdevol het voelt nu anders.

Ten tweede snap ik niet dat je elkaar zo lang met rust moet laten als je ruzie hebt gehad, en dan wel zeggen dat hij van me houd. Als ik van iemand hou wil ik daar vaak bij zijn en al onze problemen samen oplossen. Ik heb me de afgelopen weken zo alleen gevoeld. En ik ben echt heel moe en eigenlijk op.

Eergisteren wilde hij eindelijk met mij afspreken om te praten, we zijn maar een half uurtje bij elkaar geweest en daarna reed hij zonder te vragen wat ik wou naar mijn huis (om mij af te zetten), en daarna is hij naar zijn vrienden gegaan, alsof hij die niet elke dag ziet. Ik denk man je relatie staat op t spel! Je bent elke dag bij je vrienden geweest, neem nou eenn keer de tijd voor mij!!!

Dames als ik het allemaal opschrijf zie ik hoeveel negatief ik eigenlijk over hem praat. Ik heb zo mn twijfels maar ik hou van hem en toen we eergisteren bij elkaar waren was het erg leuk, we liepen bij het strand, hij gooide me in het zand en we hebben gezoend heel romantisch maar dan snap ik niet hoezo hij zsm weg wil.

ik weet het gewoon niet meer, mijn vriendin heeft mij geadviseerd om een brief naar hem te schrijven, (die hij dan naar mij schrijft) met allemaal open stukjes die hij mag invullen zodat het hem een beetje aan het denken zet.

Dit is het laatste wat ik doe, ook heb ik met hem afgesproken woensdag en dan zal ik ook even goed met hem praten.

Ik vind het zo fijn dat jullie rageren!

Bedankt daarvoor!
begrijp ik het nou goed en ga je een quiz voor hem maken?
Als je nog zo jong bent en nog maar zo kort een relatie hebt hoor je te genieten van elkaar. Jullie hebben zoveel problemen dat ik me afvraag of je de relatie wel in stand moet houden.
Alsof het normaal is problemen in je relatie te hebben als je niet meer zo jong bent...

Hij is duidelijk in de war. Als je hem niet met rust laat, gaat ie je zeker niet missen. Dat is mijn advies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven