Heeft er nou niemand een leuke broer die een vrouw zoekt?

22-08-2008 10:52 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen contactadvertentie en zeker niet voor mijzelf (zou niet best zijn, ons tweede kindje is op komst)

Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).

Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
quote:Poezewoes schreef op 28 februari 2009 @ 22:47:

Fleur, stuur maar langs. Dat rammen we er wel even in hoor, dat leuke.

Jij had toch ook gereageerd op mijn topic? Nou dan. Geloof me, dit wil je niet
zie nu dat er dus echt een leuke relatie is ontstaan voor de persoon om wie deze correspondentie is begonnen - te cool erg leuk... maar ehh leuke broer(s) buurjongen - vriend van vriend? iemand? ik houd van krullen, van verzorgd - spontaan - prater ehhh intelligent, aardig/attent en eh stijlvol gekleed (jemig wat een lijst) word helemaal vrolijk vh feit dat de missie voor dat zusje dus geslaagd blijkt erg leuk! Kom maar op!

maar alleen als ie echt leuk is he!
fleur is t zo ernstig ... ha
Blond, plak eerst maar es een foto hier, dan kunnen we beter iemand bij je zoeken.
quote:blond01 schreef op 28 februari 2009 @ 22:40:

hoe werkt het b.t.w. - als ik de meest recente re. wil bekijken moet ik dan steeds naar t einde scrollen (dus bijv. naar bericht 501 op pag. 10 ) of kan t ook iets efficienter?

thnks! :-)Een broer heb ik niet ken ik nauwelijks.

Deze vraag beantwoorden lukt wel. Ga terug naar het hoofdmenu bij relaties en dan vind je bovenaan 'sorteer op'. Daar kun je kiezen uit reacties oplopend of aflopend.
quote:fleurtje schreef op 28 februari 2009 @ 22:50:

[...]

Jij had toch ook gereageerd op mijn topic? Nou dan. Geloof me, dit wil je niet Nou, alle vriendinnetjes van mijn exen zijn beretevreden met mijn exen. Blijkbaar doe ik iets met ze waardoor ze daarna goed zijn opgevoed.

Dus even wachten, maar na mij geheid resultaat.
oh that purrrrrrrrrfect feeling

Wat voor kwaliteiten heb jij dan?
Ze schrikken zo van mij, dat ze zich daarna hééééél gedeisd houden......

Weet je wel, van die getraumatiseerde mannen die een moederlijk type treffen. Prima combi.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
ik heb middelblond tot bruin haar, blauwe ogen, ben ehh 1.63 ongeveer en slank tot normaal gebouwd. - HBO - ehh

val op een beetje studentikoze kledingstijl geloof ik - wel verzorgd
lijkt nu dus wel een contact advertentie ha
Leuke blonde jonge vrouw (28) zoekt een leuke broer van iemand, die ze toevallig op straat tegen het lijf loopt. Beetje lang, (ben ik ook), lief, gezellig en moet houden van een feestje. Graag alle geschikte kandidaten deze week voor mn deur langs sturen!

Dank u!
pop1980 wijzigde dit bericht op 01-03-2009 14:08
Reden: Spelfouten kunnen niet in een oproepje!
% gewijzigd
Ik heb echt een keileuke broer in de aanbieding, 30 jaar, handsome, grappig en het leukste...hij heeft echt wat te melden(zijn geheimpje..hij kijkt naar Dr Phil...haha) ik denk alleen niet dat ie me graag zit aankomen met een potentieel vivaforum vriendinnetje...
Ik heb een leuke broer en wil wel iemands anders leuke broer!

Wie wil ruilen? Voor wat hoort wat hè!!
Mijn broer heeft wel een leuke zus.
quote:return_of_kreng schreef op 04 maart 2009 @ 11:28:

Mijn broer heeft wel een leuke zus.Ja zeg, wat heb ik daar aan
Ik heb ook wel een leuke broer, maar of zijn vrouw het nou zo leuk vind dat ik die hier in de aanbieding zet
Iemand zussen?
Wat een leuk topic!!!

Wie heeft voormij nog een leuke broer? Ik ben 38 en heel lang (1.88) dus doe mij er maar een boven de 1.90m.

En als iemand een zus zoekt, ik ben een zus.....

Groetjes Jane
quote:blond01 schreef op 28 februari 2009 @ 22:52:

zie nu dat er dus echt een leuke relatie is ontstaan voor de persoon om wie deze correspondentie is begonnen - te cool erg leuk... maar ehh leuke broer(s) buurjongen - vriend van vriend? iemand? ik houd van krullen, van verzorgd - spontaan - prater ehhh intelligent, aardig/attent en eh stijlvol gekleed (jemig wat een lijst) word helemaal vrolijk vh feit dat de missie voor dat zusje dus geslaagd blijkt erg leuk! Kom maar op!

maar alleen als ie echt leuk is he!

TO heeft nog niet geantwoord of ze inderdaad iets heeft gevonden voor haar zusje.

En net zeg je nog dat je niet heel blond bent?
volgens mij wel hoor!

maar nog geen leuke reactie van dames met een leuke broer tussen de 29 en de 34? of van een leuke broer...

meiden welke broer is de moeite meer dan waard (liefst NH 072 of 020!!)

ha - ik kijk uit naar leuke reactie!
quote:pemberley schreef op 22 augustus 2008 @ 10:55:

Ik heb nog wel een leuke broer, maar die woont in Amsterdam. De grote Viva Broeren Ruil. Klinkt wel als een plan, ik zoek ook nog een leuke broer (anders dan me eigen natuurlijk )die leuke broer uit adam vertel eens meer....! :-)
quote:lerempje schreef op 03 maart 2009 @ 22:39:

Ik heb echt een keileuke broer in de aanbieding, 30 jaar, handsome, grappig en het leukste...hij heeft echt wat te melden(zijn geheimpje..hij kijkt naar Dr Phil...haha) ik denk alleen niet dat ie me graag zit aankomen met een potentieel vivaforum vriendinnetje...

die hele leuke broer, vertel daar maar eens iets meer over!!!

interesse!!!
quote:Pear schreef op 03 maart 2009 @ 22:47:

Ik heb een leuke broer en wil wel iemands anders leuke broer!

Wie wil ruilen? Voor wat hoort wat hè!!ik jou leuke broer evt. en ehhh jij niet mijn leuke broer maar een leuke buurjongen van mij - of een aardige vriend van mij....
halloo leuke broer(tjes) van nederland... niets te doen op deze zaterdag-avnd. - check dit topic eens via je zus, buurmeisje, nichtje ha ha moeder...

het kan gek lopen in t leven - dus give it a change!
quote:juliee schreef op 23 augustus 2008 @ 20:55:

Mijn persoonlijke favoriet is de tweede broer, 35 jaar, Donkerlond, groene/grijze ogen. bradpittlookalike, werkt in reclame en heeft een prachtig huis. Eventueel nadeel; hij heeft een zure ex en een dochtertje van 3. Wel een lief meisje, jammer van haar moeder alleen :-)

Mag ik deze???

Ik hou van creatieve/artistieke mannen, zit zelf in de schrijverswereld. Prachtig huis heb ik al, kind(eren) nog niet, dus zeer welkom! Voor zure exen hebben ze cyaankali uitgevonden, trouwens, beter een zure ex dan een "ik-wil-je-terug-dus-slijm-ik-me-een-ongeluk"ex.

Ben 28, heb katten, hou van fotograferen, ben donkerblond, slank en héél lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven