He's just not that into me

01-11-2009 18:25 101 berichten
De afgelopen weken veel contact gehad met een leuke jongen. Gezellig, veel humor maar ook diepgaande gesprekken. Gister een dagje pretpark gedaan en het was me al snel duidelijk; he's just not that into me...

Jammer dat dit soort dingen gebeuren, maar ik heb er in elk geval een leuke vriend bij. Op naar een volgend avontuur!
Alle reacties Link kopieren
Ja, je baalt als een stekker...
Mijn lief riep ook om het hardst dat hij het single leven zo fantastisch vond, was ook niet zo van de aanhalige...bleek hij gewoon te denken dat ik HEM niet leuk vond...

Dus TO, ik vind je aannames op zijn zachtst gezegd een beetje voorbarig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inderdaad ja,

Het is duidelijk dat jij wel 'into him' bent.
quote:smart79 schreef op 01 november 2009 @ 18:57:

[...]

Dan was ik daar zeker op ingegaan, want ergens heb ik wel kriebels. Alleen ben ik niet zo snel verliefd en al helemaal niet als ik niet weet of dit beantwoordt gaat worden.

Heb net ook aangegeven dat ik wel kriebels heb, dus ja ik baal er wel een beetje van. Maar ik wil er niet te veel gedoe van maken en dus accepteer ik dat hij niet into me is. En ga verder met mijn leven, dat is wat ik wilde zeggen.

Er staan in dit topic ook wel eens berichtjes van dames die blijven hangen in onzeker zijn en blijven afvragen wat hij nu precies wil. Vandaar deze tegenhanger zeg maar.
Owwwwwwww......het is een topic met een diepere betekenis...

Als tegenhanger van....

NU snap ik het

Nou je hebt je punt gemaakt dan zo toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, fijn dat iedereen het zo goed snapt want ik snap het nog steeds niet .

Smart, echt, ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat hij je niet leuk vindt op de manier dat jij leuk gevonden wilt worden baserend op zijn non verbale houding en het feit dat hij het vrijgezellenleven leuk vindt.

Zou het zomaar kunnen zijn dat die jongen verlegen is?
Ze wilde laten zien dat ze probeert niet te balen.
Geen idee of hij not in to you is. Vind het te kort door de bocht om daar in dit geval over te spreken. Aan de andere kant, hij plant wel vervolg afspraakjes met je. Kennelijk vind hij je gezelschap dus wel fijn. En als je dat voor ogen houdt heb je er dus een leuke vriend bij met wie je fijne gesprekken kunt hebben en leuke dingen kunt doen. Zonder dat het meer tussen jullie wordt. Niets mis mee. Enkel kun jij dat aan? Stel dat dit werkelijk klopt, kun jij het aan dat hij echt niets met je wil?!
Ik denk ook dat de gosert in kwestie een beetje bleu is....
Kijk soms worden er topics geopend en dan hangt er een uithangbord boven (die iedereen ziet knipperen behalve TO) met he's just not in to you!!! Maar in dit geval vind ik het wel erg makkelijk en niet concreet om dit te zeggen.
quote:Zamirah schreef op 01 november 2009 @ 19:42:

Ik denk ook dat de gosert in kwestie een beetje bleu is....Denk het ook...Smart verwacht van hem actie, hij van haar en allebei durven niet de eerste stap te zetten. Wanneer de tijd rijp is zal er wel wat gebeuren.
quote:Zamirah schreef op 01 november 2009 @ 19:42:

Ik denk ook dat de gosert in kwestie een beetje bleu is....

Of hij wil geen blauwtje lopen en houdt dus afstand totdat TO laat merken wat zij van hem vind?! Echt, dit is gis en gokwerk. Zou als ik jou was TO gewoon op de man afstappen en zeggen: vind je leuker dan leuk wat vind je van mij. Weet je waar je aan toe bent en dan hoef je niet meer te balen of te denken wat als.....

Maar goed, dat doe ik gewoon omdat ik wel van duidelijkheid hou
Holy crap dit gaat echt nergens over!

Dat maakt het alleen maar leuker trouwens hoor.
Wel grappig om te zien. Als iemand onzeker is en teveel achter iemand aan loopt, dan is het niet goed. Nu plaatst iemand een topic met de mededeling dat het jammer is, maar de boodschap wel heeft begrepen en dan is dat ook weer niet goed...

Ik vind sommigen van jullie echt grappig..!
Daarom heb ik ook met nadruk gepost: in dit geval Wiebenik, want normaal ben ik er wel eentje die zegt: not in to you. Het hangt dus samen met omstandigheden. Wil niet zeggen dat het niet klopt hoor. Kan best zijn dat hij niet in to haar is. Zoals ik al schreef: dan heeft ze er een goede vriend bij want hij wil nog wel vaker met dr afspreken. En dat kan ook als gewone vrienden toch!
quote:Wiebenik81 schreef op 01 november 2009 @ 19:50:

Wel grappig om te zien. Als iemand onzeker is en teveel achter iemand aan loopt, dan is het niet goed. Nu plaatst iemand een topic met de mededeling dat het jammer is, maar de boodschap wel heeft begrepen en dan is dat ook weer niet goed...

Ik vind sommigen van jullie echt grappig..!Idd, dacht ook dat het leuk was om een keer iets duidelijks te plaatsen en vind het ook erg grappig dat er dan zulke reacties komen!
quote:Dushi74 schreef op 01 november 2009 @ 19:44:

Kijk soms worden er topics geopend en dan hangt er een uithangbord boven (die iedereen ziet knipperen behalve TO) met he's just not in to you!!! Maar in dit geval vind ik het wel erg makkelijk en niet concreet om dit te zeggen.Hahaha, daarom zeg ik het zelf maar
Maar eh.... Smart ass, ik zou zeggen; vraag het hem....
Smart ik ben blij dat het voor jou zo duidelijk is. Bedoel liever dit dan die topics waar je al aan refereerde. Tenenkrommend kunnen die zijn!

Haahaha Zaam
.
anoniem_88697 wijzigde dit bericht op 06-12-2009 00:32
Reden: .
% gewijzigd
Hij is ook not that into me (niet dezelfde man als bij TO ) en ik baal er wel van! Sterker nog, het maakt dat ik me gewoon belabberd voel, het voelt als een kater.

Hij zou me vandaag bellen en dan wilde ik wat opheldering vragen over hoe hij nou over me denkt, maar hij heeft niet eens gebeld! Nou, dat is dan dus wel duidelijk Nou is er tijdsverschil dus eventueel zou hij nog kunnen bellen, maar ik ga niet langer hypnotiserend naar mn telefoon zitten loeren. Want die gaat niet over. 't Gaat niet gebeuren. En pffff wat voelt dat klote, want ik was wel into him.

Zit niets anders op he? Niet meer bellen, niet achteraan lopen, gedachten verzetten, diep in en uitademen en verder gaan. Maar t is wel goed klote.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Inderdaad, gewoon dóórgaan..
Spijker.. wat rot.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ja echt rot, voelt echt als een achtbaan. Voelt als iets dat zomaar door mn vingers glipt en dat zo leuk had kunnen zijn, als praktische omstandigheden wat makkelijker waren geweest.

Ik heb volgens mij de afgelopen weken behoorlijk open kaart gespeeld en hem laten merken dat ik hem érg leuk vind, leuker dan ik had gedacht, en graag moeite voor hem wilde doen. Maar ik krijg erg weinig respons.

En nu zwijgt dus de telefoon, dus ik denk dat het hier stopt. Hij had al aangegeven de afstand een probleem te vinden. Maar tegelijkertijd bleef hij ook 'ik mis je' berichtjes sturen, zo dubbel! Grrr, onzeker smachten is niet leuk, maar afscheid nemen op afstand is nog rottiger.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven