Held op sokken

13-10-2025 17:12 161 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al, ik ben een held op sokken. Het zit zo... ik ben inmiddels bijna 20 jaar vrijgezel en in die tijd wel eens wat gedatet, maar ook dat is al weer lang geleden. Ik vond het ook allemaal gedoe, in al die tijd heeft namelijk ook niemand mijn hart sneller doen kloppen. Tot nu. Mijn buurman. Gelukkig een stukje verderop en 2 etages hoger. Maar iedere keer als ik hem tegenkom, kom ik niet verder dan 'hoi'. En nu zoek ik advies. Hoe pak ik dit aan? Kaartje in de bus? Ik vind mezelf kansloos!!

Juist omdat het zo lang is geleden dat ik iemand oprecht leuk vond, is de angst voor afwijzing ook zo groot.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Jeuj! Proost op dapperheid en hopelijk een mooi vervolg! :cheers:
Baggal schreef:
15-10-2025 14:50
Heel goed! En ik moest ook aan het topic van Happening denken. Super leuk deze update en hou ons op de hoogte!
Ik ook nog aan een ander topic 🤔
Met goede afloop :heart:
Pieremachochel
noglangnietjarig schreef:
15-10-2025 21:12
Ik ook nog aan een ander topic 🤔
Met goede afloop :heart:
Het topic van de grasmaaier! Ook zo goed afgelopen 😍
Zo wat stoer zeg! Ik duim voor je dat het net zo mooi mag gaan als mijn verhaal.
Wie refresht er nog meer al een paar keer voor een update?

Hoe is het gegaan TO??? 😃
Het werd later dan mijn bedoeling was, haha!

Maar dat was een hele leuke avond zeg! We hebben een stukje gewandeld door de stad, even ergens wat gedronken en we hebben de avond bij hem thuis afgesloten. Op een kus na verder niets gebeurd hoor ☺️

Intelligente man, we hebben het over van alles gehad, van politiek tot de overgang en alles ertussenin. Ik had nog uren met hem kunnen blijven praten. Hij blijkt alleen wat ouder te zijn dan ik dacht, ik schrok eventjes. Maar leeftijd is ook maar een getal toch?

Wat er ook gebeurt verder, dit verliep zo vertrouwd dat ik hoe dan ook hoop dat ik hier in ieder geval op zijn minst een mooie vriendschap aam overhoud. Blij dat ik eigenwijs ben geweest.
Happening schreef:
15-10-2025 23:25
Zo wat stoer zeg! Ik duim voor je dat het net zo mooi mag gaan als mijn verhaal.
We gaan het zien. Stap voor stap. We zijn allebei ook wel wat beschadigd als het op relaties aankomt. Maar het begin is er! En de herhaling komt er ook.

Blij voor jou dat het zo mooi is gelopen!
"... op een kus na ..."

Wij: jeeeeeeeeiihiiieeeeeeehaaaaaaaaaaaa!
MissHolmes schreef:
15-10-2025 19:09
Zeker! Ben supertrots op je! (En ook nog een beetje op mijzelf want ik heb de stap gezet om Breeze te proberen en zonder dat was ik de liefste man ter wereld nooit tegen gekomen :love:. Durfde ik trouwens ook niet, de Breeze app...)

Ooowww veel plezier!!!! Houdt ons op de hoogte!! Loveisintheairrr :whistle: :whistle: :whistle:
Die app ken ik niet. Heb me heel even in de dating wereld begeven. Ik trok niet de juiste mannen aan geloof ik 😬
Dat klinkt echt heel goed!
Jutter schreef:
16-10-2025 07:02
"... op een kus na ..."

Wij: jeeeeeeeeiihiiieeeeeeehaaaaaaaaaaaa!
Kijk, ik ga nu zeggen wat hij zei, gelukkig is het hier anoniem...

Ik breng je nu naar huis, want ik geloof dat ik je wel heel leuk vind en voordat ik je ga zoenen, dat moet maar niet. Waarop ik zei: niet? En toen dus wel ☺️

Ik woon 20 meter verderop ook 😂 Maar hij stond erop om me thuis te brengen.
Awwww, heerlijk toch, MockTurtle! Ook dat jullie zoveel gesprekstof hadden! Niet te druk maken over de leeftijd hoor, het gaat om de chemie.
Jeeeeeeee! Leuk! Goed gedaan!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Even bijgelezen. Ohhh wat heerlijk dit!!

HIJ VINDT JE LEUK!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

NB. Mijn ouders schelen 11 jaar, passen perfect bij elkaar. Inmiddels 30 + jaar samen. Zou me daar niet door laten tegenhouden TO.
Jutter schreef:
16-10-2025 07:08
Awwww, heerlijk toch, MockTurtle! Ook dat jullie zoveel gesprekstof hadden! Niet te druk maken over de leeftijd hoor, het gaat om de chemie.
Ja, dat ben ik met je eens hoor. Maar ja, als fanatieke fietser zit hij gewoon strak in zijn vel. Dus ja, menselijke vergissing denk ik 😉

Ik stond er wel echt versteld van hoe makkelijk het ging en hoe ik gelijk mezelf durfde te zijn.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat leuk!! :heart: :heart: :heart:
Ik was helemaal nerveus hoe het gegaan was :$ en ik word hier helemaal blij van want ik gun het je zo TO!!
En idd leeftijd is echt niet zo'n ding hoor, mee eens.

Erg vergelijkbaar met mijn 1e date met :heart: , dat het meteen al zo vertrouwd voelt en dat je je op je gemak voelt. He wat een heerlijk begin van de dag!
MissHolmes schreef:
16-10-2025 07:32
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat leuk!! :heart: :heart: :heart:
Ik was helemaal nerveus hoe het gegaan was :$ en ik word hier helemaal blij van want ik gun het je zo TO!!
En idd leeftijd is echt niet zo'n ding hoor, mee eens.

Erg vergelijkbaar met mijn 1e date met :heart: , dat het meteen al zo vertrouwd voelt en dat je je op je gemak voelt. He wat een heerlijk begin van de dag!
Ja, had je hetzelfde gevoel? Dan moet het goed komen!

Ik vind het echt zo hartverwarmend hoe jullie allemaal meeleven net iemand die je helemaal niet kent!
Jaaaaa, ahaaaaa echt zo super leuk! Een kus! :heart:
Gewoon _melon met login problemen
Wat leukkkkkkk :loveys:
Pieremachochel
MockTurtle schreef:
16-10-2025 07:42
Ja, had je hetzelfde gevoel? Dan moet het goed komen!

Ik vind het echt zo hartverwarmend hoe jullie allemaal meeleven net iemand die je helemaal niet kent!
Ja dat was vergelijkbaar. Nou het is nog pril hoor, 5 weken maar goed het gaat tot nu toe wel erg makkelijk allemaal.
Haha, we worden denk ik allemaal gewoon blij van succesvolle dates en romantische ontmoetingen :flirting:
(En ik ben pas net weer terug hier op het oude nest en dit is veel leuker dan forumrellen :P)
Ooooo, wat een leuke wending kreeg dit topic!!! En een zoen!!!!

:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik vind je echt rete-stoer, TO. Gewoon de eerste stap gezet zonder datingapps - ik heb toch veel gedate (via apps), maar dit zou ik niet zo snel gedurfd hebben. Heel stoer!
Ach wat heerlijk :love:

En nu? Wanneer is de 2e date?

En hoe groot is het leeftijdsverschil dan? Was dat alleen even schrikken voor je of kan het echt een dealbreaker worden (verschillende levensfases?)
.
Barnsteen schreef:
16-10-2025 08:56
Ach wat heerlijk :love:

En nu? Wanneer is de 2e date?

En hoe groot is het leeftijdsverschil dan? Was dat alleen even schrikken voor je of kan het echt een dealbreaker worden (verschillende levensfases?)
13 jaar... dus was even slikken, maar ik geloof niet dat het me in de weg zit. Hij dacht ook dat ik ouder was. En niet omdat ik nou zo'n verlepte oude kop heb ofzo. Maar ik ben veel op mezelf en hij zag me altijd maar met een boek op de bank. En ja, dat klopt ook ☺️

Nog geen concrete nieuwe afspraak gemaakt. Wel net een een appje dat hij niet zo'n goede nacht heeft gehad. Dat scheelt, ik ook niet. Veel te druk in mijn hoofd.
Wat een leuke ontwikkeling! Heel stoer hoe je het hebt aangepakt
:flirting:

Jihoeoeoeoeoeoeo!! Wat leuk @mockturtle!! Trots op jou hoe je het hebt aangepakt!! En al zoveel gespreksstof, heerlijk. Geniet er van en superleuk als je ons een beetje blijft updaten - niet verplicht natuurlijk :rolling:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven