Hekel aan de beste vriend van je vriend.

07-01-2009 09:35 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!

Ik heb besloten dat ik echt even mijn gal moet spuwen, ik heb slecht geslapen en lang lopen piekeren. Het komt, ik heb een hekel aan de beste vriend van mijn vriend. En niet een klein beetje.

Ik vind hem een gigantische profiteur, asociaal en zelfingenomen.

Nu merk ik op dat ik chagerijnig word als mijn vriend daar een hele avond is geweest, maar echt chagerijnig. Je weet wel, zo´n maagpijngevoel. En ik haat het als hij hem smst als wij ruzie hebben, dat doet hij namelijk. Ik wil best uitleggen waar mijn hekel vandaan komt maar ben aan het werk dus kan niet uitgebreid mijn verhaal doen!;)

Maar wat moet ik hier nou mee? Het tegen mijn vriend zeggen?

Groetjes!
Nee, niet je vriend vertellen dat je een hekel aan zijn vriend hebt.

Ik zou er wel wat van zeggen dat hij die vriend sms-t als jullie ruzie hebben want dat is iets tussen jullie 2.
Stressed is just desserts spelled backwards
heeft je vriend dat niet door dan? Zou me verbazen als hij het niet al wist.

en verder, tja, deal with it. Het is zijn vriend en zolang hij niks direct tegen jou doet wat niet door de beugel kan, kun je moeilijk je vriend vragen die vriendschap op te zeggen.
Waarom? Praat jij nooit met vriendinnen over jullie ruzies Male?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Loslaten en je er niet druk om maken, eens vallen ook zijn oogkleppen af maar als jij hem er op wijst dan zal hij het juist niet zien.

Maar wel wat over dat smsen zeggen idd, btw hoe oud is hij dta hij met smsen met zijn vriend over jullie ruzie?!
Eens met Rosiero
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 januari 2009 @ 09:40:

Waarom? Praat jij nooit met vriendinnen over jullie ruzies Male?Toch niet tijdens een ruzie, lijkt mij?
Bemoei je niet met die vriendschap, dit is iets wat jij niet kunt winnen. Bovendien moet je jouw vriend gunnen dat hij vrienden heeft, ook al kun jij die niet altijd waarderen.

Ben het wel een met Maleficient: je mag er wel wat van zeggen dat dingen die tussen jullie zijn ook tussen jullie moeten blijven, daar heeft die vriend niets mee te maken.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 januari 2009 @ 09:40:

Waarom? Praat jij nooit met vriendinnen over jullie ruzies Male?Nee, niet tijdens een ruzie. Omdat wanneer je echt boos bent dan zeg je dingen die een ander een totaal verkeerd beeld geven van je partner, omdat je zelf ook vaak deel bent van de ruzie. En als het dan weer goed is kan je het in een ander perspectief zien. Maar als de ruzie nog niet is uitgepraat praat ik er niet over met familie en vrienden.
Nee, niet tijdens nee. Maar dat maak ik niet op het de OP
quote:Miss Moneypenny schreef op 07 januari 2009 @ 09:41:

Bemoei je niet met die vriendschap, dit is iets wat jij niet kunt winnen. Bovendien moet je jouw vriend gunnen dat hij vrienden heeft, ook al kun jij die niet altijd waarderen.

Ben het wel een met Maleficient: je mag er wel wat van zeggen dat dingen die tussen jullie zijn ook tussen jullie moeten blijven, daar heeft die vriend niets mee te maken.In dat geval zou zij er ook niet (meer) met haar vriendinnen over mogen praten. Vind 't nogal veel gevraagd om van je vriend te verlangen dat ie met zijn beste vriend niet over zijn relatie mag praten.
Hoelang duurt het bij jou dan eer een ruzie is uitgepraat Male? Bij ons duurt het hele proces van boos worden, ruzie hebben en uitpraten nooit langer dan een half uurtje.
"En ik haat het als hij hem smst als wij ruzie hebben, dat doet hij namelijk"

komt op mij wel over dat hij het tussendoor doet.
Bij mij hier net zo, ik mag de beste vriend van mijn vriend ook niet. Maar so be it. Ik heb ook vriendinnen die hij niet mag.

Je vrienden kies je namelijk zelf! Als ik ruzie heb gehad met mijn vriend praat ik daar ook weleens over met iemand anders. Niet op het moment zelf nee, ik ga niet smsen, beetje kinderachtig gedrag. Daar kan je wel wat van zeggen.

Als hij bij zijn vriend is geweest/ of erheen gaat zorg er dan voor dat jij ook lol maakt!!
Op mij kwam het iig zo over dat hij tijdens de ruzie smst.

Ik vind sommige van mijn man zijn vrienden ook etters, maar hij zal bij sommige vriendinnen hetzelfde hebben.

Dus je hebt het maar te slikken, hoe moeilijk het ook is.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 07 januari 2009 @ 09:44:

Hoelang duurt het bij jou dan eer een ruzie is uitgepraat Male? Bij ons duurt het hele proces van boos worden, ruzie hebben en uitpraten nooit langer dan een half uurtje.

Lucky you!

Bij ons duurt het meestal wel langer (beide enorme stijfkoppen )

maar ik merk het aan mijn zus + man, zij betrekken allebei heel veel mensen van buitenaf in hun problemen (ook tijdens ruzie's), en dat is niet helpend. Je moet het samen toch oplossen.

Uiteraard spuw ik daarna wel eens gal, maar meestal met een glimlach.
Hmm oké Male. Dat kun je zo opvatten ja. Als dat zo is dan zou ik ook niet blij zijn.
Bij ons is alleen Mr Nilsson de stijfkop. Ik geef de voorzt om het weer uit te praten en dat werkt prima.
quote:Maleficent schreef op 07 januari 2009 @ 09:48:

[...]

Lucky you!

Bij ons duurt het meestal wel langer (beide enorme stijfkoppen )

maar ik merk het aan mijn zus + man, zij betrekken allebei heel veel mensen van buitenaf in hun problemen (ook tijdens ruzie's), en dat is niet helpend. Je moet het samen toch oplossen.

Uiteraard spuw ik daarna wel eens gal, maar meestal met een glimlach.

Oh, daar heb ik toch zo een hekel aan, mensen die hun vuile was buiten hangen.

Wij hebben ook zo een stel vrienden die de hele avond kunnen verzieken omdat ze net er voor ruzie hebben gehad, gelukkig is dit sporadisch anders zouden het niet zulke goede vrienden zijn.
En ben het eens met de anderen. Jammer dan dat je die vriend niet aardig vind. Het is niet anders.

Maar als je vriend hem sms-t en dan bijv op een vervelende toon zoals; 'ik heb weer ruzie met dat zeikwijf van me' dan zullen jullie ook geen leukere band krijgen (als je dat zou willen)
Ik neem toch even de tijd om mijn hekel aan die jongen toe te lichten..

Ik ben nu bijna 8maanden samen met mijn vriend.

In die 8 maanden heb ik me belachelijk laten gedragen, ik had allang weg moeten zijn.

Het is begonnen met mijn idee om mysteryland te bezoeken, ik keek er ontzettend naar uit! Maar x (zn vriend) wilde niet mee, het was te duur.

2 avonden voor ML heb ik een ruzie gehad met mn vriend, ging nergens over eigenlijk. Hij was zo kwaad dat hij mijn kaartje toen heeft weggegeven aan x. Ik was natuurlijk heel kwaad, heb het kaartje niet terug gekregen.

Daarna zat ik op een verjaardag, ontzettend gezellig hartstikke leuk..tot ik in gesprek kwam met x. Het was geen vriendelijk gesprek en in dat gesprek heeft hij tegen me gezegd dat mijn vriend toch voor hem zou kiezen, als de keuze tussen mij en hem was. Dat stak en steekt mij natuurlijk enorm.

Ik kwam tot de ontdekking dat de sportschool van x betaald word door de vader van mijn vriend, dit omdat hij dit zogenaamd niet zelf zou kunnen betalen. (Dure kleren blijkbaar wel) Ook kan hij 2 x in het jaar mee op vakantie met mijn vriend en zn familie, en dit zijn geen vakanties van een paar honderd euro. Op dat bovengenoemde feest benadrukte hij nog even dat hij dit jaar echt wel weer mee ging.

Een rondje geven doet ie niet in de kroeg, maar een rondje aannemen maar al te graag.

Het laatste was: Ik ben met mijn vriend een week naar het buitenland geweest met kerst. De dag voor dat we weggingen kreeg ie n smsje, wanneer wij weg gingen. Ik denk noh! Misschien toch maar mn idee over hem bijstellen, wel aardig dat hij er aan denkt. Er werd terug gesmst.. Daar het antwoord op was of zn xbox dan niet te koud werd en wanneer hij hem op kon komen halen.

En ik snap dat ik me erbij neer moet leggen,maar het is moeilijk zo moeilijk.

Over dat smsen, wat mij het meest stoort is dat x doet alsof hij weet waarover hij het heeft. Nog nooit het handje van een meisje vastgehouden maar vrouwen..zucht.

Grrr, wat een eikel.
Als hij zoiets zou sms-en dan was de verkering meteen uit.
Dat van dat kaartje zou ik ook enorm boos op zijn, maar dat is toch niet de schuld van die vriend? Dat is de schuld van je eigen vriend!

Ik denk dat je vriend nog niet zo heel volwassen is en dat je je woede richt op zijn vriend.

Over dat geld daar heb jij niks mee te maken, als andere mensen dat voor hem willen betalen is dat hun zaak.
Is het van mij niet verkeerd dat ik gekeken heb?:P Ik vind namelijk zelf van wel.

Maar het is vooral dat x dit terugstuurt.
Is het van mij niet verkeerd dat ik gekeken heb?:P Ik vind namelijk zelf van wel.

Maar het is vooral dat x dit terugstuurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven