heeft iemand een idee?

16-09-2008 18:36 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wilde vragen of iemand een bijzonder idee heeft voor een kado/attentie met emotionele waarde.

Het is namelijk zo mijn vriend en ik hebben zondag een jaar een relatie.

We zijn in de leeftijd begin veertig en hebben een mooi en emotioneel jaar gehad in de zin van een samengesteld gezin met de 5 kinderen die we samen bij elkaar opgeteld hebben

Ik ben erg dankbaar met wat we nu hebben en hebben bereikt.

Hij is een geweldige man met een mooi karakter.

Daarom wil ik iets speciaals geven waar diepgang inzit.

Dus geen etentje of film ofzo maar iets symbolish

Heeft iemand een idee?
plant een boom in de tuin
Iets dat samen oud worden symboliseert misschien?
Misschien iets met foto's.....

bij de expo kan je van die lijsten kopen die aan elkaar zitten en misschien kan je daar foto's in doen van jullie allemaal???

Ik zeg ook maar wat hoor
jeetje zeg. wat voor mij emotionele waarde heeft is uiteraard anders dan voor jou, laat staan voor hem!

ik kan alleen n voorbeeldje geven van wat ikzelf binnenkort kado ga doen. mijn zusje heeft nogal wat te vieren (huis, getrouwd, kleine), en geeft een feestje. van mij krijgt ze naast nog wat meer dingetjes een knuffel van haarzelf van vroeger.

graaf eens in dat jaar, zover mogelijk terug. heb je nog iets uit die tijd wat je kunt inlijsten bijvoorbeeld? of waar je een mooie foto van zou kunnen maken...
Een worshop zelf ringen maken? Zodat je allebei een ring van elkaar om hebt die je zelf hebt gemaakt.
Hoe kunnen wij nu weten wat voor jullie speciaal en symbolisch is, of een emotionele waarde heeft?

Als je daar op een forum om meningen voor moet vragen, heb ik al mijn twijfels bij het persoonlijke.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb wel eens een site gezien waar je iemand een ster kon 'geven' (weet niet meer hoe die site heette). Dus dan noemen ze een naamloze ster naar iemand en daar krijg je dan een certificaatje van thuis, weet niet hoe duur het is en hoe lang dit zou gaan duren voordat je het thuis krijgt.
Doe 'ns gek, ga op reis en trouw ter plaatse! Vegas bijvoorbeeld als je van kitsch, glitter en glamour houdt, of een romantisch exotisch eiland zoals Bali.
een naambordje voor op jullie huis met álle namen

een foto op canvas van iedereen

bedoel je zoiets ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Denk dat wat iemand zei over graven in jullie gezamenlijk verleden en daar iets uit halen wat je kunt inlijsten, zingen, laten smelten in een ring, noem maar op wel een idee is. Het is een idee van een ander maar alleen jij kunt er een symbolische en persoonlijke betekenis aan geven.
Nou dank jullie voor de leuke ideeen.

Natuurlijk weten jullie niet wat voor ons symbolische is maar ik kan er goed mee uit de voeten denk ik.

Een boom planten vond ik een hele goeie ware het niet dat we allebei onze huizen opdoeken en op zoek zijn naar een gezamelijk huis.

Ben bang dat een boom een verhuizing niet overleeft.

Workschop ringen maken vind ik echt heel goed bedacht.

Iemand idee waar dat kan?

Naambordje houd ik in gedachten voor het nieuwe huis.
Is het een idee om een digitaal album te maken en te laten printen met mooie foto's van jullie allemaal?

Vond het zelf erg leuk om te doen en door alle mogelijkheden die je hebt (tekst, vormgeving, etc) en de tijd die er in zat is het een heel persoonlijk kado geworden.
http://www.google.nl/sear...rkshop+ringen+maken&meta=
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven