Help! Verliefd!!

17-07-2011 15:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken, wat een domme doos (kan ik me ook wel voorstellen). Ik ben helemaal verliefd. Via het werk heb ik iemand ontmoet. Twee week terug kreeg ik een smsje van een jonge man, dat hij mijn nummer had gekregen en me graag wat beter wou leren kennen, wat ik daar van dacht. Het leek mij wel leuk dus ik ben daar op in gegaan. Hij had heerlijk voor me gekookt en we hebben nog een stukje film gekeken. Een week later hebben we de film afgekeken en ook gezoend. Vrijdag ben ik weer geweest en hebben we samen gekookt. Vervolgens de hele avond samen op de bank films gekeken, geknuffeld en gezoend. We hebben tegen elkaar gezegd dat we elkaar leuk vinden. Hij wou mij nog graag beter leren kennen en wou me nog lang niet kwijt. Ik weet dat het allemaal veel belovend klinkt. Maar het maakt me ook onzeker om weer in zoiets te stappen. Ik ben in het verleden twee keer erg teleurgesteld. Ik ben 19 en ben ben twee keer verliefd geweest, maar beide keren begonnen ze vrij enthousiast om me vervolgens weer aan de kant te zetten. Het liefst ging ik vanavond weer naar deze lieve jongen. Ik ben bang om ook hem weer kwijt te raken. Maar ik wil er voor waken om hem niet te claimen/ op de lip te zitten. Wat denken jullie van dit verhaal? Kan er op vertouwen dat het goed zit? Wat kan ik aan deze onzekerheid doen?

Alvast bedankt!
Oh jee, je bent 19 en al twee keer teleurgesteld. Als ik jou was zou ik er niet meer aan beginnen!
quote:jo12345 schreef op 17 juli 2011 @ 15:55:

Oh jee, je bent 19 en al twee keer teleurgesteld. Als ik jou was zou ik er niet meer aan beginnen!

Wat zij zegt.
Leuk dat je verliefd bent en het klinkt leuk! Je weet natuurlijk nooit hoe het loopt dus kan alleen de toekomst uitwijzen of het steady is. Maar zoals je erover schrijft klinkt het leuk en relaxed. Zou er dus gewoon van genieten nu. Zorgen zijn voor later en word je onzeker (en onaantrekkelijk ) van. Enjoy
tja.. wie bang is om een blauwtje te lopen blijft een groentje
TO duik er in gewoon in. Garanties zijn er niet en af en toe heel hard vallen in de liefde hoort er bij. Omdat het 2 keer eerder op een teleurstelling is uitgelopen zegt niet dat dat nu weer gebeurd. Dus gewoon leuke dingen doen samen, niet te hard van stapel lopen en gewoon van elkaar genieten!
Garanties heeft niemand dus ook jij niet.

Iemand kan je zelfs ik noem maar wat na 30 jaar nog in de steek laten.

Geniet ervan want dit klinkt als een leuke jongen maar waak er wel voor dat je jezelf niet helemaal verliest in deze relatie.

Blijf ook je eigen ding doen met vriendinnen etc naast de relatie.

Het is nog pril dus je weet nog niet welke kant het opgaat,want ook jij kunt over een paar weken denken ' nee dit is toch niet wat ik wil'..
Of het goed zit weet je nooit.. ik heb ook een paar keer gehad dat het na 3 maanden ineens over was (van zijn kant) en bij mijn huidige vriend verwachtte ik dat ook.. Maar hij vond mij nog steeds leuk na die 3 maanden, en nu 2 jaar later ook nog. Tsja.. het kan alle kanten op gaan toch? Geniet er gewoon van!
Jeetje maak je niet zo druk, geniet er gewoon van. En kijk maar hoe het gaat.

Niks onaantrekkelijkers dan een onzekere vrouw.
Jullie hebben gelijk, ik heb me druk gemaakt om niets.

Hij smste net dat ie me miste of ik vanavond kom.

Bedankt!
Meid, ga ervoor!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven