Heeft iemand raad?

02-03-2012 00:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Mijn vriend en ik wonen op een uur rij afstand van elkaar af.

Dat wisten we van te voren en het gaat echt supergoed , leuk , vertrouwd alles!

Alleen is er een dingetje waar ik niet uitkom en hopelijk kunnen jullie me daarbij mischien advies geven? ( wel serieus graag )

Wij zien elkaar alleen in het weekend i.v.m onze banen en tja als ik om 6 uur klaar ben en de volgende morgen weer 7 uur mijn bed uitga dan zeg je ook niet even spontaan van goh zal ik eens even op de koffie gaan ondanks je elkaar gruwlijk mist! Hij moet namelijk elke dag om 4 uur eruit en gaat dus om 9/10 uur naar bed.

In onze relatie zit zeker spanning en de lust is er en de chemie en kwa sexueel gebied gaat het ook super!

Alleen als we niet bij elkaar zijn heb ik ook weleens zin om ( krom door de bocht ) even spannend met elkaar te whatsappen.

Soms doet hij weleens mee als ik erover begin wat ik aan heb etc. ( je kent het wel ) maar dan is er een kleine wisseling wat er zou gaan gebeuren en verder niks.

Om nou uitgebreid jezelf gaan lopen te verwennen en mekaar dan te bellen ofzo is niet mijn manier van de spanning , maar meer verhaaltjes naar elkaar sturen in soort van verlangen.

Mijn vriend die geeft aan dat hij daar niks voor voelt , en dat gewoon niet doet hoezeer die ook van me houd en om me geeft etc en ook zeker tevreden is over de gemeenschap samen.

Maar dat hij dat via de telefoon en whatsapp niks vind omdat hij me niet kan zien , aanraken etc.

En ik respecteer dat zeker wel ! ieder ze'n ding ! maar ik weet zelf niet hoe ik hiermee het beste kan omgaan? of mezelf er bij neer zal leggen dat hij niet zo is ? ( want tja ieder is zichzelf en moet zich niet anders gaan voordoen en in een relatie is het geven en nemen )

alleen heeft iemand tips voor me? of een goed advies?

Gr , D
Er zijn ook wel digitale oplossingen te bedenken waarbij hij je kan zien toch?

Maar ik krijg het idee dat het sowieso niet echt iets voor hem is, dat hij zich er gewoon niet prettig bij voelt.

Dan houdt het op!
Hee jaimy!

Ja klopt we webcammen elke dag met elkaar! Ik denk idd dat hij zich er niet prettig bij voelt en ik laat hem in zijn waarde ( tuurlijk ) alleen hoe kan ik het beste ermee omgaan?? Tips?? ( niet dat het een groot issue is in onze relatie ) maar ik zit er toch een klein beetje mee
Is er geen mogelijkheid om elkaar toch één keer door de week op te zoeken?
Hoe ermee om te gaan? Nou, niet dus, want hij voelt er niets voor, dan houdt het toch op. Waar moet je dan mee omgaan? Dat je niet altijd alles kan hebben wat je wilt? Ik snap het probleem niet zo.. je ziet elkaar in het weekeinde en kunt de schade dan inhalen. Of ga samenwonen.
Eens met Aureel.

Je kunt niet alles hebben. En het is geen groot probleem, zeg je, dus leg je er gewoon bij neer.
Of voel je je misschien afgewezen..?
quote:dvdh87 schreef op 02 maart 2012 @ 01:43:

Hee jaimy!

Ja klopt we webcammen elke dag met elkaar! Ik denk idd dat hij zich er niet prettig bij voelt en ik laat hem in zijn waarde ( tuurlijk ) alleen hoe kan ik het beste ermee omgaan?? Tips?? ( niet dat het een groot issue is in onze relatie ) maar ik zit er toch een klein beetje mee

Zal het cru zeggen maar ik vind dat je een beetje zeurt. Elke dag zie je hem ook met de webcam. Ik zou er ook geen zin in hebben. Sterker nog, webcam zou voor mij niet elke dag hoeven.

Ik zou eerder de telefoon pakken maar goed.

Als hij zich er niet prettig bij voelt zal je je daarbij moeten neerleggen. Ga hem niet iets opdringen of over drammen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn huidige man en ik woonden ook op 1 uur van elkaar vandaan (voordat we getrouwd aaren ) enwe zagen elkaar 5 dagen per week.

Elk weekend en op dinsdag en donderdag. We kwamen na het werk naar elkaar en stonden 's morgens heel vroeg op om naar het werk te gaan.

Wat betreft het whatsappen. Als hij daar niks voor voelt dan moet je je daarbij neerleggen. Misschien kun je hem een keer whatsappen en als bonus naar hem toe rijden..
Als hij duidelijk aangeeft dat hij er niks voor voelt, moet je er verder niet over doorzeuren.Sommigen mensen vinden het nu eenmaal ''moeilijk'' om hun ideeen of fantasieen op te schrijven.misschien voelt hij zich wel opgelaten erdoor.Als jullie relatie voor de rest gewoon goed is ,zou ik er verder geen probleem van maken...
Eens met Aureel en Nouevenniet, ik zie het 'probleem' niet.
quote:ana_isabel schreef op 02 maart 2012 @ 09:11:

Als hij duidelijk aangeeft dat hij er niks voor voelt, moet je er verder niet over doorzeuren.Sommigen mensen vinden het nu eenmaal ''moeilijk'' om hun ideeen of fantasieen op te schrijven.misschien voelt hij zich wel opgelaten erdoor.Als jullie relatie voor de rest gewoon goed is ,zou ik er verder geen probleem van maken...

Ik heb gewoon nooit zin om ellenlange fantasietjes uit te typen op mn telefoon. Duurt te lang, ik word er niet geil van en als ik er wel geil van word kan ik er weinig mee, want op het moment dat ik ga masturberen is het echt afgelopen met mn fantasietjes en is zij pas net een beetje opgewarmd.

Whatsapp is voor mij wel prima geschikt voor spannende fotootjes, filmpjes en korte opmerkingen. Als je zin hebt om geil bezig te zijn, kan je dat volgens mij veel beter via de webcam doen als je niet bereid bent even in de auto te stappen..
Je hebt 2 opties: 1 accepteren dat hij het niet wil, door de week jezelf bevredigen en in het weekend de schade samen in halen. 2: relatie verbreken en een man zoeken die of heel dichtbij woont of wel sexy wil cammen of whatsappen.

Ik vind het niet raar dat hij dat niet wil. Mijn man en ik zijn ook lange afstand begonnen (ruim een uur vliegen dus nog wel iets verder dan jullie) en skypten ook elke dag. Maar sexy skypen of SMSen dat deden wij ook niet. Vooral man heeft daar geen behoefte aan. Nou gelukkig heb ik voldoende zelfbeheersing om me door een paar weken onthouding heen te slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven