He's just not that into me
zondag 1 november 2009 om 18:25
De afgelopen weken veel contact gehad met een leuke jongen. Gezellig, veel humor maar ook diepgaande gesprekken. Gister een dagje pretpark gedaan en het was me al snel duidelijk; he's just not that into me...
Jammer dat dit soort dingen gebeuren, maar ik heb er in elk geval een leuke vriend bij. Op naar een volgend avontuur!
Jammer dat dit soort dingen gebeuren, maar ik heb er in elk geval een leuke vriend bij. Op naar een volgend avontuur!
vrijdag 13 november 2009 om 16:14
Ik moest gister oppassen en toen kwam hij even langs omdat hij wat "vergeten" was bij die mensen...
Dus hij keek even (vond niets) en toen stonden we opeens zo ongemakkelijk naast elkaar.
Toen hij weg was zei 1 van de kids; die was echt niets vergeten, dat zag je zo.
Kortom een voor mij onverwacht bezoekje (wist dat hij daar die ochtend wat moest doen, maar dacht dat hij al klaar was) en voor hem iets half geplands zeg maar.
Klinkt allemaal een beetje vaag, maar wil niet te veel melden ivm herkenning.
Dus hij keek even (vond niets) en toen stonden we opeens zo ongemakkelijk naast elkaar.
Toen hij weg was zei 1 van de kids; die was echt niets vergeten, dat zag je zo.
Kortom een voor mij onverwacht bezoekje (wist dat hij daar die ochtend wat moest doen, maar dacht dat hij al klaar was) en voor hem iets half geplands zeg maar.
Klinkt allemaal een beetje vaag, maar wil niet te veel melden ivm herkenning.