Help! Internetdate gaat TE hard!

10-12-2009 08:37 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meestal lees ik het tegenovergestelde... je hebt een date, en hoort niets meer. Is mij ook weleens overkomen!

Nou, ik heb nu het tegenovergestelde!!!!

Heb 1 date gehad ( door omstandigheden ook nog vrij kort) met iemand van een datingsite. Verder veel gechat enzo. Ik vond het een leuke, boeiende, lieve man, maar.....

Hij overlaat me met smsjes, kaartjes via de post ( bijna elke dag!), heeft het over samen wonen, 'houden van'..., wil echt hele avonden chatten, enz.....ik wordt er eigenlijk niet goed van. Eerste date bracht hij een cadeau mee van 30 Euro, Haha, ik ben niet meer piepjong, ben echt niet beeldschoon ofzo, maar voel me Miss World.

Het lieve in hem zie ik niet meer, het word gewoon TE erg! Ik twijfel zelfs of ik hem niet helemaal af moet kappen, maar vind ik ook weer lullig en wil hem ergens nog wel een kans geven, het is verder een leuke man. Het is denk ik ook geen verkeerde man, maar dit is toch niet normaal???? In het begin was ik best gecharmeerd erdoor ( heb nogal wat horken van mannen gehad in mn leven), heb ik gezegd dat ik hem erg lief vond, maar nu slaat hij compleet door.

Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Hebben jullie tips en adviezen? En...wat vinden jullie van zoiets????
Nee, dit is niet normaal. Maar jij hebt dus na 1 date al je adres gegeven? Lijkt me ook niet zo handig. Als je het niet meteen wil afkappen, zou ik hem toch even laten weten dat je het spaans benauwd krijgt van deze aandacht en of ie het wat wil dimmen...

Jammer hoor, tis lastig niet compleet af te knappen op dit soort types.
Oei, beter meteen Ho stop zeggen, zo'n man kan nog wel ns omslaan als n blad aan n boom als je het je eerst laat aanleunen en later opeens komt met 'eh, toch maar niet'.
Kun je dit niet eerlijk tegen hem zeggen? Zo van: 'Ik vind je een hele leuke man en zou je graag beter leren kennen, maar dit gaat me te snel'
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
Gewoon zeggen lijkt me,maar wel duidelijk zijn want anders zou het nog wel eens heel vervelend kunnen worden...

Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gewoon zeggen dat je 'm eng vindt.
Je kan toch zeggen, je lijkt me leuk, maar je schrikt me af met al die aandacht? Hij is misschien onzeker en heeft op een vrouwenforum gelezen dat je veel aan dacht moet geven (O;

Als hij daar niet naar luistert, zou ik het afkappen, dat lijkt me ook niets...
Hij is desperate.
Inderdaad zoals de rest ook allemaal zei.

Gewoon eerlijk tegen hem zijn, hoe lullig het ook is. Het is lulliger om mee door te gaan en na een tijd, als hij nog gekker op je wordt, te vertellen.

Wie weet remt hij een beetje en hebben jullie toch nog plezier samen

Succes.
Je kan toch zeggen, je lijkt me leuk, maar je schrikt me af met al die aandacht?

Dit was ik idd van plan. Eens kijken hoe hij dan reageert. Zou hij niet zo hard van stapel lopen, dan zou ik het en leuke vent hebben gevonden! Nu begint de 'tegenzin' bij mij te groeien!

En idd... is hij gewoon zo naarstig op zoek? Dat begin ik ook te denken.

Ik vind dit gedrag ook nogal 'onvolwassen'....

Ik zal eens kijken hoe hij reagert als ik bovenstaande zeg...

En idd, de angst begint ook een beetje te groeien van 'Gaat het niet vervelend worden als ik hem echt zou afkappen? '......
Oei, ik zou er ook eng van worden. Echt een enorme afknapper is dat zeg.
Of je kan zijn gedrag gaan spiegelen en hem gaan bestoken:-)
Als je uit '68 bent, ben je nog wél piepjong hoor
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als hij na één date al zo aan je hangt, wat moet dat in de toekomst dan niet worden?
Ga in therapie!
Verder eens met Badmeester.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Na alle onderwerpen over mannen die niet sms-en en horken zijn in de omgang. Is dit de andere kant van de medaille....

't is nie snel goed.....

*ik zou hem aangeven dat het een versnelling of wat minder mag*
schaap tussen bijna nix van je laten horen en het bij 1e date over houden van hebben zit n zee van mogelijkheden

Allemaal te verkiezen boven n oververhitte plakker met haast als die van TO... Sterkte!
Nee, daarom dacht ik ook ff' Wat een zeur onderwerp van mezelf!!!! Nu doet een kerel veel, en is het ook weer niet goed!'

Maar geloof me, ik heb het er net ook nog met een deskundige ( vriendin) over gehad, en dit is echt TE. Ik neig er steeds meer na niets meer 'aan te kijken' en het af te kappen. Wat als dit iemand van het type STALKER is? Ik heb hier ook nog wel 3 kids die ik toch een beetje 'in bescherming' moet nemen....

Ik zal hem iig eens eerlijk zeggen wat ik er van vind...dan zien we wel weer hoe hij reageert...
Hmm, heet hij misschien HJ en is hij 41 jaar?

Ik zou hem snel afkappen, zou mij te benauwd zijn en te veel rieken naar stalken of in elk geval iemand die jou niet meer los gaat laten.
quote:smart79 schreef op 10 december 2009 @ 14:39:

Hmm, heet hij misschien HJ en is hij 41 jaar?

Zie je wel dat hij reacties krijgt!
Vreselijk, dat claimerige gedrag. Een enorme turn off, een beetje spanning is nu juist zo leuk, niet dat voorspelbare.
He's just that into you...
Kan idd zijn dat hij overenthousiast is. Hij hoeft niet meteen een stalker te zijn, toch?

Iemand meteen al je huisadres geven, vind ik ook niet slim. Zeker niet als je 3 koters thuis hebt. Maar dat heb je nu hopelijk ook wel door.

Ik zou hem gewoon vertellen dat hij veel te snel gaat naar jou smaak. Kan hij dat niet waarderen, dan kun je het alsnog afkappen. Maar misschien snapt hij je heel goed, neemt wat gas terug en het bloeit uit tot een gezellige relatie/flirt/whatever.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Heb ik ook een keer gehad. Kreeg het spaans benauwd. En heb het dus ook helemaal afgekapt. Wat een afknapper!

Hij heeft mij idd nog maanden gestalkt. Hij bleef bellen. Dook op plekken op waar ik ook was. Allemaal genegeerd, en het is toen gelukkig wel opgehouden.
Oei,dit heeft mijn vriendin ook meegemaakt met een date via internet.

Deze man ging na de afwijzing nog een tijdje door met smsen,bloemen sturen,hyves berichten schrijven(en niet erg aardig...),hoop dat dit voor jou niet in het verschiet ligt.

Duidelijkheid is de keyword,ik heb hier ook van geleerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven