Hellep!
zaterdag 4 september 2010 om 19:20
Mischien kunnen jullie me helpe, ik weet niet meer wat ik moet doen!
Ik ben getrouwt met me man, alweer 24 jaar.
We gaan op zaterdag altijd naar de snakbar, voor een lekker patatje en een frikadelletje, vaak ook nog een kreketje erbij. De man die daar achter de frituur staat lacht altijd heel liev naar me, knipoogd er soms ook bij. Soms krijg ik zelfs extra saus bij mijn patat spesiaal.
Ik voel kriebels in me buik!
Ik weet inmidels hoe hij heet, Sjon. Ik heb geen idee of hij vrijgesel is en of hij me wel op die manier ziet staan.
Aan de ene kant wil ik me man niet bedondere, aan de andere kant denk ik dat Sjon wel eens de liefde van me leve kan zijn.
Wat moet ik nouw doen!
Hellep!!
Anita
Ik ben getrouwt met me man, alweer 24 jaar.
We gaan op zaterdag altijd naar de snakbar, voor een lekker patatje en een frikadelletje, vaak ook nog een kreketje erbij. De man die daar achter de frituur staat lacht altijd heel liev naar me, knipoogd er soms ook bij. Soms krijg ik zelfs extra saus bij mijn patat spesiaal.
Ik voel kriebels in me buik!
Ik weet inmidels hoe hij heet, Sjon. Ik heb geen idee of hij vrijgesel is en of hij me wel op die manier ziet staan.
Aan de ene kant wil ik me man niet bedondere, aan de andere kant denk ik dat Sjon wel eens de liefde van me leve kan zijn.
Wat moet ik nouw doen!
Hellep!!
Anita
zondag 5 september 2010 om 19:14
quote:Fauve68 schreef op 05 september 2010 @ 10:21:
Dames, dit is iemand die denkt grappig te zijn. Post is gewoon niet waar, een misplaatste grap. Iemand die zoooooooo slecht Nederlands schrijft bestaat niet, haha. Daarnaast...als zo iemand al bestaat, dan zou ook nog nooit gehoord hebben van comma's en punten.
Lijkt me t best dat niemand gewoon nog reageert, dan is de lol er snel af.Joh?
Dames, dit is iemand die denkt grappig te zijn. Post is gewoon niet waar, een misplaatste grap. Iemand die zoooooooo slecht Nederlands schrijft bestaat niet, haha. Daarnaast...als zo iemand al bestaat, dan zou ook nog nooit gehoord hebben van comma's en punten.
Lijkt me t best dat niemand gewoon nog reageert, dan is de lol er snel af.Joh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 5 september 2010 om 19:16
zondag 5 september 2010 om 19:16
http://www.youtube.com/watch?v=SIwNp6gMFeo
http://www.youtube.com/watch?v=wNwj3bfOxY8
Je bent beroemd aniet!
Wow anita kan zo van jou van jou genietaah!
http://www.youtube.com/watch?v=wNwj3bfOxY8
Je bent beroemd aniet!
Wow anita kan zo van jou van jou genietaah!
zondag 5 september 2010 om 19:24
Ik heb gewoon je toverstaf verwijderd!
MUWAHAHAHA.
(nee hoor, geintje)
MUWAHAHAHA.
(nee hoor, geintje)
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 5 september 2010 om 19:33
Uhhh, waar bedoel je Suus?
zondag 5 september 2010 om 19:41
TO:
Dat ken ik wel doen jah!
Maar me man heeft net nieuwe handkrem voor me gekochd, dus ik ken dat natuulijk niet als smoes gebruiken.
Goed spul trauwens:
Messchien dat ik toch de stap ga wagen volgende week saterdag.
As ik het durf teminste!
- Unquote -
Undercover Angel.......
Dat ken ik wel doen jah!
Maar me man heeft net nieuwe handkrem voor me gekochd, dus ik ken dat natuulijk niet als smoes gebruiken.
Goed spul trauwens:
Messchien dat ik toch de stap ga wagen volgende week saterdag.
As ik het durf teminste!
- Unquote -
Undercover Angel.......
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
zondag 5 september 2010 om 21:24
zondag 5 september 2010 om 22:00
quote:Zamirah schreef op 05 september 2010 @ 21:32:
Wat staat daar voor vies woordje op die fridge?? Smegma??? He getver, wat maak je dr weer iets viezigs van!
Wat staat daar voor vies woordje op die fridge?? Smegma??? He getver, wat maak je dr weer iets viezigs van!