Help me :)
zondag 18 mei 2008 om 11:43
Ha meiden..
Ik zit met een probleempje.. of naja meer een vraag..
Ik zal het proberen uit te leggen..
Zo ongeveer 3 jaar geleden leerde ik een man kennen.. in december 2005 kregen wij een relatie.. die ongeveer een jaar duurde.. het ging uit van zijn kant..
Het ging niet goed met me.. en reageerde alles op hem af..
Toch hielden we contact.. en zagen elkaar ook nog af en toe..
Dit is eigelijk tot op de dag van vandaag altijd zo geweest..
Maar de afgelopen 8 maanden.. heb ik een andere vriend gehad.. in de hoop dat ik hem zou vergeten (die andere jongen)..
Maar blijf nog steeds hartstikke verliefd op de eerste jongen.. en hij ook op mij.. het is ondertussen een maand uit met mn andere vriend..
En heb leuk contact met die eerste jongen.. maar heb de afgelopen tijd veel tegen hem gelogen.. waardoor hij het vertrouwen is kwijt geraakt..
Maar we bellen wel leuk.. zoals afgelopen donderdag.. alles leuk en aardig.. veel lieve woordjes enz.. maar dan krijg ik afgelopen vrijdag alleen maar weer super korte smsjes..
En daarna niks meer gehoord.. (ik heb wel gebeld en gesmst)
Al zei hij wel dat hij het weekend bijna niks kon laten horen..
En denk ik meteen dat er weer iets is..
(hij heeft gezegd dat het goed komt)
Ik ben gewoon benieuwd.. hoe jullie over denken.. enz..
Ik zit met een probleempje.. of naja meer een vraag..
Ik zal het proberen uit te leggen..
Zo ongeveer 3 jaar geleden leerde ik een man kennen.. in december 2005 kregen wij een relatie.. die ongeveer een jaar duurde.. het ging uit van zijn kant..
Het ging niet goed met me.. en reageerde alles op hem af..
Toch hielden we contact.. en zagen elkaar ook nog af en toe..
Dit is eigelijk tot op de dag van vandaag altijd zo geweest..
Maar de afgelopen 8 maanden.. heb ik een andere vriend gehad.. in de hoop dat ik hem zou vergeten (die andere jongen)..
Maar blijf nog steeds hartstikke verliefd op de eerste jongen.. en hij ook op mij.. het is ondertussen een maand uit met mn andere vriend..
En heb leuk contact met die eerste jongen.. maar heb de afgelopen tijd veel tegen hem gelogen.. waardoor hij het vertrouwen is kwijt geraakt..
Maar we bellen wel leuk.. zoals afgelopen donderdag.. alles leuk en aardig.. veel lieve woordjes enz.. maar dan krijg ik afgelopen vrijdag alleen maar weer super korte smsjes..
En daarna niks meer gehoord.. (ik heb wel gebeld en gesmst)
Al zei hij wel dat hij het weekend bijna niks kon laten horen..
En denk ik meteen dat er weer iets is..
(hij heeft gezegd dat het goed komt)
Ik ben gewoon benieuwd.. hoe jullie over denken.. enz..
zondag 18 mei 2008 om 16:14
zondag 18 mei 2008 om 16:18
zondag 18 mei 2008 om 16:53
quote:Suuserd schreef op 18 mei 2008 @ 16:24:
Ik vraag gewoon advies wat ik het beste kan doen..dat krijg je ook van een aantal mensen, namelijk relax! De meeste mannen zijn niet van die smsers en analyseren ook niet ieder woord dat zijzelf of de ander uitspreekt
Ik vraag gewoon advies wat ik het beste kan doen..dat krijg je ook van een aantal mensen, namelijk relax! De meeste mannen zijn niet van die smsers en analyseren ook niet ieder woord dat zijzelf of de ander uitspreekt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 18 mei 2008 om 17:42
waarom gaan jullie dan zoveel smsen? blijkbaar verziekt dit continu de hele boel (omdat jij naar eigen zeggen teveel gaat smsen door verliefdheid)... Leg die telefoon een tijdje aan de kant, maak alleen concrete afspraken in het echt, en kijk hoe het dan gaat lopen
Via sms kunnen dingen soms zo anders overkomen dan dat ze bedoeld zijn!!
Via sms kunnen dingen soms zo anders overkomen dan dat ze bedoeld zijn!!
zondag 18 mei 2008 om 23:44
Daar hebben jullie gelijk in.. het zijn vrij serieuze dingen geweest..
Maar het probleem is.. hij heeft het zo verschrikkelijk druk met zn werk.. dat we niet echt concrete afspraken maken..
Kijk al zou hij nou zeggen van.. ik zie je woensdag bijv.. is er niks aan de hand.. maar die onzekerheid wanneer ik hem weer zie dat is de boosdoener..
Maar het probleem is.. hij heeft het zo verschrikkelijk druk met zn werk.. dat we niet echt concrete afspraken maken..
Kijk al zou hij nou zeggen van.. ik zie je woensdag bijv.. is er niks aan de hand.. maar die onzekerheid wanneer ik hem weer zie dat is de boosdoener..
maandag 19 mei 2008 om 00:30
Wij weten natuurlijk niet of het goedkomt en of hij echt voor je wil gaan. Zoals Thee al zegt hebben we geen glazen bol!
Maar je zegt verschillende keren dat hij door drukte op zijn werk geen afspraken kan ( of wil) maken en dat je daar niet tegen kunt. Daar zul je je toch bij neer moeten leggen en dat accepteren. Als je dat niet kunt kun je beter met het contact stoppen. Smsen met allerlei vragen en hotel de botel raken als hij niet meteen antwoordt ( terwijl hij al gezegd had dat hij het erg druk had) heeft geen nut. Je maakt alleen jezelf overstuur en hij gaat ook van je balen als je niet uitkijkt.
Maar je zegt verschillende keren dat hij door drukte op zijn werk geen afspraken kan ( of wil) maken en dat je daar niet tegen kunt. Daar zul je je toch bij neer moeten leggen en dat accepteren. Als je dat niet kunt kun je beter met het contact stoppen. Smsen met allerlei vragen en hotel de botel raken als hij niet meteen antwoordt ( terwijl hij al gezegd had dat hij het erg druk had) heeft geen nut. Je maakt alleen jezelf overstuur en hij gaat ook van je balen als je niet uitkijkt.