Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Alle reacties Link kopieren
Ach ik snap haar wel.
Het is de vader van dr kind ze blijft er een zwak voor houden..
Dan in vakantie sferen, stijgt het sommige vrouwen gewoon naar hun hoofd en dan gaan ze raar doen (zie Bridget).
Ze zijn echter niet voor niks uit elkaar gegaan dus al komen ze weer bij elkaar, zal het toch geen lang leven behelzen vrees ik.
Jammer, want ze leek zo evenwichtig en goed bezig (voor zover je dat kan beoordelen via social media).
Alle reacties Link kopieren
Dansenaanzee schreef:
15-02-2020 11:38
Ach ik snap haar wel.
Het is de vader van dr kind ze blijft er een zwak voor houden..
Dan in vakantie sferen, stijgt het sommige vrouwen gewoon naar hun hoofd en dan gaan ze raar doen (zie Bridget).
Ze zijn echter niet voor niks uit elkaar gegaan dus al komen ze weer bij elkaar, zal het toch geen lang leven behelzen vrees ik.
Jammer, want ze leek zo evenwichtig en goed bezig (voor zover je dat kan beoordelen via social media).
Dat is ze ook maar denk dat het verdriet en boosheid wel in haar sluimerde, en nu heeft ze even de kans om uit te halen en dat doet ze dan ook op haar manier.

Slecht idee om die kleuter terug te nemen want die is ook zo weer weg. Maar denk dat Brigdet en Andre eindelijk hun roze bril afzetten en misschien weer normaal gaan doen?
Het hele prille en euforische is weg na 3 maanden en dan wordt alles normaler. Vaak is 3 maanden een kantelpunt: stoppen of doorgaan? En op dit punt zal Dre na zijn gaan denken. Is dit beter dan wat ik had? Was het de moeite waard? En daar maakt Mo gebruik van denk ik.
Julus schreef:
15-02-2020 11:58
Het hele prille en euforische is weg na 3 maanden en dan wordt alles normaler. Vaak is 3 maanden een kantelpunt: stoppen of doorgaan? En op dit punt zal Dre na zijn gaan denken. Is dit beter dan wat ik had? Was het de moeite waard? En daar maakt Mo gebruik van denk ik.
Dat ze hem überhaupt nog terug zou willen na dit alles zou ik echt onvoorstelbaar vinden, dan heb je weinig eigenwaarde in mijn optiek.
Ik vind het vooral jammer dat ze ergens toch niet het sterke voorbeeld blijkt te zijn , waar half Nederland haar voor uit leek te roepen .
Denk alleen niet dat dit voor André is.
Misschien is het iemand al opgevallen maar zag dat André 9 uur geleden een foto van kleine André plaatste op Insta en je ziet duidelijk de arm van grote André. Monique heeft 20 minuten geleden nog een foto gepost met kleine André op Curaçao.

Bridget heeft een foto van haar zoon geplaatst gisteren vanuit Amsterdam en vandaag een foto met als titel Charlies Angels en het lijkt er niet op dat deze gemaakt is op Curaçao gezien de kleding. Ze kijkt ook niet al te vrolijk.

Zit Andre nog op Curaçao met Monique en kleine André en was Monique daarom gisteren zo bijzonder met haar foto’s?
Alle reacties Link kopieren
Ik meen dat Andre gisteren ofzo een foto vanuit de sportschool in Amsterdam heeft gepost.
Jojanneke12 schreef:
15-02-2020 21:57
Misschien is het iemand al opgevallen maar zag dat André 9 uur geleden een foto van kleine André plaatste op Insta en je ziet duidelijk de arm van grote André. Monique heeft 20 minuten geleden nog een foto gepost met kleine André op Curaçao.

Bridget heeft een foto van haar zoon geplaatst gisteren vanuit Amsterdam en vandaag een foto met als titel Charlies Angels en het lijkt er niet op dat deze gemaakt is op Curaçao gezien de kleding. Ze kijkt ook niet al te vrolijk.

Zit Andre nog op Curaçao met Monique en kleine André en was Monique daarom gisteren zo bijzonder met haar foto’s?
Je kunt ook oude foto’s plaatsen hé,
Gisteren was André al weer aan het trainen in Nederland avond er voor zelfs bios geloof ik.
Bridget kijkt gewoon normaal hoor zie er niks raars aan .
anoniem_642d224ec8888 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 22:20
0.35% gewijzigd
GinnyJones schreef:
15-02-2020 14:25
Dat ze hem überhaupt nog terug zou willen na dit alles zou ik echt onvoorstelbaar vinden, dan heb je weinig eigenwaarde in mijn optiek.
Misschien wel uit wraak, als ze hem al terug neemt wil dat niet zeggen dat het voor lang is he dat kan makkelijk gewoon een dikke vinger naar B zijn en daarna dat ze A na een paar dagen zelf ff dumpt.
Yildizlar schreef:
15-02-2020 22:06
Je kunt ook oude foto’s plaatsen hé,
Gisteren was André al weer aan het trainen in Nederland avond er voor zelfs film geloof ik.
Bridget kijkt gewoon normaal hoor zie er niks raars aan .
Hé?
Jojanneke12 schreef:
15-02-2020 22:18
Hé?
Jij zegt dat hij 9 uur geleden een foto plaatste die gemaakt was op Curaçao die kan dus eerder gemaakt zijn en nu pas geplaatst . Hij was gisteren of eergisteren al in Nederland .
Zo duidelijker ?
Alle reacties Link kopieren
Klopt hij is in NL.

Wat me wel opvalt is dat hij al tijden geen foto van B. of hen samen gepost heeft. Ook niet tijdens Curaçao.
B. nu ook al dagen niks meer van hem. Had ik toch wel van dr verwacht op Valentijnsdag ;-)
Dus. Dre en Mo posten alleen foto's van zichzelf met kleine Dre en ook nog op dezelfde dag. En B een foto met haar zoon. Niks linkt dus naar Dre en B.
dus Be ging even twee dagen naar curacao voor een onderonsje met Dre die een onderonsje had met Mo.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-02-2020 00:08
dus Be ging even twee dagen naar curacao voor een onderonsje met Dre die een onderonsje had met Mo.
Zij liever dan ik. Wat een takken end. Dat moet wel echte liefde zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
16-02-2020 00:08
dus Be ging even twee dagen naar curacao voor een onderonsje met Dre die een onderonsje had met Mo.
Be mocht er van Mo niet bij zijn. Ze wilde Be waarschijnlijk niet in de buurt van hun zoontje. En dus bleef Be alleen achter bij het hotel, terwijl André ging optreden.
Be was niet gewenst daar.
lila01 schreef:
16-02-2020 00:36
Be mocht er van Mo niet bij zijn. Ze wilde Be waarschijnlijk niet in de buurt van hun zoontje. En dus bleef Be alleen achter bij het hotel, terwijl André ging optreden.
Be was niet gewenst daar.
gezellig
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
15-02-2020 14:25
Dat ze hem überhaupt nog terug zou willen na dit alles zou ik echt onvoorstelbaar vinden, dan heb je weinig eigenwaarde in mijn optiek.
Daar kan ik mij ook niet zo veel bij voorstellen. Juist omdat het zo publiek was en nogal gênant. Überhaupt zou ik niet zo graag naast André wakker worden geloof ik. Dat gezegd hebbende: dat je ergens als ouders graag bij elkaar wil blijven (ondanks de Brazes affaire) snap ik toch ergens weer wel...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
16-02-2020 00:36
Be mocht er van Mo niet bij zijn. Ze wilde Be waarschijnlijk niet in de buurt van hun zoontje. En dus bleef Be alleen achter bij het hotel, terwijl André ging optreden.
Be was niet gewenst daar.
Bron?
En als het waar is: leuk als je net afgereisd bent... Curaçao is toch een rot eind trappen met de brommer :-?
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
10-02-2020 10:56
Door de druk die Bridget op Andre heeft uitgeoefend zou het nieuws over het einde van zijn relatie met Monique zo lelijk naar buiten zijn gekomen. Elke keer op instagram berichten zetten over hoe gelukkig ze wel zijn terwijl je weet dat alles wordt opgepikt door de media en je Monique ongetwijfeld kwetst terwijl zij haar verdriet nog aan het verwerken is. En dan nu weer moeten opduiken op Curaçao terwijl Monique daar vakantie viert. Waarom gedraagt Bridget zich zo? Gewoon dommigheid of is ze onzeker over Andre? Of is ze gewoon een ontzettende trut?
En waar blijft Andre in dit verhaal?? Lekker makkelijk om alles op Bridget af te schuiven. Monique had ook gewoon naar Ibiza of Dubai kunnen gaan he.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Is ze al zwanger? (O) (O)
.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
13-02-2020 13:03
Hans Klok heeft keihard uitgehaald naar Bridget Maasland.

In de nieuwe editie van het weekblad Weekend vertelt Hans Klok over zijn ernstig zieke assistente Nathalie, die momenteel vecht tegen kanker. Nathalie, getrouwd met de ex-man van Bridget Maasland, is keihard aan het strijden voor haar leven zodat ze haar zesjarige dochter Kate en 11-jarige stiefzoon Mees, de zoon van haar man Pepijn en Bridget Maasland, kan zien opgroeien. Hans wil niet veel kwijt over Bridget omdat de illusionist wil voorkomen dat hij zijn band met de presentatrice nog slechter maakt. Wel verwijt hij Bridget dat zij nooit enige belangstelling heeft getoond naar de vrouw die een belangrijke rol speelt in het leven van haar zoon. “Bridget heeft alleen nooit enig medeleven met Nathalie getoond, en dat vind ik niet kunnen”, aldus de illusionist.

De relatie van haar ex-man Pepijn en Nathalie is volgens Hans altijd een pijnlijk iets geweest voor Bridget. Ondanks dat zij elkaar pas ontmoet zouden hebben nadat Bridget en Pepijn uit elkaar waren. Hans vindt dat, in deze situatie, zoiets aan de kant moet kunnen worden gezet. “maar als iemand de helft van de tijd voor je kind zorgt en diegene krijgt het slechte nieuws dat geen arts meer wat voor haar kan doen, dan moet je toch kunnen zeggen: en nu is het klaar.”




:| jeetje
Pffft Ome Hans de mislukte goochelaar wil ook even zijn mening ventileren. Het zou Bridget sieren als ze belangstelling had getoond, maar zij heeft de keuze gemaakt dat niet te doen, en dat mag, en wat Hans met zijn wapperende haartjes vind is niet interssant.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Iemand shownieuws gezien? André is gespot terwijl hij spullen bij bridget kwam ophalen :roll:
Alle reacties Link kopieren
Hier is de link:

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... it-elkaar/
lila01 schreef:
17-02-2020 00:05
Hier is de link:

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... it-elkaar/
Tja..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven