heeft iemand een idee?
dinsdag 16 september 2008 om 18:36
Hallo
Ik wilde vragen of iemand een bijzonder idee heeft voor een kado/attentie met emotionele waarde.
Het is namelijk zo mijn vriend en ik hebben zondag een jaar een relatie.
We zijn in de leeftijd begin veertig en hebben een mooi en emotioneel jaar gehad in de zin van een samengesteld gezin met de 5 kinderen die we samen bij elkaar opgeteld hebben
Ik ben erg dankbaar met wat we nu hebben en hebben bereikt.
Hij is een geweldige man met een mooi karakter.
Daarom wil ik iets speciaals geven waar diepgang inzit.
Dus geen etentje of film ofzo maar iets symbolish
Heeft iemand een idee?
Ik wilde vragen of iemand een bijzonder idee heeft voor een kado/attentie met emotionele waarde.
Het is namelijk zo mijn vriend en ik hebben zondag een jaar een relatie.
We zijn in de leeftijd begin veertig en hebben een mooi en emotioneel jaar gehad in de zin van een samengesteld gezin met de 5 kinderen die we samen bij elkaar opgeteld hebben
Ik ben erg dankbaar met wat we nu hebben en hebben bereikt.
Hij is een geweldige man met een mooi karakter.
Daarom wil ik iets speciaals geven waar diepgang inzit.
Dus geen etentje of film ofzo maar iets symbolish
Heeft iemand een idee?
dinsdag 16 september 2008 om 18:41
jeetje zeg. wat voor mij emotionele waarde heeft is uiteraard anders dan voor jou, laat staan voor hem!
ik kan alleen n voorbeeldje geven van wat ikzelf binnenkort kado ga doen. mijn zusje heeft nogal wat te vieren (huis, getrouwd, kleine), en geeft een feestje. van mij krijgt ze naast nog wat meer dingetjes een knuffel van haarzelf van vroeger.
graaf eens in dat jaar, zover mogelijk terug. heb je nog iets uit die tijd wat je kunt inlijsten bijvoorbeeld? of waar je een mooie foto van zou kunnen maken...
ik kan alleen n voorbeeldje geven van wat ikzelf binnenkort kado ga doen. mijn zusje heeft nogal wat te vieren (huis, getrouwd, kleine), en geeft een feestje. van mij krijgt ze naast nog wat meer dingetjes een knuffel van haarzelf van vroeger.
graaf eens in dat jaar, zover mogelijk terug. heb je nog iets uit die tijd wat je kunt inlijsten bijvoorbeeld? of waar je een mooie foto van zou kunnen maken...
dinsdag 16 september 2008 om 19:25

dinsdag 16 september 2008 om 21:00
dinsdag 16 september 2008 om 21:15
Nou dank jullie voor de leuke ideeen.
Natuurlijk weten jullie niet wat voor ons symbolische is maar ik kan er goed mee uit de voeten denk ik.
Een boom planten vond ik een hele goeie ware het niet dat we allebei onze huizen opdoeken en op zoek zijn naar een gezamelijk huis.
Ben bang dat een boom een verhuizing niet overleeft.
Workschop ringen maken vind ik echt heel goed bedacht.
Iemand idee waar dat kan?
Naambordje houd ik in gedachten voor het nieuwe huis.
Natuurlijk weten jullie niet wat voor ons symbolische is maar ik kan er goed mee uit de voeten denk ik.
Een boom planten vond ik een hele goeie ware het niet dat we allebei onze huizen opdoeken en op zoek zijn naar een gezamelijk huis.
Ben bang dat een boom een verhuizing niet overleeft.
Workschop ringen maken vind ik echt heel goed bedacht.
Iemand idee waar dat kan?
Naambordje houd ik in gedachten voor het nieuwe huis.
dinsdag 16 september 2008 om 22:11
dinsdag 16 september 2008 om 22:13
http://www.google.nl/sear...rkshop+ringen+maken&meta=
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.