grrrr kerels :s

22-12-2010 08:42 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,

alvast sorry, maar ik ga jullie even als mijn klaagmuurtje gebruiken.

afgelopen nacht bleef onze mezemans maar huilen (hij is pas een weekje oud) dus ik hem de hele tijd proberen te troosten en lekker bij mij neergelegd zodat hij (en ik) mss in slaap viel. helaas. om half zes was ik zo kapot , en mezemans dubbel zo wakker, dat ik mijn lief vroeg of hij mss het flesje wilde geven zodat ik even een kwartiertje kon dutten. nou kreeg me toch een reactie, ja hij moest toch zo op en werken dus waar
Tjah, jonge moeders zijn veeleisend omdat ze zelf de lat ook zo hoog leggen. Je moet ook even ervaren dat het allemaal wel losloopt al gaat niet alles perfect. Je leert met de dag bij, en daar kijk je dan over een jaar of tien heel trots op terug. Als ik bedenk hoeveel onzin ik mezelf oplegde omdat ik dacht 'dat 't zo hoorde' of dat anderen dat goed zouden vinden, of dat 't een regelrechte rampzalige afloop zou krijgen anders: pfffffffffffffffff. Daar kan ik nu mezelf heel hard om uitlachen.... En tjah, irritaties over wie wat doen in 't huishouden, die komen en die gaan. Dat hoort d'r wat mij betreft een beetje bij.

Oh jah, je kind voeden zie ik niet als onnodig hoor, en dat deed ik helemaal voor 't kind en niet voor wat anders *grijns*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven