Hekel aan schoonmoeder.
zondag 12 april 2009 om 22:33
zondag 12 april 2009 om 22:36
Je zegt dat het niet bevordelijk is voor je relatie maar je zegt ook dat je man achter je staat. Vind ik nogal tegenstrijdig. Leg eens uit?
Als je schoonmoeder commentaar heeft op jullie manier van leven zeg haar dan duidelijk dat dat niet op prijs wordt gesteld en jullie prima zelf kunnen beslissen hoe & wat je doet. Als ze toch door blijft gaan: ene oor in, andere oor uit.
Als je schoonmoeder commentaar heeft op jullie manier van leven zeg haar dan duidelijk dat dat niet op prijs wordt gesteld en jullie prima zelf kunnen beslissen hoe & wat je doet. Als ze toch door blijft gaan: ene oor in, andere oor uit.
zondag 12 april 2009 om 22:41
zondag 12 april 2009 om 22:55
quote:maansa schreef op 12 april 2009 @ 22:53:
wat is het probleem
jullie houden van dezelfde man
Ik denk dat juist dat het probleem is.
Overigens ben ik sowieso meestal geen groot fan van mensen die voor mij menen te bepalen hoe ik mijn leven inricht.
wat is het probleem
jullie houden van dezelfde man
Ik denk dat juist dat het probleem is.
Overigens ben ik sowieso meestal geen groot fan van mensen die voor mij menen te bepalen hoe ik mijn leven inricht.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
zondag 12 april 2009 om 23:02
Leeuwenwelp, ik heb je al eerder op schoonmoedertopics mee zien schrijven. Waarom nu opeens de behoefte om het er weer eens uit te gooien? Is er iets specifieks gebeurd?
Tsja, schoonmoeders. je krijgt ze er gratis bij en je moet het er mee doen. Zoek een manier om je zo min mogelijk aan haar te ergeren, want haar gedrag verander je niet. Leg je daar bij neer. Je man steunt je, dat is al de belangrijkste horde genomen.
Ik heb altijd leuke schoonmoeders gehad. Soms was hun inmenging wel eens irritant hoor, maar je een beetje verplaatsen in hun positie scheelt een boel. Gewoon eens doen alsof het mensen zijn. Moeders die van hun zoon houden enzo. Als je zelf een zoon krijgt ben jij over 30 jaar 'dat mens'.
Sommige schoonmoeders zijn misschien echt wel from hell. Maar volgens mij zijn die zeldzamer dan schoondochters die hun schoonmoeder niet moeten.
Tsja, schoonmoeders. je krijgt ze er gratis bij en je moet het er mee doen. Zoek een manier om je zo min mogelijk aan haar te ergeren, want haar gedrag verander je niet. Leg je daar bij neer. Je man steunt je, dat is al de belangrijkste horde genomen.
Ik heb altijd leuke schoonmoeders gehad. Soms was hun inmenging wel eens irritant hoor, maar je een beetje verplaatsen in hun positie scheelt een boel. Gewoon eens doen alsof het mensen zijn. Moeders die van hun zoon houden enzo. Als je zelf een zoon krijgt ben jij over 30 jaar 'dat mens'.
Sommige schoonmoeders zijn misschien echt wel from hell. Maar volgens mij zijn die zeldzamer dan schoondochters die hun schoonmoeder niet moeten.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
maandag 13 april 2009 om 21:56
maandag 13 april 2009 om 22:51
Ik, en mijn ex-schoonzus trouwens ook, had letterlijk en figuurlijk een *******hekel aan mijn (toenmalige) schoonmoeder. Soms kon ik haar gewoon schieten. Niet alleen om de manier waarop ze met mij om ging, maar ook met haar kleinkind(eren).
Getver! Als ik aan haar terug denk, ben blij dat ik van haar af ben.
Getver! Als ik aan haar terug denk, ben blij dat ik van haar af ben.
maandag 13 april 2009 om 22:59
quote:Poezewoes schreef op 12 april 2009 @ 23:02:
Leeuwenwelp, ik heb je al eerder op schoonmoedertopics mee zien schrijven. Waarom nu opeens de behoefte om het er weer eens uit te gooien? Is er iets specifieks gebeurd?
nu ben ik nieuwsgierig hoeveel je er versleten hebt!!!!!
mijn schoonmoeder woont 3000 km verderop.
wel een schatje.
ik heb eerder heel veel moeite met mijn schoonvader de commandant, die had niet dichtbij moeten wonen,
nu ben ik nieuwsgierig hoeveel je er versleten hebt!!!!!
mijn schoonmoeder woont 3000 km verderop.
wel een schatje.
ik heb eerder heel veel moeite met mijn schoonvader de commandant, die had niet dichtbij moeten wonen,
maandag 13 april 2009 om 23:43
quote:Meully schreef op 13 april 2009 @ 23:10:
Mijn schoonmoeder vond ik eerst erg aardig. Nu wil ik haar nooit meer zien. Dit omdat zij het goed vind dat haar zoon mij regelmatig naar mijn keel grijpt.
Dus je houdt haar zoon maar doet zijn moeder de deur uit?
Ik zou ook hem de deur uit doen, 2 vliegen in 1 klap!
Mijn schoonmoeder vond ik eerst erg aardig. Nu wil ik haar nooit meer zien. Dit omdat zij het goed vind dat haar zoon mij regelmatig naar mijn keel grijpt.
Dus je houdt haar zoon maar doet zijn moeder de deur uit?
Ik zou ook hem de deur uit doen, 2 vliegen in 1 klap!