help!!

04-10-2012 12:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
een meisje van 16 en ik een jongen van 20 hebben al een paar weken een serieuze relatie, maar haar ouders weten het en verbieden het haar om nog langer met mij een relatie te hebben, we kunnen het samen zo goed vinden en haar ouders kennen mij niet eens, ik lig nu al 1 uur te janken en ik voel me echt klote wat moet ik doen? een gesprek met die ouders aan gaan of?

ze verbieden het door het leeftijdsverschil
bedankt voor alle hulp
quote:iemand999 schreef op 04 oktober 2012 @ 14:04:

bedankt voor alle hulpOpgeven heet dat.
quote:_origami_ schreef op 04 oktober 2012 @ 14:11:

[...]

Opgeven heet dat.

Over een paar weken heeftie alweer een maand een relatie met een meisje van 17 joh. Leren kennen bij het vakkenvullen ofzo.
quote:Ikbenanoniem schreef op 04 oktober 2012 @ 13:49:

Je wast hem wel de oren Confi!

R u tokking to me?
Mijn dochter zou later ook niet moeten thuiskomen met zo'n huilbui...

Wees een vent, koop een bos bloemen en ga bij die ouders langs en toon een beetje begrip. Leg uit wat je voelt voor haar en wat je bedoelingen zijn.
anoniem_160205 wijzigde dit bericht op 04-10-2012 15:32
Reden: Domme typefout :-)
% gewijzigd
en wat als zei dat niet wil, en even voor de duidelijkheid ik kwam niet op haar af zei vroeg als mij het eerste uit
quote:iemand999 schreef op 04 oktober 2012 @ 14:45:

en wat als zei dat niet wil, en even voor de duidelijkheid ik kwam niet op haar af zei vroeg als mij het eerste uit

Verplaats je even naar een poosje geleden, naar de nederlandse les... Naar het stukje over 'zij' en 'zei'. Probeer je te herinneren wat de docent daarover gezegd heeft. Als je het niet meer weet, google het even, maar zorg er in ieder geval voor dat je zulke draken van zinnen niet meer neerkwakt.

Als ZIJ niet wil dat je met haar ouders gaat praten houdt het op. Laat het los en zoek iemand die wel positief over je praat tegen haar ouders. Wie wie heeft uitgevraagd is niet van belang.

quote:Mijn dochter zou later ook niet moeten thuiskomen moet zo'n huilbui...Dit is hoe je overkomt. Zou ik ook wat aan doen. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven