Heeft er nou niemand een leuke broer die een vrouw zoekt?
vrijdag 22 augustus 2008 om 10:52
Geen contactadvertentie en zeker niet voor mijzelf (zou niet best zijn, ons tweede kindje is op komst)
Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).
Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).
Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:04
Ik heb een héle leuke vrijgezelle broer (ook 28), maar die wil zich niet (door mij) 'laten helpen'. Als ik ook maar in de richting stuur; 'Goh, ik kwam die en die laats nog tegen, het is net uit met haar vriend bla, bla, bla' is hij meteen geïrriteerd. Ik denk dat hij iets te lang van het vrijgezellenleven heeft genoten. Toen hij daar klaar me was kwam hij pas tot de ontdekking dat de meeste vrouwen inmiddel bezet zijn. Ik weet dat hij stiekem dolgraag een vriendin zou willen, maar is te trots om dat toe te geven...
The time is now
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:13
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:18
Mm, Artemis, kom bijna in de verleiding voor Artebroer.. Maar ben misschien net iets te oud (32) en heb helaas geen vrijgezelle broer (meer) in de aanbieding (en ook een leuke schoonzus dus ga niet stoken in een goede relatie.. ..hoewel ik bij een nare schoonzus misschien ook wel enige valse trekjes zou kunnen vertonen hoor Biol)..
Mag ik ook iemand anders in de ruil doen?
Mag ik ook iemand anders in de ruil doen?
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:19

vrijdag 22 augustus 2008 om 11:20
Zeg maar wanneer ze naar welke kroeg in Zwolle ze morgenavond gaat, dan sturen we alle broers op hetzelfde moment!
Maken we er één grote snoepwinkel van voor d'r.
Leuk hoor. Camerateam van SBS eropaf en er is een nieuw programma: Broer, Broerder, Broerst.
Let op: de eerste avond mag alléén de zus van Dinly er eentje komen uitzoeken! Dus niet allemaal de trein in natuurlijk. En ik stel ook voor dat alleen kerels die minimaal één (1) zus hebben mogen meedingen. Is toch vaak een ander slag...
Maken we er één grote snoepwinkel van voor d'r.
Leuk hoor. Camerateam van SBS eropaf en er is een nieuw programma: Broer, Broerder, Broerst.
Let op: de eerste avond mag alléén de zus van Dinly er eentje komen uitzoeken! Dus niet allemaal de trein in natuurlijk. En ik stel ook voor dat alleen kerels die minimaal één (1) zus hebben mogen meedingen. Is toch vaak een ander slag...
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:24
Haha wat een grappig topic... een paar jaar geleden fietste er ineens een knappe kerel mee met onze roeiboot tijdens de training. 'Dat is mijn broer' zei één van de teamgenootjes. Later fietste er weer een mijnheer mee langs de kant, die fietste mee voor een ander teamgenootje. 'Zeker je broer' zeiden wij allemaal, met een blozend teamgenootje tot gevolg. Sindsdien, als één van ons met een nieuwe mijnheer worden gespot: 'hee, heb je een nieuwe broer?'
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:24
Nou Badmeester, je mag jezelf ook verkopen hoor!
Ik denk dat Artebroer er nog wel voor in zou zijn ook... Hij is helaas niet in de gelegenheid om van het weekend in Zwolle te 'blind-Vivaforum-daten', hij is met vakantie.
Maar Goudkevertje, 32 is een mooie leeftijd hoor! En natuurlijk mag je ook iemand anders in de verkoop gooien, ben benieuwd...
Ik denk dat Artebroer er nog wel voor in zou zijn ook... Hij is helaas niet in de gelegenheid om van het weekend in Zwolle te 'blind-Vivaforum-daten', hij is met vakantie.
Maar Goudkevertje, 32 is een mooie leeftijd hoor! En natuurlijk mag je ook iemand anders in de verkoop gooien, ben benieuwd...
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:30
quote:pemberley schreef op 22 augustus 2008 @ 11:19:
'doe mij die maar' Wat zou broer er van zeggen dat we er zo makkelijk over deden.
Ik heb geen idee hoe je broers tot daten kunt aanzetten. Tis een knappe gast, maar hij is verlegen, en dat is wel schattig maar niet productief in relatie gebeuren Ahhh verlegen? Cute. Dat schop ik er wel uitDaar weet ik wel raad mee. En wat hij ervan vindt? Vraag het hem, en als hij het een leuk grapje vindt, dan moffel je een e-mailadres in zijn broekzak.
Ik heb alleen niets om te ruilen, behalve mijn konijn. Wil je een konijn?
'doe mij die maar' Wat zou broer er van zeggen dat we er zo makkelijk over deden.
Ik heb geen idee hoe je broers tot daten kunt aanzetten. Tis een knappe gast, maar hij is verlegen, en dat is wel schattig maar niet productief in relatie gebeuren Ahhh verlegen? Cute. Dat schop ik er wel uitDaar weet ik wel raad mee. En wat hij ervan vindt? Vraag het hem, en als hij het een leuk grapje vindt, dan moffel je een e-mailadres in zijn broekzak.
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:32
quote:Costello schreef op 22 augustus 2008 @ 11:20:
Goed plan, maar heb je geen mobiel waarmee je kunt opnemen? Je weet wel, zo'n ding waarmee zus van TO en broer uit de snoepwinkel dan mee kunnen gaan miscommunicerensmsen?
Goed plan, maar heb je geen mobiel waarmee je kunt opnemen? Je weet wel, zo'n ding waarmee zus van TO en broer uit de snoepwinkel dan mee kunnen gaan miscommunicerensmsen?
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:36
quote:Madhe schreef op 22 augustus 2008 @ 11:30:
[...]
Ahhh verlegen? Cute. Dat schop ik er wel uitDaar weet ik wel raad mee. En wat hij ervan vindt? Vraag het hem, en als hij het een leuk grapje vindt, dan moffel je een e-mailadres in zijn broekzak.
WHAHAHAHAHA, nee ik hoef geen konijn dank je Misschien dat iemand anders nog een broer voor mij over heeft
Lijkt me wel een logistieke nachtmerrie dit hoor
[...]
Ahhh verlegen? Cute. Dat schop ik er wel uitDaar weet ik wel raad mee. En wat hij ervan vindt? Vraag het hem, en als hij het een leuk grapje vindt, dan moffel je een e-mailadres in zijn broekzak.
WHAHAHAHAHA, nee ik hoef geen konijn dank je Misschien dat iemand anders nog een broer voor mij over heeft
Lijkt me wel een logistieke nachtmerrie dit hoor