hele lange vraag, sorry!
vrijdag 2 juli 2010 om 00:33
Wil je hem alleen maar omdat hij zoveel betrouwbaarder is dan je vorige vriendjes? Of zijn er ook andere redenen waarom je graag bij hem wil zijn?
En als er andere redenen zijn, vraag jezelf dan eens af of je diezelfde eigenschappen ook in een hond of ander huisdier zou kunnen aantreffen. Dat klinkt misschien lulliger als ik bedoel. Maar een hond is ook betrouwbaar en lief, en luistert naar je verhalen en knuffelt je en zorgt op zijn manier voor je net zoals jij voor hem wil zorgen. Maar al die dingen zijn geen reden om een relatie aan te gaan als er niet méér is. Romantische gevoelens, sexueel verlangen, dat soort dingen.
En als er andere redenen zijn, vraag jezelf dan eens af of je diezelfde eigenschappen ook in een hond of ander huisdier zou kunnen aantreffen. Dat klinkt misschien lulliger als ik bedoel. Maar een hond is ook betrouwbaar en lief, en luistert naar je verhalen en knuffelt je en zorgt op zijn manier voor je net zoals jij voor hem wil zorgen. Maar al die dingen zijn geen reden om een relatie aan te gaan als er niet méér is. Romantische gevoelens, sexueel verlangen, dat soort dingen.
Iets anders
vrijdag 2 juli 2010 om 00:37
Ik denk dat je heel goed moet nadenken of deze jongen echt een liefde is voor je of eigenlijk gewoon je allerbeste maatje.
Het klinkt heel bijzonder wat jullie hebben samen, probeer dat gevoel zo te houden zonder dat een van beide onbedoeld gekwetst raakt.
Met zo'n vakantie kun je hem wellicht verkeerde hoop geven (en jezelf ook) , is een speciale dag niet al even voldoende denk je?
Het klinkt heel bijzonder wat jullie hebben samen, probeer dat gevoel zo te houden zonder dat een van beide onbedoeld gekwetst raakt.
Met zo'n vakantie kun je hem wellicht verkeerde hoop geven (en jezelf ook) , is een speciale dag niet al even voldoende denk je?
vrijdag 2 juli 2010 om 00:37
vrijdag 2 juli 2010 om 00:49
Ik geloof er gewoonweg niet in dat seksuele gevoelens later nog komen. Hij lijkt een heleboel ingredienten te hebben die hem geweldig kijken te maken, maar het belangrijkste ontbreekt; de passie, de chemie?
Je hebt hem al eens teleurgesteld, wees zuinig op zijn gevoelens als hij veel voor je betekent. En dat bedoelde ik te zeggen met mijn vorige tekst Martijn; als elkaar niet kwetsen betekent elkaar loslaten, kies daar dan voor.
Je hebt hem al eens teleurgesteld, wees zuinig op zijn gevoelens als hij veel voor je betekent. En dat bedoelde ik te zeggen met mijn vorige tekst Martijn; als elkaar niet kwetsen betekent elkaar loslaten, kies daar dan voor.
vrijdag 2 juli 2010 om 00:53
Ik denk niet dat dit 'm wordt voor jou.
Hij klinkt meer als je beste vriendin dan de man van je leven.
Jij voelt niet hetzelde voor hem als hij voor jou. Die jongen is/was tot over zijn oren verliefd en zijn hart is nu gebroken. Het beste wat je kunt doen is hem gewoon met rust laten en het contact laten verwateren.
Hij klinkt meer als je beste vriendin dan de man van je leven.
Jij voelt niet hetzelde voor hem als hij voor jou. Die jongen is/was tot over zijn oren verliefd en zijn hart is nu gebroken. Het beste wat je kunt doen is hem gewoon met rust laten en het contact laten verwateren.
vrijdag 2 juli 2010 om 00:55
Tja... kun je en wil je een relatie aangaan met iemand waartoe je je niet seksueel aangetrokken voelt? Zegmaar iemand met evenveel sexappeal als je vader? Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of deze jongen dan niet misschien "de ware" voor je is, maar ik denk het niet. Hij is misschien een geweldige vriend voor je, maar het klinkt niet alsof je verliefd op hem bent. Eerder lijkt het erop dat je jezelf rationeel probeert te overtuigen maar wat met hem te beginnen omdat je het niet kan trekken dat hij zo verscheurd is. En dat is geen basis voor een relatie, maar een basis voor ellende.
Je bent pas 21 - jong dus. Jong genoeg om nog heel veel ervaring op te doen de komende jaren en nog heel veel andere mannen tegen het al dan niet Goddelijke lijf te lopen. Kortom: vervelend, maar maak je niet dik. Slank is immers de mode.
Je bent pas 21 - jong dus. Jong genoeg om nog heel veel ervaring op te doen de komende jaren en nog heel veel andere mannen tegen het al dan niet Goddelijke lijf te lopen. Kortom: vervelend, maar maak je niet dik. Slank is immers de mode.
anoniem_653bff52acf46 wijzigde dit bericht op 02-07-2010 00:57
Reden: Typo
Reden: Typo
% gewijzigd
vrijdag 2 juli 2010 om 00:56
vrijdag 2 juli 2010 om 01:22
vrijdag 2 juli 2010 om 01:59
quote:Charlotte69 schreef op 02 juli 2010 @ 00:53:
Het beste wat je kunt doen is hem gewoon met rust laten en het contact laten verwateren.
Niks contact laten verwateren!
TO en hij vinden elkaar al een tijd lief leuk en aardig en hij is nu ook nog eens verliefd op TO.
Vriendschappen laat je niet zomaar verwateren omdat er een tijdelijke verliefdheid tussendoor komt. Zodra TO en hij weten waar ze staan kan daar een fantastische vriendschap zijn en blijven.
En ik kan het weten.
Het beste wat je kunt doen is hem gewoon met rust laten en het contact laten verwateren.
Niks contact laten verwateren!
TO en hij vinden elkaar al een tijd lief leuk en aardig en hij is nu ook nog eens verliefd op TO.
Vriendschappen laat je niet zomaar verwateren omdat er een tijdelijke verliefdheid tussendoor komt. Zodra TO en hij weten waar ze staan kan daar een fantastische vriendschap zijn en blijven.
En ik kan het weten.
vrijdag 2 juli 2010 om 02:10