Hallo? Contact?

29-02-2012 10:48 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee.

Graag zou ik jullie wat voor willen leggen.

Hierbij mijn “probleem” . Ik heb vorig jaar december een erg leuk jongen leren kennen. In het begin liepen we een beetje hard van stapel. In de zin van elke dag, de hele dag door, elkaar berichtjes sturen en elkaar heel veel zien. Het is zelfs één keer zo geweest dat hij nadat hij bij mij was geweest, thuis is aangekomen en 10 minuten later weer in de trein is gestapt om naar mij toe te komen.

Nu laat hij steeds minder van zich horen. Ik snap wel dat je niet maanden lang achter elkaar berichtjes naar elkaar kan sturen. Maar ik merk dat het steeds minder van hem uit komt.

Nu is vorige week dinsdag zijn telefoon kapot gegaan, waardoor we niet meer kunnen appen of bellen. Woensdag is hij nog bij mij langs geweest en is de volgende avond weer naar huis gegaan. Hij zei tegen mij: “Ik probeer je snel te bellen, misschien dit weekend, dan kunnen we afspreken.” Nu het rare; ik heb tot nu toe niks meer gehoord. Geen belletje, geen berichtje o.i.d.

Nu snap ik dat zijn telefoon kapot is, maar hij kan toch wel iets laten horen? Toen hij vorige week woensdag naar mij toe kwam, heeft hij mij ook met het nummer van zijn tante kunnen bellen. Dus ik snap niet waarom dat nu niet kan?

Ik kan vrij onzeker zijn, vooral in het begin Daadoor denk ik direct: het is over, hij wil me niet meer. Wat vinden jullie? Is het normaal dat iemand bijna een week even niks laat horen? of is hij er gewoon klaar mee?
Géééén idee..... Toch wel erg lastig als je de man in kwestie niet kent.... :D Ik vind het zelf niet schokkend om een week nix te horen als je weet dat gsm stuk is, maar het kán idd betekenen dat hij niet meer zo geinteresseerd is. Is er geen ander nummer waar je hem kan bereiken? Of nog beter; eens bij hem langs gaan?
Geen advies, want zit een beetje dezelfde situatie. Ook mijn lover neemt nu wat meer afstand, hij komt niet met voorstellen om wat te doen, en we appen en bellen minder, maar zeker nog wel een paar keer per dag. Wij hebben uitgesproken dat wij een koppel zijn, ik word al onzeker als ik geen goedemorgen sms van hem krijg. Web week lang niks laten horen klinkt niet best, ik zou het niet kunnen. Maar een vriendin van mij is met iemand 3 maanden aan het daten en hij kan ook soms een week niks van zich laten horen en genoeg hebben aan 1 afspraakje per 2 weken ...iedereen gaat er anders mee om
Het lijkt me in elk geval niet dat zijn telefoon de enige reden waarom hij niets laat horen. Als hij zou willen bellen, zou hij wel bellen. Ik zou het een beetje afwachten.
Ga in therapie!
En waarom stuur je hem zelf geen kaartje of mail om te vragen hoe het met hem gaat?
heb je geen email dan?
Ja, ik heb dus het nummer van zijn tante, omdat hij mij vanaf dat nummer gebeld heeft, maar om haar nu te gaan bellen, vind ik ook een beetje te veel van het goede. Ik heb inderdaad het gevoel dat zijn intresse een beetje weg is. Anders doe je wel iets meer moeite denk ik. Maar ik word er gek van. @Amaury: hier hetzelfde wat betreft de goeiemorgen sms.

De eerste maanden elke ochtend, nu al een paar weken niet meer, wordt ik ook behoorlijk onrustig van.

Ik wacht nog maar even af.
Ik gooi hem er nog maar eens in: er kan van alles aan de hand zijn.
nee zijn email adres heb ik dus niet, beetje raar misschien, maar we hebben eigenlijk nooit reden gehad om onze e-mailadressen uit te wisselen. Een kaartje is wel een goed idee. Had ik zelf nog niet aan gedacht. dank je.
Ik denk dat die kapotte telefoon een smoes is.
Ja ook al aan gedacht, maar dat betekent dat hij een nieuw nummer heeft genomen... zou wel een beetje overdreven zijn.
Geen mail-adres? Raar. Ook geen facebook-hyves of iets?
Voor mij heel duidelijk....deze man heeft geen belangstelling.
Nani, herkenbaar. In de 6 weken van onze kennismaking en 4 weken van daten kreeg ik altijd rond een uur of 8,9 een goeiemorgen sms en meestal ook een welterusten.

Vandaag kreeg ik alleen maar een smiley rond het middaguur. Wij appen elke dag, alleen nu wat minder. Wat mij stoort is dat hij amper belt of met voorstellen komt om af te spreken ok wij zagen elkaar dagelijks aan het begin, en van de week zei hij dat hij mij 3 keer per week wil zien (we zijn beiden druk) maar ja, hij spreekt niks af ben benieuwd of hij me dit weekend wil zien ....
Kapotte telefoon = smoes, net als die vage beloftes, brrr.. been there, got them as well (toen ik nog jong en naief was en het gekalk op de muur nog niet gezien had).

Genoeg andere mogelijkheden om je grote liefde te bereiken als je dat ECHT wilt.

Het lijkt erop dat deze jongeman zijn interesse aan het verliezen is.
In dit tijdperk iemand die normaal gesproken de hele dag door appt en nu al een week geen toestel van iemand heeft geleend of een nieuwe heeft gekocht? Ammehoela! Zelfs in de oude Nokia 3310 van zijn vriend/vader/oom/broer/zus/nicht/etc. past gewoon zijn (niet kapotte) SIM-kaart. Kan hij smssen of bellen.
misschien heeft hij ook een leven en verplichtingen buiten jou om of wil de man even rust?!

je hebt het over een week!!
Ja ik had al zoiets van hmmmm misschien vindt hij mij niet zo leuk meer. Maar ja zeker weet je dat natuurlijk ook niet, als diegene dat niet uitspreekt.

Misschien raar dat we elkaars email adressen niet hebben, maar hij is niet zo"n type dat veel achter de computer zit of een profiel ergens heeft.

En ik heb ook zoiets van, hallo het is 2012, als je mij echt wil spreken, dan lukt dat je echt wel.

Ik heb het ook al een keer eerder meegemaakt. Vandaar dat ik bijvoorbeeld niet zijn tante ga bellen.

Vind het wel een beetje jammer...
Nani, andersom: als jouw telefoon kapot was gegaan, had je dan contact met hem gezocht? Ik doe dat in ieder geval wel als ik iemand leuk vind! Een simpele telefoon heb je vanaf ¤20,- dus....
Jammer?

Vind het vooral onbeschoft als ie daadwerkelijk op deze manier het contact verbreekt met een smoes over een kapotte telefoon. Hoe lomp kan je zijn zeg. Bah.
Dit geintje heeft mijn 'ex' ook weleens uitgehaald
Heeft hij geen computer dat hij even kan mailen?

Ik had een keer zo'n contact, MSN viel steeds weg, internet op telefoon had storing.

Hij kon me niet terugmailen maar ik zag m wel online staan bij de datingsite. Toen was het snel klaar.
@ster89 Als mijn telefoon kapot was geweest, dan had ik wel een manier gevonden om contact op te nemen, ik kan wel meerdere manieren bedenken. Want ja inderdaad, als je iemand echt leuk vind dan dan lukt het je wel.

@ Hekje Ja ik vind het wel een beetje jammer. Jammer dat het dan weer op zo'n manier moet.

Maar ja ik wacht nog maar even af.

Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Mijn dochter heeft gisteren haar BB laten vallen, scherm stuk, dus ze kon niet meer pingen. Morgen gaan we naar de winkel, gisteren en vandaag kwam het mij niet uit. Maar je denkt toch niet dat ze zolang wil wachten, ze heeft gewoon ergens via via even zolang andere BB geregeld. (ok even off topic, is verwend gedrag, neigt naar verslaving haha, maar goed). Als hij jou echt wil zien of spreken, kan hij echt wel even iets regelen, een week lang niets laten horen, dan is de interesse niet zo groot, vind ik.

Heb het ook ooit eens met een man gehad, eerst steeds een leuk contact, toen had hij ergens zijn telefoon laten liggen en tja toen was ie weg (zei hij), hij kreeg nog een nieuw nummer bla bla bla.

Ja duh, hij bleek een vriendin te hebben (wat ik niet wist), en het kwam uit, dus hij moest een smoes verzinnen.

Wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is, maar als hij jou echt heel leuk vind, dan vindt hij heus wel een manier om even in contact te komen, al vraagt hij maar via de telefoon van zijn tante, jouw emailadres, zodat jullie i.i.g. kunnen mailen.
Als hij je echt zou willen spreken, zou hij wel wat van zich hebben laten horen denk ik.. of dat nou via telefoon of iets anders is.

Ik zou iig niet achter hem aan gaan rennen nu, en het maar even afwachten.

Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven