Help, vreemd gegaan onder invloed en verschrikkelijke spijt

24-08-2008 20:34 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier ervaring (gehad) met een vreemdgaande partner?
anoniem_71956 wijzigde dit bericht op 11-11-2017 09:46
Reden: Spelfout
92.70% gewijzigd
quote:Antonio schreef op 24 augustus 2008 @ 20:52:

Ik hoop ook eens dat ze in dat hiep-hiep-hoera-voor-drugsprogramma van BNN eens dit soort zaken vertellen, dat het niet altijd een groot feest is met drugs in je mik.ja ik kan me ook ontzettend ergeren aan dat programma, echt een verheerlijkingspodium voor drugs, waar slaaat het op, echt bizar.....
Jammer dat iedereen gelijk een oordeel heeft over drugsgebruik en een ontzettend goed voorlichtingsprogramma van BNN....

Voor TO; niet zo slim, dit. Ik zou ervoor zorgen dat je een lange tijd niet in aanraking komt met genotsmiddelen. Ik weet niet of je onder invloed van andere middelen ook dit soort dingen doet? Mijn eigen ervaring is, dat ik helemaal niet zo geil word van GHB, eerder slaperig. Dus weleens geprobeerd, maar niks voor mij. Toon je van je beste kant. Het klinkt alsof je ex-vriend twijfelt, dus wie weet maak je nog een kans. Maar dan lijkt het me wel een heel goed idee om te laten zien dat dit echt een stomme fout was en niet iets wat bij je hoort.
Ben zelf al niet zo van de drugs, dus 'n gebruiker als partner zou ik sowieso twijfelachtig vinden. Maar als je dan 'n drug die geilheid veroorzaakt gebruikt vind ik het ook raar dat je dat in gezelschap van 'een goede vriend' doet ipv bij je eigen sekspartner. Kan me best voorstellen dat hij nu geen trek meer in je heeft. Ofwel ziet ie je als onverantwoordelijke drugsgebruiker, ofwel als een dom wicht, beiden geen pluspunten voor 'n potentiele vaste partner.
Hallo..... Tja hoe laat je iemand zien dat iets echt, echt een stomme fout is?! Ik heb eerst allemaal kadootjes opgestuurd, een kaartje etc. etc. Maar het lukt hem gewoon niet meer om aardig tegen me te doen.

Ik laat het dus maar gewoon los en ga verder met mijn leven. Voor beide denk ik beter. Ik zou het namelijk best kunnen begrijpen als dit altijd tussen ons in blijft staan en als hij me nooit zou kunnen vergeven.

Ik heb er in ieder geval echt van geleerd. Dit zal mij nooit meer overkomen!!!! Tevens heb ik geleerd om zuinig te zijn op wat je hebt.
[quote]missteriously schreef op 25 augustus 2008 @ 10:10:

Hallo..... Tja hoe laat je iemand zien dat iets echt, echt een stomme fout is?! Ik heb eerst allemaal kadootjes opgestuurd, een kaartje etc. etc. Maar het lukt hem gewoon niet meer om aardig tegen me te doen.

Ik laat het dus maar gewoon los en ga verder met mijn leven. Voor beide denk ik beter. Ik zou het namelijk best kunnen begrijpen als dit altijd tussen ons in blijft staan en als hij me nooit zou kunnen vergeven.

Het voordeel is....je had nog maar heel kort met hem, als je al in een jarenlange relatie zit en zoiets gebeurd zijn de gevolgen vele male erger. Hij gaat nu gemakkelijk verder met zijn leven en dat kan jij beter ook doen. Hou het hierbij en laat hem verder maar gewoon met rust, de kans dat hij jou met je acties van goed maken een zielig en sneu figuur vind worden wordt er alleen maar groter door!
quote:Nastik schreef op 25 augustus 2008 @ 07:52:

Jammer dat iedereen gelijk een oordeel heeft over drugsgebruik en een ontzettend goed voorlichtingsprogramma van BNN....

Voorlichting erover: prima, goed, ga door.

Echter, iedere keer als er interviews worden gehouden etcetera wordt er constant ingegaan op hoe lekker, leuk, spannend etcetera het is, zonder de gevaren ervan te benoemen. Ik denk dan, wat voor vreemd beeld wordt er hier over drugs geschetst voor al die nog erg jonge mensen die dit programma kijken.
Tjonge jonge, 3 seconden een hand in je broek, je bent toch niet doorgegaan? Had zelf gelijk door dat je verkeerd bezig was? Hebt het bovendien opgebiecht?? (jaha! dat kunnen er weinigen met jou zeggen die wel voor hetere vuren hebben gestaan en gedaan).

Ik vind je heel eerlijk, steekt hand in eigen boezem, de wereld is niet vergaan, geef het rust.

succes!
Wat ik me afvraag is of je (ex)vriend het meest teleurgesteld is in je drugsgebruik of het 'vreemdgaan' (wat ik zelf ook nog wel mee vind vallen). Vond hij het al vervelend dat je drugs gebruikt, gebruikt hij zelf ook? Of misschien is het het wel de hele situatie...

Ik heb zelfs ook wel eens soortgelijke redelijk onschuldige situaties gehad (nuchter, onder invloed van drank/drugs), en ook mijn vriend doet wel eens dingen die misschien in een 'normale' relatie niet helemaal door de beugel kunnen. Maar ik kan dat wel relativeren en vind het niet nodig om daarvoor m'n relatie te verbreken. Wij zijn dan al wel enige jaren bij elkaar en misschien ook wel wat losser dan een gemiddeld stel...

Ik wil het verder niet goedpraten ofzo, ik heb me ook wel heel slecht gevoeld na mijn missers. Maar wat Campari al zegt; je hebt het eerlijk opgebiecht en je begreep zelf ook al toen dat het niet helemaal ok was. En er zijn genoeg nuchtere mensen die veel verder gaan dan alleen 3 seconden een hand in je broek...tjaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven