Groot leeftijdsverschil noodzakelijk?

24-10-2020 17:14 132 berichten
Ik merk dat ik (kledingmaat 46) toch vooral aandacht krijg van 50+ mannen. Ik ben zelf 22 en mannen van 25-35 die ik het aantrekkelijkst vind hebben doorgaans geen interesse in mij.

Ik kom uit een vervelende relatie van 4 jaar (alweer even beëindigd hoor) met een man van nu 59 die mij ook mishandeld heeft, wil er verder niet te veel over kwijt. In een volgende relatie (als ik eraan toe ben) zou ik het liefst iemand hebben die wat meer van mijn leeftijd is.

Maar het lijkt wel alsof dat door mijn figuur (en ben ook qua gezicht niet knap al zeggen mensen als troostprijs van wel) niet mogelijk is. Mannen van 25-35 die op dikkere meiden vallen lijken wel vaak rare gasten, met een fetish ofzo.

Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
24-10-2020 22:13
Verbaast me niks. Het las als een gefrustreerde in incel met te veel fantasie.

IK hoop het maar.
Later is nu
Ik hoorde deze week op de radio dat het opvallend "druk" was met mannen boven de 45 op dating apps tegenwoordig. Dat dat voornamelijk de mensen zijn die actief gebruik maken van dat soort apps.

Kans is dus groot dat het niets met je maat te maken heeft, maar er vooral mee te maken heeft dat deze types gewoonweg een stuk actiever zijn.

Misschien is het sowieso fijn om na een lange relatie waarin je slecht behandeld bent om eerst aan jezelf te werken, anders beland je weer in een zelfde situatie waarin je jezelf slecht laat behandelen. Je verdient heel veel beter dan dat, maar heb het idee dat je dat zelf nog niet helemaal inziet.
Maar als TS een troll is, waren die NAW-gegevens van die enge man op werk dan ook nep?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die oudere mannen je onzekerheid zien en daarom denken dat ze wel een kans maken. Werk aan je zelfvertrouwen.
vivautrecht85 schreef:
25-10-2020 23:51
Maar als TS een troll is, waren die NAW-gegevens van die enge man op werk dan ook nep?
Dat is ie gewoon zelf.

De enge oude Creep met een fantasie over jonge hulpeloze vrouwen.
Pergamon schreef:
24-10-2020 17:22
Moet je nou kijken wat een leuke meid:

https://www.google.com/search?q=Kate+Wa ... 40&bih=737

Is echt geen uitzondering hoor.
Die is niet dik, die is lekker.
Alle reacties Link kopieren
nd04a schreef:
24-10-2020 17:26
Hij was 54 en ik 17 toen we elkaar ontmoetten ja. Mijn ouders vonden het prima en mijn moeder zelfs mooi.
Beetje vreemd.
Denk dat je maar beter even alleen kan zijn en wat meer leert wat je waard bent, in plaats van de ietwat aparte norm van je moeder aanhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven